JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111014/270317-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Zorganizowanie zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych dla uczniów Zespołu Szkół  Ponadgimnazjalnych Nr 3   w Końskich ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych,  ze szczególnym uwzględnieniem ICT, języków obcych, przedsiębiorczości,  nauk przyrodniczo_matematycznych

w związku z realizowanym projektem pt.TECHNIK KLUCZOWYCH KOMPETENCJI w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX  Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 270317 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych dla uczniów Zespołu Szkół  Ponadgimnazjalnych Nr 3   w Końskich ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych,  ze szczególnym uwzględnieniem ICT, języków obcych, przedsiębiorczości,  nauk przyrodniczo_matematycznych

w związku z realizowanym projektem pt.TECHNIK KLUCZOWYCH KOMPETENCJI w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX  Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu zajęć lekcyjnych                i pozalekcyjnych _ zakup materiałów biurowych, zapewnienie materiałów szkoleniowych         i podręczników do poszczególnych zajęć oraz wyżywienie na tych zajęciach, zorganizowanie egzaminów ECDL _ dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Końskich ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych, ze szczególnym uwzględnieniem ICT, języków obcych, przedsiębiorczości, nauk przyrodniczo_matematycznych w związku z realizowanym projektem pt.TECHNIK KLUCZOWYCH KOMPETENCJI w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX  Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Wymagany termin realizacji 01.11.2011 do 31.07.2013.
Miejsce realizacji zajęć: siedziba Zamawiającego tj. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3               w Końskich ul. Piłsudskiego 68, 26_200 Końskie.
Zajęcia matematyczne z języka niemieckiego i angielskiego są to zajęcia wyrównawcze przeznaczone dla uczniów trudności w nauce _ocena ndst. lub dop._ w celu podniesienia ocen z ww. o jeden stopień w skali ocen przez wszystkich uczniów objętych projektem.
Zajęcia z przedsiębiorczości przeznaczone są dla uczniów reprezentujących niski poziom kompetencji  kluczowych z tych zajęć _podniesienie tych kompetencji o 25 procent z tych uczniów_.
Zajęcia z ECDL przeznaczone są dla uczniów, których dochód na osobę w rodzinie nie przekracza 504 zł. Wszyscy uczniowie objęci projektem muszą otrzymać certyfikat ECDL .
Wykaz  rodzaju zajęć, liczbę godzin, ilość uczniów, rodzaj wyżywienia dla uczniów uczestniczących w zajęciach zawierają poniższe tabele:















Zajęcia matematyczne
LP.	Rodzaj zadania	Liczba uczniów	Liczba godzin	Szczegółowy opis produktu	Komplet_  szt.	Termin realizacji
1.	Przeprowadzenie zajęć	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20	2grupy  x 
120 h równa się240 h
na cały okres realizacji	1grupa x 2 godz. Tygodniowo x 30 tygodni  w jednym roku szkolnym zgodnie z harmonogramem pracy szkoły           z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych		01.11.2011 do
31.07.2013
Realizacja Zajęć odbywać będzie się w godzinach 800 _1700
2.	Podręczniki	2grypy  x 10 uczniów równa się 20			2grupy x 10uczniów  x 2równa się40
Kompletów	Listopad  2011
Sierpień 2012
3.	Wyżywienie _bułki słodkie , baton, sok_woda_	2grupy x10 uczniów równa się 20i 1_nauczyciel_			660 w jednym roku szkolnym  razem 1320 zgodnie realizacją zajęć	01.11.2011 do 31.07.2013
4.	Materiały szkoleniowe _brulion, długopis, teczka z gumką  z logotypami projektu_ 	2grupy x10 uczniów równa się20			2grupy x10uczniów  x2równa się40
kompletów	Listopad  2011
Sierpień 2012
5.	Materiały biurowe - papier ksero				2x3równa się6 ryz	Listopad
 2011
Sierpień 2012

Uwaga.Projekt obejmuje okres 2 lat szkolnych  tj. 2011_2012 i 2012_2013 _ dlatego podręczniki i materiały szkoleniowe i biurowe muszą być zakupione w każdym roku szkolnym  _listopad 2011 i sierpień  2012_   20 uczniów x 2 razy  _ razem 40 kompletów.






