JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111004/260897-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Brzeziny: usługa szkoleniowa Opiekun osób starszych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 260897 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sienkiewicza 11, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 874-25-23, faks 046 874-11-80.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.pup-brzeziny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa szkoleniowa Opiekun osób starszych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa pod nazwą:
 Opiekun osób starszych według kodu określonego we Wspólnym Słowniku Zamówień 80500000-9 Usługi szkoleniowe dla 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzezinach, uczestniczących w projekcie Stawiam na siebie  współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Działanie 6.3 POKL. 

1. Zakres tematyczny szkolenia min.:

- podstawowe zagadnienia psychologii osób starszych,
-podstawowe zagadnienia higieny osobistej,
-profilaktyka osób starszych, żywienie osób starszych,
-organizacja czasu wolnego osób starszych,
-pierwsza pomoc, 
-przeszkolenie bhp na stanowisku pracy,
-zajęcia praktyczne.

Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób bezrobotnych, mających zamiar podjąć pracę w zawodzie opiekuna osób starszych. 

2. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe: skoroszyty zawierające materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia, których strona tytułowa opatrzona będzie: logo UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, Logo POKL oraz informację szkolenie realizowane w ramach projektu Stawiam na siebie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 6.3 POKL,  notatnik i długopis.

 Każdy uczestnik ma zapewniony dostęp do samodzielnego stanowiska szkoleniowego 
w całym procesie nauczania.

3. Liczba osób objętych szkoleniem  -  12.

4. Czas trwania kursu: do 20 dni roboczych; ilość godzin na jednego uczestnika- 120 godzin zegarowych w tym 50 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych.
 Program szkolenia musi być realizowany według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny).
Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy 
i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług  rynku pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 177 poz. 1193)
   	Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji  zawodowych, modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez MPiPS znajdujących się na stronie internetowej www.standardyiszk                                              olenia.praca.gov.pl.

5. Zajęcia będą odbywały się codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
Zakończenie zajęć nie później niż godz. 18.00 Maksymalna liczba godzin szkoleniowych 
w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. 

6. Zajęcia praktyczne będą zorganizowane w podziale na dwie grupy w Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Moniuszki 24, Tel. (46) 874-25-51 oraz
 w Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie, 95-047 Jeżów, Dąbrowa 1, (46) 875-63-91. 
Miejsce odbywania zajęć praktycznych podyktowane jest tym, że po zakończeniu szkolenia część uczestników szkolenia będzie miała szanse uzyskać zatrudnienie w Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach i w Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie.
Instytucje szkoleniowe zobowiązane będą do przedwstępnego uzgodnienia warunków współpracy i przeprowadzenia zajęć praktycznych w Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach i w Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie z wyżej wymienionymi Domami.
Na mocy porozumienia zawartego pomiędzy DPS w Brzezinach i DPS w Dąbrowie 
a Powiatowym Urzędem Pracy w Brzezinach, w/w Domy Pomocy Społecznej zobowiązały się do równego traktowania Instytucji Szkoleniowych.

7. W czasie zajęć powinny być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi  przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiednie warunki lokalowe 
i socjalne (instytucja szkoleniowa zapewnia uczestnikom szkolenia odzież ochronną, środki czystości, środki higieny osobistej itp.).

8. Instytucja szkoleniowa zobowiązana jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, czyli uczestnikom szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. 

 9. Instytucja szkoleniowa zapewni nadzór wewnętrzny, przez co należy rozumieć ustalenie opiekuna grupy (koordynatora), który jest do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia
 i odpowiada za organizację i sprawny przebieg szkolenia. Wynagrodzenie koordynatora powinno być ujęte w kalkulacji kosztów szkolenia stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ.

III.10. Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym i wydaniem:

-zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia (Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wzór zaświadczenia lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wystawiany przez Wykonawcę). 

Zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji powinno zawierać,  zgodnie z rozporządzeniem MPiPS z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy:
-numer z rejestru,
-imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dowodu stwierdzającego tożsamość,
-nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającego szkolenia,
-formę i nazwę szkolenia,
-okres trwania szkolenia,
-miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,
-tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,

-certyfikatu z logo Unii Europejskiej, z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej 
i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo PO KL potwierdzającego ukończenie szkolenia.

 11. Wykonawca zobowiązuje się do promowania Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez umieszczenie na wszystkich materiałach związanych z przeprowadzeniem szkolenia,
 w szczególności na dokumentach dotyczących przebiegu realizacji szkolenia; materiałach szkoleniowych, wydawanych certyfikatach/zaświadczeniach lub innych dokumentach potwierdzających ukończenie szkolenia logo Unii Europejskiej,  z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo POKL oraz informacji o współfinansowaniu: szkolenie realizowane w ramach projektu Stawiam na siebie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.3 PO KL. 
Wykonawca zobowiązuje się do promowania Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez umieszczenie w sali informacji zawierającej logotypy: logo POKL, logo UE wraz 
z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informacji o współfinansowaniu: szkolenie realizowane w ramach projektu Stawiam na siebie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.3 PO KL. Informacja 
o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w szkoleniu.
 