Zajęcia z języka niemieckiego 

	LP.	Liczba uczniów	Liczba godzin	Szczegółowy opis produktu	Komplet_  szt.	Termin realizacji
1.	Przeprowadzenie zajęć	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20	2grupy  x 
120 h równa się240 h
na cały okres realizacji	1grupa x 2 godz. Tygodniowo x 30 tygodni  w jednym roku szkolnym zgodnie z harmonogramem pracy szkoły           z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych		01.11.2011 do
31.07.2013
Realizacja Zajęć odbywać będzie się w godzinach 800 _1700
2.	Podręczniki	2grypy  x 10 uczniów równa się 20			2grupy x 10uczniów  x 2równa się40
Kompletów	Listopad  2011
Sierpień 2012
3.	Wyżywienie _bułki słodkie , baton, sok_woda_	2grupy x10 uczniów równa się 20i 1_nauczyciel_			660 w jednym roku szkolnym  razem 1320 zgodnie realizacją zajęć	01.11.2011 do 31.07.2013
4.	Materiały szkoleniowe _brulion, długopis, teczka z gumką  z logotypami projektu_ 	2grupy x10 uczniów równa się20			2grupy x10uczniów  x2równa się40
kompletów	Listopad  2011
Sierpień 2012
5.	Materiały biurowe - papier ksero				2x5równa się10 ryz	Listopad
 2011
Sierpień 2012

Uwaga.Projekt obejmuje okres 2 lat szkolnych  tj. 2011_2012 i 2012_2013 _ dlatego podręczniki i materiały szkoleniowe i biurowe muszą być zakupione w każdym roku szkolnym  _listopad 2011 i sierpień  2012_   20 uczniów x 2 razy  _ razem 40 kompletów.





Zajęcia z języka angielskiego
LP.	Rodzaj zadania	Liczba uczniów	Liczba godzin	Szczegółowy opis produktu	Komplet_  szt.	Termin realizacji
1.	Przeprowadzenie zajęć	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20	2grupy  x 
120 h równa się240 h
na cały okres realizacji	1grupa x 2 godz. Tygodniowo x 30 tygodni  w jednym roku szkolnym zgodnie z harmonogramem pracy szkoły           z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych		01.11.2011 do
31.07.2013
Realizacja Zajęć odbywać będzie się w godzinach 800 _1700
2.	Podręczniki	2grypy  x 10 uczniów równa się 20			2grupy x 10uczniów  x 2równa się40
Kompletów	Listopad  2011
Sierpień 2012
3.	Wyżywienie _bułki słodkie , baton, sok_woda_	2grupy x10 uczniów równa się 20i 1_nauczyciel_			660 w jednym roku szkolnym  razem 1320 zgodnie realizacją zajęć	01.11.2011 do 31.07.2013
4.	Materiały szkoleniowe _brulion, długopis, teczka z gumką  z logotypami projektu_ 	2grupy x10 uczniów równa się20			2grupy x10uczniów  x2równa się40
kompletów	Listopad  2011
Sierpień 2012
5.	Materiały biurowe - papier ksero				2x5równa się10 ryz	Listopad
 2011
Sierpień 2012
Uwaga.Projekt obejmuje okres 2 lat szkolnych  tj. 2011_2012 i 2012_2013 _ dlatego podręczniki i materiały szkoleniowe i biurowe muszą być zakupione w każdym roku szkolnym  _listopad 2011 i sierpień  2012_   20 uczniów x 2 razy  _ razem 40 kompletów.







Zajęcia kształtujące postawy przedsiębiorcze

LP.	Rodzaj zadania	Liczba uczniów	Liczba godzin	Szczegółowy opis produktu	Komplet_  szt.	Termin realizacji
1.	Przeprowadzenie zajęć	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20	2grupy  x 
120 h równa się240 h
na cały okres realizacji	1grupa x 2 godz. Tygodniowo x 30 tygodni  w jednym roku szkolnym zgodnie z harmonogramem pracy szkoły           z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych		01.11.2011 do
31.07.2013
Realizacja Zajęć odbywać będzie się w godzinach 800 _1700
2.	Podręczniki	2grypy  x 10 uczniów równa się 20			2grupy x 10uczniów  x 2równa się40
Kompletów	Listopad  2011
Sierpień 2012
3.	Wyżywienie _bułki słodkie , baton, sok_woda_	2grupy x10 uczniów równa się 20i 1_nauczyciel_			660 w jednym roku szkolnym  razem 1320 zgodnie realizacją zajęć	01.11.2011 do 31.07.2013
4.	Materiały szkoleniowe _brulion, długopis, teczka z gumką  z logotypami projektu_ 	2grupy x10 uczniów równa się20			2grupy x10uczniów  x2równa się40
kompletów	Listopad  2011
Sierpień 2012
5.	Materiały biurowe - papier ksero				2x5równa się10 ryz	Listopad
 2011
Sierpień 2012

Uwaga.Projekt obejmuje okres 2 lat szkolnych  tj. 2011_2012 i 2012_2013 _ dlatego podręczniki i materiały szkoleniowe i biurowe muszą być zakupione w każdym roku szkolnym  _listopad 2011 i sierpień  2012_   20 uczniów x 2 razy  _ razem 40 kompletów.




Zajęcia  informatyczne uprawniające do ECDL
LP.	Rodzaj zadania	Liczba uczniów	Liczba godzin	Szczegółowy opis produktu	Komplet_  szt.	Termin realizacji
1.	Opłata za uczestników  za egzaminy i certyfikaty ECDL do PTI w Warszawie	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20				Listopad  2011
2.	Przeprowadzenie zajęć	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20	2grupy  x 120 h równa się240	1grupa x 4 godz..tygodniowo x 30 tygodni   
zgodnie z harmonogramem pracy szkoły           z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych		01.11.2011 do 31.07.2012
3.	Przeprowadzenie egzaminów na poszczególne moduły ECDL_a	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20	2grupy x7egz. x1godz. równa się14			01.01.2012 do 31.07.2012
4.	Sprawdzanie prac egzaminacyjnych	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20	2grupy x7egz. x5godz.równa się70			01.01.2012 do 31.07.2012
2.	Podręczniki	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20			2grupy x 10 uczniówrówna się20
Kompletów	Listopad  2011

3.	Wyżywienie _bułka słodka , baton, sok_woda_	2grupy x10 uczniów  równa się 20i 1
_nauczyciel_			2 grupy x 330 równa się 660	01.11.2011 do 31.07.2012
4.	Materiały szkoleniowe _brulion, długopis, pendrive, płyty dvd,_ 5 szt.,  teczka z gumką  z logotypami projektu_ 	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20			2grupy x10uczniów równa się20
kompletów	listopad 2011

5.	Materiały biurowe - papier ksero				5 ryz	Listopad  2011

		
Uwaga. Zajęcia  informatyczne uprawniające do EDCL  realizowane są tylko w roku szkolnym 2011_2012



Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
Zajęcia mają być prowadzone przez osoby posiadające wykształcenie wyższe        i kwalifikacje uprawniające do nauczania języków obcych _ w przypadku zajęć językowych oraz odpowiednie kwalifikacje _ w przypadku pozostałych zajęć, w przypadku zajęć informatycznych ECDL uprawnienia egzaminatora.
Wykonawca zobowiązany jest do bezpośredniego kontaktu z uczestnikami zajęć _w oparciu o dane kontaktowe uzyskane od Zamawiającego_, w celu ustalenia z nimi terminów oraz godzin zajęć,
Wykonawca oznaczy miejsca, w których prowadzone będą kursy, poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską _przekazanych przez Zamawiającego_,
Wykonawca zobowiązany jest prowadzić karty pracy, listy obecności uczestników zajęć oraz dzienników zajęć zawierających wymiar godzin i tematykę prowadzonych zajęć. Listy obecności oraz dziennik zajęć powinny być opatrzone logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i ZSP Nr 3 _zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego_, które przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji umowy,
Wykonawca zobowiązany jest przygotować szczegółowy harmonogram zajęć i przedłożyć go Zamawiającemu, przed rozpoczęciem realizacji zajęć..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.32.00-1, 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna wyżej wymieniony  warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca  wykonywał działalność edukacyjną w okresie co najmniej 4 lat przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: a) osobą posiadająca wyższe wykształcenie w zakresie języka niemieckiego, lub wykształcenie wyższe i kwalifikacje uprawniające do nauczania języka niemieckiego, b) osobą posiadającą wyższe wykształcenie w zakresie języka angielskiego, lub wykształcenie wyższe i kwalifikacje uprawniające do nauczania języka angielskiego, c)  osobą posiadającą  wyższe wykształcenie w zakresie ekonomii, d) osobą posiadającą  wyższe wykształcenie w zakresie matematyki lub wykształcenie wyższe i kwalifikacje uprawniające do nauczania matematyki e) osobą posiadającą  wyższe wykształcenie w zakresie technologii informacyjnej lub wykształcenie wyższe i kwalifikacje uprawniające do nauczania informatyki i będącą egzaminatorem  ECDL- a</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna wyżej wymieniony  warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. nie zalega z płatnościami z tytułu opłat skarbowych i składek ZUS, posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy -sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.,
-Zaświadczenie potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówień.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
-	terminów realizacji zamówienia - w przedstawionym harmonogramie, z zachowaniem ostatecznego terminu realizacji umowy, w sytuacji wystąpienia zdarzeń natury losowej tj. zdarzeń nagłych, zewnętrznych, które są niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które stanowią przeszkodę w realizacji umowy wg pierwotnego terminu, a których nie można było przewidzieć, ani im zapobiec (siła wyższa),
-	osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazanych w ofercie Wykonawcy), pod warunkami określonymi w § 4 ust. 2 pkt. 1 i 2 wzoru umowy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/zsp_nr3_w_konskich<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Końskich
26-200 Końskie
ul. Piłsudskiego 68
(sekretariat szkoły).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Zespół Szkół  Ponadgimnazjalnych Nr 3,               
ul. Piłsudskiego 68  26-200 Końskie -sekretariat szkoły.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt pt.TECHNIK KLUCZOWYCH KOMPETENCJI w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX  Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia matematyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Rodzaj zadania	Liczba uczniów	Liczba godzin	Szczegółowy opis produktu	Komplet_  szt.	Termin realizacji
1.	Przeprowadzenie zajęć	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20	2grupy  x 
120 h równa się240 h
na cały okres realizacji	1grupa x 2 godz. Tygodniowo x 30 tygodni  w jednym roku szkolnym zgodnie z harmonogramem pracy szkoły           z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych		01.11.2011 do
31.07.2013
Realizacja Zajęć odbywać będzie się w godzinach 800 _1700
2.	Podręczniki	2grypy  x 10 uczniów równa się 20			2grupy x 10uczniów  x 2równa się40
Kompletów	Listopad  2011
Sierpień 2012
3.	Wyżywienie _bułki słodkie , baton, sok_woda_	2grupy x10 uczniów równa się 20i 1_nauczyciel_			660 w jednym roku szkolnym  razem 1320 zgodnie realizacją zajęć	01.11.2011 do 31.07.2013
4.	Materiały szkoleniowe _brulion, długopis, teczka z gumką  z logotypami projektu_ 	2grupy x10 uczniów równa się20			2grupy x10uczniów  x2równa się40
kompletów	Listopad  2011
Sierpień 2012
5.	Materiały biurowe - papier ksero				2x3równa się6 ryz	Listopad
 2011
Sierpień 2012