 12. Liczba osób objętych szkoleniem może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu
 w uzasadnionych przypadkach..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 20.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>są wpisani jako instytucja szkoleniowa do rejestru instytucji  szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty  oświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają doświadczenie w realizacji szkoleń-w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie 2 usługi szkoleniowe dla minimum 10 osób, w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty  wykazu wykonanych usług szkoleniowych w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia, zrealizowanych  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np.: referencje).
Warunek uznany będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 
2 usługi szkoleniowe dla minimum 10 osób, wykonane należycie, w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-wykonają usługę szkoleniową w dostosowanym ilościowo i jakościowo pomieszczeniu, 
z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki oraz wyposażonym w odpowiedni sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych  (sala do prowadzenia zajęć teoretycznych wyposażona w liczbę miejsc
i stolików dla 12 osób oraz wyposażona w projektor lub rzutnik, flipchart  lub tablicę klasyczną lub magnetyczną).W przypadku Wykonawcy dysponującego pomieszczeniem, sprzętem nie będącymi jego własnością, należy przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego pomieszczenie, sprzęt;
-zorganizują zajęcia praktyczne w podziale na dwie grupy w Domu Pomocy Społecznej 
w Brzezinach oraz w Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie. Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie w/w Domów Pomocy Społecznej do udostępnienia pomieszczeń 
i sprzętu do prowadzenia zajęć praktycznych.
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty  wykazu narzędzi i urządzeń technicznych, dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia - wykazu wyposażenia pomieszczeń, w których prowadzone będą zajęcia teoretyczne wraz z opisem warunków technicznych miejsca prowadzenia zajęć tj. warunków lokalowych, warunków BHP i innych, wykazu sprzętu do prowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. 
W przypadku Wykonawcy dysponującego pomieszczeniem, sprzętem nie będącymi jego własnością, należy przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego pomieszczenie, sprzęt. Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie  Domów Pomocy Społecznej w Brzezinach i Dąbrowie do udostępnienia pomieszczeń i sprzętu do prowadzenia zajęć praktycznych.


Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym opisanym w niniejszym punkcie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do prowadzenia zajęć dydaktycznych zaangażują kadrę:
-co najmniej 1 osobę do prowadzenia zajęć teoretycznych, posiadającą wykształcenie co najmniej wyższe -pielęgniarskie, uprawnienia pedagogiczne oraz minimum dwuletni staż zawodowy w prowadzeniu zajęć  teoretycznych na przestrzeni ostatnich 3 lat, w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia, 
-co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia pedagogiczne oraz odpowiednie kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia przeszkolenia z zakresu bhp,
- co najmniej 2 osoby do prowadzenia zajęć praktycznych, posiadające wykształcenie co najmniej średnie pielęgniarskie oraz doświadczenie odpowiednie do wykonania przedmiotu zamówienia,
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty  wykazu kadry dydaktycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach oraz dołączy oświadczenie, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia konieczne do realizacji wskazanego tematu szkolenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej
 i finansowej na podstawie złożonego przez niego oświadczenia z art. 22 ust. 1. Ustawy-Prawo zmówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony program szkolenia, który winien uwzględniać warunki zawarte w specyfikacji  zamówienia:
1)nazwę i zakres szkolenia;
2) czas trwania i sposób organizacji szkolenia;
3) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia;
4) cele szkolenia;
5) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych
oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę
potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej;
6) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych
zajęć edukacyjnych;
7) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów
dydaktycznych;
8) przewidziane sprawdziany i egzaminy,

-oświadczenia o posiadaniu/nieposiadaniu certyfikatu jakości usług ISO, oraz kserokopii tego certyfikatu jeżeli Wykonawca posiada taki certyfikat.

-wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - posiadanie certyfikatu jakości usług ISO - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega zgodnie z art.145 ustawy, iż w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy  w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
W przypadku, o którym mowa powyżej,  Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ustawy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili podpisania umowy
 lub jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: zmiany daty realizacji szkolenia, zmiany miejsca szkolenia, zmiany kadry dydaktycznej (zmiana kadry dydaktycznej, jest dopuszczalna tylko w uzasadnionych przypadkach losowych, o ile zmiana nastąpi na kadrę spełniającą kryteria określone w wykazie kadry dydaktycznej stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ), zmiany wynagrodzenia w przypadku 
zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników szkolenia: wówczas Zamawiający  zapłaci cenę za  faktycznie skierowane  osoby na szkolenie, które uczestniczyły w szkoleniu
 i faktyczne godziny szkolenia tych osób (tj. mnożąc koszt osobogodziny szkolenia przez liczbę godzin szkolenia oraz przez ilość uczestników szkolenia). W związku, z tym wynagrodzenie Wykonawcy określone w Rozdziale XII pkt. 1) i 2) SIWZ może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-brzeziny.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 11, 95-060 Brzeziny, pok. Nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 11, pok. nr 14..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> usługa szkoleniowa Opiekun osób starszych realizowana w ramach projektu Stawiam na siebie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com