Uwaga.Projekt obejmuje okres 2 lat szkolnych  tj. 2011_2012 i 2012_2013 _ dlatego podręczniki i materiały szkoleniowe i biurowe muszą być zakupione w każdym roku szkolnym  _listopad 2011 i sierpień  2012_   20 uczniów x 2 razy  _ razem 40 kompletów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z języka niemieckiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Liczba uczniów	Liczba godzin	Szczegółowy opis produktu	Komplet_  szt.	Termin realizacji
1.	Przeprowadzenie zajęć	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20	2grupy  x 
120 h równa się240 h
na cały okres realizacji	1grupa x 2 godz. Tygodniowo x 30 tygodni  w jednym roku szkolnym zgodnie z harmonogramem pracy szkoły           z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych		01.11.2011 do
31.07.2013
Realizacja Zajęć odbywać będzie się w godzinach 800 _1700
2.	Podręczniki	2grypy  x 10 uczniów równa się 20			2grupy x 10uczniów  x 2równa się40
Kompletów	Listopad  2011
Sierpień 2012
3.	Wyżywienie _bułki słodkie , baton, sok_woda_	2grupy x10 uczniów równa się 20i 1_nauczyciel_			660 w jednym roku szkolnym  razem 1320 zgodnie realizacją zajęć	01.11.2011 do 31.07.2013
4.	Materiały szkoleniowe _brulion, długopis, teczka z gumką  z logotypami projektu_ 	2grupy x10 uczniów równa się20			2grupy x10uczniów  x2równa się40
kompletów	Listopad  2011
Sierpień 2012
5.	Materiały biurowe - papier ksero				2x5równa się10 ryz	Listopad
 2011
Sierpień 2012

Uwaga.Projekt obejmuje okres 2 lat szkolnych  tj. 2011_2012 i 2012_2013 _ dlatego podręczniki i materiały szkoleniowe i biurowe muszą być zakupione w każdym roku szkolnym  _listopad 2011 i sierpień  2012_   20 uczniów x 2 razy  _ razem 40 kompletów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z języka angielskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Rodzaj zadania	Liczba uczniów	Liczba godzin	Szczegółowy opis produktu	Komplet_  szt.	Termin realizacji
1.	Przeprowadzenie zajęć	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20	2grupy  x 
120 h równa się240 h
na cały okres realizacji	1grupa x 2 godz. Tygodniowo x 30 tygodni  w jednym roku szkolnym zgodnie z harmonogramem pracy szkoły           z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych		01.11.2011 do
31.07.2013
Realizacja Zajęć odbywać będzie się w godzinach 800 _1700
2.	Podręczniki	2grypy  x 10 uczniów równa się 20			2grupy x 10uczniów  x 2równa się40
Kompletów	Listopad  2011
Sierpień 2012
3.	Wyżywienie _bułki słodkie , baton, sok_woda_	2grupy x10 uczniów równa się 20i 1_nauczyciel_			660 w jednym roku szkolnym  razem 1320 zgodnie realizacją zajęć	01.11.2011 do 31.07.2013
4.	Materiały szkoleniowe _brulion, długopis, teczka z gumką  z logotypami projektu_ 	2grupy x10 uczniów równa się20			2grupy x10uczniów  x2równa się40
kompletów	Listopad  2011
Sierpień 2012
5.	Materiały biurowe - papier ksero				2x5równa się10 ryz	Listopad
 2011
Sierpień 2012
Uwaga.Projekt obejmuje okres 2 lat szkolnych  tj. 2011_2012 i 2012_2013 _ dlatego podręczniki i materiały szkoleniowe i biurowe muszą być zakupione w każdym roku szkolnym  _listopad 2011 i sierpień  2012_   20 uczniów x 2 razy  _ razem 40 kompletów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia kształtujące postawy przedsiębiorcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Rodzaj zadania	Liczba uczniów	Liczba godzin	Szczegółowy opis produktu	Komplet_  szt.	Termin realizacji
1.	Przeprowadzenie zajęć	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20	2grupy  x 
120 h równa się240 h
na cały okres realizacji	1grupa x 2 godz. Tygodniowo x 30 tygodni  w jednym roku szkolnym zgodnie z harmonogramem pracy szkoły           z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych		01.11.2011 do
31.07.2013
Realizacja Zajęć odbywać będzie się w godzinach 800 _1700
2.	Podręczniki	2grypy  x 10 uczniów równa się 20			2grupy x 10uczniów  x 2równa się40
Kompletów	Listopad  2011
Sierpień 2012
3.	Wyżywienie _bułki słodkie , baton, sok_woda_	2grupy x10 uczniów równa się 20i 1_nauczyciel_			660 w jednym roku szkolnym  razem 1320 zgodnie realizacją zajęć	01.11.2011 do 31.07.2013
4.	Materiały szkoleniowe _brulion, długopis, teczka z gumką  z logotypami projektu_ 	2grupy x10 uczniów równa się20			2grupy x10uczniów  x2równa się40
kompletów	Listopad  2011
Sierpień 2012
5.	Materiały biurowe - papier ksero				2x5równa się10 ryz	Listopad
 2011
Sierpień 2012

Uwaga.Projekt obejmuje okres 2 lat szkolnych  tj. 2011_2012 i 2012_2013 _ dlatego podręczniki i materiały szkoleniowe i biurowe muszą być zakupione w każdym roku szkolnym  _listopad 2011 i sierpień  2012_   20 uczniów x 2 razy  _ razem 40 kompletów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zajęcia  informatyczne uprawniające do ECDL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Rodzaj zadania	Liczba uczniów	Liczba godzin	Szczegółowy opis produktu	Komplet_  szt.	Termin realizacji
1.	Opłata za uczestników  za egzaminy i certyfikaty ECDL do PTI w Warszawie	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20				Listopad  2011
2.	Przeprowadzenie zajęć	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20	2grupy  x 120 h równa się240	1grupa x 4 godz..tygodniowo x 30 tygodni   
zgodnie z harmonogramem pracy szkoły           z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych		01.11.2011 do 31.07.2012
3.	Przeprowadzenie egzaminów na poszczególne moduły ECDL_a	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20	2grupy x7egz. x1godz. równa się14			01.01.2012 do 31.07.2012
4.	Sprawdzanie prac egzaminacyjnych	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20	2grupy x7egz. x5godz.równa się70			01.01.2012 do 31.07.2012
2.	Podręczniki	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20			2grupy x 10 uczniówrówna się20
Kompletów	Listopad  2011

3.	Wyżywienie _bułka słodka , baton, sok_woda_	2grupy x10 uczniów  równa się 20i 1
_nauczyciel_			2 grupy x 330 równa się 660	01.11.2011 do 31.07.2012
4.	Materiały szkoleniowe _brulion, długopis, pendrive, płyty dvd,_ 5 szt.,  teczka z gumką  z logotypami projektu_ 	2 grupy x 10 uczniówrówna się 20			2grupy x10uczniów równa się20
kompletów	listopad 2011

5.	Materiały biurowe - papier ksero				5 ryz	Listopad  2011

		
Uwaga. Zajęcia  informatyczne uprawniające do EDCL  realizowane są tylko w roku szkolnym 2011_2012.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.32.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com